וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 16-22 ביוני 2024

עודכן לאחרונה: 17.6.2024 / 19:22

שינוי באוירה ובתחושה, שינוי במזל ודיאלוג מתוח עם כוכב סוער במיוחד - שינוי קיצוני יחסית אפילו לשבוע הקודם שזה עתה הסתיים

הורוסקופ שבועי 16.6/יאיר טריבלסקי

הורוסקופ שבועי לכל מזל ממתין לכם בהמשך התחזית. אל תפספסו!

אפשר לומר בגדול שזהו שבוע מיוחד במינו. שכן אישית אינני זוכר שבוע שבו שלוש פלנטות משמעותיות כמו השמש ונוס ומרקורי גם יוצרות זוית פעולה מדויקת לנפטון הרגשי, גם עוברות למזל אחר וגם יוצרות ביחד זוית של מתח עם פלוטו הכוחני והיצרי. זה אומר שבגדול שלושים אחוז מהפלנטות מגלגל המזלות עוברים שינויים משמעותיים, שינוי באוירה ובתחושה, שינוי במזל, ודיאלוג מתוח עם כוכב סוער במיוחד, שינוי קיצוני יחסית אפילו לשבוע הקודם שזה עתה הסתיים.

בגדול, לא רק שהזויות עם נפטון הופכות עם כולנו לרגשניים בטירוף, אלא גם מעברן של שלוש הפלנטות האלה למזל סרטן הרגשני בהמשך זה אומר שהמעורבות של כולנו בנושאים משמעותיים כמו בנושאי עשייה ופעולה, יחסים ותקשורת, הופכת רגשית מאוד ואפילו רגשנית, שמצבי הרוח שלנו יגלו השבוע חוסר יציבות ושינויים קיצוניים, ושיהיה קשה לנו להמנע מהחלטות רגשניות שאינן מעשיות ושעלולות לאכזב ולפגוע בנו, אם לא ניזהר ונצליח לשים את הרגש בצד כשאנחנו באים לקבל החלטות השבוע. וזה נכון לתחום האישי הזוגי והתקשורתי שלנו, כמו גם לתחום הגלובלי המדיני והפוליטי.

המהלכים המשמעותיים בשמים השבוע:
1. השמש ונוס ומרקורי יוצרים זויות פעולה מדויקות לנפטון.
2. השמש ונוס ומרקורי עוברים למזל סרטן.
3. זויות של 150 מעלות של השמש ונוס ומרקורי עם פלוטו.

הורוסקופ שבועי: כך יראה השבוע שלנו על פי מפת הכוכבים. ShutterStock
הורוסקופ שבועי: כך יראה השבוע שלנו על פי מפת הכוכבים/ShutterStock

השמש, ונוס ומרקורי בזויות פעולה מדויקות לנפטון - השמש היא המיקום האנרגטי שלנו, ונוס מייצגת את מערכות היחסים והנתינה שלנו ומרקורי את התקשורת שלנו: תחת זויות פעולה עם נפטון המעורבות הרגשית שלנו הופכת גבוהה במיוחד בשלושת הנושאים האלה. כעת קשה לנו להפריד בין עיקר לטפל, בין חשוב לזניח, ובין פרטים לבין העיקר: הכל הופך רגשי ורגשני ומזמין תגובות רגשניות ולאו דווקא רציונליות, אלמנט שעלול להיות בעייתי בעיקר כשהמדובר בצד המעשי של החיים בנושאים כמו כסף ורכוש, התנהלות עסקית וחברתית, שותפויות וקשרים קולגיאליים, ואפילו מערכות יחסים זוגיות או משפחתיות.

כעת הרגש שבתוכנו הוא זה שמפרש את מה שקורה בחוץ והוא זה שגם מגיב ותחת הזויות האלה לעיתים קרובים מתוך לחץ מתח ועצבנות. התוצאה - מקלות בגלגלים של מערכות היחסים והתקשורת שלנו ובהמשך גם ריבים וסכסוכים חסרי פרופורציות בנושאים אלה. לכן חשוב בעיקר השבוע לנסות ולשים את הרגש בצד - רק לנסות - ולהמנע מהחלטות רגשניות מהסוג הדרמטי שיתבררו כמוטעות כשהזוית תתפוגג. חשוב גם כעת להיזהר בנושאי כספים - בזמן שכזה כשהרגש חזק כל כך חשבון הבנק לפעמים נוטה להתרוקן אחרי מסע קניות מסיבי שנועד להחזיר את ההרגשה הטובה.

בערוץ האסטרולוגיה הישראלי כבר צפיתם? הנה העדכונים האחרונים >>
רוצים לקבל טיפ אסטרולוגי יומי? הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ "אסטרו טיפ" בלחיצה כאן >>

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
הורוסקופ שבועי. ShutterStock
הורוסקופ שבועי/ShutterStock

השמש, ונוס ומרקורי במעבר למזל סרטן - שלושת הכוכבים האלה עוברים למזל סרטן השייך ליסוד המים הרגשי, בניגוד ליסוד האויר השכלתני והחברתי שבו שהו עד כה. בגדול, זה הופך את כולנו למופנמים יותר תקשורתית וחברתית, עם דגש מיוחד על הקשרים המשפחתייים ועל כל מה שקשור לנושא הבית וסביבתו בכלל.

זה גם הופך את ההסתכלות שלנו לסובייקטיבית יותר, ואותנו לרגישים יותר הן מבחינת השפעה והן מבחינת דרכי הפעולה שלנו, כשהעדיפות היא להכנס פנימה ולא דווקא להתמקד מהפנים החוצה. במצב שכזה גם סף הרגשנות והאמוציונליות שלנו בכל מה שקשור לכל נושא אחר הופך גבוה יותר, וכנ'ל גם פתרונות לבעיות שצצות עכשיו, ודרך החשיבה שלנו שהופכת הבית ואנשי הבית לעדיפים מבחינת עשייה והסתכלות.

השמש ונוס ומרקורי בזויות של מתח לכוכב פלוטו היצרי והכוחני - זוית המתח בין כל אחת מהפלנטות האלה לבין פלוטו היצרי, עלולה ראשית כל לקלקל את הצורך בהרמוניה רגשית וביתית שמביא איתו מיקום הכוכבים הזה במזל סרטן, וכשאנחנו מתוחים יותר גם דרכי הפעולה והתגובה שלנו מושפעות בהתאם.

רגישות היתר שגורמים גם המיקום במזל סרטן וגם זויות המתח האלה מביאה איתה פתיל קצר ותגובות קיצוניות וחסרות פרופורציה לשני הכוונים, פנימה והחוצה: מצד אחד מתגבר ומתחזק הרצון להכנס פנימה אל תוך עולמנו המוגן, ומצד שני גדל גם הצורך להגן עליו מפני מה שאנחנו מפרשים כגישה תוקפנית מבחוץ, וזה גורם לנו להגיב בעוצמה ובדרך כלל בחוסר פרופורציה בדיוק בגלל הסיבות האלה למהות הגרוי והתוקפנות כפי שנדמה לנו. התוצאה - עצבנות, חוסר שקט, תוקפנות עם סיבה ובלעדיה, ויכולת איבוד מהירה של פרופורציות, על כל המשתמע.

בשורה התחתונה - בגלל שלושת הגורמים האלה העוברים על שלוש פלנטות כל כך משמעותיות בחיינו - השמש, המיקוד האנרגטי הפיזי שלנו, ונוס הרגשית הקשורה הן לכספים והן ליחסים ומרקורי כוכב התקשורת שלנו - הרי שהשבוע הזה עלול לגרום לכולנו שינויים בסדרי העדיפויות שלנו ברוב תחומי החיים, החל בדרך הביטוי האישית שלנו המשך בדרך שבה אנחנו מתנהלים בזוגיות וביחסים וכלה בדרך שבה אנחנו מתקשרים עם העולם ועם אנשים קרובים. ננסה כולנו לשמור למרות הכל על פרופורציות עד כמה שאפשר ולא להגזים בפחדים מצד אחד ובתגובות היתר שמנסים לאזן את הפחדים האלה מצד שני.

ולמזלות עצמם

הורוסקופ. ShutterStock
הורוסקופ/ShutterStock

צפו בתחזית השבועית המורחבת:

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות

טלה

מרס שליט המזל שלכם שוהה השבוע במזל שור המעשי השייך ליסוד האדמה. זמן טוב להוריד את דרכי הפעולה הרגילות שלנו אל הקרקע ולהפוך מעשיים יותר, אך מצד שני חשוב להמנע מהצורך למרוד במערכות קיימות החל ממערכות מידע וכלה בהיררכיות הקשורות למערכות שלטוניות שיפוטיות או צבאיות: הבעייה עם מרס הוא הגישה התוקפנית. חשוב לפעול בחכמה ולא מתוך עמדות כוח.

שור

כוכב מרס שנמצא במזל שלכם עכשיו עלול לגרום לשור שלנו שבסך הכל רוצה לשכב מתחת לעץ וללעוס פרח, להפוך כל גרוי לסדין אדום המכוון מולכם באופן אישי, ולהסתער עליו. בגדול - המנעו מבזבוז אנרגיה לוחמנית ופעלו בחכמה ובהגיון. בשאיפה.

תאומים

מקבץ הכוכבים הגדול השוהה כעת במזל שלכם והכולל את השמש ונוס הרגשית ומרקורי כוכב התקשורת מסיים להפעיל אתכם בעוצמה לכל הכוונים ועובר לבית החומר והכספים שלכם. השבוע הבא יכריח אתכם לתרגם את האנרגיה שקיבלתם למעשים.

סרטן

נראה שאתם משנים פאזה השבוע: גם השמש גם ונוס הרגשית וגם מרקורי כוכב התקשורת עוברים למזל שלכם. אז קודם כל... מזלטוף, סרטנונים! שנית - כעת כשגם ונוס כאן וגם מרקורי, נגמרים התירוצים: הגיע הזמן להעביר הילוך ובגדול!

אריה

השמש שליטת המזל שלכם עוברת למזל סרטן הרגשני והאריה שלנו נאלץ לוותר על פוזת השליטה, להתחבר לרגשות עדינים, להזיל דמעה פה ושם, ובעזרת הזויות עם נפטון גם לגעת ברגשות עדינים יותר. שבוע דורשני ולא קל, אבל כשהאריה רגיש ומרגיש - אוהבים אותו...

בתולה

מעברם של השמש ונוס ומרקורי למזל סרטן מדגיש את הצורך שלכם להתחבר לצד החברתי שלכם, ובעיקר להתחבר מחדש למוסדות וארגונים בחייכם. זמן לבניית סדר עדיפויות חדש להוצאת כספים, כמו גם לפעילויות עם הקהילה ובתוכה, ולא לבד

מאזניים

ונוס שליטת המזל שלכם עוברת השבוע למזל סרטן המאכלס את בית הקריירה שלכם ביחד עם השמש ומרקורי כוכב התקשורת, והופכת אתכם לאמביציוזיים במיוחד. הגיע הזמן להגדיר מחדש את המטרות שלכם לתקופה הקרובה, מאזנאים.

עקרב

כוכב מרס הלוחמני נמצא כעת בבית היחסים שלכם, ועלול לגרום לריבים וניתוקים בדיאלוג הזוגי ובתקשורת בכלל. עצבנות וחוסר שקט עלולים לקלקל עכשיו יחסים יפים וכדאי לחשוב פעמיים לפני שמחליטים על ניתוק קשרים. מה כן חשוב? לדבר, ועל הכל!

קשת

מקבץ הכוכבים הגדול שהיה בבית היחסים שלכם עובר עכשיו למזל סרטן הרגשי, והקשת שלנו חייב לפעול כעת בזהירות מכסימלית ולא לאפשר למעורבות הרגשית הגבוהה שלו להפעיל את הצד ההרפתקני המוכר. המנעו מהחלטות פזיזות מכל סוג ובכל תחום!

גדי

אל בית היחסים השותפויות והזוגיות שלכם עוברים השמש ונוס ומרקורי כוכב התקשורת. הגיע הזמן לצאת קצת מעצמכם ולהתמסר לדיאלוג הזוגי שלכם ולדיאלוג בכלל. זמן להיות קשובים לפרטנרים שלכם, ואם הלב הגדיי הקשוח פנוי- זמן להוריד קצת ת השריון, ולצאת לדייט

דלי

התחום המקצועי ונושאי עבודה ומקצוע, תופס מהשבוע מקום גדול יותר בחייכם. נראה שהחיים מטילים עליכם עכשיו לא מעט משימות ומטלות, בעיקר כאלה שעד עכשיו הצלחתם להתחמק מהן, וטוב שכך. חשוב במיוחד להקשיב לגוף, ולהשקיע במצב הבריאותי.

דגים

כוכב נפטון שליט המזל שלכם שוהה בסוף המזל שלכם לפני שהוא עובר למזל טלה ופותח דף חדש בחייכם. בזויות הפעולה שהוא יוצר עם השמש ונוס ומרקורי, הוא מבלבל ומטשטש תכניות פעולה, והופך אתכם לרגשניים במיוחד.. תנו ללב לדבר, אבל דחו החלטות לשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully