וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 2-8 ביוני 2024

עודכן לאחרונה: 3.6.2024 / 10:29

יש הרבה אקשן כוכבי בשמיים השבוע - ולשם שינוי הוא מתחלק לחצי חיובי וחצי מאתגר. צפו לתקשורת הפכפכה ולא צפויה, ולרגשות שמשתנים במהירות מאופטימיות לפסימיות

הורוסקופ שבועי 2.6.2024/יאיר טריבלסקי

הורוסקופ שבועי לכל מזל ממתין לכם בהמשך התחזית. אל תפספסו!

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע:
1. זווית פעולה בין מרקורי לבין נפטון המטשטש והמערפל.
2. מרקורי עובר למזל תאומים.
3. צמידות בין מרקורי ליופיטר, כוכב השפע, במזל תאומים.
4. צמידות מתמשכת בין השמש לונוס הרגשית במזל תאומים.
5. זווית פעולה מדויקת בין ונוס הרגשית לסטורן הנוקשה.

הזווית הקשה של השבוע - בעיקרון יש שתיים כאלה, אחת למרקורי ואחת לונוס. זו של מרקורי מגיעה באמצע השבוע וזו של ונוס - בסופו.

זווית הפעולה של מרקורי עם נפטון המטשטש והמערפל - זווית הפעולה הזו הופכת את מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, לרגשני במיוחד. המעורבות הרגשית הגבוהה הזו עלולה לגרום לקושי להפעיל את ההגיון המעשי ולאיבוד פרופורציות שמגיע בקלות בכל רגע שמצב הרוח משתנה - והוא הולך להשתנות לא מעט פעמים השבוע.

מה עושים? נצמדים לעובדות, משאירים את הרגלים על הקרקע ולא מאפשרים לנפטון הזה לשגע אתכם עם הקטעים הרגשניים שלו - לא בקניות מוגזמות או אכילת יתר, ולא באיבוד פרופורציות רגשי. זהו אומר שהזווית הזו עלולה לגרום לכמה ימים של חוסר יציבות וחוסר ודאות, בעיקר למזלות תאומים, קשת, בתולה ודגים.

זווית הפעולה של ונוס הרגשית עם סטורן הקשוח - הזווית הזו, למרות תחושות הכובד והבדידות שהיא מביאה איתה, יכולה להיות כלי עזר מצוין לכל הפרפקציוניסטים בינינו שמתקשים לשחרר כל עבודה או שיעור אלא אם הוא נעשה בשלמות. אז זהו, שלשלמות הזו יש מחיר - עבודת יתר מוגזמת בכל נושא, לחצים ומתחים - ואפילו כאמור תחושת בדידות מסויימת בגלל תחושה שהכל נופל על כתפינו הרכות כעת.

מתחת לכל אלה, כדאי להורד את התחושה הטרגית הזו שהכל כבד ומעצבן רק אצלי, ולהבין שאם באמת נקפיד ונפעל באופן חכם ומדויק ונשקיע את מה שבאמת יש לנו, לא נצטרך להיכנס למקומות של דחיינות ועצלנות ואז לשבת על הדברים ברגע האחרון בגלל הקושי הזה לעשות הכל כאן ועכשיו . הזווית הזו קשה אכן בעיקר לחפיפניקים, אבל במקבל גם מהווה שיעור מצוין לכולנו: כשלא משקיעים עד הסוף, דוחים או מחפפים - אנחנו אלה שסובלים: סטורן רק נותן לסבל הזה את התירוץ האסטרולוגי הנכון - ובזמן הנכון. מי בעיקר יושפע מזה? מזלות מאזניים, סרטן, טלה, גדי, שור, עקרב, אריה ודלי.

איור של אישה בסערת רגשות. ShutterStock
המעורבות הרגשית הגבוהה עלולה לגרום לקושי להפעיל את ההגיון המעשי ולהגיע לאיבוד פרופורציות/ShutterStock

המעבר המשמעותי של השבוע

זהו מעברו של מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, ממזל שור האיטי והפרקטי - למזל תאומים העירני, הקופצני והילדי, עליו הוא גם שולט. אכן, קצב הדברים אצל חברי קבוצת המזלות המשתנים - תאומים, בתולה, קשת ודגים - הופך מהיר מאוד ואפשר לומר שארבעת המזלות האלה בהחלט מעבירים הילוך השבוע, ואת השינוי הזה אפשר לראות גם במצב הרוח שמשתנה לעיתים יותר קרובות, אבל גם עשוי בהחלט להיות אופטימי ואסרטיבי.

מרקורי במזל תאומים נמצא במיטבו והוא מביא איתו תקשורת שמחה, קלילה, זורמת אסוציאטיבית ומאוד מילולית. כעת הזמן לדבר, לשתף, לחלוק ולאפשר לאינפורמציה שמגיעה אלינו לקבל את כל אפשרויות ההצגה האפשריות: במילים, בתנועה, בריקוד ובאמנות ובעיקר בעיקר בסמול טוק חביב ואינטליגנטי בין אדם לחברו, שמאפשר לנו עכשיו להכיר הרבה אנשים חדשים ולהרחיב את המעגלים החברתיים שלנו.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? כאמור תאומים, דגים, קשת ובתולה, אבל בעקיפין - גם התקשורת של כולנו.

הצמידות הנעימה של השבוע - זו הצמידות שנמשכת בעצם במרבית ימות השבוע, בין השמש לבין ונוס הרגשית, שנמצאות גם הן במזל תאומים. זו צמידות מעניינת ודי שכיחה כי ונוס לא נמצאת רחוק מהשמש בדרך כלל, אבל היא בהחלט הופכת אותה לאופטימית יותר אם כי גם סובייקטיבית ונתונה למצבי רוח משתנים, בעיקר כשונוס שוהה במזל תאומים. זה עשוי להביא מצב רוח פלירטיסטי, צורך מוגבר בחיבוקים ובמתוקים, וזה ימשיך ככה למשך ארבעה ימים בערך (משך הזמן של הצמידות הזו הפעם). היא לא מזיקה אבל עלולה להקשות על קבלת החלטות פרקטיות בשטח.

מי בעיקר עלול להיות מושפע ממנה? מזלות שור, עקרב, אריה, דלי, מאזניים, סרטן, גדי וטלה.

צמידות בין מרקורי, כוכב התקשורת, ליופיטר, כוכב השפע - זו למשל אחת הצמידויות הטובות שיש לנו כשיופיטר מביא איתה אופטימיות וסקרנות לתקשורת שלנו, ועם שתי התכונות האלה אפשר בהחלט להיכנס לכמה יזמות תקשורתיות חדשות ואפילו להצליח... שימו לב שזו זווית קצרת מועד וחוץ מאשר לצאת לדייטים מאתגרים או למלא כרטיס פיס ולקוות לטוב, קשה להוציא ממנה באמת בונוסים אמיתיים.

מי בעיקר יושפע ממנה? מזלות תאומים, בתולה, קשת ודגים.


בערוץ האסטרולוגיה הישראלי כבר צפיתם? הנה העדכונים האחרונים >>
רוצים לקבל טיפ אסטרולוגי יומי? הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ "אסטרו טיפ" בלחיצה כאן >>

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אנשים בשיחה. ShutterStock
מרקורי במזל תאומים נמצא במיטבו והוא מביא איתו תקשורת שמחה, קלילה, זורמת אסוציאטיבית ומאוד מילולית/ShutterStock

צפו בתחזית המורחבת:

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
מרס, שליט המזל שלכם, סוף סוף נכנס לזווית לקראת סוף השבוע אבל זו זווית עם פלוטו היצרי והכוחני. עד אז אתם לא ממש בתפקוד גבוה. שמרו על עצמכם עד סוף השבוע ובמהלכו - והימנעו מסיכונים.

שור
ונוס, שליטת המזל שלכם, צמודה לשמש ונהנית מהרבה פירגון ועוצמה, שני אלמנטים שאתם בהחלט יכולים לנצל השבוע ליוזמות חדשות, לדייט מקסים ואפילו לתכנון נסיעה.

תאומים
מרקורי, שליט המזל שלכם, עובר למזל שלכם לא לפני שהוא יוצר זווית רגשית עם נפטון וכדאי להיזהר עם הדרמות השבוע. צמידות עם יופיטר בהמשך עשויה להביא לא מעט מזל. קחו יוזמה.

סרטן
מקבץ גדול במיוחד של כוכבים במזל תאומים עלול לגרום ללחצים ופחדים מאחורי הקלעים. חשוב כעת לנקות משקעים רגשיים שהצטברו ולתת מוצא לכעסים וללחצים. בקרוב כל זה ישתנה.

אריה
הצמידות של השמש, שליטת המזל שלכם, וונוס מביאה איתה שבוע נעים יחסית ואפילו רגשני, אולם קל לכם לאבד עכשיו פרופורציות מבחינה רגשית, לעשות קצת פחות ולאבד מומנטום. התמקדו בעובדות אך עם לב פתוח.

בתולה
ריכוז גדול של כוכבים בבית הקריירה שלכם עשוי להביא איתו דגש מיוחד על האמביציה שלכם ועל היכולת שלכם לפעול ולקבוע עובדות בשטח. התמקדו במה שחשוב באמת, בלי לפזר אנרגיה מיותרת.

מאזניים
ונוס, שליטת המזל שלכם, צמודה לשמש במזל תאומים, ולמאזנאים שלנו אלה ימים יפים ומעניינים, אבל גם לא ממש יציבים. נצלו את הזמן הזה ליוזמה פרקטית אחת לפחות - והיו יצירתיים.

עקרב
מקבץ כוכבים במזל שור בבית היחסים שלכם מביא איתו הרבה אקשן זוגי. זמן מצוין לדייטים. זווית של מתח שיוצר כוכב מרס עם פלוטו, שליט המזל שלכם, עלולה לגרום לריבים כוחניים. נסו לוותר.

קשת
צמידות בין יופיטר, שליט המזל שלכם, למרקורי, כוכב התקשורת, עשויה להביא איתה יכולת תקשורתית מצוינת ויכולת שכנוע. זמן טוב להשתמש בחוכמה במילים שלכם, ולאפשר למילים לפעול עבורכם.

גדי
זווית פעולה בין סטורן הנוקשה לבין ונוס הרגשית עלולה להביא איתה קונפליקט בין הצורך לבטא רגשות לבין גישה ביקורתית ושיפוטית מדי. חשוב לדבר על הדברים ולפרוק מתחים - ולא להשאיר אותם בבטן.

דלי
מקבץ הכוכבים הגדול במזל תאומים בבית היצירתיות והרומנטיקה שלכם מדגיש שוב את ענייני הלב והדלי שלנו יכול לעסוק עכשיו במקביל הן ברומנטיקה והן בפרץ של יצירתיות ויוזמות מסקרנות. אל תוותרו על שניהם.

דגים
ריבוי הכוכבים במזל תאומים הופך את הבית והמשפחה כעת ובימים אלה למשמעותיים במיוחד. זמן לשנות אווירה בבית, לשפץ אם צריך, לעבוד בבית או לחשוב על שינוי מקום מגורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully