וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 19-25 במאי 2024

עודכן לאחרונה: 20.5.2024 / 9:56

אחרי פרק זמן שבו דברים לא זזו, נראה שהשבוע סוף סוף יש אקשן. יופיטר, כוכב השפע, מביא איתו אופטימיות ורצון לצמוח ולהתרחב. זמן לתכנן תכניות - אך היזהרו מהוצאת כספים מוגזמת. הנה התחזית השבועית שלנו

אסטרולוגיה - תחזית שבועית ה-19.5/יאיר טריבלסקי

הורוסקופ שבועי לכל מזל ממתין לכם בהמשך התחזית. אל תפספסו!

אחרי פרק זמן שבו דברים לא זזו, נראה שהשבוע סוף סוף יש אקשן. השמש וונוס עוברות ממזל שור האיטי השייך ליסוד האדמה למזל תאומים התקשורתי והמהיר, ואליהן יצטרף גם כוכב יופיטר בתחילת השבוע הבא. אולם דווקא עכשיו מתעקש מרס, כוכב האקשן, שלא לייצר זוויות עם כוכבים אחרים, ונראה שתזוזה אכן קיימת - אבל היא בעיקר בדיבורים ותכניות. כשמשהו זז השבוע הוא עלול לצאת קצת משליטה וחבל. שבוע הפכפך שכזה.

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע:
1. צמידות של השמש ליופיטר במזל שור.
2. השמש עוברת למזל תאומים.
3. ונוס נצמדת ליופיטר במזל שור.
4. ונוס עוברת למזל תאומים.

הזוויות הטובות של השבוע - כן, יש שתי זוויות כאלה ושתיהן בעצם צמידויות: השמש נצמדת ליופיטר כוכב השפע - ואחריה נצמדת אליו גם ונוס. שתי הצמידויות האלה נחשבות בדרך כלל לצמידויות מאוד חיוביות, כיוון שיופיטר, כוכב השפע, מביא איתו אופטימיות ורצון לצמוח ולהתרחב. חשוב רק לדאוג שזו לא תהיה אופטימיות יתר שתגרום לנו להתאכזב בהמשך, אבל זה בהחלט פרק זמן מעניין שאפשר - למרות הקושי הכללי - להסתכל קצת קדימה, ולתכנן תכניות. יחד עם זאת חשוב שלא לבזבז עכשיו כספים שלא לצורך ולהיזהר מאכילת יתר, בעיקר בנושא המתוקים.

מי בעיקר יושפע לטובה מהצמידויות האלה? מזלות אריה, עקרב, שור, גדי, מאזניים, סרטן וטלה.

ספיישל אופטימי. ShutterStock
יופיטר, כוכב השפע, מביא איתו אופטימיות ורצון לצמוח ולהתרחב/ShutterStock

המעברים של השבוע

שתי פלנטות משנות מזל השבוע - והמעבר של שתיהן אמור לשנות את מצב הרוח שלנו.

השמש עוברת למזל תאומים - האנרגיה שהשמש מביאה איתה מקבלת איכות הרבה יותר זורמת, נעימה וורבלית. כעת הכל זורם מהר יותר וזה נכון גם לגבי היכולת שלנו לדבר ולהבין - וגם לגבי היכולת שלנו לתרגם את כל זה למעשים ולקבוע עובדות בשטח. כעת כדאי לפני שפועלים לדבר, לשתף, לתכנן - ולתת למילים חלק גדול יותר בכל תהליך של יצירה של משהו חדש. גם התקשורת שלנו עם אלה שסביבנו קלה יותר, וגם היכולת שלנו לייצר סמול טוק נעים יותר מתחזקת. תנו למילים לפעול אתכם ועבורכם.

ונוס עוברת למזל תאומים - ונוס הרגשית מאוד רומנטית במזל שור וזקוקה לאווירה הנכונה כדי להיפתח, ולהרבה מגע - גם מגע פשוט כמו ליטוף או חיבוק. ונוס מאוד נאמנה במזל שור. אולם במזל תאומים כל זה משתנה: ונוס הופכת מילולית הרבה יותר וגורמת לנו לפלרטט בקלות רבה יותר, לחזר בחיוך ולהשתמש במילים כדי להקסים את בן או בת הזוג שלנו - או את מי שאנחנו רוצים בחברתו. ונוס במזל תאומים עשויה להישמע שטחית במערכות היחסים, מכיוון שהיא מחפשת בעיקר את הקסם המילולי ואת ההפתעות - ולא את היציבות וההרגלים שאוהבים בני מזל שור. בקיצור - זמן נפלא לחזר, אבל לממש - זה כבר עלול להיות סיפור אחר. ראו הוזהרתם.

בערוץ האסטרולוגיה הישראלי כבר צפיתם? הנה העדכונים האחרונים >>
רוצים לקבל טיפ אסטרולוגי יומי? הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ "אסטרו טיפ" בלחיצה כאן >>

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פלירטוט. ShutterStock
ונוס הופכת מילולית הרבה יותר וגורמת לנו לפלרטט בקלות רבה יותר, לחזר בחיוך ולהשתמש במילים כדי להקסים את בן או בת הזוג שלנו/ShutterStock

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
מרס, שליט המזל שלכם, נמצא אמנם במזל טלה עליו הוא שולט, אך הוא אינו יוצר זוויות עם כוכבים אחרים. התוצאה - תחושה שאתם לבד במערכה, קושי לדחות סיפוקים - ופה ושם כעסים פתאומיים. גלו איפוק - ושליטה.

שור
ונוס, שליטת המזל שלכם, עוברת לבית החומר והכספים - והיא עלולה לגרום לכם לחרוג ממסגרת התקציב ולהוציא הרבה יותר ממה שהתכוונתם. חשוב להיזהר כעת גם בנושאי אוכל, מתוקים ועודף פינוקים. הרגיעו.

תאומים
מזל טוב, תאומימים! השמש עוברת למזל שלכם, אבל מרקורי, שליט המזל שלכם, ממשיך לנוע במזל שור ודברים קורים בקצב איטי, לפעמים איטי מדי, אבל באופן מעשי ויסודי יותר. גם ונוס עוברת למזל שלכם והלב נפתח להיכרויות.

סרטן
מעברם של השמש ומרקורי למזל תאומים עלול ליצור קושי מסויים לשתף במה שעובר עליכם מאחורי הקלעים, אבל דווקא עכשיו זהו זמן טוב לדבר, לשחרר רגשות ולנקות משקעים שהצטברו, סרטנונים. מצאו אדם קרוב שיאזין לכם.

אריה
השמש, שליטת המזל שלכם, עוברת למזל תאומים המאכלס את הבית החברתי שלכם והאריה שלנו חוזר למעגלים החברתיים בגדול ובחיוך. זמן מצוין לקדם תוכניות ויוזמות שחשובות לכם עם מוסדות וארגונים.

בתולה
מעברן של השמש וונוס למזל תאומים המאכלס את בית הקריירה שלכם מאפשר לכם כעת לבלוט ולהרשים - ולאפשר לאמביציה שלכם לפעול באופן חכם ויוזם. כעת הזמן להדליק מבערים ולרוץ קדימה, בתולות.

מזל אריה. ShutterStock
אריות, זמן מצוין לקדם תוכניות ויוזמות שחשובות לכם/ShutterStock

מאזניים
ונוס, שליטת המזל שלכם, נצמדת ליופיטר, כוכב השפע, ומביאה איתה כמה הזדמנויות מעניינות. אז היא עוברת למזל תאומים והקלילות המאזנאית חוזרת. זהו זמן טוב לשלב את הלב במהלכים השבוע - ולאפשר למצב הרוח הקליל לחזור לחייכם.

עקרב
שתי הפלנטות בבית הזוגיות שלכם - השמש וונוס - משתחררות ועוברות למזל תאומים. הלב משתחרר והחיוך חוזר, אבל זהו זמן לפעול בזהירות רבה יותר, להימנע מהחלטות פזיזות ולא לקחת סיכונים מיותרים.

קשת
בית הזוגיות והיחסים שלכם הופך משמעותי יותר כעת כשגם השמש וגם ונוס עוברות אליו, ולקשת הפנוי יש בהחלט אפשרויות רבות יותר להיכרויות מעניינות. צמידות בין יופיטר לונוס מביאה איתה ים של קסם אישי.

גדי
כוכב מרס נמצא בבית הקריירה שלכם ודוחף אתכם קדימה, אולם מרס מביא איתו אנרגיה תוקפנית וכדאי להיזהר איתה מול סמכויות. זמן טוב לחשוב על אזורי פעולה נחשבים בנושאי עבודה ומקצוע.

דלי
הצמידות בין אורנוס, שליט המזל שלכם, לבין ונוס הרגשית משתחררת בהדרגה, ונראה שאתם יכולים כעת לצאת מהבועה ולהפגין נוכחות רבה יותר, בעיקר בתחום הרומנטי. תנו לרגש לדבר וללב להיפתח.

דגים
מעברן של השמש וונוס למזל תאומים מדגיש את הצורך להשקיע עכשיו קצת יותר בבית ובמשפחה, דגיגים. זמן טוב למסע שיפוצים קטן, לקניות לבית ולשינוי אווירה. זמן טוב גם להחזיר הביתה את תחושת הביחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully