וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הצעד הבא של עדן גולן? המספרים מגלים

יפעת אורלב, נומרולוגית קבלית ומערבית

עודכן לאחרונה: 12.5.2024 / 21:22

עם כל הכישרון הגדול, עדן גולן צריכה מישהו חזק שינתב אותה גם בראיה הקרייריסטית וגם הכספית. במפת הלידה שלה יש ציווי גורל של זוגיות אליה היא צפויה להיכנס בשלוש השנים הקרובות. היא צריכה לסמוך על האינטואיציות החזקות שלה

עדן גולן נחתה בישראל אחרי ההצלחה בגמר האירוויזיון/ניב אהרונסון

עדן גולן, נציגת ישראל לאירוויזיון, הוכיחה לנו בסוף השבוע האחרון כמה כוח יש לה, כמה חזקה היא. רבים דיברו על ההתמודדות הנפשית הראויה לשבח שלה בתקופה בה האנטישמיות והשנאה הפכו להיות חלק בלתי נמנע מהשיגרה שלנו. היא נראית חסינה מבחוץ, אך האם היא פגיעה ורכה מבפנים?

תאריך הלידה של עדן גולן, ה-5 באוקטובר 2003, מדבר על ניתוקים, התמודדויות, שינויים ולא מעט טלטלות רגשיות. היא מאוד פגיעה ורכה מבפנים. היא מזכירה לי קצת את ציורה של מונה ליזה וחיוכה שספק רוצה לבכות וספק רוצה לחייך (כשהיא לא מול מצלמה כמובן). ובכן, מה תאריך הלידה של עדן אומר עליה?

עדן נולדה ב- 5 לחודש. על פי עץ החיים הקבלי היא נולדה בספירת הגבורה (ראה ציור 10 הספירות בעץ החיים). מי שנולד ביום זה יתמודד עם קשיים בחייו אבל התיקון שלו הוא לנצח את הפחד בכל מחיר. הכוונה היא שמי שנולד ב-5 לחודש יהיו לו יותר ניסיונות לצלוח את ההתמודדויות והאתגרים שקיימים בחייו.

עדן גולן נציגת ישראל על במת גמר האירויזיון 11 במאי 2024. צילום: רויטרס, עיבוד תמונה
עדן גולן, נציגת ישראל על במת גמר האירויזיון, 11 במאי 2024/עיבוד תמונה, צילום: רויטרס

הגימטריה של השם "עדן" בצמצום למספר חד ספרתי הוא 7. הספרה 7 מדברת על אינטליגנציה גבוהה לצד ניתוקים כי 7 זה שבת ובשבת אנחנו לרוב מתנתקים.

מספר הגורל של עדן (סך כל תאריך הלידה שלה וצמצומו למספר חד ספרתי הוא 2). אני רואה כאן דיסהרמוניה בין השם של עדן לתאריך הלידה שיכול להתבטא בקושי אמיתי להוציא רגשות החוצה. כן, יושבים אצלה במפת עץ החיים קשיים שפגשו אותה בעבר ושכנראה נגעו בעיקר בהסתגלות שלה לשינויים וחיבור אמיתי לדמויות נקביות בילדות שלה (כמו חברות בבית הספר ובמסגרות נוספות בחייה).

בראית הנומרולוגיה המערבית, מספרי גורל 2 הם סופר רגישים, סופר אינטואטיביים וסופר מוכשרים. השם של עדן בהרמוניה עם מספר הגורל מוליד הרבה סערות רגשיות פנימיות. הכח הזה שאנחנו רואים כלפי חוץ הוא רק בגלל יום הלידה שלה והספירה החזקה עליו היא "יושבת" - ספירת הגבורה.

שמה נותן לה יכולות להתנתק ממצבים כמו שכירורג מנתח מתנתק מהחולה כדי לנתח אותו. עדן סופר רגישה וסופר מוכשרת. תכונותיה המולדות מראות רגישות יתרה, אך תכונותיה הנרכשות שיושבות על יום הלידה כ"תיקון" (ספירת הגבורה) הם אלו שנותנים לה את החזות האיתנה.

עוד בנושא:
למקרה שפספסתם: צפו בביצוע הגמר המדהים של עדן גולן ל"הוריקן"
בזכות תמיכה אדירה מהקהל בבית: ישראל ועדן גולן במקום ה-5 באירוויזיון; שוויץ ניצחה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
עץ החיים של עדן גולן. יפעת אורלב, נומרולוגית קבלית ומערבית, אתר רשמי
עץ החיים של עדן גולן/אתר רשמי, יפעת אורלב, נומרולוגית קבלית ומערבית

מה צפוי לה בהמשך?

עדן כבר נכנסה לתדר האנרגטי של שנה בה נתיב הפרסום מגיע אחרי עבודה קשה. עם כל הכישרון הגדול, היא צריכה מישהו חזק שינתב אותה גם בראיה הקרייריסטית וגם הכספית. במפה שלה יש ציווי גורל מעניינים של זוגיות שפתוחה לה ולבחירתה, והיא צפויה להיכנס אליה בשלוש השנים הקרובות. השנה האישית הנקודתית שלה עדיין מתאימה יותר לשיתופי פעולה של מינוף הקריירה שלה והיא ממוקדת חזק דווקא שם.

ההמלצות שלי אליה הן:
1. להקשיב לאמא שלה. דמות האם במפה שלה מאוד חזקה בכל מה שקשור למה שנכון או לא נכון בקבלת החלטות.
2. לתת לעצמה פרקי זמן של מנוחה לנשמה. עומס יתר לא נכון לה למרות החוסן החיצוני שלה.
3. לברור היטב מי ינהל אותה בהיבט הכלכלי. כישרון זה מצוין אבל תרגום הכישרון לכסף חייב להיעשות על ידי איש כספים.
4. ללמוד לא לרצות (מלשון ריצוי) את הסביבה יותר מידי. זה לוקח מעדן המון אנרגיות מיותרות.
5. לסמוך על האינטואיציות החזקות שלה.

יופיה המלאכי, הנפש האצילית שלה, הרגשות המיוחדים ומזלה הטוב שפתוח כבר מיום הולדתה באוקטובר 2023 וימשך לפחות כמה שנים טובות, יביא אותה למקומות הנכונים בזמן הנכון. מה שהכי חשוב הוא שעדן תתחבר לאושר האמיתי והפנימי שלה - עם פרקי מנוחה כדי להטעין את כוחותיה הנפשיים ולהגיע להגשמת שאיפותיה.


הכתבת היא יפעת אורלב, מתקשרת ונומרולוגית קבלית ומערבית.
לעמוד הטיקטוק של יפעת אורלב לחצו כאן >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully