וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 12-18 במאי 2024

עודכן לאחרונה: 14.5.2024 / 14:12

שבוע טעון ולא קל שדורש מאיתנו סבלנות רבה כדי לעבור אותו בהצלחה. תחזיקו מעמד! זה מה שצפוי לנו השבוע לפי כוכבי השמיים

תחזית עצמאות - תהליכים במפת המדינה בשנה הקרובה/יאיר טריבלסקי

הורוסקופ שבועי לכל מזל ממתין לכם בהמשך התחזית. אל תפספסו!

השבוע הזה האנרגיה שלנו משתנה, בבעיקר בשלושה נושאים משמעותיים שהיו מעט פסיביים לאחרונה: מרקורי עובר למזל שור והתקשורת שלנו משתנה, זווית בין מרקורי לפלוטו מביאה איתה אנרגיה יצרית ולוחמנית, וצמידות בין ונוס לאורנוס מביאה איתה עצבנות וחוסר שקט - בעיקר בדיאלוג בין אדם לחברו וביחסים הקרובים שלנו. שבוע טעון ולא קל שדורש מאתנו סבלנות רבה כדי לעבור אותו בהצלחה.

האירועים המשמעותיים בשמיים השבוע:
1. מרקורי עובר למזל שור.
2. זווית פעולה מדויקת בין מרקורי לפלוטו.
3. צמידות מדויקת בין ונוס לאורנוס.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברו של מרקורי, כוכב התקשורת, ממזל טלה הלוחמני למזל שור הרגוע והיציב. השינוי הזה מביא איתו שינוי בגוון התקשורת שלנו, ומאפשר לנו לפעול באופן רגוע יותר ולוחמני פחות, כשהדגש הוא על הצד המעשי של החיים - ולא על האגו של כולנו. המעבר הזה יכריח אותנו להיות כאן ועכשיו, ולהתבונן במציאות בעיניים פקוחות וריאליות.
מי בעיקר יושפע מהמעבר? מזלות טלה, שור, תאומים ובתולה.

אישה עצבנית כתבת מחמאות לא רצויות. ShutterStock
צמידות בין ונוס לאורנוס מביאה איתה עצבנות וחוסר שקט/ShutterStock

הזווית הקשה של השבוע - זו זווית הפעולה בין מרקורי, כוכב התקשורת, לפלוטו היצרי. הזווית הזו הופכת את התקשורת שלנו ללוחמנית ותגובנית מאוד, למרות שמרקורי עבר למזל שור. כעת חשוב להיזהר שלא לאבד את הצפון כשאנחנו נכנסים לעימותים וויכוחים, כי אלה עלולים להסלים בקלות. חשוב לדעת לוותר בזמן ולא להתעקש על המילה האחרונה. מצד שני הזווית הזו מביאה איתה צורך בשיחות עומק כנות, אך התגובות שלנו כאמור עלולות להיות קיצוניות - וחבל.
מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות תאומים, בתולה, דגים, קשת, עקרב, אריה, דלי ושור.

הזווית הטעונה של השבוע - זו הצמידות בין ונוס הרגשית לאורנוס התזזיתי. הזווית הזו עלולה להביא איתה קצרים בתקשורת הרגשית שלנו ותגובות קיצוניות ולא פרופורציונליות לאירועים שונים. חשוב כעת לדבר ולשתף אחרים במה שעובר עלינו ולא לחכות לרגע האחרון שבו העצבנות וחוסר השקט יגרמו לנו להתפרץ.
מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות שור, מאזניים, עקרב, אריה, דלי, סרטן, גדי וטלה.


בערוץ האסטרולוגיה הישראלי כבר צפיתם? הנה העדכונים האחרונים >>
רוצים לקבל טיפ אסטרולוגי יומי? הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ "אסטרו טיפ" בלחיצה כאן >>

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
הורוסקופ שבועי: כך יראה השבוע שלנו על פי מפת הכוכבים. ShutterStock
חשוב לדעת לוותר בזמן ולא להתעקש על המילה האחרונה/ShutterStock

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
מרס, שליט המזל שלכם, כמעט ולא יוצר השבוע זוויות עם כוכבים אחרים. אתם עלולים להרגיש לבד במערכה, אבל יוזמה שלכם יכולה לשנות את הדברים. זה פשוט לא יקרה כמובן מאליו. שבוע סוליסטי לפניכם.

שור
ונוס, שליטת המזל שלכם, יוצרת זווית פרקטית עם סטורן ומרקורי, כוכב התקשורת, עובר למזל שלכם, ומביא איתו הרבה יותר שיחות, היכרויות ותקשורת כנה וישירה. הגיע הזמן לצאת מעצמכם, ולחזור אל המילים.

תאומים
מרקורי, שליט המזל שלכם, עובר למזל שור ומשנה את האנרגיה שלכם. החלק הלוחמני שהיה לו במזל טלה יורד והוא הופך להיות רגוע יותר ובעיקר מעשי יותר. הגיע הזמן לנחות קצת על הקרקע.

סרטן
מעברו של מרקורי, כוכב התקשורת, למזל שור הופך את הסרטנון שלנו לחברתי יותר בשבוע הטעון הזה. זהו זמן לחזור את החברים שקצת נעלמו לאחרונה - ולתכנן איתם את המנגל הקבוע, או לפחות להיפגש ולדבר ביחד.

אריה
צמידות בין השמש לאורנוס התזזיתי עלולה להביא איתה שבוע טעון מאוד ולא קל. זהו פרק זמן שבו עצבנות וחוסר שקט כולל זכרונות כאלה ואחרים עלולים לגרום לריבים וכעסים. זמן להיות קצת לבד, ולהרגיע את הרוחות.

בתולה
מעברו של מרקורי, שליט המזל שלכם, למזל שור מתחיל לייצב אתכם ואת התכניות שלכם. זמן טוב להגדיר מחדש את התכניות שלכם לחודשיים שלושה הקרובים ולחשוב על שתופי פעולה.

מאזניים
ונוס, שליטת המזל שלכם, מתקדמת במזל שור, וזהו זמן לשים גבולות בכל מה שקשור לפינוקים: אוכל טוב ובעיקר מתוקים, פינוקיאדה פסיבית בלי ספורט או אקשן פיזי. יתכן והגיע הזמן לשנות הרגלי אכילה ובילוי.

עקרב
מעברו של מרקורי למזל שור המאכלס את בית היחסים שלכם, מאפשר לשדרג את התקשורת הזוגיות והתקשורת בכלל. זמן טוב לשתף את הפרטנרים במה שעובר עליכם ובעיקר להיות קשובים אליהם.

קשת
יופיטר, שליט המזל שלכם, מאיץ הילוך בסופו של מזל שור ובקרוב יעבור למזל תאומים. הגיע הזמן לעשות עבודת עומק על כל מה שקשור ליחסים ולדיאלוג הזוגי. זמן מצוין להיכרויות חדשות.

גדי
מיקומו של מרס במזל טלה דוחף אתכם בעוצמה קדימה, ולקראת סופו של השבוע זהו זמן טוב להגדיר מחדש את המטרות המקצועיות והקרייריסטיות שלכם. במקביל חשוב לא לריב עם סמכויות כמו הורים, בוסים וכו'.

דלי
מעברו של מרקורי למזל שור מביא איתו תקשורת ביתית טובה יותר, אולם הצמידות בין השמש לאורנוס, שליט המזל שלכם, עלולה לגרום לשינויים, ניתוקים וקצרים בתקשורת. זמן מצוין לתובנות חדשות אך גם לזהירות מניתוקי קשרים.

דגים
מיקומו של מרס בבית החומר והכספים שלכם עלול ליצור בלאגן בכל מה שקשור לנושאים אלה. חשוב להימנע מהוצאות לא הכרחיות, מבזבוזי כספים שנובעים ממצבי רוח משתנים ומהחלטות אימפולסיביות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully