וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 5-11 במאי 2024

עודכן לאחרונה: 6.5.2024 / 16:39

זה שבוע טוב ליצירת שיתופי פעולה מוצלחים, אך במקביל חוסר הזוויות המשמעותי של הכוכבים מרקורי וונוס עם כוכבים אחרים פוגע ביכולת שלנו לפעול באופן אפקטיבי ולתקשר בצורה מיטבית. הנה מה שמצפה לנו השבוע

5 המזלות שחודש מאי 2024 יאיר להם פנים/tiktok.com/@innerworldsastrology

הורוסקופ שבועי לכל מזל ממתין לכם בהמשך התחזית. אל תפספסו!

כוכב מרס ממשיך לנוע במזל טלה עליו הוא שולט ויוצר זווית פרקטית עם פלוטו, מה שאומר שיתופי פעולה פוטנציאליים טובים. אולם גם השבוע ממשיך חוסר הזויות המשמעותי של הכוכבים מרקורי וונוס עם כוכבים אחרים, אלמנט שבהחלט פוגע ביכולת שלנו לפעול באופן אפקטיבי והרמוני עם הסביבה - ולתקשר בצורה מיטבית. צפו לקצרים בתקשורת, אי הבנות ובעיקר תחושות של תסכול בתקשורת שלנו, גם מכיוון שמרקורי עדיין לא חזר לעצמו מהילוכו האחורי - וגם בגלל חוסר ההיבטים שלו עם כוכבים אחרים. מעצבן.

הזוויות המשמעותיות בשמים השבוע:
1. מרקורי ללא זויות.
2. מרס בטלה בזווית פרקטית לפלוטו בדלי.

חוסר הזוויות של מרקורי - זה אחד האלמנטים שמעכבים את כולנו השבוע, ולא רק ברמה האישית אלא גם ברמה הפוליטית, הצבאית וכו'. ישנו קושי כעת לא רק לתקשר, אלא גם להכניס לפעולה יוזמות תקשורתיות שמביאות איתן הצלחה לממש רעיונות פוטנציאליים. חוסר התקשורת למשל בין גופים שונים בממשלה ואי הבנות הם בהחלט אחד הגורמים כעת לעליית המחירים של גופים שונים העושים כרצונם באקלים שאינו תקשורתי ברמה מסחרית, שבו איש הישר בעיניו יעשה, כשעליות מחירים ללא ביקורת וללא גוף תקשורתי שיבקר, יעצור או ימחה, גורם לכולנו להביט בדאגה בחשבון הבנק המצטמק, במחירים העולים, בנזקים בלתי נגמרים בישובי הצפון ההולכים ונהרסים בגלל חוסר תקשורת וחוסר החלטיות לגבי הצעדים שאמורים או לא אמורים להנקט, חוסר תקשורת לגבי המורים והאוצר שמכניס את המורים לשביתה, לגבי הכניסה לרפיח וכך הלאה. מעבר לאימפוטנציה של הממשלה הנוכחית, חוסר התקשורת הזה של מרקורי כעת הוא סוג של נזק מצטבר שרק ילך ויגדל. התרופה: החלטות על יוזמות חדשות ולא ציפייה שדברים יקרו מעצמם.

הורוסקופ שבועי. ShutterStock
צפו לקצרים בתקשורת, אי הבנות ובעיקר תחושות של תסכול בתקשורת שלנו/ShutterStock

מרס בזווית פרקטית לכוכב פלוטו

דווקא כאן בזווית הזו ישנו פתח לעשייה מעניינת שתוביל לשיתופי פעולה אקטיביים בין גורמים שונים, כשמרס מסמל בדרך כלל גם את כל נושא היוזמה וגם את הנושא הצבאי. מצד שני - מרס כזכור נקרא על שמו של אל המלחמה: דווקא כאן יכולות להגיע הפתעות ושיתופי פעולה מעניינים. נושא המינויים החדשים בצבא למשל הוא בהחלט פועל יוצא של הזווית הזו, למרות העצבנות וחוסר השקט שהנושא הזה מעורר.

זהו זמן טוב לחיבורים מעניינים דווקא בין הצורך ליזום (מרס) והשימוש הנכון במשאבים (פלוטו) כמו גם המקום לפעולה צבאית חכמה, מאופקת ועוצמתית שתשבור משהו בתחושת אי הודאות והקפאון - הן במלחמה והן במצב בכלל, שכולנו סובלים ממנה.

מי בעיקר יוכל ליהנות מהזווית הזו? מזלות טלה, מאזניים, סרטן, גדי, עקרב, שור, אריה ודלי.


בערוץ האסטרולוגיה הישראלי כבר צפיתם? הנה העדכונים האחרונים >>
רוצים לקבל טיפ אסטרולוגי יומי? הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ "אסטרו טיפ" בלחיצה כאן >>

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
לחיצת יד. ShutterStock
מרס בזווית פרקטית לכוכב פלוטו תוביל לשיתופי פעולה אקטיביים בין גורמים שונים/ShutterStock

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
מרס, שליט המזל שלכם, ממשיך לנוע קדימה, משחרר חלק מהאנרגיות שהצטברו אצלכם לאחרונה וממליץ להגדיר מחדש את המטרות שלכם לתקופה הקרובה כדי להיערך בהתאם. אל תדחו לשבוע הבא.

שור
השמש וונוס ממשיכות לנוע במזל שלכם ולהביא איתן תחושת רגיעה מסויימת, וצורך לעמוד איתן על הקרקע ובמקום לרוץ קדימה - להשקיע קצת יותר בלשמור על הקיים. סבלנות היא מילת המפתח כעת.

תאומים
מרקורי, שליט המזל שלכם, שוהה עדיין במזל טלה האסרטיבי, אבל גם השבוע כמעט ולא יוצר זוויות עם כוכבים אחרים. אין ברירה, תצטרכו לקבל הרבה החלטות לבד ואולי לא תזכו לסיוע שאתם זקוקים לו. שבוע שמתאים לפעילות סוליסטית.

סרטן
מרס שבמזל טלה מדגיש את הצורך להשקיע יותר בבית ובסביבתו, אבל עלול גם לגרום לחיכוכים, עימותים ואווירה עצבנית. נסו לא לאבד פרופורציות. מרקורי שללא זויות מחזיר אתכם לקרקע, אבל תצטרכו לסמוך בעיקר על עצמכם.

אריה
השמש, שליטת המזל שלכם, ממשיכה לנוע במזל שור המעשי. לקראת אמצע השבוע מתקרבת השמש לכוכב אורנוס התזזיתי, שגורם לעצבנות וחוסר שקט. זמן טוב לחדר הכושר ולפעילות פיזית, שגם תרגיע אתכם.

בתולה
הימצאותו של מרקורי, שליט המזל שלכם, במזל טלה וללא זויות לא עושה לכם חיים קלים, אבל לפחות משמש כזרז לפעילות מקצועית מואצת. חשוב במיוחד בתקופה הזו לא לקחת סיכונים מיותרים מכל סוג.

מזל בתולה. ShutterStock
מזל בתולה: זה לא הזמן לקחת סיכונים/ShutterStock

צפו בתחזית המורחבת:

מאזניים
מיקומם של מרס ומרקורי במזל טלה שממול עלול לגרום למתחים במערכות היחסים שלכם. התעקשות על הדרך שלכם עלולה ליצור עימותים ולחצים. ונוס במזל שור עוזרת לקרקע אתכם ולהרגיע את הרוחות.

עקרב
זווית פרקטית בין פלוטו, שליט המזל שלכם, לכוכב מרס הופכת את השבוע הזה למעשי במיוחד. זהו זמן טוב לשיתופי פעולה מסוגים שונים עם יוזמות חדשות ומעניינות. אל תפעלו לבד השבוע.

קשת
יופיטר, שליט המזל שלכם, ממשיך להתקדם במזל שור ובקרוב יעבור למזל תאומים המאכלס את בית היחסים שלכם. הגיע הזמן להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי ובקשרים הקרובים שלכם.

גדי
מיקומו של מרס בבית הקריירה שלכם הופך אתכם כעת לאמביציוזיים במיוחד. כעת הזמן לרוץ קדימה עם תכניות פעולה, אבל להיזהר שלא לרוץ מהר מדי ובגישה תוקפנית מדי.

דלי
השמש שבמזל שור מתקרבת מאוד לאורנוס, שליט המזל שלכם, וזה מצביע על חוסר שקט וצורך גדול מהרגיל בספייס וחופש אישי. חשוב לא לנתק קשרים בתקופה זו גם כשכועסים, דליים.

דגים
השמש וונוס נמצאות בבית התקשורת שלכם כעת, ומביאות איתן רגעים נאים של שלווה ובטחון. שהותו של מרס בבית החומר והכספים עלולה לגרום להוצאות גדולות ממה שתכננתם. זהירות.

לתחזית היומית והשבועית של כל מזל לחצו כאן >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully