וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 28 באפריל עד ה-4 במאי 2024

עודכן לאחרונה: 29.4.2024 / 11:25

השבוע המעורבות הרגשית גבוהה במיוחד והתגובות קיצוניות. עם זאת, אנו מתחילים להתניע כמה וכמה תהליכים שנתקעו להם עד היום. הנה מה שצפוי לנו בימים הקרובים

ההורוסקופ המלא לחג הפסח 2024/יאיר טריבלסקי

הורוסקופ שבועי לכל מזל ממתין לכם בהמשך התחזית. אל תפספסו!

נראה שזה אחד השבועות שאפשר בשקט לומר עליו שהוא סוג של שבוע מכונן, יחסית לשבועות האחרונים בכל מקרה: המעורבות הרגשית גבוהה במיוחד, התגובות שלנו קיצוניות במיוחד והמעבר מעגמומיות רגשנית להעברת הילוך מנטלי עם הרבה גז וזינוק משמעותי ברמזור של החיים, גורמים לשבוע הזה להתניע כמה וכמה תהליכים, אישית וגלובלית, שעד עכשיו היו לגמרי בניוטרל במקרה הטוב - או פשוט עצרו לגמרי מלכת, על כל המשתמע.

הראשון מבין ארבעת השינויים האלה הוא כמובן חזרתו של מרקורי, כוכב התקשורת, להילוך רגיל במזל טלה. עדיין הוא לא יוצר זוויות עם כוכבים אחרים, אבל אפילו שינוי המגמה מסמן התחלה זהירה של הסתכלות קדימה - ולא תחושת תסכול ואילמות מסויימת.

הצמידות בין מרס לנפטון הרגשי אמנם אינה קלה, אולם חזרתו בהמשך של מרס למזל טלה מאותתת שבעל הבית חזר, ואפשר לפתוח את "בסטת האקשן". מעברה של ונוס למזל שור הנינוח ביחד עם השמש, מראה שהכוכבים מאותתים על רצון לחזור לקרקע אחרי כמה שבועות של אקשן קשה וחסר תכלית מעבר לצד הלוחמני שבו. יהיה מעניין.

האירועים המשמעותיים בשמיים השבוע:

1. כוכב מרס נצמד לכוכב נפטון הרגשני.
2. ונוס עוברת למזל שור המעשי.
3. מרס עובר למזל טלה האנרגטי עליו הוא שולט.
4. מרקורי חוזר להילוך רגיל במזל טלה.

הזווית הקשה של השבוע:

זו הצמידות בין מרס, כוכב האקשן, לכוכב נפטון המטשטש והמערפל. מרס הוא כוכב האקשן שלנו והוא מסמל את ההירתמות לכל פעולה, פיזית, מנטלית או אחרת, כדי לגרום לדברים לקרות באופן מעשי. צמידות שלו עם נפטון הרגשני וחסר הגבולות מצביעה על קונפליקט, שבו הדחף לפעולה אכן קיים אך באופן מוחלש יחסית, והוא עלול להיות מלווה בתחושות של אי וודאות, חוסר מטרה ומסמוס הפעולה עצמה בתירוצים שונים, בהתאם לשינויי מצב הרוח שלנו.

אכן, מצבי הרוח שבאים עקב הצמידות הזו עלולים לטלטל אותנו מעלה ומטה, ולגרום לנו לוותר על פעילות או לדחות אותה לזמן אחר בגלל חוסר חשק או עייפות מנטלית כזו או אחרת.

מה עושים? מטפלים בעצמנו, מעניקים לעצמנו זמן איכות שכולל קצת יותר מנוחה ופינוקים מאשר כרגיל, חוזרים קצת לחומר רוחני כזה או אחר שמחזיר אותנו לעצמנו כמו מדיטציה או סתם שיחת נפש עם מישהו רגיש וחכם - ו... מחכים בסבלנות. לקראת המשך וסוף השבוע יעבור מרס למזל טלה והאפקט הזה יחלש ואף יעלם.

הורוסקופ. ShutterStock
סוף סוף מרקורי, כוכב התקשורת, חוזר להילוך רגיל במזל טלה/ShutterStock

המעברים המשמעותיים של השבוע

השבוע הזה יש שלושה מעברים משמעותיים, ואדרג אותם לפי סדר ההשפעה שלהם עלינו, והדרך שבה נחוש בהם בחיינו.

מרקורי כוכב התקשורת חוזר להילוך רגיל במזל טלה - מרקורי לא רק היה בהילוך אחורי בשבועות האחרונים, תהליך שהכריח אותנו לסגור מעגלי תקשורת מסויימים שנשארו פתוחים למרות שמיצו את עצמם, אלא גם כמעט ולא יצר זוויות עם כוכבים אחרים, אלמנט שלא הקל עלינו את התקשורת בכלל באופן כללי, ואם נזכור שזה קרה במזל טלה הלוחמני, נבין שחלק משמעותי מהתקשורת שכן באה לידי ביטוי בסופו של דבר היתה לוחמנית ואסרטיבית, לפעמים מדי, דבר שלא עשה לנו חיים קלים בלשון המעטה. מהשבוע נוכל לחזור ולתקשר באופן אופטימי ויצירתי יותר, לשתף אחרים גם בתכניות עתידיות, לקטר פחות - וליזום יותר.

מרס כוכב האקשן עובר למזל טלה - מרס הוא היזם הסדרתי והמוציא לפועל של התכניות שלנו, ביחד עם השמש. התסכול הגדול היה כשבמזל טלה שהו מרקורי ונוס והשמש ואולם מרס שליט הטלה שהה במזל דגים, והמצב הזה הקשה עלינו ליזום ולממש את היזמה הזו באופן מעשי, גם בגלל מצבי הרוח שהמיקום שלו במזל דגים הביא איתו וגם כי מרס גרם לים של דרמות קטנות וסערות גדולות, ותגובות קיצוניות כשדברים יצאו משליטה. מהשבוע כל נושא היזמה והמימוש לא רק יהיה קל יותר אלא גם אופטימי יותר, אם כי בזמן מעברים שכאלה גם מפלס האלימות עלול לעלות, וכדאי שנשמר על עצמנו קצת יותר מהשבוע והלאה.

ונוס הרגשית עוברת ממזל טלה למזל שור עליו היא שולטת - גם פה אנחנו חווים מעבר מעניין, שכן במזל טלה השייך ליסוד האש הביאה איתה ונוס פתיל קצר ותגובות קיצוניות לכל מערכות היחסים שלנו, ובעיקר לדיאלוג הזוגי. ונוס גרמה להתנהלות לוחמנית גם בתקשורת עם הסביבה עם אנשים אהובים, וגישה עצבנית חסרת סבלנות ופה ושם אפילו כוחנית. כעת עם המעבר שלה ושל השמש למזל שור השייך ליסוד האדמה אמורות השתיים האלה להביא איתם רגיעה, רגליים על הקרקע, ופיוס עם כל מי שאיתו רבנו לאחרונה. יש מצב שהשינוי הזה יביא איתו גם עיסקה מבחינת החטופים, כשהדברים יראו אחרת גם מבחינת סדרי העדיפויות של כולנו.

בערוץ האסטרולוגיה הישראלי כבר צפיתם? הנה העדכונים האחרונים >>
רוצים לקבל טיפ אסטרולוגי יומי? הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ "אסטרו טיפ" בלחיצה כאן >>

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

צפו בתחזית המורחבת:

חברים. אילוסטרציה. ShutterStock. ShutterStock, ShutterStock
מהשבוע נוכל לחזור ולתקשר באופן אופטימי ויצירתי יותר/ShutterStock, ShutterStock

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
צמידות של מרס שליט מזל טלה עם נפטון במזל דגים תביא איתו סערות ודרמות ומצבי רוח עד אמצע השבוע, ומאז הכל יתחיל להירג בהדרגה עד שמרס יעבור למזל טלה, ויביא איתו שינוי באווירה ואפילו אופטימיות ורצון לשינוי, לחודשיים הקרובים.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת השבוע למזל שלכם, אחרי שעשתה חיים לא קלים לשור שלנו שבסך הכל רוצה חיבוק ואוכל טוב, אבל מצא את עצמו נלחם ומתווכח ומתיש את עצמו... מה שכן, חשוב בעיקר עכשיו להזהר עם המתוקים.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם חוזר סוף סוף להילוך רגיל, ומעכשיו אפשר יהיה להתחיל להזיז דברים באופן קל וממשי יותר, וגם לפעול מתוך תקשורת נעימה חכמה ויוזמת יותר, אם כי הזויות של מרקורי יגיעו באמת רק בשבוע הבא מה שאומר עוד קצת סבלנות...

סרטן
חלק מהלחצים שהופעלו בעוצמה בזמן האחרון בגלל מקבץ הכוכבים הגדול במזל טלה יורדים בהדרגה בהמשך השבוע, כשגם השמש וגם ונוס במזל שור מביאות איתן חזרה למוד נעים ונינוח יותר, בלי צורך להלחם על כל דבר. זמן מצוין לשיתופי פעולה.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם מתחילה להירגע ולהרגיע במזל שור, אבל במקביל גם להכניס אתכם לגל חדש של אמביציה ודרייב, אחרי החג השני. הגיע הזמן לשבת רגע עם עצמכם, לעשות תכניות, ולבנות סדרי עדיפויות חדשים גם לפעולה וגם לכספים.

בתולה
יציאתו של כוכב מרס ממזל דגים ומעברו למזל טלה עשויה בהחלט להביא איתה רגיעה במישור הזוגי ובמערכות היחסים שלכם בכלל. זמן לשים את הצד התחרותי בצד וגם את הציניות המוכרת, ולהתחבר בעדינות ללב - שינוי מבורך עם תצליחו - ומשם לאהבה...

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם יוצאת השבוע מבית היחסים שלכם, ועוברת למזל שור שם תעזור לכם לשנות סדרי עדיפויות, להיות פחות לוחמניים ויותר לפנק את עצמכם, ולהמנע מויכוחים מיותרים ודרמות קצרות טווח. זמן להירגע ולהרגיע, מאזנאים.

עקרב
השמש וונוס עוברות לבית הזוגיות והיחסים שלכם, ומתחיל לרכך את העקרב שנכנס לאקשן בגלל צעדיו הראשונים של פלוטו במזל דלי. ונוס תיצור זוית פעולה עם פלוטו, אלמנט שמביא איתו צורך חזק מהרגיל בחום מלה טובה ובעיקר בחיבוק.. השקיעו בשלישיה הזו.

קשת
יופיטר שליט המזל שלכם שהה שבוע בצמידות לכוכב אורנוס התזזיתי והצמידות הזו הכניסה עצבנות וחוסר שקט לחייו האסרטיביים ממילא של הקשת המצוי. עדיין תחושו פה ושם צורך בשינויים וניתוקים, אבל את אלה אפשר ורצוי יהיה לעשות בהמשך, ובעדינות...

גדי
מעברן למזל שור של השמש וונוס יעזור להרחיב כעת מעגלים חברתיים, ולהחזיר לחייכם חברים ידידים וקרובים שקצתצ התרחקו לאחרונה. זהו גם זמן טוב לתת מקום גדול יותר לרומנטיקה, וכדי לעשות זאת - לרווח את השריון הגדיי ולפתוח את הלב...

דלי
כוכב פלוטו היצרי כבר משפיע בעוצמה על כל הדליים שנולדו בשבוע הראשון של המזל. הגיע הזמן לחשוב על שינויים משמעותיים בנושאים החשובים לכם הדורשים שינוי, ושעד עכשיו פחדתם לבצע.. השמש וונוס מביאות אהבה ואמפטיה ליחסים במשפחה.

דגים
צמידות טעונה ולא קלה של כוכב מרס עם נפטון הרגשי עד אמצע השבוע עלולה להביא עצבנות וחוסר שקט, ודרמות מרגיזות. אולם לקראת סוף השבוע הדברים יתחילו להירגע, ונושאי חומר וכספים ידרשו הרבה תשומת לב שלא קיבלו לאחרונה. זמן לחשיבה מחודשת בנושאים אלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully