וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 14-20 באפריל 2024

עודכן לאחרונה: 16.4.2024 / 0:34

הצמידות בין אורנוס ליופיטר עלולה להפתיע באירועים שונים ולא צפויים, קצרים בתקשורת ושלל אי הבנות. כך נצליח לעבור גם את השבוע הזה בשלום

מרקורי בנסיגה/tiktok.com/@innerworldsastrology

הורוסקופ שבועי לכל מזל ממתין לכם בהמשך התחזית. אל תפספסו!

אחרי המשברון והתקיפה האירנית אנחנו חוזרים לקרקע די מהר - וזהו זמן טוב להבין באמת איך נראית התמונה הגדולה גם גלובלית וגם כוכבית, כשהחזון הגדול של פלוטו שלא מזמן עבר למזל דלי ועכשיו הוא כבר במעלה השניה של המזל הזה, מראה לנו לאן הולך הכל: למלה ביחד, אבל לא הביחד הקיטשי שכולנו מנשנשים כל הזמן.

הביחד של פלוטו מדבר על הרוח החופשית הגדולה, אותה רוח שמאפשרת לכל העולם החופשי לצמוח ולהתפתח, מול העולם הפונדמנטליסטי שמנסה לכפות את חוקיו ולהלחם בחופש הזה. את העולם הזה מסמלים הקיצוניים שנמצאים בכל דת, וכמו שנראה לא מעט מהם נמצאים בסביבה, גם אלה שמנסים לכפות את דעתם על הרוח החופשית אצלנו ובו בזמן ליהנות מהמשאבים של הרוח הזו.

פלוטו במזל דלי מנסה לחבר בין כל אלה שהרוח החופשית הזו היא בסיס החשיבה והערכים שלהם, שבנוי על כיבוד ערכי הזולת ואי כפיית עולמך שלך עליהם. החיבור בין פלוטו שהוא עוצמו כוכב כוחני ועוצמתי למזל דלי, מתרגם את העוצמה שלו ליכולת ליצור מהפכה של ממש, ובקנה מידה עולמי, שקמצוץ ממנה פגשנו אתמול. עובדה - כמעט אף אחד מכל מה ששוגר לכאן לא הגיע אפילו לגבולות המדינה - כוחות אחרים בלמו את זה עוד לפני כן, כוחות שמורכבים מקואליציה גדולה שמורכבת מאנשים שמאמינים ברוח הזו, ושיכולה להתעלות מעל כל מה שמפריד שקשור לנושאים אחרים.

כן, שבוע לא קל עבר עלינו ונגמר בטוב יחסית, בסופו של דבר, כשהצמידות בין סטורן למרס הפעילה גם את מנגנון הענישה האירני והלחצים שהיו על כולנו. כעת מגיע שבוע עם מעט שינויים יחסית: השמש עוברת ממזל טלה למזל שור ומאותתת בכך שהכוון הוא לרגיעה וחזקה לקרקע, אבל הצמידות שבין אורנוס ליופיטר עלולה לעומת זאת להפתיע באירועים שונים ולא צפויים, קצרים בתקשורת ושלל אי הבנות. תקיפה של אירן כעת כפעולת נגד עלולה להיות גרועה במיוחד, מכיון שלא מעט אגו מעורב בה אבל מעט חזון מדיני. ישראל, בעיקר עם הזוית שיוצר פלוטו לאופק של מפת המדינה, זקוקה עכשיו לכל סיוע אפשרי ולו רק כדי לגייס את העוצמה הפלוטונות הזו לטובתה: פעילות סוליסטית ולא מחושבת ובעיקר לא מתואמת עם בעלות הברית של ישראל עלולה לגרום לנזק לא קטן לכל ההיערכות של התקופה החדשה הזו, וחבל.

הורוסקופ שבועי. ShutterStock
עוד שבוע לא פשוט לפנינו. קחו אוויר/ShutterStock

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע:

1. השמש עוברת ממזל טלה למזל שור.
2. צמידות בין אורנוס התזזיתי ליופיטר, כוכב השפע.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברה של השמש ממזל טלה הלוחמני למזל שור המופנם והרגוע. השמש במזל טלה היתה אמורה להביא הרבה מאוד אנרגיה לוחמנית לחיינו בחודש האחרון וכך אמנם קרה, אלא שחוסר זוויות של השמש עם כוכבים אחרים מנע מאיתנו את היכולת לעבד את האנרגיה הזו למקום חיובי ובונה, אלא רק לסוג של ספיגת מהלומות, ולוחמנות אימפולסיבית שבאה לכבות שריפות במקום ליצור מומנטום של הובלת חזון אסרטיבי לתקופה הקרובה.

כעת עוברת השמש למזל שור, ובקרוב תיצור כבר זויות פרקטיות יותר שיאפשרו לכולנו להתמודד טוב יותר עם מה שקורה, ולבנות חזון חיובי ואפקטיבי לתקופה הקרובה. זהו זמן לשים את הפחדים והלחצים בצד ולקבוע עובדות בשטח, גם בתחום המדיני, גם בצבאי וגם באישי.

הצמידות הלחוצה של השבוע - זו הצמידות שבין אורנוס התזזיתי ליופיטר כוכב השפע. אורנוס הוא כוכב השינויים התזזיתי שלנו. יופיטר הוא כוכב השפע והרחבת תהליכים, אך עלול לפעול גם הפוך - תלוי בהיבטים שלו. הצמידות של השנים האלה היא כמו צמידות בין שני סוסים פראיים שמאיצים זה את זה בחוסר גבולות, מיאוץ שעלול להביא איתו קטסטרופות בגלל החלטות פזיזות וריצה מהיה מדי בכוון כלשהו שעלולה לגרום להרס מערכות יציבות בזמן קצר.

אלמנט נוסף - אורנוס מסמל גם את ההתקדמות הטכנולוגית שלנו, ובצמידות ליופיטר כל מה שקשור לטכנולוגיה יקבל עכשיו תאוצה רצינית, וחברות העוסקות בבינה מלאכותית יפרחו עכשיו, כשהשנים מביאים איתם חוסר גבולות גם לכאן, אבל לא בהכרח אנרכיה או שרלטנות בתחום. הצמידות הזו עלולה להביא איתה הרבה סערות ודרמות, ובעצם בכל המישורים. במישור הפוליטי עשויה להגיע טלטלה רצינית, כנ'ל במישור הצבאי ואפילו החברתי.

הצמידות הזו נמשכת בערך שנה. הגל הראשון שלה מתחיל עכשיו ומסתיים בערך באמצע מאו, ומביא איתו תקופה רבת אירועים שתקיפת אירן לדעתי כבר היא חלק מהם, כולל המסקנות שנלוו אליה מדינית וטכנולוגית. ממליץ לכולנו להתנהל בזהירות מקסימלית בחודשיים הקרובים, ולהזהר מהפתעות לא צפויות אבל איך אפשר לתת עצות כשמדובר בשניים האלה.

בערוץ האסטרולוגיה הישראלי כבר צפיתם? הנה העדכונים האחרונים >>
רוצים לקבל טיפ אסטרולוגי יומי? הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ "אסטרו טיפ" בלחיצה כאן >>

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ריב. ShutterStock
נסו לא להתפוצץ אחד על השני/ShutterStock

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
כוכב מרס שסבל עדיין מסטורן הנוקשה בסוף השבוע וכולנו סבלנו איתו, משתחרר ממנו סוף סוף ונע קדימה במזל דגים הרגשני. כולנו נזדקק עכשיו להרבה שיקול דעת כשכל הפעולות שלנו נגועות במעורבות רגשית גבוהה במיוחד.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם במזל טלה מביאה איתה סערות ולחצים, ובמקביל גם לא יוצרת קשרים עם כוכבים אחרים, ואתם חייבים לפעול באופן עצמאי, עם הרבה אינטואיציה ושיקול דעת. אל תצפו לדבר מאחרים - עשו הכל בכוחות עצמכם.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי והפעם כמעט ללא זויות במשך השבוע - לא רק שהצורך בסגירת מעגלים גדל, אלא גם אין אנרגיה ורצון לפתוח חדשים. המנעו מפעילות יתר, וחכו בסבלנות, תאומימים. בקרוב יגיע גם זמן האיכות שלכם.

סרטן
מקבץ הכוכבים הגדול במזל טלה מביא איתו שבוע שאפתני ועוצמתי מבחינת הדחף לעשות ולפעול, אבל הדחפים האלה עלולים גם ליצור עימותים וריבים עם סמכויות בכוונים שונים. נסו לתעל את אנרגיית האש החזקה הזו לעשייה עם אחרים.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם זוחלת לאורך מזל טלה בלי זויות עם כוכבים אחרים, וגם לכם קשה למצוא את המקום שיתעל בצורה טובה את האנרגיה שלכם ויחזיר את השקט. מעבר השמש לבית הקריירה שלכם בסוף השבוע יביא תקופה אמביציוזית במיוחד בקרוב.

בתולה
שבוע מתוח לפנינו ומועד לסיכונים, ולכן דווקא אתם נדרשים לזהירות מכסימלית עקב מקבץ הכוכבים הגדול הזה במזל טלה. עימותים וקונפליקטים בגלל סטורן ומרס במזל דגים שממול דורשים הרבה זהירות ושיקול דעת.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל טלה ולא יוצרת זויות עם כוכבים אחרים, עלולה לגרום לתחושת בדידות מסויימת, כשאתם מרגישים לבד במערכה, ומצד שני זוכים בפתיל קצר וכועס... נסו להמנע מריבים ילדותיים וכעסים מיותרים.

צפו בתחזית המורחבת:

מזל מאזניים. ShutterStock
מזל מאזניים: נסו להימנע מריבים ילדותיים/ShutterStock

עקרב
השמש נכנסה בסוף השבוע למזל שור המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם, וזהו זמן טוב להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי ובפרטנרים שלכם. עם הלב העקרבי פנוי, כדאי להקדיש את השבוע לכמה דייטים איכותיים.

קשת
מקבץ הכוכבים הגדול במזל טלה בהחלט נותן לכם לא מעט תנופה לעשייה, והצמידות של יופיטר שליט המזל שלכם אפילו מאיצה את התהליך. חשוב להזהר מהחלטות פזיזות והרפתקניות מדי השבוע. המנעו מסיכונים מיותרים.

גדי
כוכב מרס מתרחק בהדרגה מסטורן שליט המזל שלכם והשקט מתחיל לחזור אליכם. זהו זמן לרדת לקרקע, ולהגדיר מחדש את המטרות שלכם, הן הכלכליות והן האישיות בתקופה הקרובה. זמן לחשיבה על שינוי הגישה והדרך.

דלי
צמידות בין אורנוס שליט המזל שלכם לבין יופיטר כוכב השפע עשויה להביא איתה אופטימיות ודרייב לרעיונות חדשים, שאותם דוחף קדימה פלוטו שנמצא בתחילת המזל שלכם. אלה שנולדו בתחילת המזל - זה אולי הזמן לחשוב על שינויים, ובגדול.

דגים
הרבה מאוד לחצים מכל סוג הן בתחום הכלכלי בגלל מקבץ הכוכבים במזל טלה והן בגלל מיקומו של מרס במזל שלכם שמביא איתו עצבנות ואי שקט, מביאים איתם שבוע עצבני. זמן ליותר פעילות פיזית וספורטיבית כדי לשחרר חלק מהלחצים האלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully