וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחה בקלפים לחג הפסח: "זמן לתת ולקבל בלי תנאים"

22.4.2024 / 16:00

בפריסת השבוע שלנו לכבוד החג יצאו לנו הקלפים החזקים 9 מטבעות, אביר המטבעות והקיסרית. הנה המסר שלהם

אומנות הקריאה בקלפים/Sagie Mendelboim

אחת הפריסות הכי פשוטות ויעילות שאנחנו יכולים לעשות לעצמנו כשאנחנו רק מתחילים היא פריסת מסרים, הקרויה גם "פריסת המניפה". בהשראתה, מיד תקבלו את המסרים השבועיים שלכם בנושא אהבה, קריירה והתפתחות אישית, אבל אני מזכיר שכל מי שיש לו חבילת קלפים יכול לעשות לעצמו פריסת מניפה: אנחנו יכולים לפנות לעצמנו מרחב שקט לעבודה, לערבב את הקלפים ולבקש מהם מסר תוך כדי (הקלפים מאוד אוהבים שמדברים אליהם - גם בלב). לאחר מכן נפרוס פריסת מניפה על השולחן או בכל מקום נוח ומתאים ונוציא שלושה קלפי מסר לשבוע, אחד לזוגיות (קיימת או לפנויים פנויות), אחד לקריירה ואחד להתפתחות אישית. חשוב לבקש הכוונה או פוטנציאל למימוש ולא לנסות לצפות את העתיד. עשיתי פריסה קולקטיבית לכל הקוראים של וואלה, אבל גם אתם יכולים לעשות פריסה לעצמכם כבר היום, להתחיל להתאמן קצת - ולהיעזר בפירושים הפתוחים באתר שלי.

מסר לאהבה: לתת ולקבל בלי תנאים
9 מטבעות הוא קלף המורכב מהספרה 6 המייצגת שלמות פיזית וסימטריה, וכן מיסוד המטבעות המעיד על יציבות ואמינות. נפגוש את הקלף כאשר אנחנו מסתמכים על תכונות נכונות כדי להעניק הזדמנויות ולהשקיע מעצמנו חומרית או רגשית. מובן שבכל קשר צריך סטנדרטים, אבל סטנדרטים ותנאים הם שני דברים שונים זה מזה. בקלף שישה מטבעות אנחנו "מהמרים" על סיטואציות שאנחנו מוצאים בהן פוטניאל אמיתי, ומשקיעים לא לפי מראית עין, אלא לפי טביעת עין. ייתכן שהדייט שלנו לא עשיר במיוחד למשל, אבל יש לו איכויות של חריצות. אולי אין לו אוטו מדהים, אבל הוא פותח לדייט את הדלת ומתייחס בכבוד. אולי אין לו תואר עדיין, אבל הוא אינטליגנטי ומצחיק. בקלף הזה אנחנו מתבוננים בערך ונותנים צ'אנס על פי קריטריונים נכונים, בידיעה שהם עשויים להתפתח למצב של הצלחה ממשית.

בדייטים - זה השבוע לתת סיכוי לאנשים שאולי לא מתהדרים בסטטוס מרשים (עדיין) אבל יש להם איכויות חברתיות, חזקות ומרשימות. הם מפגינים ערכים כמו אכפתיות, מסירות, יציבות רגשית וכן, יש להם גם חן, עניין ומשיכה. אנחנו לא אמורים לוותר על כל הפרמטרים שלנו חלילה, אלא להיות בעלי חזון, לראות את הפוטנציאל ולתת בו אמון אם הוא נוכח בשטח.

בזוגיות - חשוב לשים לב למאזן ההתחשבות וההקרבה בקשר. האם אנחנו נותנים יותר מדי צ'אנסים או לא מספיק? לפעמים אנחנו נכנסים לאוטומט שבו אנחנו לא שמים לב לחוסר איזון בזוגיות. האם רק אחד לוקח והשני נותן? או ששני הצדדים מעניקים אחד לשני באופן הדדי? מובן שאין שוויון מלא בקשר, אבל אם כל אחד עושה כמיטב יכולתו ויש פשרות בריאות - זה נהדר. כדאי לשים לב לכך השבוע: לראות שאנחנו לא מוותרים על עקרונות, אבל גם לא קשים מדי עם הצד השני.

טארוט: קלף תשע מטבעות. וואלה, מערכת וואלה
טארוט: קלף תשע מטבעות/מערכת וואלה, וואלה

מסר לקריירה: פשוט לעשות צעד

אביר המטבעות הוא אחד מארבעת האבירים בקלפי הטארוט - אנרגיה צעירה ומבטיחה אבל גם כזו שנוטה להתפזר וללכת לאיבוד. בעולם מושלם, האביר היה דוהר אל המטרה והופך לאס - סממן המימוש האולטימטיבי, אבל בפועל לכל אביר יש "תירוץ" להיתקע בדרך, להתמהמה או לאבד ביטחון, וכל אביר משקף לנו את הנתיב בו עלינו לפעול (ואת הנתיב שעלינו למגר).

אביר המטבעות "תקוע" במקום שבו הוא מפחד לעשות צעדים קונקרטיים. הוא תקוע בראש, ב"מה אם" וב"האם זאת באמת ההחלטה המושלמת". האמת היא שעליו פשוט לעשות כדי לדעת אם הפעולה נכונה, ופחות לחשוש מכל צעד. לכן השבוע בתחום הקריירה עלינו לקחת צעדים (אם אתם יוצאים לחופשת חג, זה יכול לחכות לשבוע הבא). כל עוד לא מדובר בצעד דרסטי שדורש המון מחשבה, העצה היא פשוט לעשות ולהתנסות יותר. לצאת מהמסגרת הרגילה של שיקולים אינסופיים ולקחת צעדים מדודים כדי לבדוק אם אנחנו בדרך הנכונה. קצת כמו שבודקים האם מים לא קרים מדי. אין דרך חוץ מלטבול את הבהונות ולבדוק. אז כן, כדאי להעלות רעיונות בישיבת צוות, כדאי ללכת לראיון עבודה שקורץ לנו, כדאי לדבר על קולגה על פרויקט משותף, וכן הלאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
טארוט: קלף אביר המטבעות. וואלה, מערכת וואלה
טארוט: קלף אביר המטבעות/מערכת וואלה, וואלה

מסר להתפתחות אישית: לתת הכול

הקיסרית היא דמות מהסדרה הרוחנית והיא האם הגדולה של השפע. במיתולוגיה זוהי אלת האדמה, דמטר - ששופעת כל טוב ומפרה את כל שסביבה. אם כך מול עצמנו עלינו להיות שופעים השבוע ומה זה אומר בעצם? אמנם המוטו של הקיסרית הוא לתת הכול, אבל זה לא אומר בהכרח לתת הכול לאחרים ולהתרוקן מעצמנו, אלא להבין את המשמעות העמוקה של הנתינה שלנו ולהבין כמה שפע יש בתוכנו, כמה ביכולתנו לתת לעולם וגם לעצמנו.

נדיבות אמיתית נובעת מכוח. כמו דמטר עלינו להבין מה סוד כוחנו ולהתמקד השבוע בכל שיש לנו לתת. אולי גם נרצה לעסוק בהתנדבות והשבוע ובכך לפתח גם את יכולת הנתינה וגם את סל המיומנויות שלנו. בכל פעם שאנחנו נותנים אנחנו מקבלים - ניסיון, כוח, הבנה של עצמנו ושל הסביבה ועוד. אולי נרצה בכלל להשקיע בעצמנו, בקורס שמעניין אותנו בנושא התפתחות אישית, בחוגים, בספרים או אפילו זמן של בילוי עצמי - שגם הוא דורש אנרגיה והשקעה. עלינו לבחון השבוע היכן הנתינה שלנו הכי משמעותית, שם אנחנו גדלים באמצעות נתינה.


הכותב הוא מנדלבוים שגיא, מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 28 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות אותם הוא מעביר בזום, בתל-אביב, ובערים נוספות ברחבי הארץ. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

"שגיא מנדלבוים | העצמה אישית, טארוט וחלומות" - האינסטגרם של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully