וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסר מרגיע מהקלפים להמשך השבוע: "ימים מאושרים יותר בדרך"

עודכן לאחרונה: 16.4.2024 / 0:34

לקלפים יש מסרים מחזקים להמשך השבוע בתחום הזוגיות, הקריירה ובהתפתחות האישית. הנה מה שיש להם לבשר לנו

איך למצוא זוגיות בעזרת 9 חרבות?/Youtube/Sagie Mendelboim

אחת הפריסות הכי פשוטות ויעילות שאנחנו יכולים לעשות לעצמנו כשאנחנו רק מתחילים היא פריסת מסרים, הקרויה גם "פריסת המניפה". בהשראתה, מיד תקבלו את המסרים השבועיים שלכם בנושא אהבה, קריירה והתפתחות אישית אבל אני מזכיר שכל מי שיש לו חבילת קלפים יכול לעשות לעצמו פריסת מניפה: אנחנו יכולים לפנות לעצמנו מרחב שקט לעבודה, לערבב את הקלפים ולבקש מהם מסר תוך כדי (הקלפים מאוד אוהבים שמדברים אליהם - גם בלב). לאחר מכן נפרוס פריסת מניפה על השולחן או בכל מקום נוח ומתאים ונוציא שלושה קלפי מסר לשבוע, אחד לזוגיות (קיימת או לפנויים פנויות), אחד לקריירה ואחד להתפתחות אישית. חשוב לבקש הכוונה או פוטנציאל למימוש - ולא לנסות לצפות את העתיד.

ביצעתי אמש פריסה קולקטיבית לכל הקוראים של וואלה, אבל גם אתם יכולים לעשות פריסה לעצמכם כבר היום ולהתחיל להתאמן קצת ולהיעזר בפירושים הפתוחים באתר שלי. הקלפים שיצאו לנו השבוע: תשע חרבות, מלכת החרבות ושלוש חרבות.

מסר לאהבה: לא להכניס ראש בריא
9 חרבות הוא קלף המורכב מהספרה 9 המייצגת סיום והשלמה וכן מיסוד החרבות המייצג חיתוך, שכלתנות ולוגיקה. 9 חרבות הוא קלף קשה, אבל בל נשכח שהוא לא משקף את העתיד! הוא משקף - עצה. העצה היא בפשטות לא להכניס ראש בריא למיטה חולה. זה אומר שבדייטים עלינו לבחור בקפידה עם מי אנחנו מתעסקים. אם מדובר באדם מקסים ואנחנו רוצים להתעלם מכך שיש לו בעיית התמכרות למשל, אנחנו הולכים להתעלם מדגל אדום חשוב ובעייתי רק בגלל החלום שלנו לצאת כבר לדייט. מצד שני חשוב לא לשקוע אלא להמשיך לפעול בכיוון חדש וטוב יותר.

בדייטים - חשוב לשים לב לדגלים אדומים, לבעיות ביצירת אינטימיות. אנשים לא רציניים או כאלה שאולי יהוו "אתגר" אבל לא מהסוג הבריא והמקדם. מי שמצוי סביבנו משפיע עלינו, וחשוב שההשפעה תהיה בונה וחיובית בסך הכול. לא להתקדם אם יש דגלים אדומים מאוד חריפים.

בזוגיות קיימת: אם אנחנו בזוגיות לא טובה, חשוב שנתייעץ השבוע עם חברים ומשפחה ולא נישאר לבד עם הקושי. אם הכול בסך הכול בסדר, ייתכן שמה שאנחנו צריכים זה לצאת יותר מהמיטה ומהבית ולהיות יותר בתנועה כדי להחזיר את הגמישות לקשר שלנו. אם מצבנו הרגשי האישי לא טוב, זה השבוע לשקול טיפול מסודר או לפחות שיחה על המצב שלנו עם אדם שעליו אנו סומכים.

טארוט קלף תשע חרבות nine swords. וואלה, מערכת וואלה!
קלף 9 חרבות/מערכת וואלה!, וואלה

מסר לקריירה: להיות על זה

מלכת החרבות היא אחת מקלפי החצר והיא מייצגת את מזל דלי. המלכה מושלמת לקריירה. היא מתמחה בעיקר בטכנולוגיה ובכושר המצאה מדהים. אנחנו לא חייבים להיות גאונים כמו המלכה, אבל אולי להשאיל ממנה זיק של גאונות שבוודאי נמצא בנו ולהתמקד השבוע בקריירה מנקודות ראות של מסירות וחדשנות. אם יש לנו רעיונות מעניינים, זה השבוע להביע אותם. כדאי להיות מסורים, מסודרים ומושקעים רגשית בדבר. למצוא איך להביא זרימה אל העבודה וליהנות ממנה באמת.

תמיד יש משהו חדש ללמוד ואולי זה שבוע להביא את העבודה אל המדיה החברתית. לכתוב פוסטים, לתכנן ולבדוק התפתחויות טכנולוגיות בתחום. התרגלנו לחשוב שעבודה היא ההיפך הגמור ממדיטציה, אבל בינינו - גם עבודה יכולה להיות מדיטטיבית, מרגיעה ומאזנת. אולי אפשר לנסות להפוך את העבודה למקום יותר מרתק ומשעשע, וזה בהחלט השבוע לעשות זאת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קלף מלכת החרבות בטארוט. וואלה, מערכת וואלה!
קלף מלכת החרבות/מערכת וואלה!, וואלה

מסר להתפתחות אישית: לבנות מסלול חדש

קלף שלוש חרבות מורכב מהספרה שלוש המשקפת סיום ראשוני והגעה למסקנה וכן מיסוד החרבות החותך הלוגי והקריר. זהו קלף שמשקף לא פעם שברון לב או אכזבה. אז איך נפיק מהקלף הזה תועלת להמשך השבוע? האם קלף כזה יכול להועיל לנו? בוודאי שכן. הצד החיובי הוא שהאכזבה בה מדובר בקלף - מאחורינו. עכשיו זה הזמן להחלים על הסוף, לא לחזור אחורה ולפצוח בדרך חדשה. עלינו להבין שגם אם הבנו מה לא עובד, עכשיו אנחנו יכולים לנקות את השטח ולהתקדם. לעשות חשבון פשוט, להבין מה עובד עבורנו ומה לא, ולנקות את השטח. אלו ימים מעולים לחשבון נפש, אבל יותר מכך - לחשבון ראש. ייתכן והתעלמנו מסימנים ברורים בגלל צורך רגשי שדברים ילכו בדרך שלנו, אבל גם אם זה לא קרה, יש לנו משאבים רבים להמשך הדרך, לקחים שנלמדו ואפשר להמשיך הלאה בלב נקי. אלה ימים טובים למציאת השמחה שבנו, להבנה מה הסטנדרטים שלנו להמשך ולניקוי פנימי.


הכותב הוא מנדלבוים שגיא, מנהל בית הספר ללימודי הגשמה אישית, טארוט וחלומות, מחבר רב המכר "המדריך לקריאה בקלפי הטארוט", עוסק בהומיאופתיה קלאסית, בעל ניסיון של 28 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושא התפתחות אישית, טארוט וחלומות אותם הוא מעביר בזום, בתל-אביב, ובערים נוספות ברחבי הארץ. קלפי טארוט ועוד - באתר של שגיא.

"שגיא מנדלבוים | העצמה אישית, טארוט וחלומות" - האינסטגרם של שגיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully