וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המלך צ'ארלס עשוי לפרוש בקרוב" המסר מהנסיכה מויילס

15.4.2024 / 0:05

המתקשרת ג'מה לונסדייל טוענת שמחלת הסרטן שלה פיתחה אצלה כוחות תקשור עם מתים - ושהיא קיבלה מסר מדאיג מהנסיכה דיאנה לגבי בעלה לשעבר, המלך צ'ארלס

ג'מה לונסדייל מתקשרת עם רוחות/https://www.instagram.com/gemmalonsdaleguru/

ג'מה לונסדייל מספרת שגילתה שיש לה כוחות רוחניים לאחר שאובחנה כחולה בסרטן ומאז דיברה עם כמה מפורסמים מנוחים, כמו סולן לינקין פארק צ'סטר בנינגטון והנסיכה דיאנה. לדבריה הנסיכה מוויילס נתנה לה רמז גדול מאוד לגבי עתידו של המלך צ'ארלס, בעלה לשעבר.

ג'מה בת ה-40 חוותה התעוררות רוחנית לאחר שנאמר לה שהיא חולה בסרטן השד בשנת 2018. היא התחילה לשאול את עצמה "שאלות עמוקות יותר" ו"קיבלה סימנים מהיקום", מה שאומר שהיא התחילה להרגיש שהיא מסוגלת לראות אירועים עתידיים.

היא גם התחילה להשתמש בקלפי טארוט ולהתחבר לקולות רוחניים, שרק הלכו והתחזקו עם הזמן. ג'מה סיפרה שהצליחה ליצור קשר עם אנשים ספציפיים שכבר לא בחיים - ואף שוחחה עם הנסיכה המנוחה מוויילס. לדבריה, דיאנה העבירו לה מסר מדאיג על "שערורייה שתבוא", מה שאולי אומר שהמלך צ'ארלס עשוי לפרוש בקרוב. ג'מה אמרה ל-Mirror: "יצרתי איתה קשר לגבי המצב עם קייט. היא רוצה להגן על הילדים שלה ולהגן על קייט. היא המשיכה ודיברה איתי על צ'ארלס. היא הניפה את האצבע שלה עליו, גערה בו. היא הראתה לי שהוא מוריד את הכתר כאילו הוא פורש, אבל היא לא הראתה לי מדוע. היא לא נתנה לי מידע פנימי על מה שעתיד לבוא - אבל בהחלט יש שערורייה שתגיע".

ג'מה סיפרה שנקלעה ל"דיכאון רוחני" בעקבות התקף הסרטן הראשון שלה בספטמבר 2018. היא התחילה להרגיש כאילו היא מקבלת "סימנים מהיקום" שהלכו והתחזקו. היא אמרה: "אני זוכרת שישבתי באוטובוס יום אחד וחשבתי 'האם זה לא יהיה מוזר אם שני האנשים האלה שלידי ירדו שניהם בתחנה הבאה?' והם עשו זאת. היו צירופי מקרים, אבל כל כך הרבה מהם קרו בפרק זמן קצר. זה התחיל לגרום לי לפקפק בדברים". בעקבות התקף שני של סרטן בשנת 2021, היא החלה לשאול שאלות עמוקות יותר לגבי עצמה והיקום.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

היא רכשה קלפי טארוט כדי לנסות לבדוק אם היא יכולה ליצור קשר עם רוחות. לאחר מספר חודשים היא החלה לקבל "מסרים" שהתחילו כמילים מוזרות אך כללו גם משפטים מלאים. היא התחילה ליצור קשר עם אנשים ספציפיים, כמו פטריק סווייזי. עם זאת, היא הצליחה ליצור קשר רק עם מתים. היא אמרה: "גם צ'סטר בנינגטון מלינקין פארק הגיע אליי, ומעולם לא הייתה לי כוונה ליצור איתו קשר. ידעתי מי הוא אבל חשבתי שהוא בכלל מלהקת פאפא רוץ' - הוא תיקן אותי בעצמו".

הנסיכה דיאנה וצ'ארלס חודש לפני הפרידה, 1992. מסך אינסטגרם, צילום מסך
היא הניפה את האצבע שלה עליו, גערה בו. היא הראתה לי שהוא מוריד את הכתר כאילו הוא פורש/צילום מסך, מסך אינסטגרם
צ'סטר בנינגטון, לינקין פארק. AP
צ'סטר בנינגטון מלינקין פארק גם יצר איתה קשר/AP

ג'מה, כעת נטולת סרטן, משתמשת ביכולות התקשור שלה כדי לעזור לאנשים. היא גובה 200 דולר לשעה עבור פגישת זום כדי לעזור לאנשים להבין בעיות בחייהם - או ליצור קשר עם יקיריהם. היא אמרה: "עזרתי לאנשים בתהליך הריפוי שלהם - זה מדהים. זה יכול להיות קשור למערכות יחסים שיש להם עם הוריהם, למערכות יחסים ישנות ולהבנה מדוע הן נוצרו מטראומה. הרעיון זה לעזור לאנשים להבין למה יש להם את הדפוסים והתגובות האלה במערכות יחסים. דיברתי עם אישה אחת והזהרתי אותה שהיא תתקשה להיכנס להריון. חצי שנה לאחר מכן היא שלחה הודעה שהיא מתאוששת מהניתוח לאחר שהרופאים גילו שהחצוצרה שלה חסומה".

המסרים הרוחניים שג'מה מקבלת יכולים לעתים קרובות להיות כל כך חזקים שהיא צריכה להתעלם מהם לחלוטין כי זה "יכול להיות ממכר". לדבריה, "זה יכול להיות מאוד מפתה לשאול יותר ממה שצריך לדעת, או לבקש מידע שלא יעניק לי את החוויה הטובה ביותר. זה יכול להיות ממכר. לא אמורים להיות לנו את כל התשובות. יכולתי לשאול 'האם האדם הזה מתאים לי? האם עלי לצאת איתו?' אבל אני מכריחה את עצמי לא לעשות את זה. אני יוצאת לדייט איתו ומגלה".

ג'מה עושה כעת קריאות לאנשים ומלמדת תקשור - ואומרת שהיא רוצה להשתמש במתנות שקיבלה כדי לעזור לאחרים ליצור קשר עם יקיריהם. ג'מה אמרה: "אני מתקשרת עם רוחות במחשבותיי. הרוחות מביאות לי את המידע במספר דרכים. אני רואה, שומעת, מרגישה, יודעת, ואני מקבלת תחושות פיזיות וטעמים. אני גם רואה רוחות ודימויים סמליים. יש לי מדריך רוחני שאני מתחברת אליו, אבל אני יכולה להתחבר לכל מי שבא. אני יכולה לדבר עם מפורסמים, אבל המסרים חשובים יותר מהאדם שמעביר אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully