וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 31 במרץ עד ה-6 באפריל 2024

עודכן לאחרונה: 31.3.2024 / 17:47

השבוע הזה עומד בסימן שינויים: מרקורי בהילוך אחורי מזכיר לנו שצריך לסגור מעגלים שהשארנו פתוחים - לפני שמחליטים לשנות כיוון ולנוע קדימה. שלושת השבועות הקרובים יהיו קריטיים מבחינת החלטות שיתקבלו בהם - ולכן כדאי לשקול צעדים היטב

הורוסקופ שבועי: ה-31 במרץ עד ה-6 באפריל 2024/יאיר טריבלסקי

הורוסקופ שבועי לכל מזל ממתין לכם בהמשך התחזית. אל תפספסו!

השבוע הזה עומד בסימן שינויים: שינוי כיוון של מרקורי, שינוי מזל של ונוס וצמידות רגשנית של נפטון איתה. בגדול זה אומר שינוי הטון המדשדש וההססני לרגע, אבל לא לגמרי. השמש ממשיכה לנוע ללא זוויות עם כוכבים אחרים - וכמוה גם מרס. תשובות עומק ושינויי כוון אמיתיים יצטרכו לחכות. בינתיים מזכיר לנו מרקורי שפורץ בהילוך אחורי שצריך לסגור מעגלים שהשארנו פתוחים, לפני שמחליטים לשנות כיוון ולנוע קדימה.

מכיוון שגם השמש וגם מרקורי מצאים במזל טלה הלוחמני, שאליו תגיע גם ונוס, נראה ששלושת השבועות הקרובים יהיו ממש קריטיים מבחינת החלטות שיתקבלו בהם, בעיקר בכל מה שקשור ללחימה בצפון או בדרום - אבל טיב ההחלטות האלה לא בטוח כלל שיהיה מוצלח, בגלל מיקומו של מרס שליט הטלה במזל דגים. יהיה מעניין, אך לא קל.

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע:
1. מרקורי עובר להילוך אחורי במזל טלה.
2. ונוס הרגשית נצמדת לנפטון הרגשי.
3. ונוס עוברת למזל טלה.

ההילוך המעניין של השבוע - זהו הילוכו של מרקורי, כוכב התקשורת שלנו שנמצא בהילוך אחורי במזל טלה למשך שלושת השבועות הקרובים. מזל טלה הוא המזל הלוחם שלנו - והילוכו האחורי של מרקורי מראה על שינוי בתקשורת הלוחמנית ובכלל בכל מה שקשור לתקשורת הקשורה למלחמות עכשיו. כשמרקורי נמצא בהילוך אחורי, זהו גם זמן טוב לסגור מהלכים, למצוא דברים שאבדו ואולי אפילו להחזיר חטופים - כל תהליך שקשור לשינוי כיוון כעת עשוי פתאום לעלות על הפרק וגם לקרות.

מצד שני גם החלטות אופרטיביות הקשורות למלחמה בכלל עלולות להשתנות בפרק הזמן של שלושת השבועות האלה - ובהן עשוי להופיע שינוי גישה, שינוי תפקוד של המערכת ושינויים של סדרי עדיפויות מסוגים שונים. זהו זמן של שינויים גם בסדרי העדיפויות האישיים שלנו בכלל, בכל מה שקשור לנושאי יוזמה ופעולה. זמן טוב להפסיק פעולות שלא תורמות לנו ולהסיק מסקנות - או לחילופין לנסות דרכי פעולה מסוגים לא מוכרים כדי לקצר דרכים ותהליכים. חשוב מאוד עכשיו להיזהר מאלימות וכוחנות מכל סוג - ולא להיכנס לוויכוחים או עימותים שעלולים להסלים.

מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, טלה, מאזניים, סרטן וגדי.

ריב בין גבר לאישה. ShutterStock
חשוב מאוד עכשיו להיזהר מאלימות וכוחנות מכל סוג/ShutterStock

הזווית הקשה של השבוע

זו הצמידות בין ונוס הרגשית שבמזל דגים, לבין כוכב נפטון הרגשי, המטשטש והמערפל. הצמידות הזו גורמת למעורבות רגשית גבוהה ואיבוד פרופורציות בכל מה שקשור לצד המעשי של החיים. נפטון הוא בעצם אוקטבה גבוהה של ונוס: צמידות בין השניים האלה עלולה לגרום לשיקול דעת גרוע והחלטות בהתאם, כמו גם איבוד פרופורציות הקשור להתנהלות שלנו בנושאי חומר וכספים - ומערכות יחסים. לשמחתנו זו צמידות קצרת מועד, שלושה או ארבעה ימים פחות או יותר, גם שבימים האלה - בעיקר בין אמצע השבוע לסופו - כדטי להתנהל בזהירות מקסימלית ולהתייעץ לפני כל מהלך.

מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות דגים, תאומים, קשת, בתולה, מאזניים, גדי, סרטן וטלה.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברה של ונוס ממזל דגים הרגשני למזל טלה האסרטיבי. המיקום הזה אינו נחשב כמוצלח עבור ונוס, כיוון שהוא הורס את ההרמוניה שונוס כל כך זקוקה לה ומביא איתו בעיקר גישה לוחמנית ווכחנית למערכות היחסים שלנו. בפרק הזמן צפויים יותר ריבים ועימותים במערכות היחסים שלנו, ומאבקי כוח ואגו. לכן חשוב כעת לפעול בזהירות מקסימלית עם הונוס הזו, לא להתרגש מכל ריב או צעקה, אך בעיקר לא לאפשר למצב של עימות או ויכוח להימשך לאורך זמן.

מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, מאזניים, עקרב, אריה, דלי, טלה, סרטן וגדי.

בערוץ האסטרולוגיה הישראלי כבר צפיתם? הנה העדכונים האחרונים >>
רוצים לקבל טיפ אסטרולוגי יומי? הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ "אסטרו טיפ" בלחיצה כאן >>

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
החלטות. ShutterStock
צמידות בין השניים האלה עלולה לגרום לשיקול דעת גרוע והחלטות בהתאם/ShutterStock

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
שבוע מוזר, מלא רגשות ולא ברור. מרס, שליט המזל שלכם, נמצא במזל דגים ללא זויות ומביא איתו מצבי רוח משתנים ולא יציבים. מרקורי שנכנס להילוך אחורי במזל שלכם יעזור לכם לסגור מעגלים שנשארו פתוחים. ונוס שעוברת למזל שלכם מביאה רגעים של אהבה. בקיצור, בהחלט שבוע עמוס עבורכם, טלאים.

שור
ונוס, שליטת המזל שלכם, עוברת למזל טלה האסרטיבי וצפוי לכם חודש עצבני וחסר שקט. חשוב כעת לא לקלקל קשרים יפים ולא לאפשר לריבים ומאבקי כוח לקלקל לכם את ההרמוניה. שמרו על אופטימיות ופעלו באופן שקול.

תאומים
מרקורי, שליט המזל שלכם, פוצח בהילוך אחורי במזל טלה המאכלס את הבית החברתי שלכם. זהו זמן טוב לפרידות ממערכות יחסים שמיצו את עצמן כדי לפנות מקום למערכות חדשות. זמן טוב גם להפסיק לפעול עם מוסדות וארגונים שהתקשורת איתם אינה יעילה.

סרטן
הילוכו האחורי של מרקורי במזל טלה המאכלס את בית הקריירה שלכם עשוי להביא איתו מחשבות על שינוי כווני פעולה ועשייה, מתן כיוון אחר לאמביציה שלכם או סוג אחר של דיאלוג עם סמכויות. זמן טוב לבדק בית אמיתי בנושאי קריירה.

אריה
השמש, שליטת המזל שלכם, לא יוצרת זויות פעולה עם כוכבים אחרים השבוע, אלמנט שהופך את שיקול הדעת ודרך קבלת ההחלטות שלכם למשמעותית במיוחד. זמן לקחת אחריות, לראות את כל התמונה, להגדיר מטרות ולפעול באופן עצמאי, אריות.

בתולה
הצמידות בין ונוס הרגשית לנפטון בבית היחסים שלכם עלולה להביא איתה קושי לראות את כל התמונה ולהסיק מסקנות בכל מה שקשור לזוגיות ויחסים. זהו זמן להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי, אבל גם לראות את המציאות כפי שהיא, בתולות.

צפו בתחזית השבועית המורחבת:

מזל סרטן. ShutterStock
מזל סרטן: זמן טוב לבדק בית אמיתי בנושאי קריירה/ShutterStock

להורוסקופ יומי ומידע נוסף על כל המזלות >>

מאזניים
ונוס, שליטת המזל שלכם, נצמדת לנפטון ומביאה איתה ימים לא ברורים של מצבי רוח משתנים ולא יציבים. בהמשך משתחררת ונוס ועוברת למזל טלה המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם. כעת הזמן להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי או לצאת לדייט.

עקרב
כוכב מרס שוהה בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, עקרבים, ועלול להביא איתו מעורבות רגשית גבוהה במערכות היחסים אך גם עצבנות וחוסר שקט. זהו זמן טוב לשחרר רגשות ולצאת לפעילות פיזית וספורטיבית כדי גם לשחרר את הגוף.

קשת
הילוכו האחורי של מרקורי במזל טלה המאכלס את בית הביטוי האישי והרומנטיקה שלכם, עשוי להראות על צורך בלקיחת פסק זמן מסוים כדי להבין היכן אתם עומדים עכשיו ולאן הולכים בהמשך. זמן לפתוח את הלב ולאפשר למלים שיש בו לצאת.

גדי
הילוכו האחורי של מרקורי במזל טלה עשוי להביא איתו מעורבות רגשית גבוהה במיוחד בתקשורת הביתית ובמשפחה בכלל. זהו זמן טוב לפתור בעיות בתקשורת עם המשפחה, לדבר על הכל, לשדרג את התקשורת הביתית ולהחזיר את תחושת הביחד.

דלי
הילוכו האחורי של מרקורי במזל טלה, המאכלס את בית התקשורת שלכם, עשוי להביא איתו כמה שינויים בתקשורת שלכם עם אנשים קרובים ורחוקים. זמן לסיים קשרים שמיצו את עצמם ובמקביל - להחזיר קשרים חברתיים או משפחתיים שקצת התאדו לאחרונה.

דגים
צמידות בין ונוס הרגשית לנפטון, שליט המזל שלכם, עשויה להביא איתה חיבור מחודש לצד הרומנטי שלכם וליכולת שלכם לבטא חום, אמפטיה, חמלה ואהבה. הילוכו האחורי של מרקורי במזל טלה מביא איתו צורך לארגן מחדש ובדחיפות את חשבון הבנק שלכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully