וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 24-30 במרץ 2024

עודכן לאחרונה: 24.3.2024 / 19:13

אנחנו בפתח של שבוע מיוחד מאוד בו אין כמעט זוויות פעולה קשות או שליליות. השבוע נוכל לסמוך יותר על האינטואיציה ותחושות הבטן שלנו - ולקדם מהלכים. אולם, יש רק דבר אחד שכדאי להיזהר ממנו: איבוד פרופורציות

הורוסקופ שבועי: 24-30 במרץ 2024/יאיר טריבלסקי

הורוסקופ שבועי לכל מזל ממתין לכם בהמשך התחזית. אל תפספסו!

חג הפורים מביא איתו שבוע מיוחד מאוד, שאין בו כמעט זוויות פעולה קשות או שליליות אחרות. לעומת זאת יש בו כמה וכמה זוויות חיוביות שאפשר וניתן לנצל היטב - ושני כוכבים שלא יוצרים כמעט זוויות עם כוכבים אחרים, מה שאומר בגדול שהשבוע נוכל לסמוך יותר על האינטואיציה ותחושות הבטן שלנו - ופחות על אנשים אחרים. הבעיה העיקרית עלולה להיות מעורבות רגשית גבוהה מדי, בעיקר בפעילות ובתקשורת שלנו - וכאן נצטרך לפעול בזהירות ובעיקר לא לאבד פרופורציות.

מה קורה בשמיים השבוע?
1. כוכב מרס במזל דגים ללא זויות עם כוכבים אחרים.
2. כוכב מרקורי במזל טלה כמעט ללא זוויות עם כוכבים אחרים.
3. ונוס בזוויות פרקטיות של 60 מעלות ליופיטר ולאורנוס.

שני כוכבים משמעותיים מאוד בחיינו לא יוצרים זוויות השבוע עם כוכבים אחרים, מה שאומר שהיכולת שלנו לשתף אחרים בפעילות או בתקשורת שלנו עלולה להיות מוגבלת או לא מספקת, אבל איבחון מדויק בין עיקר לטפל תעזור לנו להפעיל את הדברים היכן שצריך, בלי לבזבז אנרגיה.

הורוסקופ שבועי. ShutterStock
השבוע נוכל לסמוך יותר על האינטואיציה ותחושות הבטן שלנו/ShutterStock

כוכב מרס שעבר למזל דגים בסוף השבוע ללא זויות עם כוכבים אחרים לאורך השבוע -
כוכב מרס הוא כוכב האקשן שלנו, ביחד עם השמש. הכוכב הזה עוזר לנו להתוות דרכי פעולה, כשהוא יוזם ומפעיל אותנו ואת הסביבה להשגת המטרות שלנו מבחינה מקצועית, אישית, חברתית וכו'.

כשהכוכב הזה אינו יוצר זוויות עם כוכבים אחרים, קשה לנו לפעול עם אנשים אחרים ולמצוא שיתופי פעולה שיעזרו לנו להתגבר על קשיים ועיכובים בכל נושא. זהו זמן שבו אנחנו צריכים לסמוך בעיקר על עצמנו ועל האינטואיציות שלנו. זה קשה יותר מהרגיל כי מרס נמצא במזל דגים השייך ליסוד המים המשתנה - והוא גם מקצין גם את המעורבות הרגשית שלנו, אלמנט שהופך אותנו יותר חשופים לנדנדת הרגש המשתנה במהירות, ואנחנו מגיבים רגשית גם לאלמנטים שדורשים מעורבות פרקטית ולוגית בלבד - והתוצאות בהתאם.

גם המצאותו של סטורן הנוקשה והמעשי במזל דגים עכשיו לא תורמת ליציבות שאנחנו מחפשים כעת בלשון המעטה: כעת אנחנו זקוקים לריכוז מקסימלי וראיית כל התמונה, אך לצערנו גם מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, שאחראי על הנושאים האלה נמצא השבוע כמעט ללא זוויות עם כוכבים אחרים.

מרקורי כוכב התקשורת שלנו שוהה במשך מרבית ימות השבוע במזל טלה ללא זויות עם כוכבים אחרים -
מרקורי, כוכב התקשורת, שוהה במזל טלה האנרגטי והפעיל, אלמנט שאמור היה לעזור לנו לחשוב מהר ולפעול בהתאם, אבל מרס, שליט הטלה, נמצא כאמור במזל דגים, אלמנט שמביא איתו עודף רגשות, לעיתים במקום עודף פעילות - וזה אומר ששיקול הדעת שלנו הוא יותר רגשי ממעשי, אלמנט שעלול לגרום להרבה אכזבות בימים אלה.

תסכול עלול להגיע לא רק מהמערך המחשבתי שלנו שהופך כעת ליותר רגשי ממעשי או יותר סוליסטי מאשר משתף פעולה, אלא גם בבניית סדרי העדיפויות שלנו בתקשורת עם אחרים, הן בנושאי יזמה ופעולה והן בנושאי תקשורת אישית ובינאישית. זהו זמן שבו חשוב להימנע מהחלטות פזיזות ודרמות מיותרות בגלל פרשנויות לא נכונות של דברי אחרים, או הדברים שלנו - הנושא הזה ביחד עם לא מעט קצרים בתקשורת עלול להופיע לא מעט השבוע, ולגרום למתחים וסערות מיותרים.

מה עושים? ראשית - נזהרים ובודקים שוב ושוב את עצמנו כשאנחנו מנסים לבטא רגשות או הנעה לפעולה עם אחרים, גם בדרך שבה אנחנו פונים לאחרים וגם בדרך שבה אנחנו מממשים את ההחלטות שלנו בכל מה שקשור ליוזמות חדשות, או היכרויות עם אנשים חדשים: להתלהב ולכבות מהר עלולה להיות תסמונת אחת שעלולים להתקל בה השבוע, ואי הבנה ופרשנות מוטעית ותגובה פזיזה בעקבות זאת זו התסמונת השניה שמאוד צריך להיזהר ממנה, וגם אם דברים קרו - אף פעם לא מאוחר להתנצל ולבקש סליחה.

למי כדאי לקדם תקשורת בונה למרות הקושי במיקומו של מרקורי? למזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, טלה, סרטן, גדי ומאזניים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
בני זוג רבים. oneinchpunch, ShutterStock
חשוב להימנע מהחלטות פזיזות ודרמות מיותרות בגלל פרשנויות לא נכונות של דברי אחרים/ShutterStock, oneinchpunch

הזוויות החיוביות של ונוס הרגשית עם הכוכבים יופיטר ואורנוס

זוהי דוגמא לשתי זוויות חיוביות שכדאי ורצוי לנצל השבוע, כל זמן שונוס אכן נמצאת במזל דגים, וממשיכה כמו מרס וסטורן או נפטון להפעיל אותנו רגשית.

ונוס נמצאת במזל דגים השייך ליסוד המים הרגשי. יופיטר ואורנוס נמצאים ביסוד האדמה נשייך ליסוד האדמה הפרקטי. שילוב של מים שמפרים אדמה הוא שילוב מצוין, ולכן שילובים שמייצגים רגש מצד אחד (ונוס) וטכנולוגיה (אורנוס) או חומר וכספים (יופיטר) מצד שני, יכולים להיות מבורכים השבוע.

כדי שזה יקרה אנחנו צריכים ליזום. לצערנו ונוס במזל דגים היא קצת פסיבית, ולכן פה אנחנו הם אלה שצריכים לקחת פיקוד, לזהות אפשרויות מעניינות לשתופי פעולה מסוגים שונים, וליזום התקשרויות כדי שהדברים גם יקרו, ולא ישארו בגדר פוטנציאל.

בשבוע שבו הכל רגשי כל כך, זה לא קל אבל אפשר בהחלט ליזום מצבים של היכרויות לצורך שיתופי פעולה מקצועיים כאלה ואחרים, גם בתחום החברתי ובתחום הטכנולוגי וגם בנושאי נדל'ן או השקעות, כדי לפעול בחוכמה לתרגם את הרגש שמביאה איתה ונוס באופן מעשי ולהזיז דברים באופן חכם ויוזם.

זה אפשרי!

מי בעיקר יושפע מהזוויות של ונוס? מזלות שור, אריה, דלי, עקרב, קשת, דגים, בתולה ותאומים.

בערוץ האסטרולוגיה הישראלי כבר צפיתם? הנה העדכונים האחרונים >>
רוצים לקבל טיפ אסטרולוגי יומי? הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ "אסטרו טיפ" בלחיצה כאן >>

הורוסקופ שבועי. ShutterStock
אף פעם לא מאוחר להתנצל ולבקש סליחה/ShutterStock

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
שבוע רגיש ולא יציב עבורכם, טלאים. פעלו בזהירות מקסימלית, נסו לנתב את עודף הרגשות למעשים בשטח והשתמשו במרקורי, כוכב התקשורת שבמזל שלכם, לאיתור יוזמות חדשות למרות הקושי. אתם תצליחו לשרוד את השבוע הזה בשלום.

שור
ונוס, שליטת המזל שלכם, נמצאת עכשיו בשתי זוויות מעשיות עם אורנוס ויופיטר: נסו לזהות שותפים ובני ברית פוטנציאליים לעשייה משותפת, קחו יזמה ואפשרו לדברים להתרחש, אבל זכרו: זה לא יקרה מעצמו. עליכם להניע דברים קדימה.

תאומים
מרקורי, שליט המזל שלכם, שוהה במזל טלה הנלהב והאנרגטי - אבל אתם עלולים לגלות שלא לכולם יש את הסבלנות לאנרגיה הזו שלכם. זמן מצויין ליזמות חדשות ומלהיבות, אך גם להרבה סבלנות כדי לדחוף אותן בלי להרגיז אף אחד.

סרטן
השמש ומרקורי ממשיכים לנוע במזל טלה המאכלס את בית הקריירה שלכם ודוחפים אתכם קדימה לעשייה מוגברת. זה הזמן להגדיר מחדש מטרות לתקופה הקרובה, כדי שלא לבזבז אנרגיה לריק.

אריה
השמש, שליטת המזל שלכם, ממשיכה לנוע במזל טלה השייך גם הוא ליסוד האש - והאריה שלנו סוף סוף נהנה מאנרגיה שמתאימה לו. זמן לנסיעות ארוכות, למפגשים שמחים ופה ושם גם לחיק טבע שמחזיר אתכם לקרקע.

בתולה
מקבץ הכוכבים הגדול במזל דגים, המאכלס את בית הזוגיות והיחסים שלכם והכולל מהשבוע את מרס, ונוס, סטורן ונפטון, מצביע על צורך בהשקעה בקשרים קרובים, בזוגיות ובמערכות יחסים. זמן טוב לפעול עם שותף.

צפו בתחזית המורחבת:

מזל בתולה. ShutterStock
בתולה - זמן להשקיע בקשרים הקרובים שלכם/ShutterStock

הורוסקופ יומי ומידע נוסף על כל המזלות >>

מאזניים
ונוס, שליטת המזל שלכם, שוהה במזל דגים הרגשני - והרגש ללא ספק שולט השבוע בחייכם. שתי הזוויות המעשיות שיוצרת ונוס עם יופיטר ואורנוס מאפשרות שיתופי פעולה מקסימים עם אנשים שמשלימים אתכם. קחו יוזמה.

עקרב
מקבץ הכוכבים הגדול במזל דגים המאכלס את בית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם הופך את החיים לרומנטיים, דרמטיים וסוערים בפוטנציה - בתנאי שהעקרב שלנו יצא מעצמו ויסכים לקחת חלק בכל זה. זה שווה בהחלט.

קשת
גם השמש וגם מרקורי נמצאים בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, מה שאומר שבפורים הזה הקשת ההרפתקן שלנו יכול להיות הרפתקני אפילו יותר. נסיעות, טיולים ובעיקר הרבה אהבה: הקשת לא צריך יותר, רק שלא יחנקו אותו.

גדי
השמש ומרקורי שוהים בבית המשפחה שלכם - והבית בהחלט עשוי להפוך לזירת פעילות משמעותית כעת. זהו זמן טוב ל לארגן מחדש את הבית, לשנות את האווירה ולעבוד על התקשורת עם בני הבית כדי להחזיר את תחושת הביחד.

דלי
מקבץ הכוכבים הגדול במזל דגים מכריח אתכם לקחת פיקוד על כל הנעשה בחשבון הבנק שלכם, דליים. זה הזמן להתבונן באומץ פנימה, לסגור אוברדראפט אם צריך - ולחזור ליציבות. שיתופי פעולה עם ונוס יהיו מעולים מכל הבחינות.

דגים
מרס שזה עתה עבר למזל שלכם עלול להביא איתו הרבה דרמות וסערות לעולם הדגי העדין, שבו ונוס שוחה כבר אחרי שנפרדה מסטורן הנוקשה, לכוונו של נפטון שליט הדגים. 4 כוכבים במזל שלכם - זה הזמן לפגוש ארבע אפשרויות של יוזמות ופעולות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully