וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסטרו לאב - פרק 1: בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי

עודכן לאחרונה: 18.3.2024 / 22:57

המנטורית לזוגיות סיגל ציון והאסטרולוג יאיר טריבלסקי מדברים על זוגיות, יחסים, הקוד האסטרולוגי, ואיך אפשר למצוא את הגבר והאשה המושלמים

בראד פיט על השטיח האדום במהלך השנים/רויטרס

בפרק הראשון של "אסטרו לאב", סיגל ציון המנטורית לזוגיות ויאיר טריבלסקי האסטרולוג משוחחים על זוגיות, יחסים, הקוד האסטרולוגי ואיך אפשר למצוא את הגבר והאישה המושלמים? הדוגמא עליה הם מדברים היא מערכת היחסים של בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי.

במפה האסטרולוגית של כל אחד ישנם חלקים אשר יוצרים קוד רגשי לכל אדם. הקוד הרגשי הזה הופך לקוד זוגי כשמחברים את המפות. הקוד הזוגי שנוצר הוא הקוד של הקשר ביניהם ופעמים רבות הוא שונה מאוד מהאופי של כל אחד מהמשתתפים.

כל מפה היא בעצם תסריט אישי שהאדם נולד איתו. התסריט הזה הוא הדרך שבה יממש את הפוטנציאל האישי שלו. הזוגיות היא הסימולציה שדרכה יוכל להדהד אותה לעצמו בשלמות. אם נבין את הסיפור שיש בכל מפה בנפרד, נוכל להבין את פרטנר בחרנו, ומכיוון שבכל מפה יש יותר מסיפור אחד - נבין גם איזה מהסיפורים שנוכל לחוות איתו, בחרנו לממש, בחירה שהיא תלוית מודעות, מקום ומימד הזמן. ניקח לדוגמא את מפות הלידה של הזוג בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי.

צפו בפרק המלא:

אתם מוזמנים לשלוח אליי שאלות למייל, כולל פרטים כמו תאריך לידה, שעת לידה מדויקת ומקום לידה - וננסה לעזור לכם בתכנית הבאה שלנו.

המייל לשליחת שאלות: yairtri@gmail.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully