וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 4-10 בפברואר 2024

עודכן לאחרונה: 7.2.2024 / 15:30

הגיע הזמן לתכנן מסלול מחדש: מרקורי עובד למזל דלי ומסייע לנו להיפתח שוב לעולם ולחדש קשרים עם אנשים שנעלמו מחיינו. רק היזהרו מזווית הפעולה בין השמש לאורנוס שתביא לשינויים פתאומיים במצבי הרוח, אי הבנות וריבים מיותרים. הנה התחזית המלאה

הורוסקופ שבועי: 4-10 בפברואר 2024/יאיר טריבלסקי

הורוסקופ שבועי לכל מזל ממתין לכם בהמשך התחזית. אל תפספסו!

השבוע הזה משהו משתנה בתדר הבסיסי שלנו, שבשבועיים האחרונים הושפע בעיקר ממקבץ הכוכבים במזל גדי והביא אלינו בגדול את הצורך לפעול באופן מאורגן ומדויק עם שתי רגליים על הקרקע - ותחת מסך ביקורת נוקשה ושיפוטי. כל זה מתחיל להשתנות השבוע: מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, עובר למזל דלי הפתוח והחברתי, ובמקביל גם נצמד לכוכב פלוטו היצרי והכוחני, כשבמקביל יוצרת השמש זווית עוצמתית של שינויים וניתוקים - זווית פעולה עם כוכב אורנוס התזזיתי והעצבני.

הזווית הזו גורמת למנומנמים שבינינו להאיץ, אחרי שהורדנו כמה הילוכים בגלל שהות הפלנטות במזל גדי הנוקשה. כעת כולנו חוטפים ניעור רציני כשמרקורי שעובר למזל דלי מביא יוזמות תקשורתיות חדשות לעולם. במקביל השמש יוצרת זווית פעולה אגרסיבית לאורנוס, שליט מזל הדלי וכעת אפשר להתחיל לתכנן מסלול מחדש ומהר, ואיתו אמורות להגיע גם בשורה או שתיים לא צפויות השבוע - ולגרום לנו לכסוס ציפורניים במתח.

יהיה מעניין.

האירועים המשמעותיים במפת השמיים השבוע:
1. מרקורי, כוכב התקשורת, עובר למזל דלי.
2. מרקורי, כוכב התקשורת, נצמד לכוכב פלוטו היצרי והכוחני.
3. השמש במזל דלי בזווית פעולה מדויקת לאורנוס התזזיתי.

הורוסקופ. ShutterStock
זה הזמן להתחיל לחשב מסלול מחדש: צפו לבשורות מפתיעות השבוע/ShutterStock

המעבר המשמעותי של השבוע

זהו מעברו של מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, ממזל גדי הנוקשה והביקורתי למזל דלי החברתי והאופטימי. מרקורי, שעזר לנו בשבועות האחרונים לעשות חשבון נפש בכל מה שקשור לחומר וכספים בחיינו, עוזר לנו עכשיו להיפתח שוב למעגלים החברתיים שלנו, לחדש קשרים שקצת נעלמו מחיינו ולהתיידד מחדש עם העולם אחרי התקופה הנוקשה הזו שבה מקבץ כוכבים גדול שהה במזל גדי וחלקו עדיין שם.

הזווית העוצמתית של השבוע - זו הצמידות הטעונה בין מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, לפלוטו היצרי והכוחני. הצמידות הזו מתרחשת על פני המעלה הראשונה במזל דלי ותמשך כשלושה-ארבעה ימים. כעת התקשורת שלנו, הן האישית והן החברתית, טעונה מאוד. מצב הרוח נפיץ למדי וכל פרשנות מוטעית לדברי אחרים ומילה שלא במקום עלולים לגרום לנו להתפרץ. חשוב במיוחד כעת להיזהר שלא לקלקל קשרים יפים או שתופויות טובות עקב הצפות רגשיות מהסוג הזה, שמגיעות בדרך כלל כשיש לנו תחושה שאנחנו מאבדים שליטה. אבל ההתפרצויות האלה עלולות להרוס דווקא את הירחים החשובים שלנו בגלל מעורבות יתר, וכשהכל יוצא ומוטח החוצה בלי חשבון - אנחנו עלולים לשלם מחיר יקר ולאורך זמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
גבר רותח מעצבים. ShutterStock
מצב הרוח נפיץ למדי וכל פרשנות מוטעית לדברי אחרים ומילה שלא במקום עלולים לגרום לנו להתפרץ/ShutterStock

הזווית הקשה של השבוע

זו זווית הפעולה בין השמש, המיקוד האנרגטי שלנו, לבין כוכב אורנוס התזזיתי. זו עלולה להיות זווית קשה אף יותר מאשר הצמידות בין מרקורי לפלוטו. אורנוס מביא איתו שינויים פתאומיים במצב הרוח ובדרכי הפעולה שלנו, בליווי צורך לעזוב הכל תוך כדי טריקת דלת. טלפונים כבר אי אפשר לטרוק, וטוב שכך, אבל מטר של הודעות זועמות בהחלט עלול להגיע עכשיו כשהפיצוץ בין אורנוס לשמש מגיע - וזה עלול להיות קטלני למדי, מהסוג שאחר כך אנחנו קוראים ולא מאמינים שכתבנו את זה או שכתבו לנו. הזווית הזו מביאה איתה עוד כל מיני מתנות כמו קצרים בתקשורת, אי הבנות (אפילו בסיסיות) עם אנשים קרובים ורחוקים, דברים שמתקלקלים לנו פתאום (מחשב, טלפון, רכב ועוד), כאילו ממש חיכו לזווית הזו כדי להזכיר לנו שהגיע הזמן להחליף אותם, כי לתקן כבר נמאס.

בשורה תחתונה, שבוע באמת טעון לפנינו. אז מה עושים לגבי זווית הפעולה של השמש או הצמידות של מרקורי ופלוטו השבוע? מתאפקים, כי חבטות אורניות מהסוג הזה כוללות לפעמים פרידות דרמטיות וניתוקים סמליים מהאינסטגרם או מהפייסבוק, ואז יושבים אחר כך שעות ומסתכלים איך הגיבו על זה ומתפללים שאיכשהו אפשר יהיה להחזיר את הזמן אחורה. אז זהו, שאי אפשר. תתמודדו! או שפשוט חישבו פעמים לפני שאתם כותבים הודעה שהיא בעצם חפירה זועמת על כל העוולות שעשו לכם, כי אחרי שיקראו את זה... דטס איט! הלך עליכם.


בערוץ האסטרולוגיה הישראלי כבר צפיתם? הנה העדכונים האחרונים >>

רוצים לקבל טיפ אסטרולוגי יומי? הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ "אסטרו טיפ" בלחיצה כאן >>

התכתבות ווטסאפ באמצעות סמארטפון. ShutterStock
חישבו פעמיים לפני שאתם שולחים הודעה עצבנית/ShutterStock

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
מרס במזל גדי מוצא אתכם בתקופה לא רעה שבה אפשר להשקיע במה שחשוב באמת ואפילו להצטיין. הטלה שמשקיע - מגיע ורחוק, בעיקר השבוע. ירח קשתי מביא איתו התלהבות מאופקת ורצון הרפתקני לפעולה. נסו לתרגם אותם לעשייה שמרגשת אתכם.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל טלה >>

שור
ונוס, שליטת המזל שלכם, עדיין במזל גדי הקשוח אבל במשך רוב ימות השבוע היא ללא זוויות עם כוכבים אחרים. מה עושים? מנסים לא להזדקק לאנשים אחרים - ופועלים באופן סוליסטי. קצת פרוע הירח הזה במזל קשת ולכן כדאי לא להגזים בסיכונים שאתם לוקחים בימים האלה. אל תתפתחו להחלטות פזיזות.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל שור >>

תאומים
מרקורי, שליט המזל שלכם, עובר למזל דלי השייך גם הוא ליסוד האוויר. הצמידות שלו עם פלוטו עלולה להיות קטלנית. שמרו על עצמכם ועל המילים שלכם. הירח ששוהה בבית הזוגיות והיחסים שלכם בתחילת השבוע יאפשר לכם לצאת לדייט מוצלח - אם הלב פנוי.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל תאומים >>

סרטן
מקבץ הכוכבים שבמזל גדי שממול מאתגר אתכם גם השבוע להראות תוצאות, להתמודד עם אתגרים גדולים ולא לוותר. זוגיות ויחסים כעת זקוקים להשקעה מיוחדת. הירח, שליט המזל שלכם, שוהה בתחילת השבוע במזל קשת השייך ליסוד האש, מה שעלול לעשות בלגן לסרטנון הרגיש. חשוב להיות ממוקדי מטרה ולא לפזר אנרגיה לריק.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל סרטן >>

אריה
השמש, שליטת המזל שלכם, שוהה במזל דלי השייך ליחסים, אבל חוסר זויות עם כוכבים אחרים עלול לגרום לכם להרגיש קצת לבד עכשיו. אל תחכו לאחרים - שלחו הודעה. אל דאגה, תחושת הלבד תחלוף ממש בקרוב.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל אריה >>

בתולה
ונוס מצטרפת לשמש במזל דלי המאכלס את הבית המקצועי שלכם וזה אולי הזמן להגדיר מחדש את המטרות המקצועיות שלכם לתקופה הקרובה, כולל שיניים שהייתם רוצים לעשות - ולפעול בהתאם. נושאי בית ומשפחה זקוקים עכשיו למינון גבוה יותר של תשומת לב. זה הזמן להוריד את מפלס הביקורתיות, לפתוח את הלב, ולתת קצת יותר חמימות לסביבה.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל בתולה >>

מזל תאומים. ShutterStock
תאומים: שמרו על עצמכם ועל המילים שלכם/ShutterStock

צפו בתחזית המורחבת:

מאזניים
ונוס, שליטת המזל שלכם, ממשיכה לנוע בכבדות במזל גדי ללא זוויות עם כוכבים אחרים וזה לא קל למאזנאים שזקוקים לחברה, לשיתופי פעולה ולעשייה עם אחרים. אולם זה יכול להיות אתגר מעניין... תתמודדו! בנוסף, קצת כבד עכשיו בכל מה שקשור לחשבון הבנק ולתוכניות שלכם. חשבון הנפש הזה שאתם עוברים עכשיו הוא טבעי ועשוי גם ללמד כמה דברים על עצמכם.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל מאזניים >>

עקרב
צמידות מעניינת בין מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, לבין פלוטו, שליט המזל שלכם, הופכת אתכם להרבה יותר תקשורתיים ומילוליים מהרגיל - וזהו זמן מצוין למצוא לכם חברים חדשים ולשתף אותם במחשבות שלכם... קדימה. הירח הקשתי מדגיש את הצורך לבדוק לעומק את המשאבים שלכם, הן פרקטית בחשבון הבנק והן רגשית. אתם על סף תקופה חדשה - זה הזמן להתארגן מחדש ולהתחיל להציב מטרות
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל עקרב >>

קשת
מרקורי, כוכב התקשורת, עובר למזל דלי המאכלס את בית התקשורת שלכם ואלה חדשות ממש משמחות עבורכם: זה הזמן להחזיר חברים וידידים לחייכם, לשתף אותם בתכניות שלכם ולצאת לקפה שמח ביחד. הירח שוהה במזל שלכם, הקסם האישי שלכם במיטבו, וזה בדיוק הזמן ליזמות חדשות מכל הסוגים. נצלו את המומנטום הזה כדי להעביר הילוך.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל קשת >>

גדי
מרקורי, כוכב התקשורת, עוזב את המזל שלכם ועובר לבית החומר והכספים שלכם. זהו זמן טוב לשתף אחרים בתכניות הכלכליות שלכם ולעשות סדר מחודש בחשבון הבנק. עם זאת, קחו יומיים להתארגן על עצמכם. הירח הקשתי בתחילת השבוע ממליץ לפעול בעיקר מאחורי הקלעים ולא בקדמת הבמה. דחו מטלות שהן לא ממש הכרחיות.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל גדי >>

דלי
אל השמש שנמצאת במזל שלכם מצטרף השבוע גם מרקורי, כוכב התקשורת. זהו זמן טוב להיכנס מחדש לעולם התקשורת החברתית, למצוא שיתופי פעולה פורים ולהכיר אנשים חדשים. הצד החברתי שלכם פעיל במיוחד. כעת הזמן לפעילות במוסדות וארגונים בחייכם, לתשלומי חשבונות וניקוי שולחן העבודה ממה שהצטבר עליו.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דלי >>

דגים
השמש במזל דלי ומרקורי שיצטרף אליה השבוע מביאים איתם את הצורך לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, לפני שיוצאים לאקשן מחודש. זמן לדבר, לשתף ולחלוק - ולא להשאיר דברים בבטן. אתם חשים בצורך הזה לפעול, אולם חשוב לא למסמס אותו בעשייה מיותרת אלא למקד אותו במה שחשוב באמת לעשותו.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דגים >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully