וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 28 בינואר עד ה-3 בפברואר 2024

עודכן לאחרונה: 29.1.2024 / 9:58

הצמידות בין מרקורי למרס תביא לפתיל קצר ותגובות קיצוניות שעלולות להוביל להרס עצמי. במקביל ונוס יוצרת זווית עם סטורן המאפשרת לנו להפנות משאבים רגשיים לכיוונים פרקטיים ולשיתופי פעולה מוצלחים. זה מה שמצפה לנו השבוע

עוד פרטים על מה שמצפה לנו בשנת 2024/יאיר טריבלסקי

הורוסקופ שבועי לכל מזל ממתין לכם בהמשך התחזית. אל תפספסו!

בחודש מרץ שעבר נכנסו הפגנות המחאה נגד המהפכה המשטרית להילוך גבוה. זה קרה כשפלוטו עבר בפעם הראשונה ממזל גדי למזל דלי ויצר זווית פעולה מדויקת לאופק במזל עקרב של מפת המדינה. בהמשך לאט לאט חזר בחזרה והגיעו אירועים אחרים. בשבוע שעבר הוא חזר שוב למזל דלי והחזיר גם את הפגנות המחאה, הפעם בעד הקדמת הבחירות. כזה הוא פלוטו, כוכב של מהפכות של ממש - ובפעם האחרונה כשהיה במזל דלי התרחשו שש מהפכות משמעותיות שכאלה, החל מהמהפכה הצרפתית וכלה במהפכה התעשייתית, שהניחו בעצם בסיס להרבה זירות פעולה בעולם מאז ועד היום.

כעת פלוטו עושה צעדים ראשונים במזל דלי כשהוא נכנס שוב לזווית הפעולה הזו עם האופק של מפת המדינה, וכעת מתחילות ההפגנות לחזור לחיינו, אם הפגנות בעד שחרור החטופים ואם הפגנות בעד הקדמת הבחירות, וככל שהזמן יעבור הן ילכו ויתחזקו עד שיגיע שינוי: פלוטו הפעם כאן כדי להישאר בשנים הקרובות - והשסע בחברה הישראלית יתעצם ביחד עם הכוחות הדורשים שינוי כמעט בכל תחום, החל מהכלכלי וכלה בחברתי, והן רק ילכו יתגברו. לאן זה יגיע? ובכן, אף ציביליזציה ואף חברה לא עמדה מול כוחות המהפכה של פלוטו, לא בצרפת, לא בארצות הברית ולא בשום מקום אחר שניסה לשמור על הישן - גם במחיר ניסיון של דיקטטורה כזו או אחרת, ואנחנו נראה את כוחו של פלוטו כמעט בכל מקום.

לפני כמה ימים קראתי מאמר שבו נכתב שכל אירופה מתחילה להתכונן למלחמה, אחרי עשרות שנים של שקט, החל משוודיה וכלה בגרמניה. נכון או לא נכון? עוד לא ברור, אבל מה שכן ברור שרוחו של פלוטו כבר מתחילה להתסיס את העולם באופן הכי גלובלי שאפשר, ובשבועות הקרובים נוכל לראות עוד חזיתות כאלה שמתחילות לרתוח, החל בטאיוואן מול סין וכלה בברית חדשה ולוחמנית בין תורכיה, רוסיה ואיראן. שנאמר: פלוטו בשטח - יש סיבות למתח.

אולם הוא לא היחידי: הצמידות שהתחילה בסוף השבוע בין מרקורי למרס תמשיך להשפיע עלינו עד אמצע השבוע עם פתיל קצר ותגובות קיצוניות - ואלה עלולות לגרום לתוצאות לא קלות. לפחות ונוס שלנו שמזל גדי מכביד עליה כל כך, יוצרת זווית פרקטית עם סטורן שמאפשרת לה ולכולנו להפנות את המשאבים הרגשיים שלנו לכוונים פרקטיים ולשיתופי פעולה פורים. שבוע שכזה.

התהליכים המשמעותיים השבוע בשמיים:
1. צמידות בין מרקורי, כוכב התקשורת, למרס, כוכב האקשן.
2. זווית פרקטית של שיתופי פעולה בין ונוס הרגשית לסטורן המעשי.

הורוסקופ שבועי: כך יראה השבוע שלנו על פי מפת הכוכבים. ShutterStock
זמן להפנות את המשאבים הרגשיים שלנו לכוונים פרקטיים/ShutterStock

הזווית הקשה של השבוע

זו הצמידות שדיברתי עליה לא מעט בשבוע שעבר בין מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, לבין מרס האגרסיבי, כוכב האקשן. מרקורי מייצג את התקשורת שלנו. מרס מייצג את האגו ואת הרצון לכבוש ולתקוע את הדגל שלנו. כשהשניים האלה נפגשים, התקשורת שלנו, המעורבות שלנו בתקשורת בכלל ובמלים שלנו ושל אחרים בפרט, עלולה להיות קיצונית עד כדי מלחמה מילולית של ממש - ותגובות קיצוניות לדברי אחרים.

גם ההפגנות המתחזקות עכשיו קשורות בעקיפין לצמידות הזו, שגורמת לנו להילחם על מילים ורעיונות באופן פיזי ממש, אלמנט שכמובן גם גורם לצד השני להיכנס למלחמה שכזו ולפעמים גם באלימות פיזית של ממש. בזמנים כאלה חשוב שנזכור שקל לזרוק מילים אבל קשה עד בלתי אפשרי להחזיר אותן לקנה ולמקום שממנו נאמרו - והן רק מחזקות את הכעס והצד הלוחמני שנמצא בכל אחד מאיתנו.

פרופורציות - זו בעיקר המילה שחסרה לנו בשבוע הקודם וכפי שזה נראה השבוע, היא תחסר לנו אפילו יותר. סבלנות, איפוק ואורך רוח - אלה יעזרו לנו לצלוח בשלום גם את השבוע הזה. בשאיפה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
פרופורציות. ShutterStock
פרופורציות – זו המילה שתחסר לנו השבוע/ShutterStock

הזווית המעשית של השבוע

זו הזווית הפרקטית בין ונוס הרגשית ששוהה במזל גדי לסטורן הנוקשה ששוהה במזל דגים. מיקומה של ונוס במזל גדי אינו קל והעולם הרגשי העדין שלנו מוצף עכשיו בתחושות של כובד ובדידות, כשלא מעט מאיתנו מרגישים לבד במערכה. אולם, הזווית הפרקטית הזו מעודדת אותנו לעזוב לרגע את כל מה שקשור למערכות היחסים הרגשיות שלנו ולהפנות את האנרגיה הונוסיאנית למקום אחר: שיתופי פעולה.

ונוס אחראית בעיקר, ולא רק, על רומנטיקה, זוגיות וקרבה, אלא גם על שותפויות שנוצרות כדי לאפשר לנו להתמודד באופן טוב יותר עם מטלות מקצועית מסוגים שונים. זה בדיוק הזמן לנסות להרים פרוייקט או יוזמה שלא צלחו בעבר או שאנחנו מפחדים שלא נצליח להרים לבד - ולמצוא לנו בני ברית שביחד איתם נוכל לממש את הפוטנציאל שרצינו לממש, כאלה שישלימו אותנו עם תכונות שיש להם ולנו אין, ושיעזרו לנו לנצל את הכישורים שלנו ולגרום לדברים לקרות.

זמן טוב להגדיר לעצמנו מטרות פרקטיות כעת ולנסות למצוא לנו פרטנרים לסיעור מוחות או אפילו למימוש פרקטי בשטח, כי קל יותר בשניים או יותר, במקום להתייאש ולעזוב משהו שאנחנו מאמינים בו. זה אפשרי. בקיצור - קדימה!

בערוץ האסטרולוגיה הישראלי כבר צפיתם? הנה העדכונים האחרונים >>
רוצים לקבל טיפ אסטרולוגי יומי? הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ "אסטרו טיפ" בלחיצה כאן >>

ריאיון עבודה. ShutterStock
זמן טוב להגדיר לעצמנו מטרות פרקטיות/ShutterStock

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
הצמידות בין מרקורי, כוכב התקשורת, למרס, שליט המזל שלכם, מאפשרת לכם לדבר, לשתף ולשחרר - אולם חשוב לעשות זאת בלי כעסים. התמקדו השבוע במה שחשוב באמת וקחו אוויר לנשימה.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל טלה >>

שור
ונוס, שליטת המזל שלכם, שוהה עכשיו במזל גדי הקשוח וזהו זמן שיותר מתאים למיסוד יחסים מאשר לחיזור, שוורים. זמן לרתום את ונוס לעולם המעשי - ולעזוב לרגע את הרגש בצד.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל שור >>

תאומים
מרקורי, שליט המזל שלכם, עדיין צמוד במשך מרבית ימות השבוע למרס האגרסיבי, מה שעלול לגרום לעצבנות וחוסר שקט. קצת יותר פעילות פיזית וספורטיבית ירגיעו את המערכת.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל תאומים >>

סרטן
מקבץ הכוכבים הגדול במזל גדי שממול מכריח אתכם להשקיע קצת יותר בדיאלוג הזוגי כעת ובזוגיות בכלל. זמן לדבר ולשתף ברגשות את הפרטנרים שלכם. אם הלב פנוי, לעומת זאת - זמן לדייט מוצלח. הוא בהחלט יהיה כזה.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל סרטן >>

אריה
השמש, שליטת המזל שלכם, ממשיכה לנוע במזל דלי ויוצרת זווית פעולה עם יופיטר, כוכב השפע. זהו מיקום מעניין שמצביע בעיקר על הצורך להגזים, להוציא יותר כספים ולהיות אופטימי מדי. זהירות מהוצאות מיותרות.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל אריה >>

בתולה
הצמידות בין מרס למרקורי לא עושה לכם חיים קלים ועלולה לפגוע דווקא במערכות היחסים העדינות שלכם, בגלל הצורך להיות צודק ולא לראות את כל התמונה. גלו איפוק ואל תתעקשו על שליטה. שחררו.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל בתולה >>

מזל אריה. ShutterStock
אריות - היזהרו מהוצאות מיותרות/ShutterStock

מאזניים
ונוס, שליטת המזל שלכם, ממשיכה לנוע במזל גדי ולגרום לכם להרגיש טוב יותר בבית ובמשפחה. זמן להרחיב את מעגל התקשורת עם בני הבית ולשתף אותם במה שעובר עליכם.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל מאזניים >>

עקרב
השמש עדיין קרובה מאוד לפלוטו, שליט המזל שלכם, ויש לכם הרבה מאוד מרץ לעשייה. חשוב לתעל אותו נכון, להרבות בפעילות פיזית ולהימנע מתקשורת לוחמנית כשדברים יוצאים משליטה.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל עקרב >>

קשת
מקבץ כוכבים גדול במיוחד בבית החומר והכספים שלכם מכריח אתכם לפעול באופן מדויק ומאורגן ולהתמקד במבחן התוצאה ולא במבחן ההרפתקה והסיפוק המיידי. זה בהחלט שיעור מעניין.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל קשת >>

גדי
מרס, מרקורי ואפילו ונוס נמצאים במזל שלכם ומאפשרים לכם מגוון רחב של פעולות שיתכן ומזמן לא עשיתם ופיתוח קשרים חברתיים חדשים. זמן להרחיב את המעגל, גדיים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל גדי >>

דלי
נראה שהרבה יותר מתמיד נמצא כעת מאחורי הקלעים הרבה דברים בחייכם - וחשוב כעת לנקות משקעים רגשיים שהצטברו ופחדים שעוצרים אתכם, לפני שתעשו צעד קדימה. היו סבלניים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דלי >>

דגים
הצד החברתי שלכם ממשיך להיות פעיל במיוחד ואתם יוצאים ופוגשים אנשים - ונמצאים בחוץ יותר מתמיד. זמן מצוין לפגוש אנשים פתוחים ואופטימיים ולחפש ליצור איתם שתופי פעולה שיניבו לכם דברים טובים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דגים >>

צפו בתחזית המורחבת:

רוצים לפתוח את השנה ברגל ימין?

המעבר של פלוטו מתרחש פעם בעשרים שנה והשנה הזו הולכת להיות שנה משמעותית מאוד בחיי כולנו. כדי להדריך איך פותחים אותה ברגל ימין ומה כדאי לעשות, אני פותח סדנאות קטנות בנות שלושה מפגשים. נאתר במפות האישיות של כל אחד מהמשתתפים את התהליכים הצפויים השנה, אזורי פעולה מומלצים, נקודות פריצה ואזורי סיכון - וניצור מסלול פעולה מדויק שיאפשר לנצל באופן המיטבי את פלוטו ויופיטר - ולהפוך את השנה הזו לשנה העוצמתית ביותר שלכם שתתמקד ביצירת בסיס פעולה חכם, פריצות דרך משמעותיות ויצירת תהליכי צמיחה אישיים בתחום המקצועי, הרגשי, החברתי והאישי. צרו איתי קשר בטלפון: 052-4215559 או במייל: yairtri@gmail.com להמשך פרטים. יאיר טריבלסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully