וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ סוף השבוע: 26-27 בינואר 2024

עודכן לאחרונה: 26.1.2024 / 12:02

סוף השבוע הזה הולך להיות גדוש בתובנות לכל המזלות. הנה ההורוסקופ לסוף השבוע לפי חלוקה למזלות

הורוסקופ סוף השבוע 26-27.1.2024/יאיר טריבלסקי

טלה
צמידות מדויקת בין מרס, שליט המזל שלכם, לבין מרקורי, כוכב התקשורת, מביאה איתה יכולת לתרגם רגשות למילים ורק כדאי להיזהר שאלה לא יהיו מילים כועסות הירח באריה מדגיש דווקא את הרומנטיקה בסופ"ש הרטוב הזה.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל טלה >

שור
נושאי בית ומשפחה מודגשים במיוחד בסוף השבוע הזה, שוורים כשהירח שוהה במזל אריה המאכלס את בית המשפחה שלכם. ונוס שליטת המזל שלכם במזל גדי מביאה איתה תחושות של כובד אך גם של יציבות. קחו עוד יום לנוח.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל שור >

תאומים
הצמידות בין מרקורי, שליט המזל שלכם, לבין כוכב מרס האגרסיבי מגיעה בסופ"ש לדיוקה ועלולה לגרום לתקשורת עצבנית וחסר שקט, חיכוכים וכעסים, וכדאי להיזהר שלא לקלקל יחסים. גלו איפוק. זמן טוב לשיחות עומק כנות, במקום לכעוס.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל תאומים >

סרטן
הירח שוהה בבית הכספים שלכם בסופ"ש וממליץ על מסע קניות גדול לבית ולמשפחה בשישי. זמן טוב גם לארוחה נפלאה ותקשורת שמחה. שבת תתאים לארגון מחודש של הבית ושינוי האווירה: זמן לפרק מתחים ולדבר על הכל.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל סרטן >

אריה
בסוף השבוע הזה שוהה הירח במזל שלכם, אריות. כעת הקסם האישי שלכם במיטבו וזה בדיוק הזמן למסיבונת עם מצב הרוח מאפשר, מפגש עם אנשים שמוכנים לדבר ולחלוק - ולהדגשת תחושת הביחד שאתם זקוקים לה כל כך עכשיו.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל אריה >

בתולה
שהותו של הירח במזל אריה בסופ"ש עלולה לגרום לכם להרגיש שלא במיטבכם. אלה יומיים שבהם כדאי לוותר על פעילות ואקשן שתכננתם, לנסות ולהיות קצת לבד - ולמלא מצברים במקום לבזבז אנרגיה. נראה שהפוך הוא מקום הבילוי המעדף.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל בתולה >

מאזניים
מיקומו של הירח מדגיש בסוף השבוע את הצד החברתי שלכם, מאזנאים. למרות תחושות הבדידות והכובד שמביאה איתה ונוס במזל גדי ואולי דווקא בגללן, זה הזמן להרים טלפונים, לחדש קשרים ולהיפגש עם החברים הכי טובים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל מאזניים >

עקרב
נראה שדווקא אתם נמצאים במרכז תשומת הלב בסוף השבוע הזה, עקרבים. זהו הסופ"ש הראשון של פלוטו, שליט המזל שלכם, במזל דלי - ואולי זה הזמן לסכם את התחושות החדשות ולהתחיל - אם אפשר - ליצור קשרים חדשים ולהתארגן חברתית.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל עקרב >

קשת
הירח במזל אריה מביא לקשת את האנרגיה לעשות את מה שהוא הכי אוהב: לטייל. אולם מכיוון שהבטיחו לנו סופ"ש גשום, זה עלול להיות טיול מוגבל מאוד ולהצטמצם בנסיעה לחברים שמזמן לא ראיתם. גם זה שינוי באנרגיה - והעיקר הכוונה.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל קשת >

גדי
אתם נהנים עכשיו מביקורם של שלוש פלנטות במזל שלכם, גדיים: מרס שמביא איתו הרבה אנרגיה ומרקורי שצמוד אליו ועושה קצת בלגן, וונוס הרגשית שעוזרת לפתוח את הלב. סערות, דרמות ורומנטיקה - נראה שאתם מסודרים לסופ"ש הזה.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל גדי >

דלי
השמש חוגגת לכם ימי הולדת כשגם פלוטו במזל שלכם והירח שוהה בבית הזוגיות והיחסים: זהו זמן מצוין להעמיק קשר רגשי שכבר קיים בעזרת מוזיקה ומרק חם, ובילוי כיפי בשניים. אם הלב הדליי פנוי עדיין - תנו צ'אנס לדייט, כשהרומנטיקה החורפית עשויה בהחלט לפרוח.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דלי >

דגים
מקבץ הכוכבים הגדול במזל גדי מדגיש דווקא את התחום החברתי אצלכם, דגיגים. זהו זמן טוב להזמין אליכם חברים לארוחת ערב או לצפייה בבינג' של סדרות בשבת, בעיקר חברים שמזמן רציתם להזמין. קנו כמה דברים טובים בשישי ופנקו אותם - ואת עצמכם.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דגים >

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully