וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 21-27 בינואר 2024

עודכן לאחרונה: 21.1.2024 / 23:29

השבוע, כשפלוטו עובר למזל דלי, מתחיל תהליך השינוי שימשך עשרים שנה - וזה אומר שתהליך אחר שנמשך עשרים שנה נגמר סופית היום. הנה כמה דברים שהולכים להשתנות בחייכם החל מהשבוע הזה - ותחזית שבועית לכל מזל בנפרד

התחזית המורחבת של יאיר טריבלסקי: 21 עד ה-27 בינואר 2024/יאיר טריבלסקי

הורוסקופ שבועי לכל מזל ממתין לכם בהמשך התחזית. אל תפספסו!

זהו חברים. השבוע, כשפלוטו עובר למזל דלי, מתחיל תהליך השינוי שיימשך עשרים שנה - וזה אומר שתהליך אחר שנמשך בערך עשרים שנה נגמר סופית היום. תנו מבט אחורה וראו מה הסתיים בחייכם שהתחיל לפני עשרים שנה - ואולי פה טמון הרמז למה שיקרה בעשרים השנים הבאות.

פלוטו והשמש עוברים השבוע למזל דלי החברתי והפתוח - ולעומתם, ונוס עוברת למזל גדי המופנם והקשוח, ומרקורי נצמד למרס ומביא איתו תקשורת תוקפנית ולא קלה. שבוע מעניין יחסית אך לא קל - ובו נצטרך להתבונן טוב טוב במה שקורה מסביב, כי הצורך הזה בשינויים יגיע לכל מקום ולא כל אחד יקבל אותו בשמחה: הרבה אנשים כידוע שונאים שמזיזים להם את הגבינה, בעיקר אם מי שצריך לעשות את זה, זה הם בעצמם.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. פלוטו עובר למזל דלי.
2. השמש עוברת למזל דלי.
3. ונוס עוברת למזל גדי.
4. מרקורי כוכב התקשורת נצמד לכוכב מרס האסרטיבי.

אילוסטרציה. ShutterStock
הגעתם לשלט הזה. זמן לשינוי משמעותי בחייכם/ShutterStock

המעברים המשמעותיים של השבוע

למעשה יש שלושה כאלה, כשהמשמעותי שביניהם הוא מעברו של פלוטו למזל דלי.

פלוטו עובר למזל דלי - פלוטו הוא הכוכב העוצמתי ביותר מבין שאר הכוכבים במערכת השמש מבחינת יכולת ההשפעה שלו. הוא גם האחראי על התהליך המופלא ביותר שקיים - המוות והלידה. תהליך ההתחדשות האמיתי הוא מוות של הקיים ולידה שלו באופן חדש ומחודש. המקומות בהם הוא עובר חווים את התהליך הזה, אולם חשוב לזכור שפלוטו הוא כוכב איטי והתהליך כולו יקח עשרים שנה.

לפלוטו אפקט ועומק משמעותיים במיוחד לעולם כולו של שינויים ומהפכים, דרך הכנסת אנרגיה עוצמתית למסגרות פעולה קיימות, ניסיון לשינוי מאזן הכוחות הנמצאים בהם ויצירת מהפכות ושינויים קיצוניים דרך עימותים ומאבקים. פלוטו מעורר את הצורך להגדיר טריטוריה ולהילחם עליה, אבל לא רק על הטריטוריה עצמה אלא גם על החזון והדרך של השליט או כיוון הפעולה הנוכחי, כשהמאבק הזה משייף שוב ושוב את הצורך בשליטה טוטאלית של רעיון או עיקרון ונסיון למחוק את הישן באופן טוטאלי על כל המשתמע גם שם. המטרה הסופית - הגנה על ערכים קיימים מהשתלטות חיצונית או מהפכה ובניית כוח חדש שיחליף את הישן, בדיוק כפי שהדברים קורים בטבע, כיוון שפלוטו עצמו מסמל את כוחו של הטבע הזקוק כל הזמן להתפתחות גדילה כיבוש השמדה ויצירת משהו חדש וחוזר חלילה.

אם נזכור שמדובר בערך בעשרים שנה, נבין שמדובר בתהליכים ארוכים שעיקרם להיות כל הזמן בתנועה דינמית של כיבוש, שליטה, מוות, לידה והתחדשות - כדי שהחזק יותר ישרוד, ישפר את הדור הבא או יקים על חורבותיו בסיס כוח אחר כדי שגם הוא בתורו יכנס למאבק על עצם קיומו, וחוזר חלילה: משהו מת כדי שמשהו חדש יוולד - זוהי מהותו של פלוטו.

פלוטו ישפיע על כולנו, באופן ספציפי לפי מיקום המעבר במפת הלידה של כל אחד מאתנו. הוא יביא איתו למיקום הזה אפשרויות חדשות להתחדש תוך כדי פינוי הישן מפני הגישה החדשה והעוצמתית שלו. לפעמים נצטרך לשנות גישה והרגלים של שנים, אבל לא תהיה לנו ברירה: פלוטו הוא לא סלחן מול מי שלא מקשיב לכוחות הטבע ופועל לפיהם.

השמש עוברת למזל דלי - מזלטוף, דליים! השמש עוברת למזל שלכם כמעט ביחד עם פלוטו, וזו בהחלט התחלה מעניינת לשנה מרתקת שבדרך. הצמידות בין השמש לפלוטו במזל דלי תימשך יומיים שלושה, ועשויה להביא איתה כמה יזמות מעניינות לקידום או שינוי תהליכים שכולנו מעורבים בהם כך או אחרת, פוליטית, חברתית ואפילו צבאית. הפתיחות הרבה של השמש במזל דלי תביא איתה גם גישה רעננה ומעניינת גם מבחינה טכנולוגית השבוע והצד החברתי בכלל יזכה להשקעה רבה יותר של אנרגיה. יהיה מעניין.

ונוס הרגשית עוברת למזל גדי - אל מקבץ הכוכבים שכולל את מרס ומרקורי שנמצאים במזל גדי מתווספת השבוע גם ונוס הרגשית. זהו מיקום מכביד ולא קל עבור ונוס ומערכות היחסים שלנו בכלל, אבל גם בנושאי חומר וכספים והתנהלות כלכלית, אנחנו עלולים למצוא את עצמנו במקום שדורש מאיתנו לקצץ בהוצאות ולהתחיל להתחשבן בזמן הקניות שלנו ולבנות גישה חדשה וחסכונית יותר להוצאת כספים. גם רגשית רבים מאיתנו יחושו עכשיו לבד במערכה וזוגות רבים ישמחו לקחת עכשיו פסק זמן כדי לקבל החלטות הקשורות לקשר, אם להישאר בו או לשדרג אותו. כובד ובדידות - אלה המילים המשמעותיות לעולם הרגשי שלנו, כשונוס נכנסת למזל גדי.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
הורוסקופ. ShutterStock
משהו מת כדי שמשהו חדש יוולד וחוזר חלילה – זוהי מהותו של פלוטו/ShutterStock

הזווית הקשה של השבוע

הזווית הקשה של השבוע היא הצמידות בין מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, למרס, כוכב האקשן. מכיוון שמרס הוא כוכב לוחמני ודיסהרמוני במהותו, הרי שהצמידות של מרקורי אליו הופכת גם את התקשורת שלנו לכזו. כעת כל ויכוח הופך להיות מאבק אגו של ממש, וההזדהות שלנו עם הדיעות שלנו הופכת גבוהה מאוד והמילים - לוחמניות במיוחד. מינון הריבים והסכסוכים יהיה גבוה במיוחד השבוע ונוכל גם לחזות בלא מעט אלימות מילולית ברשת, בממשלה או בכל מקום שבו שני אנשים מתווכחים בלהט.

חשוב במיוחד השבוע לדעת מתי להניח לוויכוח ולחילוקי הדעות ולא לאפשר לוויכוחים להסלים, כיוון שכולנו נפסיד מכך. כדאי לספור עד עשר לפני שמתפרצים ולא לשכוח בסוף גם אפשרות של חיוך, כדי שנוכל להמשיך ולדבר בהמשך ולא נקלקל תקשורת נאה בגלל עודף אמוציות.

בערוץ האסטרולוגיה הישראלי כבר צפיתם? הנה העדכונים האחרונים >>
רוצים לקבל טיפ אסטרולוגי יומי? הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ "אסטרו טיפ" בלחיצה כאן >>

גבר ואישה רבים. angry husband, ShutterStock
לא לאפשר לויכוחים להסלים, כיוון שכולנו נפסיד מכך/ShutterStock, angry husband

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
צמידות בין מרס, שליט המזל שלכם, לבין מרקורי, כוכב התקשורת, הופכת אתכם לתקשורתיים במיוחד השבוע, אולם חשוב להימנע מפרשנויות מוטעות של מילותיהם של אחרים. היזהרו במיוחד בכבישים ובדרכים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל טלה >>

שור
ונוס הרגשית עוברת למזל גדי השייך גם הוא ליסוד האדמה. זהו זמן טוב לנצל את מעברה כדי לערוך בדק בית אמיתי בכל מה שקושר לחומר וכספים, לשנות סדרי עדיפויות להוצאת כספים ולהתארגן מבחינה כלכלית לטווח ארוך.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל שור >>

תאומים
מרקורי, שליט המזל שלכם, נצמד למרס האגרסיבי והמילים שלכם עלולות להיות עכשיו תוקפניות ולא נעימות כשמדברים על דעות שונות משלכם. חשוב לא לריב עם אנשים שחושבים אחרת - ולהיזהר מנהיגה תוקפנית מדי.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל תאומים >>

סרטן
ונוס הרגשית מצטרפת למרס ולמרקורי שנמצאים במזל גדי המאכלס את בית היחסים שלכם. זהו זמן להשקיע קצת יותר בתקשורת הרגשית עם הפרנטרים שלכם, להיות קשובים יותר ולדבר על מה שחשוב לכם באמת.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל סרטן >>

אריה
השמש, שליטת המזל שלכם, עוברת למזל דלי המאכלס את בית החומר והזוגיות שלכם, וזה בדיוק הזמן לצאת קצת מעצמכם וגם בעזרת פלוטו להתחבר לעוצמה האמיתית שלכם, ולחשוב על מימוש של רעיון או חלום שהייתם רוצים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל אריה >>

בתולה
הצורך לעשות דברים מתוך הביטוי האישי הייחודי שלכם הולך ומתחזק - ואיתו מתחזקת גם הרומנטיקה. זהו זמן יצירתי לפעול במערכות היחסים הקרובות וזמן יצירתי גם בתחום המקצועי. כעת הזמן לחשוב מחוץ לקופסה.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל בתולה >>

מזל בתולה. ShutterStock
בתולות - זמן לחשוב מחוץ לקופסה/ShutterStock

מאזניים
מעברה של ונוס, שליטת המזל שלכם, למזל גדי מצביע על הצורך להשקיע את אנרגיית האהבה שלה בבית ובמשפחה. זהו גם זמן טוב להתארגן מחדש מבחינה כלכלית, לשפץ את הבית או אפילו לעבור ולעבוד בבית - ולהיות שם עבור אחרים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל מאזניים >>

עקרב
פלוטו, שליט המזל שלכם, עובר היום למזל דלי שם ישהה כעשרים שנה - והשינוי הזה עשוי להיות מעולה עבורכם. זה הזמן להתחבר לקסם ולעוצמה שלכם שהיו קצת מופנמים או סגורים, לעזור להם להיפתח ולחשוב איך לממש אותם בגדול.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל עקרב >>

קשת
מקבץ הכוכבים במזל גדי המאכלס את בית החומר והכספים שלכם גדל השבוע ומכריח את הקשת שלנו לפעול קצת אחרת עם פחות ספונטניות וקלילות ויותר תכנון וארגון מראש. הגיע הזמן לרדת לקרקע מעשית, ולהשאר שם כרגע.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל קשת >>

גדי
משהו טוב קורה לכם היום, גדיים: ונוס הרגשית עוברת למזל שלכם ותעזור לכם בתקופה הקרובה לפתוח את הלב, לתת לרגש להיכנס, ואפילו לתרגם אותו בנושאי חומר וכספים. הגיע הזמן לשלב את הרגש במערכות היחסים שכם באופן מעמיק.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל גדי >>

דלי
גם השמש וגם כוכב פלוטו עוברים למזל שלכם, כשהשמש חוגגת לכם ימי הולכת החודש ופלוטו יעזור לכם לפגוש את הפוטנציאל האמיתי שלכם בתקופה הקרובה ולחשוב איך לממש אותו באופן מקסימלי. תקופה מעניינת בפתח.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דלי >>

דגים
מקבץ הכוכבים הגדול במזל גדי שכולל מהשבוע את מרס, מרקורי וונוס עוזר לכם לקדם נושאים שחשובים לכם מול מוסדות וארגונים בחייכם. זמן טוב למסע של צמיחה אישית והרחבת אופקים, לימוד של נושאים מעניינים ושיחות עומק.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דגים >>

צפו בתחזית המורחבת:

רוצים לפתוח את השנה ברגל ימין?

המעבר של פלוטו מתרחש פעם בעשרים שנה והשנה הזו הולכת להיות שנה משמעותית מאוד בחיי כולנו. כדי להדריך איך פותחים אותה ברגל ימין ומה כדאי לעשות, אני פותח סדנאות קטנות בנות שלושה מפגשים. נאתר במפות האישיות של כל אחד מהמשתתפים את התהליכים הצפויים השנה, אזורי פעולה מומלצים, נקודות פריצה ואזורי סיכון - וניצור מסלול פעולה מדויק שיאפשר לנצל באופן המיטבי את פלוטו ויופיטר - ולהפוך את השנה הזו לשנה העוצמתית ביותר שלכם שתתמקד ביצירת בסיס פעולה חכם, פריצות דרך משמעותיות ויצירת תהליכי צמיחה אישיים בתחום המקצועי, הרגשי, החברתי והאישי. צרו איתי קשר בטלפון: 052-4215559 או במייל: yairtri@gmail.com להמשך פרטים. יאיר טריבלסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully