וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 14-20 בינואר 2024

עודכן לאחרונה: 21.1.2024 / 23:31

השבוע הזה, יותר משאר השבועות שחווינו מתחילת השנה, מראה לנו טפח ממה שחלק לא קטן מאיתנו יחווה בשנה הקרובה: מצב רוח קרבי וטעון, תחושות של אובדן דרך ואי ודאות, ותקשורת ביקורתית ומכבידה שמכריחה אותנו להביט למציאות הזו שנפערת לפנינו כמו שהיא - בלי הנחות

עוד פרטים על מה שמצפה לנו בשנת 2024/יאיר טריבלסקי

הורוסקופ שבועי לכל מזל ממתין לכם בהמשך התחזית. אל תפספסו!

מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, משנה אווירה כשהוא עובר למזל גדי, ונוס הרגשית יוצרת מתחים ובזווית לנפטון גם תחושות של אי ודאות, השמש ופלוטו בצמידות מאיימת - ובשבוע הבא פלוטו גם עובר למזל דלי. כן, זו הולכת להיות השנה המורכבת שלנו. עוד לא הספקנו להתעורר מהסיוט של אוקטובר וכבר מקפיצים אותנו ונותנים לנו שכפ"צ - ואפשר לשמוע כבר את השרשראות של פלוטו ברקע. קל, קשה או מעצבן - זה הולך להיות מעניין בכל מקרה, ורק בזהירות לכולנו.

המיקומים המשמעותיים של השבוע:
1. ונוס בזווית מתח של 150 מעלות לאורנוס.
2. מרקורי, כוכב התקשורת, עובר למזל גדי.
3. ונוס בזווית פעולה מדויקת לנפטון הרגשי.
4. השמש בצמידות מדויקת לפלוטו היצרי.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברו של מרקורי, כוכב התקשורת, ממזל קשת ההרפתקני למזל גדי המכביד והביקורתי. מרקורי מצטרף בכך לשמש ולמרס שכבר נמצאים שם, וביחד מביאה איתה השלישיה הזו אווירה רצינית, חמורת סבר, ביקורתית וממוקדת מטרה, שמביאה איתה חשבון נפש נוקב שכולנו עוברים עכשיו מבחינה אישית, חברתית, פוליטית ומדינית - ואפילו צבאית, שיכריח אותנו בשאיפה לקחת אחריות כוללת על כל מה שקורה עכשיו, ולנהל בחכמה את כל הזירות הרבות בארץ ובעולם שכולנו מעורבים בהן.

כעת שיקול הדעת שלנו הופך כאמור רציני מאוד ומצריך את ראיית כל התמונה כדי לחשוב במקביל לא רק על כיבוי שריות מקומי אלא גם לטווח ארוך, בחשיבה פוליטית, חברתית ומדינית כוללת. חשבון נפש שכזה שמגיע ממזל גדי מכריח את הגופים הסמכותיים בארץ לקחת אחריות כוללת ולנווט בזהירות ובחוכמה את כל המערכות שכולנו קשורים אליהן - וזה יהיה לא קל. זמן לשיקול דעת ארוך ולא להחלטות אימפולסיביות - ולחשיבה ארוכת טווח כאמור, בכל תחום.

מי בעיקר יושפע מכך? המזלות הקרדינליים: גדי, סרטן, מאזניים, טלה, תאומים ובתולה.

הורוסקופ שבועי: כך יראה השבוע שלנו על פי מפת הכוכבים. ShutterStock
זמן לשיקול דעת ארוך ולא להחלטות אימפולסיביות/ShutterStock

הזווית הכוחנית של השבוע

זו הצמידות בין השמש לפלוטו היצרי, במעלה האחרונה של מזל גדי. זו אחת הצמידויות הטעונות שיש באסטרולוגיה, כיוון שהשמש היא מקור הכוח והאנרגיה של כולנו במפת הלידה הקוסמית ובעצם בכלל, ופלוטו בצמידות הזו הופך את השבוע שלנו לטעון ונפיץ, עם פתיל קצר ותגובות קיצוניות. כן, השבוע הזה נצטרך כולנו לפעול בסבלנות ובאיפוק מירבי, כיוון שיש סיכוי לא קטן שנצטרך בעיקר את התכונות האלה כדי לעבור אותו, למרות הפוטנציאל הנפיץ שלו.

הצמידות בין השמש לפלוטו יכולה להצביע על אירוע לא פשוט בקנה מידה גדול, אך במקביל גם על שחרור רגשי עוצמתי כתוצאה מאירוע משמעותי אחר שעשוי להשפיע על כולנו, כמו אולי כזה הקשור לבית הדין בהאג, החטופים, צה"ל או אירוע דרמטי בממשלה - הכל אפשרי בצמידות כזו, כשהכל טעון כל כך והשמש מתקרבת ונצמדת לפלוטו דקה אחת לפני שהוא עובר למזל דלי באקורד סיום מעניין.

אשמח להתבדות כמובן ולשמוע מכל צד: הנה, לא קרה כלום... אפילו יותר מאשמח, האמת. אישית אני לא מהאסטרולוגים שרצים להודיע על דרמה מתקרבת, אבל כשהיא אכן מתקרבת כדאי להתבונן בזה, לשמור על קור רוח ולהיאנח אנחת רווחה כשהשבוע חולף בלי אירועים מיוחדים..

סבלנות, אורך רוח וגישה יצירתית עם ניצוצות הומור פה ושם ואפילו עם חיוך, יעבירו אותנו גם את השבוע הזה.

מי בעיקר יושפע ממנו? מזלות אריה, עקרב, שור, דלי, גדי וטלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
דגל ישראל על קיר מפורק עם חורים. LukeOnTheRoad, ShutterStock
הצמידות בין השמש לפלוטו יכולה להצביע על אירוע לא פשוט בקנה מידה גדול/ShutterStock, LukeOnTheRoad

הרגשות השבוע

ונוס הרגשית מעבירה אותנו שני סוגים שונים של סרטים רגשיים. הראשון - היא יוצרת זווית של מתח עצבנית במיוחד עם כוכב אורנוס התזזיתי, זווית שעלולה להביא איתה קצרים בתקשורת הרגשית ובכלל, ואפילו איום בניתוק קשרים או בלקיחת פסק זמן מיחסים. הזווית הזו עלולה גם להראות על משבר ביחסים עם סניף הבנק שלנו למשל, ובמקביל צורך חזק לקחת באמת פסק זמן ולנשום אוויר עם מינון גבוה יותר של ספייס וחופש אישי.

לקראת סוף השבוע יוצרת ונוס זווית פעולה מדויקת לנפטון המטשטש והמערפל, ומביאה לשיא את תחושות חוסר הודאות ואובדן הדרך הזמני שמלווים את השבוע הזה כבר מתחילתו. כעת כשהמעורבות הרגשית גבוהה כל כך, חשוב שנדע לעשות הפרדה בין הלב לראש ובין הצורך הפרקטי לחשוב בצלילות ובהגיון למרות הלחצים הרגשיים שמפעילים אותנו מבפנים. זה הכרחי, כיוון שונוס שולטת לא רק על הלב אלא גם על הארנק, לא רק אל מערכות היחסים הקרובות אלא גם על נושאי חומר וכספים: גם כאן וגם כאן נצטרך השבוע את מקסימום הצלילות והמיקוד כדי שלא נלך לאיבוד בין מצבי רוח משתנים במהירות, אשליות ופנטזיות. זה לא יהיה קל...

מי בעיקר יושפע מהזוויות של ונוס? שור, אריה, עקרב, דלי, מאזניים, סרטן, גדי, טלה ובעצם... כמעט כולנו.

בערוץ האסטרולוגיה הישראלי כבר צפיתם? הנה העדכונים האחרונים >>
רוצים לקבל טיפ אסטרולוגי יומי? הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ "אסטרו טיפ" בלחיצה כאן >>

אישה בודדה. ShutterStock
צורך בספייס וחופש אישי/ShutterStock

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
מרס, שליט המזל שלכם, ממשיך לנוע בשלישון הראשון של מזל גדי ומכריח אתכם לפעול בזהירות ובנחישות - ובאופן מאופק ועוצמתי, כדי לתרגם את המטרות שלהם למעשים ובו זמנית לא לבזבז אנרגיה לריק. זמן מצוין לאפשר לאמביציה שלנו להתמשש באופן מיטבי.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל טלה >>

שור
ונוס, שליטת המזל שלכם, עושה הרבה אקרובטיקה השבוע, כשהיא פועלת בלחץ מכוכב אורנוס שמכריח אותה לא לנתק קשרים מצד אחד ומצד שני - פועל בערפול ובלבול מצד נפטון, שמכריח אותנו לשמור בחוזקה את הרגליים על הקרקע למרות, כשהראש ופה ושם גם הלב מתעופפים להם אי שם. לא קל, אבל אפשרי.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל שור >>

תאומים
מרקורי, כוכב התקשורת, עוזב את בית היחסים שלכם במזל קשת שממול ועובר לבית ההתחדשות והשינוי הפנימי במזל גדי. זה הזמן לנקות משקעים רגשיים, לקחת את החיים ברצינות מקסימלית, להיצמד לעקרונות שלנו מצד אחד אך גם לנווט בחוכמה ובשיקול דעת בין הצורך לביטוי עצמי לבין הצורך בדיאלוג מעשי וחכם עם העולם. מעניין.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל תאומים >>

סרטן
אל השמש ומרס שנמצאים בבית הזוגיות והיחסים שלכם במזל גדי מצטרף מהשבוע גם מרקורי, כוכב התקשורת, ומביא איתו את היכולת לשדרג את התקשורת הזוגית והתקשורת עם בני הברית שלנו, לנקות משקעים רגשיים שהצטברו ביחסים, לדבר על מה שחשוב באמת ולפתוח דף חדש בתקשורת הזוגית ובתקשורת בכלל.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל סרטן >>

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל גדי והשבוע כמעט בלי זויות עם כוכבים אחרים עד אמצע השבוע אז היא נכנסת לצמידות עם פלוטו שמגיעה לשיא בסופ'ש. כעת הזמן לאסוף את עצמכם ולהיעזר בצמידות הזו כדי לפרוץ לדרכים חדשות ולפתוח דלתות לא מוכרות, ובמקביל - להזהר מריבים וסכסוכים שעלולים בקלות להסלים. שמרו על עצמכם.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל אריה >>

בתולה
מקבץ הכוכבים הגדול המתהווה במזל גדי בבית היצירתיות והרומנטיקה שלכם מחזק את הבתולות בימים אלה כשמרקרי מכניס אתכם למצב יצירתי ומדויק יותר ומאפשר לכם לנצל באופן טוב יותר רעיונות ויזמות בזמן קשוח שכזה. ונוס הרגשית עלולה לגרום לכמה דרמות בבית ובמשפחה... פעלו בזהירות.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל בתולה >>

מזל בתולה. ShutterStock
בתולות - ונוס הרגשית עלולה לגרום לכמה דרמות בבית ובמשפחה/ShutterStock

מאזניים
ונוס, שליטת המזל שלכם, עוברת שני מהפכים רגשיים משמעותיים השבוע: זווית המתח שלה עם אורנוס הופכת אתכם לעצבניים וחסרי שקט ושיקול הדעת שאינו במיטבו עלול להביא לטריקות דלת וסערות קטנות אך מרגיזות - וכדאי לוותר. זווית הפעולה עם נפטון בעייתית יותר, כיוון שכל האוקיינוס הרגשי הזה עלול לגרום להצפות מקומיות והחלטות גרועות.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל מאזניים >>

עקרב
צמידות בין פלוטו, שליט המזל שלכם, לבין השמש שמתרחשת בסוף השבוע סמוך מאוד למעברו העתידי של פלוטו, שליט המזל שלכם, למזל דלי היא הזמן האחרון להשמיע קול במזל גדי שממנו אתם יוצאים, לצעוק על מה שמפריע והפריע לכם או להיפתח לעולמות חדשים שתיכף יצוצו במזל דלי. השתמשו בצמידות הזו כדי להשמיע את קולכם האמיתי.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל עקרב >>

קשת
מקבץ הכוכבים המאכלס את בית החומר והכספים שלכם גדל מאוד השבוע כשמרקורי, כוכב התקשורת, עובר למזל גדי שם נמצאים השמש ומרס. הגיע הזמן לקחת את עצמכם בידים, תהליך שכבר החל לדעתי לאחרונה וכעת אפשר להאיץ אותו קצת יותר, להתארגן מחדש מבחינה כלכלית, להגדיר מטרות ולהתייעץ ולדבר על זה. אל תדחו.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל קשת >>

גדי
מרקורי, כוכב התקשורת, עובר למזל שלכם ומאפשר גם לגדיים שבדרך כלל ממושמעים ומופנמים לאפשר לכמות גדולה יותר של מילים, מחוות ורגשות לצאת החוצה - ובעיקר להישמע. זמן טוב לשתף ולחלוק, גדיים, ולהכין נאום פרידה קצר לפלוטו שתיכף עוזב אחרי שהשקיע בכם שנים רבות שחלקן כאב מאוד אך בזכותן הגעתם עד הלום ביי ביי פלוטו.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל גדי >>

דלי
זווית המתח בין ונוס הרגשית לבין אורנוס, שליט המזל שלכם, עלולה לגרום לכמה קצרים בתקשורת הרגשית שלכם השבוע שנובעים בעיקר מחוסר סבלנות וסובלנות לאנשים שחושבים לאט או שלא קולטים אתכם כראוי. אתם זקוקים עכשיו למינון גבוה יותר של ריגושים ואתגרים: זה הזמן לשאול את הלב מה רצונו ולדווח לונוס בהתאם, בלי לשבור את הכלים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דלי >>

דגים
כוכב מרקורי מצטרף למרס ולשמש בבית התקשורת שלכם, וזה בדיוק הזמן להיפתח לתקשורת יוזמת, שמחה ויצירתית יותר, גם אם זווית הפעולה בין ונוס הרגשית לנפטון, שליט המזל שלכם, מביאה איתה דרמות רגשיות, זכרונות מרגשים ולא מעט ערפול ובלבול. זמן להוסיף מילים חכמות לכל הרגש הזה ולבקש מהלב להכין שעורי בית ולשנן אותם במפגשיו.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דגים >>

צפו בתחזית המורחבת:

רוצים לפתוח את השנה ברגל ימין?

המעבר של פלוטו מתרחש פעם בעשרים שנה והשנה הזו הולכת להיות שנה משמעותית מאוד בחיי כולנו. כדי להדריך איך פותחים אותה ברגל ימין ומה כדאי לעשות, אני פותח סדנאות קטנות בנות שלושה מפגשים. נאתר במפות האישיות של כל אחד מהמשתתפים את התהליכים הצפויים השנה, אזורי פעולה מומלצים, נקודות פריצה ואזורי סיכון - וניצור מסלול פעולה מדויק שיאפשר לנצל באופן המיטבי את פלוטו ויופיטר - ולהפוך את השנה הזו לשנה העוצמתית ביותר שלכם שתתמקד ביצירת בסיס פעולה חכם, פריצות דרך משמעותיות ויצירת תהליכי צמיחה אישיים בתחום המקצועי, הרגשי, החברתי והאישי. צרו איתי קשר בטלפון: 052-4215559 או במייל: yairtri@gmail.com להמשך פרטים. יאיר טריבלסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully