וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחה בקלפים: תחזית לינואר 2024 לפי המזל שלכם

רוני טארוט

עודכן לאחרונה: 4.1.2024 / 0:40

הקוראת בקלפים "רוני טארוט" ביצעה פתיחה אסטרולוגית לחודש ינואר 2024 לפי חלוקה למזלות. הנה הטיפים שלה לחודש הקרוב

פתיחה בקלפים לחודש ינואר 2024/www.instagram.com/ronistarot, רוני טארוט

לרוני, קוראת בקלפי טארוט ומתקשרת, יש אתר וערוץ טיקטוק עם מגוון סרטונים של פתיחות בקלפי טארוט והעברת מסרים. מדי חודש היא מבצעת פתיחה אסטרולוגית לכל המזלות - והנה לפניכם הפתיחה שלה לחודש ינואר 2024:

דלי - מזל טוב ליום הולדתכם! אתם מתחילים את החודש בעוצמה, ומקבלים תמיכה מאנשים קרובים. קחו בחשבון שלא הכל ילך לפי התכניות שלכם לכן כדאי שתהיו ספונטניים וקבלו את התוצאות כמו שהם. לקראת אמצע החודש תרצו להתכנס פנימה ולהיות לבד, אנא ודאו שאינכם נעלמים לגמרי ונסגרים. קחו את הזמן למנוחה והתקרקעות אבל תמשיכו תמיד קדימה. טיפ נוסף, אל תקחו על עצמכם אלף מטלות ואל תסחבו אשמה. בנוגע לזוגיות, כל אחד מכם מביא איכות שונה לקשר מה שיכול להפוך את החיים למעניינים ומגוונים.

טלה - בשורות טובות יגיעו אליכם החודש, ויכולות להגיע בכל תחום! זכרו שמתחת לפני השטח תמצאו את התשובות שלכם. נראה שאתם מתעוררים לחיים החודש ומתחילים לעמוד על שלכם ועומדים ביעדים שהצבתם לעצמכם. נראה שיש לכם אפילו כוחות לעזור לאחרים. אנרגיית האש שהייתה חסרה לכם כל כך הרבה זמן, פתאום נכנסת לחייכם ומאירה אתכם. נראה שתצליחו להטעין מצברים בבית ולראות אנשים אהובים. בנוגע לזוגיות, חלק יקבלו טבעת, או מעבר מגורים משותף! אחרים מכם יצטרכו לעשות מאמצים כלפי הצד השני.

סרטן - כשתסתכלו על התמונה הרחבה תתגלה לעיינכם התשובה לכל בעיותיכם. אנרגיה של פריצת דרך, שפע ומזל נכנסת לחייכם וכדאי מאוד שתסתנכרנו איתה, במקום להשאר במקום הישן והמשעמם. היקום יזמין אתכם להפתח להזדמנויות חדשות ויבחן את הגישה שלכם, תחפשו אחר הקסם של החיים. אל תהיו לבד ואל תאמצו גישה של פאסיב אגרסיב כלפי אחרים. תהיו המובילים. גם בזוגיות נראה שאתם אלו שצריכים לדחוף קדימה, ולשחרר קשרים עם אנשים שרואים רק את השלילי.

אריה - למרות המלחמה והפחדים, נראה שתצליחו לצאת מהשגרה לחופשה קצרה בארץ או בחו"ל, זה יהיה לכם טוב לאנרגיות אז תשקלו את זה בחיוב. מבחינת קריירה/לימודים/עשייה, נראה שככל שתקחו שליטה ויוזמה, ככה תראו הצלחה גדולה. תזכרו תמיד להוקיר תודה ולראות את חצי הכוס המלאה. רק כך הדברים מסתדרים לכם באמת על הצד הטוב ביותר. בנוגע לזוגיות, הקשיים בקשר לא יעלמו מעצמם, וכדאי לדבר עליהם במקום לפחד מהתגובה. הצד השני יכול להיות ביקורתי וקשה מדי, אבל זה רק בגלל שהוא מרגיש שהאחריות היא עליו.

עקרב - תצטרכו לגבש תכנית פעולה ברורה והיו מרוכזים בה אם תרצו שדברים באמת יקרו בחייכם. הדבר יוביל אתכם גם ליציבות הרצויה מאוד בחייכם כרגע. זה יהיה חודש מצויין לטפל בגוף שלכם כראוי וגם בביתכם. יתכן כי השבוע יהיה רצוף נסיעות. בנוגע לזוגיות, הצד השני לא אמיתי איתכם לחלוטין ואתם לא שמים לכך לב (או משחקים אותה תמימים). כדאי להתמקד במה שקורה באמת, שלא ירמו אתכם.

קשת - אנשים עלולים לפגוע ולאכזב אתכם, ולא תקבלו את הכבוד שציפיתם לו. לכן, ותרו על הציפיות, ותשחררו את כל הקשרים שלא שווים את האנרגיה שלכם. אל תחפשו את הצדק, זה פשוט היקום מפנה מחייכם אנרגיות שלא נכונות לכם יותר. הסתכלו על הדברים ממרחק ותראו שאתם מצליחים לשמור את הסערה אצלם ולא אצלכם. קחו לכם זמן להתרפא. בסוף החודש תהיה הזדמנות חדשה. בנוגע לזוגיות, השמעו יותר לקול הפנימי מאשר לשכל שמשאיר אתכם במקום. הצד השני לא כן.

דגים - אתם עוברים טלטלות וכדאי שתהיו חזקים ותזכרו שהחיים ממשיכים ואתם עוד תגלו את הכח שלכם. תזרמו עם מה שקורה בידיעה שאתם שמורים ומוגנים. בסוף החודש כבר תחושו הקלה ואפילו תזכו לבילוי מהנה. בנוגע לזוגיות, הצד השני מעסיק את מחשבותיכם בלי סוף, ולמרות כל המאמצים הוא אינו מתחייב ולוקח אתכם ברצינות. אל תשכחו שיש עוד הזדמנויות שם בחוץ. זכרו שדרך הוקרת תודה, השמחה מתרחבת.

תאומים - עומס המטלות על כתפיכם עלול לפגוע בבריאותכם. אנא קחו עזרה וחלקו נכונה את לוח הזמנים שלכם. זה ממש לא הזמן לעצום עיניים ולא להתמודד עם שלל המשימות והדברים שקורים בחייכם, כי האשמה תאכל אתכם. תופתעו לגלות שקרובים שלכם ירצו לסייע. בסופו של דבר אפילו ישאר לכם זמן להנות. בנוגע לזוגיות, נראה שהמצב הכלכלי משפיע על שני הצדדים, והדאגות משפיעות על הקשר. כדאי להעצים את הטוב יחד.

בתולה - אל תביטו לאחור, תהיו עם הפנים תמיד קדימה. שפע, מזל וברכה רוצים להכנס לחייכם ומחכים לכם שתהיו באנרגיה המתאימה. המצב הכלכלי נראה יציב, עם שיפור קליל בתחילת החודש. במולד ירח החודש, יהיה לכם כח להוציא תכנית פעולה ולהתקדם הלאה. בנוגע לזוגיות, אם יש ספק, אין ספק. אם זה לא מתאים ואתם מתלבטים כבר המון זמן, תסיקו את המסקנות. הצד השני פוגע בכם פעם אחר פעם אז כדאי לצאת ממעגל הרסני, ולהבין כמה אתם ראויים לטוב.

גדי - החודש כדאי לשים לב טוב להוצאות ולשמור על הכסף שלכם. אל תתנו לחשקים והתמכרויות מקום להוריד אתכם למטה. לצד ההצלחות שלכם החודש בתחום הקריירה, נראה שאתם מרגישים מאוד לבד, וכדאי לשמר חברויות ולקבוע תכניות עם אנשים על מנת לא לשקוע. החודש תתנו לרגשות לצוף החוצה, במקום להחביא אותם בפנים. אם צריך להוציא אותם דרך כתיבה או שיחה כדאי שתעשו זאת. בנוגע לזוגיות, לצד השני יש תכניות ושאיפות גבוהות, בעוד שאתם רוצים רק להיות בשלכם. כדאי למצוא את האיזון שיסיע לקשר.

לתחזית היומית לכל המזלות לחצו כאן >>

מאזניים - חודש גדוש בעיסוקים מעניינים, עזרה לאחרים, לעצמכם והתקדמות בכל תחום. התשובות לכל השאלות יבואו מבפנים. יש לכם יכולת אדירה לזמן את חלומותיכם החודש. בענייני כספים כדאי להמשיך לחסוך למרות שהמשכורת תהיה טובה ויציבה. באמצע החודש נראה כי תבצעו מעבר כלשהו. בנוגע לזוגיות, נראה שאתם מחזיקים בקשר בכל מחיר למרות הכובד שיש לשניכם. אל תפחדו לעזוב קשר שכבר מיצה את עצמו.

שור - חודש שמתרכז בעבודה ועשייה. כדאי לשמור מבחינה בריאותית מפני קור. נראה שהנפש קוראת לכם להשלים עם העבר ולנקות את הדרך, כדי שההווה יתרפא. מדיטציה תעזור מאוד, דרכה תוכלו להגיע להבנות ופריצות דרך בחייכם. המשיכו להסתכל קדימה ולהציב לעצמכם מטרות ריאליות. זכרו שכל הדברים היפים באמת מתגלים בזמנם... המצב הכלכלי ישתפר ככל שתפסיקו לעסוק בו ולחשוב עליו. בנוגע לזוגיות, יש הרבה הצעות מפתות וצד שני שרוצה להתקדם מהר, אך אתם זקוקים למנוחת הלב מפני אכזבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully