וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 24-30 בדצמבר 2023

עודכן לאחרונה: 24.12.2023 / 15:15

שבוע לא קל של ספקות והיסוסים, בעיקר בשל מעורבות רגשית גבוהה במיוחד שמפריעה לראות את המציאות כפי שהיא ועלולה לגרום לטעויות בחשיבה, בשיפוט ובפעולה. התחזית המלאה

תחזית שבועית של האסטרולוג יאיר טריבלסקי 24.12.2023/https://www.youtube.com/@yairastrology

הורוסקופ שבועי לכל מזל ממתין לכם בהמשך התחזית. אל תפספסו!

הכוכבים מרקורי (בהילוך אחורי), מרס ונפטון מככבים בשמים בשבוע האחרון של השנה, שהמשמעותי שבו הוא התחזקות תחושת האי ודאות ובמידה מסויימת גם אבדן דרך בעיקר בכל מה שקשור להנהגה שמובילה את הצד הלוחם והאקטיבי. זהו שבוע לא קל של ספקות והיסוסים, בעיקר בגלל מעורבות רגשית גבוהה במיוחד שמפריעה לראות את המציאות כפי שהיא דרך הפילטר הרגשי הזה - ועלולה לגרום לטעויות בחשיבה, בשיפוט ובפעולה. בשבוע שכזה נדרשים האחראים בכל תחום שהוא, החל מהתחום הפוליטי וכלה בתחום הצבאי והחברתי, להוביל החלטות לא פשוטות בדרך מעורפלת לא ברורה ורגשית מאוד - ודרך קבלת ההחלטות עכשיו אינה במיטבה.

חשוב לומר - מי שמכיר אותי וקורא אותי בקביעות יודע שאינני מרואי השחורות למיניהם, ותמיד אוכל למצוא זווית חיובית ואסרטיבית או פרשנות שמאפשרת כיוון חשיבה אחר, וזה נכון גם לשבוע הזה. העניין הוא להזהיר מפני פוטנציאל שבועי לא קל - ולו רק כדי שיבינו אלה שהולכים קדימה, שהקטע הזה של המסע עלול להיות רצוף בשגיאות בשיפוט ובשיקול הדעת, כשהאויב העיקרי הוא דווקא בפנים: מעורבות רגשית גבוהה מאוד בכל החלטה, שמקשה על ראיית כל התמונה באופן אובייקטיבי וקבלת החלטות בהתאם.

זוויות הפעולה של מרקורי ומרס עם נפטון, והצמידות בין השנים, מצביעות בעיקר על קושי לראות את הדברים נכונה ובצלילות מקסימלית, כשהצמידות בין מרקורי למרס הופכת את התקשורת שלנו לכוחנית ואולי גם אלימה ומעורבת רגשית במאבקי כוח ואגו, כשסביבם העננים האלה של נפטון שמסתירים את השמים וגורמים לנו להרגיש שאנחנו פועלים בתוך ענן סמיך של אי ודאות.

בזמן שכזה נדרשים אנשים צלולי ראייה ובעלי חזון, נחושים ויצירתיים, כדי להוביל את המחנה. כשכל אחד מאיתנו נדרש לארגן את כוחותיו שלו באופן אישי, באופן מעשי ותוך הצמדות לעובדות ולא למצבי הרוח ולנדנדת הרגש שעולה ויורדת. הילוכו האחורי של מרקורי במזל גדי מראה שבעיקרון זה לא המצב: כאן נדרשים שינויים בחשיבה וראייה מסוג אחר, ומכיוון שמדובר בתהליך שלא יסתיים השבוע, זה אומר שלא נזכה לראות השבוע את סופו אלא רק בעוד שבועיים-שלושה, עת מרקורי יחזור להילוך רגיל.

לכן אנחנו חייבים יותר מתמיד לסמוך על הכלים האישיים שלנו שהם היגיון בריא, אינטואיציה ותחושות בטן שיעזרו לנו לעבור בהצלחה גם את המקטע הזה של התהליך. לצערי הילוכו האחורי של מרקורי, הזוויות האלה עם נפטון והצמידות עם מרס מקשים על כך, אבל זה לא אומר שזה בלתי אפשרי. צריך להיזהר במיוחד מהסחות הדעת שמגיעות בגלל המעורבות הרגשית הגבוהה שמקשות על הצד הצלול שלנו לראות את הדברים כפי שהן, ובעיקר מקשות על הדרג המדיני והפוליטי לעשות זאת. זווית הפעולה המדויקת של פלוטו עם השמש של נתניהו, שחוזרת בפעם השלישית, לצערי אינה עוזרת בכך אלא להיפך.

מעברו הקרוב של פלוטו למזל דלי יביא איתו את כל האתגרים שמולם נצטרך להתייצב באופן מרוכז יותר, וזאת בשנה שנפתחת כשמרקורי בהילוך אחורי במזל גדי, שמראה בעיקר שהתהליך הזה של מרקורי יהיה חלק מהסימנים של השנה הזו כולה בהמשך, לטוב ולרע. על כך ארחיב בתחזית השנתית. שבוע טוב חברים! זכרו שבתחזית שלי אני רק מציין את התהליכים שאנחנו עוברים, מזהיר ומייעץ. אנחנו כולנו אלה שנצטרך בעזרת המידע הזה לקבל החלטות ולעשות את הבחירות שלנו - וזה נכון לכולנו.

הורוסקופ שבועי: כך יראה השבוע שלנו על פי מפת הכוכבים. ShutterStock
אנחנו פועלים השבוע בתוך ענן סמיך של אי ודאות/ShutterStock

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע:

1. מרקורי, כוכב התקשורת, בהילוך אחורי בזווית פעולה של 90 מעלות לנפטון המטשטש והמערפל.

2. מרקורי, כוכב התקשורת, בהילוך אחורי בצמידות מדויקת למרס כוכב האקשן.

3. כוכב מרס בזווית פעולה 90 מעלות לנפטון המטשטש והמערפל.

4. ונוס הרגשית עוברת ממזל עקרב למזל קשת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

הזויות הקשות של השבוע:

לצערי יש שלוש כאלה, וכל אחת מהן דורשת מאתנו מקסימום צלילות, מיקוד במטרות שלנו - והקפדה על הפרטים הקטנים. בעזרת אלה נעבור בשלום גם את השבוע הזה. מרקורי - התקשורת והחשיבה שלנו, ומרס הצד הלוחם והצד המבצע, הם אלה שחווים אותן ומהם נצטרך השבוע להיזהר במיוחד.

1.כוכב התקשורת שבהילוך אחורי בזווית פעולה מדויקת לנפטון המטשטש והמערפל - זו אולי אחת הזוויות הפחות טובות של מרקורי. נפטון הוא כוכב מטשטש ומערפל, ומביא איתו מעורבות רגשית גבוהה במיוחד שהיא בעייתית לכוכבים כמו מרקורי שזקוקים לחשיבה צלולה וישירה ולא לתקשורת רגשית, חסרת שיקול דעת. אם נוסיף לכך גם את הילוכו האחורי של מרקורי השבוע, נראה שזה עוד מוסיף לבלבול ולערפול: לא רק שאנחנו צריכים עכשיו לשפר ולשדרג את הקיים, גם כלי העבודה שלנו לעשות זאת - מרקורי - אינו נקי מהשפעות כאלה ואחרות, והוא גורם לכל הצורך הזה לשדרג ולהשתפר, להפוך להיות בעייתי מבחינת האפקט המעשי שיש לו עלינו. סדרת מצבי רוח לא קלים ונדנדה רגשית לא קלה שמביא איתו המיקום הזה עלולות יותר לקלקל את שיקול הדעת שלנו מאשר לתרום לו, ונדרשת אבחנה דקה כדי להבדיל בין רגשות אמיתיים שהם שפה לגיטימית לפעולה ועשייה לבין פחדים וחרדות, גלים של אופוריה, ואפס אנד דאונס שמפעילים אותנו בעוצמה - ומשתנים במהירות תחת הזווית הזו.

מה עושים? נצמדים לעובדות כפי שאנחנו יודעים, מכירים ובטוחים בהן. בכל פעם כשאנחנו קופצים קדימה ונכנסים לענן אי הודאות - חוזרים אחורנית לעובדות, מסתכלים שוב - ואולי גם מחפשים מפוקסים וממוקדים שיעזרו לנו להבדיל בין עיקר לבין טפל. כמובן שגם אצלם קיימת הבעיה הזו, אבל קל יותר כידוע לעזור לאחר הסובל מבעייה שכזו מאשר לעצמנו.

2. מרקורי, כוכב התקשורת, בצמידות למרס, כוכב האקשן הלוחם - זו אחת הזוויות הלוחמניות ביותר מבחינה תקשורתית. כשמרקורי צמוד לכוכב מרס, ישנה זהות גבוהה ביותר בין הרעיונות שלנו לבינינו, אלמנט שמזמין גישה תקשורתית, כוחנית ותחרותית במיוחד, וזה אומר שהשבוע נחווה תקשורת כוחנית ולוחמנית מכוונים רבים. אם נוסיף לכך גם את הילוכו האחורי של מרקורי, נוכל לראות איך חלק מהתקשורת הזו גם קשור לעבר, הקרוב או הרחוק, לזכרונות שהיו וישנם, ואולי מהמקום הזה גם קושי לקבל החלטות הקשורות לכאן ועכשיו או לאחר כך מבלי להיכנס לוויכוחים ועימותים מסוגים שונים. הצמידות הזו עלולה לגרום גם לאירועים אלימים לא נחמדים, וכדאי שנפקח היטב עיניים ונשמור על עצמנו ובעיקר לא נסחף להתלהמויות מסוגים שונים, ופרשנויות שגויות של דברי אחרים שעלולות להצית פתיל קצר שהוא פועל יוצא של הזווית הזו, וגורם לנו פעמים רבות קודם כל להגיב - ורק אחר כך לבדוק במה ובמי מדובר. הזווית הזו מגבירה את היכולת של כל ויכוח או חלוקי דיעות להסלים במהירות ולהפוך לקרב של ממש עם מינון גבוה של אלימות מילולית ולפעמים אפילו יותר מזה.

מה עושים? סופרים עד עשר כשמרגישים שהג'ננה עולה מבפנים ומוציאים אויר. זה הזמן לשלוף חיוך קטן, לעבור דרך הכעס בלי להיות חלק ממנו - וזהו. הצלחתם.

3.מרס, כוכב האקשן, יוצר זווית פעולה מדויקת עם נפטון המטשטש והמערפל - זו אולי הזווית הבעייתית של השבוע. נכון, גם איתה אפשר להתמודד, רק צריך להכיר אותה ולדעת איך. מרס הוא הזרוע המבצעת של המערכת. הוא זה שחותר למגע, כובש את המטרה ותוקע את דגלו. מרס נקרא על שמו של אל המלחמה הרומאי, ובצדק: הפעילות שלו דיסהרמונית, פעמים רבות כוחנית, והוא זה שיוצא לקרב כשצריך להילחם על הזכויות שלנו או על מה שחשוב לנו באמת. כשמרס נכנס לבית הראשון במפת המדינה, עברנו ממגנה להתקפה. כעת הוא נמצא בסוף מזל קשת, הפעילות שלו היא לוחמנית במינון גבוה, וכשיעבור למזל גדי בקרוב כל זה ישתנה ויהפוך למבוקר אחראי ובר שליטה.

אולם כעת, כשהוא יוצר זווית פעולה עם כוכב נפטון המטשטש והמערפל, הפעילות שלו הופכת מעט בעייתית. ראשית, נפטון מערפל את המטרות של מרס והופך הכל לרגשי. דברים שהיו מדויקים וממוקדי מטרה, עלולים להיות מופעלים השבוע באופן אימפולסיבי ורגשי פחות שיקול דעת בגלל הקושי שבו נתונה המערכת להגדיר אותן או את דרכי הפעולה באופן מדויק. לכן, כשנפטון בשטח, מספר השגיאות בשיקול הדעת והתאונות עלול לעלות, כמו גם הקושי להתמקד במטרה האמיתית, בלי לחוש מעט סקפטיות ואפילו קושי להשיג אותה.

מרקורי מערפל למרקורי את התקשורת והדרך, אבל למרס הוא מערפל את דרך הפעולה עצמה, ועלול ליצור מצב שבו הרגשות המשתנים הם שיקבעו יותר מהרגיל לגבי אופי המטרה והדרך להשגתה יותר מאשר באופן רגיל ללא הזווית. כל אלה האחראים על הצבא חייבים להיות זהירים הרבה יותר השבוע הזה, כשמרס בזווית לנפטון - וחילוקי דעות למיניהם וויכוחים עלולים לא להשפיע באופן חיובי על המצב. גם אפשרויות של ירי דו צדדי חשוב למנוע כעת, וזה אומר לא לפעול באופן הרפתקני אם לא נחוץ, אלא להישמע יותר להוראות ולשמור על הכללים.

מה עושים? חשוב מאוד השבוע מבחינת העשייה להיות מאוד מדויקת - אי הבנות, קצרים בתקשורת ומעורבות רגשית גבוהה מדי עלולים להחליש את שיקול הדעת של כולנו כעת, וחבל. גם מבחינה כלכלית, זהו זמן לא פשוט, כשזווית שכזו עלולה לגרום לפסימיות יתר מצד אחד ופנטזיות מצד שני. זהו זמן לשמור על הקיים יותר מאשר להמר על מה שיהיה, לפחות עד תום הילוכו האחורי של מרקורי, כוכב התקשורת שלנו.

הורוסקופ שבועי: כך יראה השבוע שלנו על פי מפת הכוכבים. ShutterStock
אנחנו חייבים יותר מתמיד לסמוך על הכלים האישיים שלנו שהם הגיון בריא, אינטואיציה ותחושות בטן/ShutterStock

המעבר המשמעותי של השבוע

זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל עקרב הטעון והמופנם למזל קשת האופטימי והאימפולסיבי. בחודש הקודם חווינו מוונוס בעיקר את הצד היצרי שלה. במזל עקרב הצד הזה והחושיות של ונוס נותנים את הטון, ובמקביל הנטייה להיכנס למאבקי כוח ואגו היתה גדולה מהרגיל. גם ביחסים בינאישיים, הצד היצרי תפס מקום מרכזי יותר, לא רק במיטה אלא גם בנושאים כמו קניות, בטחון אישי, וויכוחים ומאבקי כוח שהיו מתחת לפני השטח זמן רב - ובחודש האחרון יצאו ובגדול.

כעת במזל קשת האווירה משתנה. המזל הזה ביסוד האש גם הוא לוחמני למדי, אולם פה המלחמות הן בחוץ ובאופן גלוי, ולא בשקט ומאחורי הקלעים כמו במזל עקרב. החיזור במזל עקרב מינימליסטי, וכאילו חשאי. הוא מתרחש מאחורי הקלעים ולא בקדמת הבמה, כשמה שמזין אותו בעיקר הוא מינון המשיכה יותר מאשר פקטורים אחרים. ונוס במזל קשת לעומת זאת מביאה איתה את שמחת הפלירטוט, והופכת אותו לסוג של הרפתקה צבעונית, שגם אם בסופו של דבר לא תתממש היא נעשית מתוך שמחה ואופטימיות.

בנושאי כספים, ונוס במזל קשת קצת בעייתית: קשה לה לשמור על הכסף - והיא עלולה להוציא לא מעט על דברים שאין לה באמת בהם צורך אמיתי. מסעות וטיולים הם בהחלט מטרה ראויה מבחינת ונוס במזל קשת, להוציא עליהם כסף ועל כל מה שמרחיב אופקים ומאפשר לפגוש אנשים שחיים אחרת עם דעות שונות. הונוס הזו שמחה יותר בקשת מאשר בעקרב. זו שמחת חיים לשמה, וכל קשר שנוצר באווירה השמחה שונוס מביאה איתה, מן הסתם גם ימשיך ויהיה קשר שמח בעצמו בהמשך.


בערוץ האסטרולוגיה הישראלי כבר צפיתם? הנה העדכונים האחרונים >>
רוצים לקבל טיפ אסטרולוגי יומי? הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ "אסטרו טיפ" בלחיצה כאן >>

גבר ואישה רבים. angry husband, ShutterStock
אי הבנות, קצרים בתקשורת ומעורבות רגשית גבוהה מדי עלולים להחליש את שיקול הדעת של כולנו/ShutterStock, angry husband

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
שבוע רגיש ולא יציב, שבו תצטרכו להיצמד היטב לקרקע ולשמור על הציר שלכם ועל מיקוד ודיוק במטרות. חשוב לייצב את השורות כעת ולא לאפשר לרגש לממסמס תהליכים שחשובים לכם.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל טלה >>

שור
ונוס, שליטת המזל שלכם, עוברת בסוף השבוע למזל קשת והשור שלנו יהפוך משקט ומאופק לשובב אמיתי. חשוב כעת לא להגזים באוברדראפט ובעיקר להתמקד בלשמור על הקיים. במציאות הנוכחית גם זה לא קל.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל שור >>

תאומים
מרקורי, שליט המזל שלכם, ממשיך לנוע בהילוכו האחורי, נצמד השבוע למרס ומביא איתו גישה תוקפנית וריבים קטנים ומרגיזים, ויוצר זווית רגשנית עם נפטון שמביאה בלבול מסויים ואולי גם גל נוסטלגי זעיר. זמן לתקשר עם אנשים מהעבר, שהלב מתגעגע אליהם.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל תאומים >>

סרטן
השמש ומרקורי שוהים בבית הזוגיות והיחסים שלכם כעת. השמש ממליצה לשדרג ולחזק את הקשר, בעוד מרקורי בהילוכו האחורי מביא איתו חשבון נפש זוגי אמיתי. זמן לפתוח דברים עם הפרטנרים, לדבר על הכל ואם הלב פנוי - לתזמן לכם דייט.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל סרטן >>

אריה
השמש, שליטת המזל שלכם, ממשיכה לנוע במזל גדי הרציני והמחמיר - והאריה שלנו נאלץ לקרוא את עצמו לסדר ולהתארגן מחדש גם בגלל הילוכו האחורי של מרקורי. זמן טוב להגדיר מחדש את המטרות שלכם לתקופה הקרובה.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל אריה >>

בתולה
ונוס הרגשית עוברת מבית התקשורת שלכם לבית המשפחה ואפשר להוריד קצת את איזמל הציניות ולאפשר לעצמכם ליהנות קצת מחום ואמפטיה ביתיים. זמן טוב לחשוב על שינוי האווירה בבית, בעיקר לכיוון החמים והאוהב - ולשוחח על הדברים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל בתולה >>

צפו בתחזית המורחבת:

מאזניים
ונוס, שליטת המזל שלכם, עוברת ממזל עקרב המאכלס את בית הכספים למזל קשת המאכלס את בית התקשורת שלכם. הגיע הזמן לצאת קצת מעצמכם, לדבר, לשתף ולחלוק - ולתרגם למילים את הצורך לקדם את עצמכם ואת מה שחשוב לכם באמת.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל מאזניים >>

עקרב
ונוס הרגשית עוברת מהמזל שלכם, אחרי שלימדה אתכם קצת איך לפתוח את הלב, אל בית החומר והכספים שלכם. זהו זמן מצוין לתרגם את התובנות שלכם לנושאי כספים, אך להיזהר מהוצאות גדולות ומיותרות דווקא עכשיו.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל עקרב >>

קשת
ונוס הרגשית עוברת למזל שלכם ומעודדת אתכם לפתוח את הלב - וכשהקשת פותח את לבו הרחב הוא באמת מגלה שאפשר להסתכל על החיים גם קצת אחרת. זמן מצוין לחשיבה אופטימית ולמינון גבוה מהרגיל של רומנטיקה.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל קשת >>

גדי
השמש ממשיכה לחגוג לכם ימי הולדת ומרקורי בהילוך אחורי במזל שלכם - צורך בחשבון נפש פרקטי. זווית פעולה לא קלה בין ונוס הרגשית לסטורן, שליט המזל שלכם, עלולה להביא איתה לקראת סוף השבוע צורך בחשבון נפש רגשי בכל מה שקשור למערכות יחסים וקשרים קרובים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל גדי >>

דלי
הימצאותם של ונוס ומרס במזל קשת המאכלס את הבית החברתי שלכם, מביא איתו יכולת גבוהה מהרגיל ליהנות משיתופי פעולה פורים בתחום המקצועי - ומיכולת להרחיב את המעגל בנושאי חברים וידידים. זמן טוב להתיידד מחדש עם העולם.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דלי >>

דגים
ונוס עוברת למזל קשת שם נמצאים כוכב מרס ומרקורי - והצורך לפעול בעולם ולהפגין נוכחות ואמביציה הולך ומתחזק. זמן טוב לנסות ולהגשים חלום - ולהתחבר מחדש לרעיון או לתחושה שהיו לכם קודם כדי לקדם אותם הלאה. זה אפשרי בעיקר עכשיו.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דגים >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully