וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 17-23 בדצמבר 2023

עודכן לאחרונה: 18.12.2023 / 8:59

מתח, כובד, בדידות ויכולת לסגור מעגלים שמיצינו, כדי שנוכל בקרוב לחזור לעצמנו ולפתוח מעגלים חדשים. נראה שבכל אלה עוסקת התחזית השבועית שלנו. הנה הפרטים המלאים

הורוסקופ שבועי: כך יראה השבוע שלנו על פי מפת הכוכבים. ShutterStock
הורוסקופ שבועי: כך יראה השבוע שלנו על פי מפת הכוכבים/ShutterStock

הורוסקופ שבועי לכל מזל ממתין לכם בהמשך התחזית. אל תפספסו!

אפשר לומר שהשבוע יש לנו שתי מגמות סותרות, שעם קצת אינטואיציה ויכולת אילתור נוכל גם להשתמש בהן כמנוף ליצירתיות ולהחזרה זמנית של הסדר והארגון בחיינו, אם כי מזוויות מעט שונות זו מזו.

מעברה של השמש למזל גדי מכביד עלינו, אבל גם מאפשר לנו להתארגן מחדש - ובתהליך הזה תומך גם מרקורי שנמצא בהילוך אחורי, גם הוא במזל גדי, אבל חוזר בהמשך השבוע למזל קשת ההרפתקן. הצורך הזה ביציבות ובסגירת מעגלים עשוי גם לעזור לנו מול שתי זווית המתח הלא פשוטות של מרס וונוס לאורנוס, שמאיימות לזעזע את מה שבנינו לאחרונה ולהזרים אי יציבות וקצרים בתקשורת הרגשית והמעשית.

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע:
1. ונוס בזווית עימות לאורנוס התזזיתי.
2. מרס בזווית מתח מדויקת לאורנוס התזזיתי.
3. שמש עוברת למזל גדי.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברה של השמש ממזל קשת ההרפתקני השייך ליסוד האש, למזל גדי המאורגן השייך ליסוד האדמה. יותר מאשר עצם האנרגיות השונות שמביאה איתה השמש למהלך הזה, היא מאותתת על שינוי כיוון והפנמה של תהליכים תוך עבודה על מסגרות הפעולה שלהם, בניגוד למה שהיה ומה שמביאים איתם ונוס ומרס. הם מביאים גישה עצבנית ומרדנית שמנסה לקעקע תהליכים מובנים דרך סערות ודרמות לא צפויות שמביאות איתן במקום תחושת בנייה וסדר - לחצים ואובדן שליטה זמני על מה שקורה.

מעבר השמש למזל גדי מביא איתו רצון לחזור לבטחון, לארגון ולסדר שהיינו בהם עד לא מזמן - ובעיקר לחזור לקרקע מוצקה ומוכרת, ומשם להתחיל לבנות מחדש הן דפוסי פעולה יציבים והן הרגלי חשיבה ועבודה מוכרים שיעבדו כנגד חוסר הוודאות של הזמן האחרון. חוסר הוודאות התבטא בין היתר בזווית הפעולה של השמש ונפטון, שהחריפה מאוד את תחושת אי הודאות, הערפול והתחושה שאנחנו מאבדים שליטה מול כל מה שקורה. ההגיון שנשענו עליו עד כה הופך לאוסף של טלטלות רגשיות ומעורבות רגשית גבוהה במיוחד ונדנדה רגשית קיצונית במיוחד.

האם תצליח השמש אכן להחזיר בהמשך החודש מעט מן השפיות והבטחון שאנחנו כה זקוקים להם כעת? חזרתו של מרקורי למזל קשת השבוע ממזל גדי, כשהוא מביא איתו אנרגיה הרפתקנית, אימפולסיבית וחסרת שליטה מראה שזה לא יקרה בקרוב, בטח לא בחודש הזה, וכנראה שגם לא בתחילתה של השנה הקרובה.

איור של גבר עצוב עם עננת מחשבות מעל ראשו. ShutterStock
התחושה שאנחנו מאבדים שליטה מול כל מה שקורה/ShutterStock

הזווית הקשה של השבוע

כאן נוכל למצוא בעצם שתי זוויות, כששתיהן יוצרות דיאלוג לא קל עם אורנוס התזזיתי שישפיעו על כולנו.

1.ונוס הרגשית בזווית עימות לאורנוס התזזיתי - ונוס מסמלת את עולם הרגש העדין והמכיל מצד אחד, ומצד שני - גם את כל מה שקשור לחומר וכספים בחיינו. כשונוס יוצרת זוויות של עימות עם כוכב אורנוס, היא בעצם מראה לנו שהתקופה הקרובה תהיה מאופיינת בשלל זעזועים ובגישה עצבנית וחסרת יציבות - לא רק בדרך קבלת ההחלטות שלנו, אלא גם בנושאים רגישים גם בדיאלוג שבינו לבינה, כעסים ומאבקי כוח בתחום הזוגי ואפילו בנושאי חומר וכספים למיניהם. גם כאן חשוב מאוד להיזהר השבוע בכל מה שקשור להשקעת כספים, בורסה ועוד.

לכן, יותר מאשר בשבועות אחרים, חשוב להתמקד בגישה שקטה ותומכת הן במערכות היחסים שלנו והן בכל מה שקשור לחומר וכספים בחיינו, לא להמר ולהוציא כספים באופן אימפולסיבי, אלא בעיקר לשמור על הקיים ולפעול באופן סולידי.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות שור, אריה, עקרב, דלי, טלה, מאזניים, סרטן וגדי.

2. כוכב מרס בזווית מתח לאורנוס התזזיתי - גם הזווית הזו מביאה איתה עצבנות וחוסר שקט ויוצרת קצרים בתקשורת, אי הבנות, החלטות פזיזות הקשורות לפעולות שלנו ואפילו ניתוקים מסוגים שונים, הן בתחום המקצועי והן בקשרים הקרובים שלנו.

המתח הרגשי שמביאה איתה הזווית הזו עלול לגרום לנו לאבד שליטה במהירות כשדברים קורים אחרת ממה שחשבנו ואף להגיב באופן קיצוני. הזווית הזו עלולה גם להתבטא באופן קלים, אלמנט שנובע מסך תסכול נמוך מאוד ופתיל קצר, פרשנות לא נכונה לדברי אחרים והצפות רגשיות מהירות שמביאות איתן תגובות מהירות היישר מהקישקעס, בלי לעבור בכלל דרך ההגיון והרציו. התוצאה - תגובות מילוליות ואפילו פיזיות מהירות, כאלה שאחר כך אנחנו מצטערים עליהן ואפילו טריקות דלת או ניתוקי קשרים.

מה עושים? כשאנחנו מוצפים רגשית במהירות, קשה לשלוט בתגובות שלנו, אבל דווקא אז כדאי לפחות לנסות ולעצור, לספור עד עשר ולדחות את התגובה המהירה שרצינו לשלוף לאחר כך - ואף לוותר עליה בכלל. זה אפשרי.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות שור, עקרב, אריה, דלי ומאזניים.


בערוץ האסטרולוגיה הישראלי כבר צפיתם? הנה העדכונים האחרונים >>
רוצים לקבל טיפ אסטרולוגי יומי? הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ "אסטרו טיפ" בלחיצה כאן >>

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
איש נושם. ShutterStock
לזכור לקחת אוויר, לספור עד עשר ולדחות את התגובה המהירה שרצינו לשלוף לאחר כך/ShutterStock

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
שבוע מתוח, אימפולסיבי ולא קל עובר עליכם. חשוב להפעיל את הגוף כדי לשחרר לחצים. קצת ספורט לא יזיק. חישבו פעמיים לפני שאתם מחליטים לנתק קשרים עם יקיריכם, לטרוק דלתות או להגיב באופן קיצוני, טלאים. אתם נוטים לעשות זאת לא מעט לאחרונה.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל טלה >>

שור
זווית העימות של ונוס עם אורנוס עלולה לגרום לתגובות קיצוניות, מעורבות רגשית מוגזמת, כעס ותסכול - ולפעמים גם צורך לקחת פסק זמן כדי להתרחק ולהיות לבד. מיצאו לכם זמן איכות עם עצמכם, שוורים. אתם זקוקים לזה עכשיו יותר מתמיד.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל שור >>

תאומים
מרקורי, שליט המזל שלכם, ממשיך לנוע בהילוך אחורי והשבוע עובר ממזל גדי המאורגן למזל קשת ההרפתקן. זהו מעבר מעניין שמחזיר כמה הזדמנויות ליוזמה ופעולה שאתם מרגישים שהחמצתם בחודשיים האחרונים, אולם חשוב השבוע שלא לקחת סיכונים מכל סוג שהוא. נקטו בפעולות בטוחות יותר.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל תאומים >>

סרטן
השמש עוברת למזל גדי המאכלס את בית היחסים והזוגיות שלכם, מקום בו נמצא גם מרקורי. זהו זמן להשקיע יותר בדיאלוג הזוגי, כשמרקורי מאפשר לכם גם לשדרג את התקשורת הזוגיות, לפתוח ולדבר על כל מה שלא דיברתם בחודשים האחרונים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל סרטן >>

אריה
השמש, שליטת המזל שלכם, עוברת ממזל קשת האנרגטי השייך גם הוא ליסוד האש למזל גדי השייך ליסוד האדמה. זהו זמן לשנות את הגישה וצורת הפעולה שלכם ולחזור פנימה כדי לארגן מחדש את השורות, להחזיר סדר וארגון לחייכם ולפעול במיקוד - ובזהירות.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל אריה >>

בתולה
ונוס שוהה בבית התקשורת שלכם ומאפשרת לקסם שלכם להיות משכנע מתמיד. חזרתו של מרקורי בהילוך אחורי למזל קשת מסמלת את הצורך לפתוח מחדש את נושא התקשרות עם בני הבית והמשפחה, לנקות משקעים ולשדרג את התקשורת המשפחתית. זה הזמן!
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל בתולה >>

צפו בתחזית המורחבת:

מאזניים
ונוס, שליטת המזל שלכם, שוהה עדיין במזל עקרב המאכלס את בית החומר והכספים שלכם וזהו זמן טוב להשתמש בידה הנדיבה ובקסם האישי שהיא מעניקה כדי לפתוח מחדש ערוצי שפע ולהחזיר כספים למערכת. במקביל, כדאי להיזהר מהוצאת כספים רגשית שלא לצורך. אתם לגמרי נוטים לעשות את זה השבוע.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל מאזניים >>

עקרב
אתם נהנים עדיין משהותה של ונוס העדינה במזל הקשוח שלכם.זה בדיוק הזמן להלביש חיוך על הפוקר פייס, לפתוח קצת את השכפץ' העקרבי המופנם ולאפשר לכם לפתוח את הלב ולתת מקום גדול יותר בחייכם לרגשות עדינים ולכל מה שקשור לאהבה. בקיצור, זמן לצאת לדייט ולהשקיע ביקיריכם.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל עקרב >>

קשת
השמש עוברת לבית החומר והכספים שלכם, אבל במקביל חוזר מרקורי, כוכב התקשורת, למזל שלכם ומאפשר לכם לסגור מעגלים שמיצו את עצמם, להיפרד מקשרים שהפכו מיותרים בחייכם ולדבר בכנות ובאומץ על כל מה שרציתם לדבר לאחרונה ולא העזתם.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל קשת >>

גדי
מזל טוב, גדיים! השמש עוברת למזל שלכם ומביאה איתה נוכחות עוצמה וקסם אישי. לגדי הביישן קצת קשה עם מסיבות הפתעה, אלא אם הן מהסוג הספונטני והמתוכנן היטב שכן הוא לא אוהב שמפתיעים אותו מרקורי בהילוך אחורי שבמזל שלכם מאפשר לחזור לקרקע ולהחזיר את הרוח הטובה.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל גדי >>

דלי
זוויות לא קלות שיוצרים השבוע מרס וונוס עם אורנוס, שליט המזל שלכם, עלולות לגרום לסערות ומתחים בחייכם. חשוב להימנע מתגובות קיצוניות לשינויים שמתרחשים השבוע. חשוב גם להימנע מהצורך להתנתק ולנתק קשרים. מצד שני, זהו זמן טוב לפריצות דרך מעניינות ולתובנות חדשות שחיכו זמן רב.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דלי >>

דגים
זווית הפעולה בין השמש לנפטון, שליט המזל שלכם, עדיין פעילה בתחילת השבוע הזה וכדאי להיזהר מאשליות ופנטזיות מצד אחד ומהחלטות גרועות בנושאי חומר וכספים. זהו זמן יצירתי ורגשי מאוד, אבל לגבי החלטות הקשורת לחומר וכספים כדאי לחכות לסוף השבוע או לשבוע הבא.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דגים >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully