וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 10-16 בדצמבר 2023

עודכן לאחרונה: 11.12.2023 / 16:43

שינוי כיוון, מעורבות רגשית גבוהה שמקשה על מימוש רעיונות, וקצרים בתקשורת שעלולים ליצור אי הבנות, כעס ותסכול. כך הולך להיראות השבוע שלנו

הורוסקופ שבועי: כך יראה השבוע שלנו על פי מפת הכוכבים. ShutterStock
הורוסקופ שבועי: כך יראה השבוע שלנו על פי מפת הכוכבים/ShutterStock

הורוסקופ שבועי לכל מזל ממתין לכם בהמשך התחזית. אל תפספסו!

מפת הכוכבים של השבוע הזה מציגה לנו שינוי כיוון, קושי במימוש כוונות וקצרים בתקשורת שעשויים להוביל לריבים, כעס ותסכול. הדבר המשמעותי השבוע הוא כניסתו להילוך אחורי של מרקורי, כוכב התקשורת, תהליך בין שלושה שבועות שמגיע כל שלושה חודשים והפעם אפילו יכלול בתוכו את תחילתה של השנה הבאה, עובדה משמעותית מאוד. האם אנחנו יכולים לראות כאן שינויי מגמה? בגדול, בהחלט. יש כאן שינוי, אבל אנחנו הם אלה שמתוך מודעות, הבנה ויכולת פעולה חכמה יכולים לקבוע איך ובאיזה צורה הוא יתרחש - ומה תהיה איכות הפעולה שלו על כולנו.

נשמע מעורפל, אבל כשיודעים מראש שאנחנו נכנסים לתוך ערפל - אפשר לבחור לנהוג בזהירות רבה עוד לפני שנכנסים לאיזור הסכנה וזה בהחלט עשוי להיות יתרון למי שיודע זאת מראש - ולא למי שמובל לשם מתוך עיוורון ואמוציות בלבד.

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע:
1. מרקורי עובר להילוך אחורי.
2. השמש בזווית מתח של 150 מעלות לאורנוס.
3. השמש בזווית פעולה מדויקת לנפטון המטשטש והמערפל.

הורוסקופ שבועי: כך יראה השבוע שלנו על פי מפת הכוכבים. ShutterStock
כשיודעים מראש שאנחנו נכנסים לתוך ערפל - אפשר לבחור לנהוג בזהירות רבה/ShutterStock

המעבר המשמעותי של השבוע

זהו מעברו של מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, להילוך אחורי במזל גדי מה-13 בדצמבר עד ה-2 בינואר.

כשהוא נסוג במזל גדי הפסימי, מאופיין הילוכו האחורי של מרקורי בגישה פסימית בנוסח "אמרתי לכם", עם דגש על הפילטר השלילי שדרכו אנחנו רואים את המציאות, בעיקר כשמדובר בפן הכלכלי ובמסגרות הפעולה שלנו. מזל גדי עוסק במסגרות הפעולה של חיינו, החל במסגרת השלטונית, הממסדית וחוקי המדינה והעירייה, וכלה במסגרות הפעולה שבין אדם לחברו כמו נישואים, שותפויות, וכל מה שקשור לדיאלוג שלנו עם המסגרות והחוקים שלפיהם אנחנו חיים.

כשמרקורי נכנס להילוך אחורי במזל גדי, ניכר תהליך של הטלת ספק באופי מסגרות הפעולה שאנחנו חיים לפיהם - במחוייבויות שלקחנו על עצמנו ובמי שאחראי על מסגרות הפעולה שאנחנו חיים לפיהן שנמצא מעלינו וכעת מאכזב אותנו או שהציפיות שלנו מביאות איתן אכזבה וקושי. קושי כזה אנחנו יכולים לחוות לא רק בהכרה בסמכויות שממונות על חיינו, אלא גם בנעשה בחשבון הבנק. גישה פסימית וראיית שחורות עלולה להופיע עכשיו, ואם הייתה אולי קודם נטייה מסויימת לחשוב בגדול, כעת היא מצטמצמת בלשמור על הקיים ועל מה שיש - ולא להמר על משהו לא ברור או לא בטוח.

אנחנו עלולים כעת גם לפקפק ביכולת שלנו להתרומם ממשבר, להתגבר על מכשולים ולעבור למצב צמיחה - ומחפשים באופן לא מודע עדויות לכך שהמצב גרוע אפילו יותר ממה שהוא, וחוסר אמון ביזמות חדשות שלנו לצאת מהמצב הזה.

גישה פסימית תהליכית שכזו עלולה לגרום להסתגרות מסויימת גם מבחינה תקשורתית, וקושי לבטא שמחה או אופטימיות שעמוק בפנים יושב לנו מן סלע כבד על תת המודע שלא מאמין שאפשר לשנות את המציאות חיצונית או פנימית, ומעדיף נסיונות לחזור לקרקע בטוחה ומוכרת מאשר לנסות תהליכי צמיחה ושינוי.

שלושת השבועות האלה של מרקורי בהילוך אחורי מביאים איתם סוג של בדק בית פנימי לא רק לגבי מסגרות הפעולה שמרכיבות את חיינו אלא גם ביכולת שלנו להתאים אותן למצבים משתנים של בטחון אישי בכל הרמות: כלכלי, חברתי ורגשי. כעת יותר מתמיד אנחנו זקוקים למלה הזאת יותר ויותר כמעט בכל תחום בחיינו, אבל מתקשים להאמין שזה אכן אפשרי. זה נכון גם לגבי התהליכים הפוליטיים עכשיו, כמו גם לגבי תהליכי הצמיחה שלנו עצמנו.

מרקורי בהילוך אחורי נוגע גם בכל מה שקשור לחוזים והסכמים. כעת כשהוא בהילוך אחורי יכולה להיראות נטייה לחרוג או להפר הסכמים בגלל פחדים וחרדות, וכל חוזה או הסכם שנחתם בתקופה הזו חייב להיערך במשנה זהירות או לנסות להעביר איתו לזמן שמרקורי יחזור להילוך רגיל, כי קשיים שלא רואים כרגע עלולים להתגלות בהמשך.

אז מה עושים? חשיבה נוספת לפני כל הסכם או חתימת חוזה, כולל גם מבט נוסף על הנעשה בחשבון הבנק ובמסגרות שבהן אנחנו חיים, אבל גם נזהרים מלהסיק מסקנות לגבי טיב המסגרות כעת, ובעיקר להזהר מהצורך הרגשי לשנותן דווקא עכשיו כיוון ששיקול הדעת שלנו אינו מאוזן כעת - ואנחנו בהחלט עלולים להצטער על כך בהמשך.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
חתימה על מסמכים הסכם עבודה. ShutterStock
כל חוזה או הסכם שנחתם בתקופה הזו חייב להיערך במשנה זהירות/ShutterStock

הזווית הקשה של השבוע

הזווית הקשה של השבוע היא זווית הפעולה בין השמש, המיקוד האנרגטי שלנו, לבין כוכב נפטון המטשטש והמערפל.

הצירוף של מרקורי בהילוך אחורי והזווית הזו אינו קל ויוצר פחדים ואי ודאות השבוע, כשהרגשות תופסים פיקוד, תהליך שנפטון מביא איתו לזווית הזו. כעת הרגשות שולטים בעוצמה ביומיום שלנו, ובשיקול הדעת שלנו שמוביל להחלטות. כשהכיוון הוא בעיקר רגשי, מתוך פחדים וחרדות ולא מתוך הבנה אמיתית של המציאות כפי שהיא, ההחלטות שלנו עכשיו עלולות להביא איתן תחושות של אכזבה ותסכול לטווח ארוך.

בזמן שכזה חשוב להשען עד כמה שאפשר יותר על העובדות, מאשר על הרגשות שפועלים מתחתם ומאפשרים לפחדים שלנו לצאת ולהשפיע יותר מתמיד על דרך קבלת ההחלטות שלנו. נוכל לראות זאת גם בהחלטות שיתקבלו השבוע גם לגבי המלחמה וגם לגבי החטופים, וחשוב לשמור על פרופורציות: הפילטר הפסימי שדרכו אנחנו רואים את המציאות השבוע הוא לא בהכרח המציאות עצמה, ולכן כדאי שהתגובות עצמן ובעיקר ההחלטות שמעבר להן לא יגיעו מהמקום הפסימי הזה, אלא תוך נסיעות להשען על עובדות אובייקטיביות ככל האפשר.

לגבי החלטות - כשאנחנו רואים את הבעייתיות של השבוע הזה, כדאי לדחות אותן אם אפשר לפחות לשבוע הבא, כדי לנסות למזער נזקים שעלולים להגרם בעיקר בגלל הזווית הזו.

מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות אריה, דלי, עקרב, שור, דגים, קשת, תאומים ובתולה.


בערוץ האסטרולוגיה הישראלי כבר צפיתם? הנה העדכונים האחרונים >>
רוצים לקבל טיפ אסטרולוגי יומי? הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ "אסטרו טיפ" בלחיצה כאן >>

גבר בדיכאון. ShutterStock
ההחלטות שלנו עכשיו עלולות להביא איתן תחושות של אכזבה ותסכול לטווח ארוך/ShutterStock

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
מרס, שליט המזל שלכם, נמצא אמנם במזל קשת השייך ליסוד האש, אך הוא סובל מחוסר זוויות עם כוכבים אחרים השבוע - ואתם עלולים להרגיש קצת לבד, גם בנושא קבלת החלטות וגם ביכולת לשתף אחרים. שבוע של פעילות סוליסטית.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל טלה >>

שור
ונוס, שליטת המזל שלכם, שוהה במזל עקרב שממול ועוזרת לכם גם לפתוח את הלב וגם להיות רכים ורומנטיים יותר. זה הזמן לתת לאהבה מקום גדול יותר בחייכם, למרות הקשיים. מרס במזל קשת מצריך מכם מעבר לאנרגיית עשייה, שוורים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל שור >>

תאומים
מרקורי, שליט המזל שלכם, עובר השבוע להילוך אחורי. זהו זמן לפעול באופן מדויק וחכם, בעיקר בנושאי חומר וכספים. חשוב במיוחד עכשיו להתארגן מחדש בנעשה בחשבון הבנק - ולא לאפשר לפחדים להפעיל אתכם. חשבו כמה צעדים קדימה.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל תאומים >>

סרטן
ונוס הרגשית מאכלסת השבוע את בית הרומנטיקה שלכם - וזהו זמן לתת לצד הרומנטי הזה מקום גדול יותר. אולם לחילופין חשוב במיוחד השבוע להיזהר מהוצאת כספים רגשנית ומיותרת - ואכילה מוגזמת של סופגניות, בעיקר עם הריבה.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל סרטן >>

אריה
השמש, שליטת המזל שלכם, שוהה במזל קשת השבוע - ומביאה אליכם אנרגיה נאה של הנאות בילויים ואפילו חיוך פה ושם, שלא לדבר על חיזור עדין אם הלב פנוי. מעורבות רגשית עודפת בגלל הזווית עם נפטון עלולה לגרום לאריה לאבד את הראש. זהירות.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל אריה >>

בתולה
השמש ומרס במזל קשת מעבירים את רוב הפעילות אל הבית והמשפחה - כשמרס עלול לגרום פה ושם גם למה ריבים מיותרים. חשוב לפעול השבוע ברוח טובה ולא להגיב באופן תוקפני כשדברים לא קורים כפי שרציתם.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל בתולה >>

צפו בתחזית המורחבת:

מאזניים
השמש ומרס שוהים בבית התקשורת שלכם והצורך לדבר, לשתף ולחלוק חזק במיוחד. הילוכו האחורי של מרקורי במזל גדי לעומת זאת עלול להביא איתו מחלוקות וקצרים בתקשורת בבית ובמשפחה. נסו לוותר ולהתפשר - ולא לקלקל את החג.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל מאזניים >>

עקרב
ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל שלכם ולהביא איתה מעורבות רגשית גבוהה במערכות היחסים, וגם צד רומנטי חביב שמביא עדנה ליחסים קיימים ומתאים גם לעקרבים שהתחילו את החורף לבד. אין ברירה, עקרבונים, חייבים לקחת יוזמה...
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל עקרב >>

קשת
גם השמש וגם מרס שוהים במזל שלכם ומביאים איתם ים של אנרגיה עוצמתית וטריה. זהו מיקום שדורש אפשרויות להוציא את האנרגיה הזו, אם דרך טיולים, הליכה רגלית בחיק הטבע - או קפיצה לחדר הכושר, אחרת אתם עלולים לריב עם הסביבה.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל קשת >>

גדי
הילוכו האחורי של מרקורי, כוכב התקשורת, מתרחש לו ממש במזל שלכם השבוע. התהליך הזה עשוי להחזיר אתכם פנימה, להביא איתו פחדים וחששות - ולהפגיש אתכם עם זכרונות עבר ואפילו עם חברים שמזמן לא ראיתם. יהיה מעניין.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל גדי >>

דלי
זווית של מתח בין השמש לבין אורנוס, שליט המזל שלכם, עלולה להביא איתה שבוע מתוח ולא שקט. חשוב להיזהר מניתוקי קשרים בגלל חוסר סבלנות וסובלנות - ומנהיגה לא רגועה. זמן טוב לפתור בעיות שהציקו זמן רב ולהכיר חברים חדשים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דלי >>

דגים
זווית פעולה בין נפטון, שליט המזל שלכם, לבין השמש עלולה לגרום לשבוע מעורפל ומבולבל - ובו קושי להתמקד במה שחשוב באמת, דווקא כשהשמש ומרס דוחפים אתכם קדימה לעשייה: חישבו פעמיים והתייעצו לפני כל פעולה והוצאת כספים השבוע, דגיגים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דגים >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully