וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחה בקלפים: תחזית לדצמבר 2023 לפי המזל שלכם

רוני טארוט

עודכן לאחרונה: 4.12.2023 / 9:24

הקוראת בקלפים "רוני טארוט" ביצעה פתיחה אסטרולוגית לחודש דצמבר 2023 לפי חלוקה למזלות. הנה הטיפים שלה לחודש הקרוב

פתיחה בקלפים לחודש דצמבר 2023/www.instagram.com/ronistarot/ רוני טארוט

לרוני, קוראת בקלפי טארוט ומתקשרת, יש אתר ועמוד טיקטוק עם מגוון סרטונים של פתיחות בקלפי טארוט והעברת מסרים. מדי חודש היא מבצעת פתיחה אסטרולוגית לכל המזלות - ולפניכם הפתיחה שלה לחודש דצמבר 2023, בתקווה לתת קצת אור ועצות מועילות לתקופה הזו.

קשת - מזל טוב ליום הולדתכם! החודש היקום מזמן לכם את היציבות והבטחון הנפשי אליו חיכיתם. לאחר תקופה לא פשוטה מגיעה הרגיעה. המצב הכלכלי שלכם מתייצב בהרמוניה מושלמת למצב הרגשי. זכרו לא להיות ביקורתיים מדי כלפי עצמיכם ואחרים, תדעו לקחת קצת זמן לבד. נקטו יוזמה במקום לחכות שמשהו חיצוני יקרה מעצמו. בנוגע לזוגיות, הקשר עולה על דרך המלך, ולמי שמחפש זוגיות, היכרות מהנה החודש.

גדי - אל תפחדו להיות אמיצים, זה הזמן שלכם! מישהו מהעבר צפוי לחזור וליצור קשר מתוך עצבות. אתם כבר במקום אחר, לכן שמרו על האנרגיות שלכם ואל תתנו לו להכביד עליכם ובטח שלא להשפיע עליכם לרעה. השתמשו בכח שצברתם כדי להתקדם הלאה ממנו. זה בסדר אם לא תהיו הכי כנים עם אנשים שלא כנים איתכם בחזרה, לפעמים צריך לשחק את המשחק. הזדמנות עסקית חדשה צפויה להגיע אליכם לקראת סוף החודש!

דלי - תמצאו אדם אוהב שיאמין בכם, תאפשרו לעצמכם לקבל סיוע בזמנים קשים. לפעמים החיים יכולים להראות קשים מדי, אבל תשכילו לעשות אם תצאו מהמחשבות המעכבות שחוסמות אתכם מלראות את האור בקצה הדרך. תדברו אל עצמכם יפה ותראו איך הריפוי מתחיל. אל תפחדו לפתוח את הלב. תבלו זמן עם אבא או דמות גברית מטפלת. בנוגע לזוגיות, הצד השני מראה פתיחות וכנות, תראו לו קצת נכונות והפסיקו להסס ולבחון יתר על המידה.

דגים - היקום דוחף אתכם אל עבר הזדמנויות חדשות, חלקן משמעותיות ומובילות אל עבר שינויים ותנועה. יש בכם פחד לזוז ממקומכם ולהתחיל התחלות חדשות. כדאי שתתחילו לעשות שיחות פנימיות ולשאול את עצמכם שאלות שיעזרו לכם להתקדם, אל תשאירו דברים באפלה. יש לכם כשרון לבנות את עצמכם לא משנה איפה תהיו ומה יהיו הנסיבות. בנוגע לזוגיות, אתם מטפחים את הצד השני והוא בתמורה יביא יותר יציבות לקשר.

טלה - אתם נעים בין מצב רוח ירוד לבין שמחה ואופטימיות. שחררו הכל והתחילו לנשום, לחיות בכאן ועכשיו. אל תתנו לפחדים לבלבל. כל החיים עוד לפניכם וכל האפשרויות פתוחות. תשתדלו לעשות דברים שמאזנים אתכם ושומרים על בטחון וחוסן נפשי. למחכים להחלטת בית משפט תהיה הכרעה עוד החודש. בנוגע לזוגיות, התחלות חדשות, והזדמנות להכיר מישהו רציני שיהיה דומה לכם.

שור - למרות תחושותיכם הקשות, הפחדים וחוסר היציבות, החיים מזמינים אתכם החודש להתחיל לצאת לדרך, והיקום ישלח לכם הזדמנויות חדשות ומזל. גם בתחום הכלכלי, למרות חששותיכם, המצב ישתפר עד אמצע החודש, אבל הזהרו לא לחבל במאמצי היקום לעזור לכם, והשארו אופטימיים. השתדלו החודש לעזור בעיקר לעצמכם והמנעו מהוצאת אנרגיה מיותרת למרות רצונכם הגבוהה לעזור לכולם. בנוגע לזוגיות תפתחו את הלב, אהבה חדשה בדרך.

תאומים - עשו סדר בבלגן. יש לכם נטייה להכנס לרגשנות יתר ולהצפה רגשית, תשכילו לעשות אם תתרכזו ברגע הזה ותטפלו בכל דבר בנפרד ובזמן שלו במקום לנסות לג'נגל בין הדברים. למי שמחכה להכרעת דין, תתבצע כבר באמצע החודש. בנוגע לכסף, יש לכם פחד לגדול, תחשבו בענק. לקראת סוף החודש תצטרכו לתכנן תכנית פעולה ויהיה טוב אם תשקיעו ולא תחפזו. בנוגע לזוגיות, כאשר אתם נעשים מרוכזים מדי ב"איך לעשות את זה נכון" אנשים מתרחקים מכם. היו בהודיה וברוגע, והאהבה תגיע בזרימה.

סרטן - החודש חשוב שתשמרו על יושר פנימי וכנות. השתדלו להמנע ככל האפשר ממעשים וכוונות אגואיסטים, ותאפשרו מקום לדעות ולרצונות של הצד השני. סוד הקסם יהיה פשרה, ומציאת עמק השווה. לקראת אמצע החודש תגיע ההזדמנות לה חיכיתם. תבינו שאתם אף פעם לא הייתם קורבן ושהיציאה לדרך חדשה בידיים שלכם. לקראת סוף החודש הלוז שלכם יהיה מלא. המצב הכלכלי טוב. בנוגע לזוגיות הצד השני תשוש, תצטרכו לתת מרחב נשימה אחד לשני.

אריה - החודש תצטרכו להיות הרבה בבית ובמקומות סגורים וחמים. השתדלו לשמור על האנרגיות שלכם. אל תחפשו הרפתקה חדשה או יוזמה, יש לכם זמן להיות יציבים כרגע בלי שום הפתעות. יש תחושה של לבדות ומשוב פנימי עמוק, תקחו לכם ספר טוב שילווה אתכם. השתדלו להיות בכאן ועכשיו כי העתיד קצת מפחיד אתכם לשווא. תזכרו ששפע קיים עבור כולם וגם עבורכם תמיד. בנוגע לזוגיות, נראה שהצד השני עושה את כל המאמצים כדי שתהיו מאושרים, ולמי שלא נמצא בקשר, פוטנציאל נפלא להיכרות עם אדם מעניין.

בתולה - זה בסדר להעלם, לקחת כמה צעדים אחורה, לא להגיב מיד. אתם מחוברים לאינטואיציה שלכם, ולא נותנים לאף אחד לתעתע בכם, תבדקו טוב טוב מי החברים שלכם. תזכרו לתת בצורה מבוקרת ובלי ציפייה לקבל בחזרה. זה בסדר אם לא תתרכזו ברגשותיכם החודש, ותתנו דרור לאש שבכם. לקראת סוף החודש תהיה הצעה חדשה ומסעירה. בנוגע לזוגיות, היכרות עם חבר אמת צפויה להגיע, וההמלצה היא לקחת את זה צעד אחר צעד ולהנות מהדרך. למי שנמצא בקשר, נראה שאתם די יציבים למרות שהצד השני מתבלבל ומבלבל את הקשר, הוא צריך חיזוקים ואישורים.

לתחזית היומית לכל המזלות לחצו כאן >>

מאזניים - אתם נעים בין הצורך להיות צודקים ולעשות את המעשה "המוסרי" לבין מה שבאמת בוער בלבכם. בזכות טוב הלב הגבוה אתם מצליחים לזכות בכל הקופה כך שככל שהחודש יתקדם ההרגשה תשתפר מיום ליום. תהיה הצלחה בדבר הכרעה בבית משפט או מקום פורמלי למי שנמצא בסיטואציה כזו. עדיין נראה שאתם עמוסים ולא יודעים לנהל את הזמן נכון. בנוגע לזוגיות תשכילו לעשות אם תקחו את עצת הצד השני. למי שלא נמצא בקשר, העומס לא משאיר לכם מקום וזמן להיכרות, תהיו קלילים יותר.

עקרב - אתם מתאוששים, ובדרך לחוף מבטחים. הבעיות צפויות להיעלם לקראת אמצע החודש והאמונה בעצמכם תגדל. אל תמשכו לנטייה לראות שחור ולבן, ולחוסר אופטימיות, תחליטו שהכל מסתדר וכך יהיה. יהיו לכם הרבה מקרים החודש שבהם תצטרכו לגלות איפוק, סובלנות, ופשרה בין שני צדדים. אתם תטפלו בכמה דברים במקביל בצורה נפלאה. רואים התקדמות והתפתחות התודעה למקום גבוה יותר. בנוגע לזוגיות, נראה שבעוד הצד השני עסוק במציאת פערים, אתם מוצאים את הדרך לחבר ולאחד בחזרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully