וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 3-9 בדצמבר 2023

עודכן לאחרונה: 21.1.2024 / 14:42

הרגשות הופכים לטעונים ומתוחים - ופה ושם אפילו לוחמניים. נצטרך לגלות מקסימום סבלנות ואמפטיה כלפי אנשים קרובים, לא לנתק קשרים ולא להתפרץ כשנדמה לנו שזלזלו בנו. שיחות עומק יסייעו לשפר את המצב. לתחזית השבועית המלאה >>

הורוסקופ. ShutterStock
סבלנות, אורך רוח וגישה מכילה יעזרו לנו לצלוח את השבוע הזה בשלום/ShutterStock

הורוסקופ שבועי לכל מזל ממתין לכם בהמשך התחזית. אל תפספסו!

ונוס הרגשית הופכת להיות הכוכב המשמעותי בשמיים השבוע והיא משפיעה באופן טבעי על חיי הרגש שלנו, הן בקהילה והן בזוגיות וביחסים הקרובים שלנו. המעבר שלה למזל עקרב והזווית עם פלוטו הופכים את הרגשות לטעונים ומתוחים - ופה ושם אפילו לוחמניים. מרקורי עושה צעדים ראשונים במזל גדי ומנסה להפוך אותנו לרציניים, שקולים ואחראיים יותר, אולם כבר לקראת סוף השבוע הוא מתחיל להאט את הקצב לקראת מעברו בשבוע שלאחרי מכן להילוך אחורי. כדאי להתכונן לכך שמהלכים שתכננו עלולים להתקע או לעלות על שרטון - והמאמץ לשחרר אותם יהיה קשה משחשבנו. שיחות עומק כנות וישירות עשויות בהחלט להקל על התהליך הזה.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. ונוס הרגשית בזווית פעולה מדויקת לפלוטו היצרי.
2. ונוס הרגשית עוברת למזל עקרב הכוחני.

הזווית הקשה של השבוע - זוהי זוית הפעולה בין ונוס הרגשית לפלוטו היצרי. הזווית הזו הופכת את השבוע למתוח, יצרי ודרמטי, בעיקר בכל מה שקשור לחיי הרגש שלנו - וזה נכון גם ובעיקר לחיי הרגש האישיים שלנו. זהו זמן שבו נצטרך לגלות מקסימום סבלנות ואמפטיה כלפי אנשים קרובים, לא לנתק קשרים ולא להתפרץ כשנדמה לנו שזלזלו בנו או הפעילו נגדנו אגו אגרסיבי מדי. זה גם עלול להיות שבוע אלים פה ושם כי הפתיל של כולנו יהיה קצר וכידוע יש רבים שלא מצליחים להחזיק מעמד בפתיל כזה. סבלנות, אורך רוח וגישה מכילה יעזרו לנו לצלוח את השבוע הזה בשלום.

מי בעיקר עלולים להיות מושפעים מהמעבר הזה? מזלות מאזנאיים, סרטן, גדי, טלה, דלי, אריה, שור ועקרב.

פתיל קצר. ShutterStock
הפתיל של כולנו יהיה קצר. סבלנות!/ShutterStock

המעבר המשמעותי של השבוע

זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל מאזניים העדין והחברותי למזל עקרב המופנם והעוצמתי. המעבר הזה, בנוסף לזווית הפעולה של ונוס עם פלוטו, הופך את חיי הרגש שלנו לטעונים. ונוס היא כוכב שעוסק במערכות היחסים שלנו ושם באופן רגיל את הדגש על הצד העדין המכיל והאמפטי, זה שמבין את הזולת וקשוב לו.

אולם במזל עקרב, ונוס הרבה יותר יצרית מאשר מבינה - והתדר הזה עלול להפעיל אותנו בעוצמה לא קטנה ולהפוך את מערכות היחסים שלנו לשדה קרב קטן או מלחמת גרילה עירונית, כשהפתיל שלנו קצר במיוחד וכל מילה שמפורשת לא נכון עלולה לגרום לדרמות וסערות. זהו זמן טוב להוציא החוצה מטענים שאנחנו סוחבים איתנו ומשקעים רגשיים שהצטברו ולדבר עליהן באופן גלוי בדיאלוג של אחד על אחד ובגובה העיניים - רק כך מנקים את הרגשות האלה באומץ ובכנות, אחרת הם עלולים להרעיל את מערכות היחסים שלנו, וחבל.

מי בעיקר עלולים להיות מושפעים מהמעבר הזה? מזלות מאזנאיים, סרטן, גדי, טלה, דלי, אריה, שור ועקרב.


בערוץ האסטרולוגיה הישראלי כבר צפיתם? הנה העדכונים האחרונים >>
רוצים לקבל טיפ אסטרולוגי יומי? הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ "אסטרו טיפ" בלחיצה כאן >>

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אנשים בשיחה. ShutterStock
דברו באופן גלוי ובגובה העיניים. רק כך תפתרו משברים/ShutterStock

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
מרס, שליט המזל שלכם, מביא איתו במזל קשת את האנרגיה ההרפתקנית המוכרת, וגם עלול לחשוף אתכם למצבים של חשיבה ופעילות אינטנסיבית שעלולים להתנקם בכם בגלל אופטימיות יתר וחוסר זהירות בעיקר השבוע. חשבו פעמיים לפני כל פעולה ועשייה ואל תקחו סיכונים מיותרים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל טלה >>

שור
שבוע מתוח מגיע אליכם ובודק את מידת הסבלנות הידועה של השור האופייני, כשגם זווית הפעולה של ונוס, שליטת המזל שלכם, עם פלוטו וגם המעבר שלה למזל עקרב הופכים את החיים לטעונים מאוד. מצד שני ונוס בבית היחסים שלכם מאפשרת סוף סוף לפתוח דברים ולדבר על הכל.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל שור >>

תאומים
מרקורי, שליט המזל שלכם, שוהה במזל גדי הרציני והאחראי וקורא אתכם לסדר: הגיע הזמן לשנות גישה ופעילות, לקחת את החיים ברצינות רבה ויותר וגם לפעול בהתאם. לקראת סוף השבוע מרקורי יאט את מהלכו ואל תתפלאו אם דברים לא יקרו בקצב שהתרגלתם אליו.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל תאומים >>

סרטן
מרקורי, כוכב התקשורת, עושה צעדים ראשונים בבית הזוגיות והיחסים שלכם והסרטנון המופנם שלנו מוזמן לפתוח דברים שעד עכשיו התבייש או לא רצה לדבר עליהם - ולנקות את הסיסטם מרגשות שליליים שהצטברו. זמן טוב לפתוח בהמשך את הלב ולהתחיל להוציא את מה שאגרתם שם.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל סרטן >>

אריה
השמש, שליטת המזל שלכם, ממשיכה לנוע במזל קשת האסרטיבי כשמרס עדיין צמוד לה לזנב ומביא איתו כעסים ופתיל קצר. רק לקראת סוף השבוע היא מצליחה סוף סוף לנער אותו ממנה ומכאן והלאה דברים אמורים להיות שקטים יותר יחסים, אם כי אנרגטיים מאוד כרגיל כשהיא במזל קשת.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל אריה >>

בתולה
ונוס הרגשית עוברת למזל עקרב המאכלס את בית התקשורת שלכם - והיא בהחלט יכולה לרכך את הביקורת והציניות הבתולית באופן משמעותי ולהביא לידי ביטוי את הקסם האישי שלכם שלא תמיד קל לראות. פתחו את הלב - ואפשרו לו לעשות את השאר, בתולות.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל בתולה >>

צפו בתחזית השבועית המורחבת:

מאזניים
אחרי חודש שבו הדגישה את הקסם השברירי והעדין שלכם, עוברת ונוס למזל עקרב המאכלס את בית החומר והכספים שלכם. כעת הזמן לתרגם את האנרגיה והרעיונות שאספתם לעשייה מדויקת וחכמה בשטח, אך להיזהר במקביל שלא לבזבז כספים שלא לצורך. זה לא יהיה קל השבוע.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל מאזניים >>

עקרב
ונוס הרגשית עוברת למזל שלכם השבוע והעקרב שלנו סוף סוף יכול להוריד קצת את השריון המעיק, ללבוש חיוכון על הפוקר פייס המוכר - ולעדן את הגישה. זה הזמן אכן להתחיל להתחבר לרגשות עדינים שבדרך כלל קשה לכם להחצין ולאפשר לעצמכם לשתף בהם אנשים קרובים ואהובים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל עקרב >>

קשת
זווית של מתח שיוצר כוכב מרס עם יופיטר, שליט המזל שלכם, עלולה לאתגר אתכם לקחת סיכונים מיותרים השבוע - הן מבחינה כספית והן בכבישים ובדרכים. חשבו פעמיים לפני כל פעולה ונסו גם לא לקפוץ בראש בשדה הקרב באופן פזיז, או להקפיץ את האגו בעימותים וסכסוכים. זה מיותר.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל קשת >>

גדי
זווית הרמונית בין ונוס הרגשית לסטורן, שליט המזל שלכם, עשויה להביא איתה שיתופי פעולה נאים מכל הסוגים. יתרום לכך גם מרקורי, כוכב התקשורת, שנמצא עכשיו במזל שלכם ומאפשר לכם להיות תקשורתיים מתמיד ולא להסתגר במגדל השן המעשי והטכני המוכר. וגם קצת הומור לא יזיק.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל גדי >>

דלי
ונוס עוברת השבוע לבית הקריירה שלכם והדלי האינטליגנטי יוכל מהשבוע להיעזר בעוד כלי נעים שאפשר יהיה להתקדם איתו גם מבחינה חברתית: קסם אישי. זמן טוב לחבר את הלב לראש החכם ולתת גם לרגשות מקום גדול יותר בעשייה, ביצירה ובפעילות שלכם השבוע, בלי לחשוש.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דלי >>

דגים
ונוס עוברת השבוע לבית הצמיחה וההתפתחות האישית שלכם, ולמרות הכובד שמביא איתו סטורן למזל שלכם כעת, אפשר בהחלט לחשוב לאן הולכים מבחינת לימודים ואתגרים גדולים כשכל הבלגן הזה בעזה יגמר, ולהתוות מסלול כללי שיחבר גם נתינה, גם אנשים אחרים, וגם סיפוק רגשי... חומר למחשבה.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דגים >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully