וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 26 בנובמבר עד ה-2 בדצמבר 2023

עודכן לאחרונה: 26.11.2023 / 12:50

שבוע שמתחיל בשינויים במצבי הרוח, קצרים בתקשורת ותחושת אי ודאות - וממשיך בצורך לשנות מציאות קיימת, דבר שידרוש הרבה גמישות ומאמץ מכולנו. כך תכינו את עצמכם לשבוע הזה

הורוסקופ. ShutterStock
עוד שבוע לא פשוט לקראתנו - אבל יש סיבה להיות אופטימים/ShutterStock

הורוסקופ שבועי לכל מזל ממתין לכם בהמשך התחזית. אל תפספסו!

מדהים לראות לפעמים איך הכוכבים עובדים. כשכוכב מרס הלוחם שנקרא על שמו של אל המלחמה הרומאי עבר למזל עקרב והצטרף לשמש ומרקורי שכבר היו שם, ניתן האות לפתיחת המתקפה של ישראל. כשמרקורי עבר למזל קשת, התחילו השיחות האמיתיות על החזרת השבויים. הן בשלו לכדי מעשה כששילשום גם השמש עברה למזל קשת ובשישי - עם מעברו של מרס למזל קשת - החל מעבר השבויים. אולם, אתמול נעצר קרדום המלחמה בפועל והיה עיכוב בתהליך עד שעת לילה מאוחרת. התהליך לא נעצר סתם: מרגע שעבר למזל קשת, מרס נכנס לזווית פעולה מדויקת עם סטורן הנוקשה - והיא זו שעצרה אותו בעצם, כשגם השמש חווה את הזווית הזו יום לפני כן. התוצאה - עצירה של התהליך עד כמעט חצות הלילה. כעת הוסרו החסמים פחות או יותר, לפחות עד סוף הזווית הזו, שמסתיימת בפועל בעוד ארבעה-חמישה ימים, כגודל הארכה שביקש וקיבל חמאס להפסקת האש.

בהמשך, כשמרס יוצא מהזווית, יכול להתחדש התמרון והמלחמה שמנהלת ישראל מול חמאס, אלא אם תהליך אחר יקרה, שכרגע אני לא ממש רואה אותו כאן. כל זאת כשחיזבאללה עצמו לא משתתף בתהליך. חמשת הימים האלה, כפי שרואים בכוכבים, צריכים להספיק לכמה שיותר קביעות עובדות בשטח כדי שהתהליכים האלה יימשכו, אבל זה יהיה כבר בקונטקסט אחר.

זויות המתח של ונוס עם אורנוס ושל מרקורי עם נפטון יוסיפו לתפריט הכוכבי השבועי גם כמה וכמה שינויים והפתעות וקצרים בתקשורת, ופה ושם גם מצבי רוח ואי ודאות, ואלה ישלטו כאן עד אמצע השבוע. בהמשך יעבור מרקורי כוכב התקשורת למזל גדי, וכאן הצורך להגיע להסכמים מדויקים יותר ולשנות מצבים שכבר פחות מתאימים - וזה ידרוש גמישות ושינויים בקונספט הפעילות שלנו.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. ונוס בזווית מתח של 150 מעלות.
2. מרקורי בזווית מתח של 150 מעלות לנפטון.
3. מרקורי עובר למזל גדי.

איור של גבר עצוב עם עננת מחשבות מעל ראשו. ShutterStock
מצב של ואי ודאות וצורך להגיע להסכמים מדויקים יותר/ShutterStock

השבוע אנחנו פוגשים שתי זוויות מתח, כשכל אחת מהן מייצגת סוג אחר של דיאלוג מתוח שאיתו נצטרך ללמוד להסתדר.

זווית המתח בין ונוס לאורנוס התזזיתי - זו זווית עצבנית וחסרת שקט, שיכולה להכניס מתחים וסערות לחיי הרגש האישיים שלנו ולהביא איתה לא מעט דרמות. כעת חשוב לדבר ולשתף ולא לתת לכעסים להפעיל אותנו בעוצמה. במקרים מסויימים זו גם זוית שעלולה לגרום לניתוק קשרים או ללקיחת פסק זמן. חשוב גם לשמור על הכסף שלנו עכשיו ולא להוציא אותו באופן פזיז.

זווית המתח בין מרקורי, כוכב התקשורת, לנפטון הרגשי - הזווית הזו מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה שעלולה לפגוע בשיקול הדעת שלנו ולגרום לתחושות של אי ודאות ונדנדה רגשית שמשתנה במהירות. מצבי הרוח הקיצוניים עלולים לגרום לנו להיות פחות מעשיים ויותר רגשניים - וחשוב השבוע שלא לקבל את ההחלטות שלנו מתוך רגשנות יתר אלא מתוך רציונל והגיון, אבל זה יהיה לא קל.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברו של מרקורי, כוכב התקשורת, ממזל קשת השייך ליסוד האש למזל גדי השייך ליסוד האדמה. מרקורי ההרפתקן במזל קשת מביא איתו שיקול דעת מעשי וכובד ראש במזל גדי. זה מכניס אותנו לתקופה של תקשורת פרקטית ולא מתלהמת או רגשנית, ובה נצטרך להגדיר מחדש את המטרות שלנו, לדבר, לשתף ולחלוק אותן עם הסביבה הקרובה והרחוקה. זהו זמן לחשוב מעשית ולא לפעול מתוך פחדים וחרדות אלא מתוך הסתכלות ארוכת טווח שלוקחת הכל בחשבון - ומתחילה כבר עכשיו לתכנן לאן הולכים הדברים.


בערוץ האסטרולוגיה הישראלי כבר צפיתם? הנה העדכונים האחרונים >>

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
כוכב מרס, שליט המזל שלכם, בזווית לסטורן עלול לגרום לתחושות של תסכול ואכזבה כשדברים לא קורים כפי שרציתם, אם כי בהמשך השבוע הזווית משתחררת והלחץ יורד. חשוב השבוע לפעול באופן מתוכנן ומדויק יותר ולא באופן אימפולסיבי ופזיז עד כמה שאפשר. נסו לחשוב כמה צעדים קדימה.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל טלה >>

שור
ונוס, שליטת המזל שלכם, ממשיכה לנוע במזל מאזניים ולהפוך את התקשורת האישית והיחסים הקרובים למשמעותיים יותר מהרגיל. השור הוא לא מזל מילולי במיוחד, אולם דווקא עכשיו זה זמן טוב לתרגם את הכוונות שלכם למילים. זווית המתח בין ונוס לאורנוס עלולה לגרום לניתוקים - זהירות.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל שור >>

תאומים
זווית המתח בין מרקורי, שליט המזל שלכם, לבין כוכב נפטון הופכת אתכם למאוד רגשניים ורגישים השבוע. חשוב לא לאבד את הראש כשדברים יוצאים משליטה ומצד שני - דווקא עכשיו אפשר להתחבר מחדש ליצירתיות שלכם בעוצמה. החלטות - דחו לשבוע הבא.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל תאומים >>

סרטן
מקבץ הכוכבים במזל קשת מדגיש דווקא את הנושא המקצועי כמו גם את היכולת שלכם להשקיע קצת יותר במשימות ובמטלות שלכם. דרמות וסערות מקומיות עלולות לצוץ בגלל הדיאלוג בין המזלות מיסוד האש ליסוד המים. התמקדו בשורה התחתונה.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל סרטן >>

אריה
השמש, שליטת המזל שלכם, שוהה במזל קשת שגם הוא שייך ליסוד האש ונראה שהאריה שלנו אפילו די מרוצה מהמיקום הזה. מזל קשת מאכלס את בית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם. זמן טוב להקשיב גם ללב ולשתף אותו בפעילות שלכם השבוע.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל אריה >>

בתולה
מקבץ הכוכבים הגדול במזל קשת מדגיש את הצורך להשקיע השבוע קצת יותר בבית ובבני הבית, כולל לשנות אווירה ולדבר על הכל. הזווית של מרקורי עם נפטון מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה במיוחד. זמן להתקרב יותר ולנקות משקעים שהצטברו.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל בתולה >>

מזל סרטן. ShutterStock
מזל סרטן: דרמות וסערות מקומיות עלולות לצוץ/ShutterStock

מאזניים
ונוס עדיין שוהה במזל שלכם ועוזרת לכם להתחבר לרגשות עדינים ולתת מקום גדול יותר לאהבה, לשיחות של קרבה ולחיזור עדין אם הלב המאזנאי פנוי. מקבץ הכוכבים בבית התקשורת שלכם מביא איתו שבוע תקשורתי במיוחד וגם אנשים חדשים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל מאזניים >>

עקרב
מקבץ הכוכבים הגדול בבית החומר והכספים שלכם מכריח אתכם לארגן מחדש את כל מה שקשור לחשבון הבנק - ואולי גם להתארגן קצת אחרת בכל מה שקשור לתחום המקצועי. יש בהחלט אפשרות לחשוב על שינויים בגישה או בקונספט המקצועי - ולעשות דברים קצת אחרת.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל עקרב >>

קשת
גם השמש וגם מרס ואפילו מרקורי שוהים במזל שלכם ומאפשרים לכם להשקיע לא מעט זמן בעשייה מכל הסוגים. זמן טוב לדרייב חזק בנושאים שחשובים לכם, בדחיפה קדימה של עשייה ממוקדת מטרה והרחבת אופקים ואזורי פעולה למקומות לא מוכרים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל קשת >>

גדי
סטורן, שליט המזל שלכם, יוצר שתי זוויות פעולה לא קלות עם מרס ועם השמש ומצב הרוח עלול להיות מרדני ולא שקט. חשוב לומר את כל מה שחשוב לכם לומר או לשנות, ולא לשמור דברים בבטן בגלל מקבץ הכוכבים הגדול במזל קשת: אל תצברו כעסים, אלא דברו ושחררו אותם.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל גדי >>

דלי
זווית של מתח בין אורנוס, שליט המזל שלכם, לבין ונוס עלולה לגרום לקצרים בתקשורת וסערות במערכות היחסים ובדיאלוג הזוגי כולל במישור הכספי. אתם זקוקים עכשיו למינון גבוה יותר של ספייס וחופש אישי והתבוננות מהצד במה שקורה. מצאו לכם את זמן האיכות האישי שלכם.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דלי >>

דגים
מרקורי, כוכב התקשורת, יוצר זווית של מתח עם נפטון, שליט המזל שלכם, ואתם עלולים להרגיש שהשיחות והמילים שלכם לא באמת מצליחות לגעת במה שיש מאחורי הקלעים. זמן טוב לחיזור עדין, אולם חשוב להקשיב למילים של אחרים ולקחת אותם ברצינות רק כשיש להם גיבוי עובדתי.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דגים >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully