וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 19-25 בנובמבר 2023

עודכן לאחרונה: 20.11.2023 / 19:15

כל הכעסים והתסכולים שצברתם בשבועות האחרונים יוצאים החוצה השבוע. נסו לפעול בזהירות ולא לקבל החלטות אימפולסיביות

הורוסקופ. ShutterStock
קחו נשימה: זה הולך להיות שבוע לא פשוט לכולנו/ShutterStock

הורוסקופ שבועי לכל מזל ממתין לכם בהמשך התחזית. אל תפספסו!

מעברם של השמש ומרס ממזל עקרב הלוחמני והכוחני למזל קשת האופטימי והאסרטיבי כשהם מצטרפים בכך לכוכב מרקורי שעבר בשבוע שעבר למזל קשת, משנה את האנרגיות שהתרגלנו אליהן בתקופה האחרונה.

כשכוכבים בסדר גודל כמו השמש ומרס עוברים למזל ביסוד האש, ניכרת בדרך כלל עלייה במפלס האלימות, שכן יסוד האש מאפשר להצטברות של רגשות כולל כעסים ותסכול לפרוץ החוצה אל פני השטח.

לכן חשוב השבוע לפעול בזהירות רבה בכל המישורים, החל מהצבאי וכלה באישי, ולהיזהר בדרך קבלת ההחלטות שלנו שהופכת להיות מהירה ואימפולסיבית יותר עם מקבץ הכוכבים הגדול הזה שימצא לקראת סופו של השבוע במזל קשת ויכלול את השמש מרס ומרקורי כוכב התקשורת שלנו.

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע:
1. השמש עוברת למזל קשת.
2. מרס עובר למזל קשת.
3. מרקורי, כוכב התקשורת, בזווית של מתח 150 מעלות לכוכב אורנוס התזזיתי.

המעברים המשמעותיים של השבוע - אלה מעברם של השמש ומרס ממזל עקרב למזל קשת. הצמידות בין השמש ומרס ממשיכה להחזיק מעמד גם בעת שהשניים עוברים בזה אחר זו למזל קשת. המעבר הזה מעלה בבת אחת את רמת אינטנסיביות התגובה והפעילות, והופך את כולנו להרבה יותר פיזיים ותגובנים. אנחנו נראה זאת גם בפעילות הצבאית שכאילו תעביר הילוך, ודברים יקרו מהר ויותר ופה ושם גם אלים יותר. התוצאות יהיו אופטימיות יותר אך המחיר גם עלול להיות כבד יותר. חשוב במיוחד כעת לקבל החלטות חכמות, שכן יהיה צורך לקבל החלטות מהירות וחלקן יהיו גם פזיזות ויגרמו לנזקים.

שיקול דעת וחשיבה נוספת יהיו חייבים להיות כאן, שכן המצב מתחת לפני השטח רעוע ולא בטוח וזה נכון גם לגבי החטופים שלנו. יש גורמים נוספים שלא נראים כעת שקשורים אולי לגבי המיקום שבו הם נמצאים וחשובה מאוד הזהירות עכשיו, שכן כמו שאמרתי שיקול הדעת של כולנו, גם פה וגם שם, הופך אימפולסיבי יותר וחלקו גם מתקבל תוך כדי תנועה. המצב עצמו לא ברור - יותר מדי אנשים משפיעים עליו מכוונים שונים כפי שאמרתי: חשוב מאוד המיקוד במטרה בלי להיות מושפעים מגורמים נוספים, ושוב - זהירות מקסימלית הכרחית כעת, גם אם בשטח זה נראה אחרת. זה קורה גם בגלל זווית המתח בין מרקורי לכוכב אורנוס.

שני גברים מתקוטטים באמצע כביש. ShutterStock
מפלס האלימות עולה השבוע/ShutterStock

הזווית הקשה של השבוע

הזווית הקשה היא זווית המתח בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו, לכוכב אורנוס התזזיתי. אם מעברם של השמש ומרס מביא איתו שיקול דעת אימפולסיבי ופה ושם גם פזיז, הזווית הזו עוד מוסיפה לכך אלמנט של שינויים פתאומיים הן בחשיבה הן במצב הכוח ובעיקר בדרך החשיבה שלנו. מכיוון שהמדובר בגורמים רבים מרבדים שונים, ומה שמפעיל אותם זה הצורך לפעול מהר לפני שיהיה מאוחר מדי - ובצדק - ישנם גורמים שקשה לקחת אותם בחשבון כרגע בזמן שאני כותב את ההורוסקופ וחייבים להיות מוכנים לכל תרחיש אפשרי עם תגובות הולמות.

נכון, קל לומר לאסטרולוג נו באמת, מה אתה מחדש כאן? ובכן, כשהמצב נפיץ לא תמיד אפשר לחדש, אבל בראייה כוללת אפשר לומר שהצירוף של צורך בפעילות מהירה מצד אחד בגלל נפיצות המצב ומצד שני הצורך לפעול בקרקע לא מוכרת שמגבירה את הצורך לאלתר ולפעול לפי תחושות בטן, יוצרים אכן תהליך מורכב מאוד שבסופו של דבר יצטרך לסמוך על תחושות הבטן, כששאר הגורמים מסביב לא ברורים.

מורכבותו של השבוע הזה גבוהה מאוד, אבל עד סופו אני מאמין שהרוב יהיה גלוי על הנסתר. אומץ, תעוזה ואינטואיציה חריפה ותחושות בטן תוך כדי זהירות מקסימלית עד כמה שאפשר כשהשמש ומרס עוברים לקשת ומרקורי בזוית לאורנוס, יקבעו בסופו של דבר, אם כי זוית המתח בין מרקורי לאורנוס מביאה איתה דגש מיוחד על יכולת האילתור והיצירתיות של מקבלי ההחלטות שלנו, הן בדרגים הגבוהים אבל בעיקר של אלה שנמצאים מול המציאות המורכבת הזו פנים אל פנים, גיבורים אנונימיים ולא מוכרים, והחלטותיהם בשטח הן שיקבעו בסופו של דבר. מחזק את ידיהם ואת עורמתו של מרקורי בזוית הזו עם אורנוס הבלתי צפוי, לטובת כולנו, אם כי יש מצב שלא נוכל לראות את התהליך הזה מבחוץ כיון שחלק לא קטן ממנו קורה כאמור מתחת לפני השטח, ולא מעליו.

מי בעיקר יושפע מכל אלה השבוע? ראשית מזלות האש כיוון שהשמש ומרס עוברים למזל קשת השייך ליסוד האש, ובהמשך - מזלות תאומים, בתולה, דגים, קשת, אריה ודלי ובעצם - כולנו.


בערוץ האסטרולוגיה הישראלי כבר צפיתם? הנה העדכונים האחרונים >>

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
מרס שליט המזל שלכם עובר למזל טלה, וקצב הדברים הופך מהיר ואגרסיבי יותר. פעלו בזהירות, טלאים, ושמרו על עצמכם.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל טלה >>

שור
מעברם של השמש ומרס ממזל עקרב שממול למזל קשת מוריד חלק מהלחצים של הזמן האחרון, אבל מחזיר אנרגיה נשכחת. השתמשו בה אבל הזהרו בכבישים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל שור >>

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם בזוית של מתח לכוכב אורנוס מביא איתו קצרים בתקשורת בצד יכולת להפיל אסימונים באופן בלתי צפוי וגם לפעול כך בשטח. מי שלא מסתכן, לא מגיע.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל תאומים >>

סרטן
מעברם של השמש ומרס למזל קשת מוציא אתכם משלוותכם, ועלול לגרום לכם לקבל החלטות פזיזות כשהלחץ מתגבר. השארו על הקרקע גם כשהלחץ גובר, ואל תאבדו שליטה.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל סרטן >>

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עוברת למזל קשת השייך גם הוא ליסוד האש, מעבר שמביא איתו דגש מיוחד על הצד הרומנטי ועל הצד היצירתי שלכם. זמן לחשוב מחוץ לקופסה, אריות.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל אריה >>

בתולה
מעברם של השמש ומרס למזל קשת מחזיר את האנרגיה והאקשן לבית ולמשפחה. זהו זמן לארגן מחדש את הבית, לשנות אווירה, ולשדרג את התקשורת עם בני הבית.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל בתולה >>

צפו בתחזית המורחבת:

מאזניים
ונוס שוהה עדיין במזל שלכם, ומאפשרת לרומנטיקה לחזור בעדינות, אם תאפשרו לה ותתנו לה מקום, בזמן שכל האקשן רועם מסביב. זמן לשיחות הקרבה המוכרות של אחד על אחד, לוידויי חצות, ולקרבה של פעם.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל מאזניים >>

עקרב
גם השמש וגם מרס עוברים למזל קשת המאכלס את בית הכספים שלכם שם נמצא כבר כוכב מרקורי. המעבר הזה מחזיר אתכם לקרקע, וכעת הזמן לקבוע עובדות בשטח, ולא רק לשחרר אנרגיה. התמקדו בפרטים הקטנים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל עקרב >>

קשת
אל מרקורי כוכב התקשורת שנמצא במזל שלכם מצטרפים השבוע גם השמש ומרס, ומקבץ הכוכבים הגדול הזה מביא איתו ים של אקשן ומכל הכוונים. נסו לא לפזר את האנרגיה הזו והתמקדו במה שחשוב באמת, קשתים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל קשת >>

גדי
אם עד עכשיו גיליתם איפוק ושליטה יחסיים, הרי שעם מעברם של השמש ומרס למזל קשת יהיה לכם קשה עם הלחצים שמופיעים מאחורי הקלעים. חשוב בעיקר לשלוט בכעסים ובחוסר השקט. פעלו בזהירות.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל גדי >>

דלי
זוית המתח בין אורנוס שליט המזל שלכם לבין מרקורי כוכב התקשורת עלולה להביא איתה למתחים ולחצים רבים, אבל חשוב כעת לא לנתק קשרים: זמן טוב לנקות משקעים רגשיים שהצטברו ולא לאפשר להם להרוס תקשורת ויחסים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דלי >>

דגים
מעברם של השמש ומרס למזל קשת שם נמצא גם מרקורי דוחף אתכם השבוע למרכז הבמה, למרות הנסיון שלכם להשאר בצד. נראה שהעולם צמא לנוכחותכם, ויש בהחלט אנשים שמחכים לנתינה שלכם. למרות הלחצים, אל תסתגרו באקווריום הפרטי שלכם, דגיגים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דגים >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully