וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 12-18 בנובמבר 2023

עודכן לאחרונה: 13.11.2023 / 9:44

מתחים, לחצים ואפילו פתיל קצר שגם יכול להיות אלים פה ושם, כולל תפניות קיצוניות גם בחיים עצמם וגם במצב הרוח - השבוע הזה מביא איתו לא מעט מהשבועות הקודמים אבל באופן קיצוני יותר

הורוסקופ. ShutterStock
הורוסקופ שבוע: מתחים, לחצים ואפילו פתיל קצר שגם יכול להיות אלים פה ושם/ShutterStock

הורוסקופ שבועי לכל מזל ממתין לכם בהמשך התחזית. אל תפספסו!

השבוע מלווה במתחים, לחצים ופתיל קצר שיכול להביא לאלימות של ממש. לכן כדאי - יותר אפילו משבועות קודמים - לשמור על עצמנו וכמה שיותר. ההפתעות, בעיקר אלה הפחות נעימות, עלולות להגיע בעיקר כשלא נהיה מוכנים. זהירות!

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע:
1. מרס בזווית של עימות לכוכב אורנוס.
2. השמש בזווית של עימות לכוכב אורנוס.
3. השמש בצמידות מדויקת למרס במזל עקרב.

הזוויות של השבוע - השבוע הזה כל הזוויות קשוחות, עצבניות ואפילו אלימות. נדיר שזה מה שמאפיין שבוע שלם, אבל אלה הזוויות שקיבלנו - שבהן מככבים להם השמש, מרס התוקפני ואורנוס התזזיתי.

כוכב מרס התוקפני בזווית של עימות עם אורנוס התזזיתי - זו אחת הזוויות היותר מסוכנות של השבוע, בגלל איכותם של מרס ואורנוס בנפרד - ובתוך הזווית הזו. כוכב מרס מקבל ויברציות עצבניות מאורנוס התזזיתי שנמצא ממול והופך גם תוקפני יותר וגם צפוי פחות. אורנוס מביא איתו שינויים קיצוניים במצב הרוח וגורם לנו להגיב באופן קיצוני לכל גירוי, אם דרך תגובה אלימה ואם דרך ניתוקים, טריקות דלת ועזיבה של סיטואציה.

שני הכוכבים האלה מזינים זה את זה במינון גבוה של תגובות מהירות ולא צפויות - ועלולים לגרום לנו לפעול באופן קיצוני ולא שקול בכל סיטואציה וכך להוות סכנה לנו ולסובבים אותנו, אם בכבישים ובדרכים - ואם בדיאלוג שבין אדם לחברו. כדאי לחשוב פעמיים ויותר אם אנחנו שוקלים לנתק קשרים או להתנתק ממצבים - ולהיזהר מתקשורת קיצונית שעלולה להפעיל בעוצמה את מי שנמצא ממול, אלמנט שיחזור אלינו כבומרנג.

מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזווית? מזלות טלה, סרטן, טלה, מאזניים, דלי, אריה, עקרב ושור.

גבר כועס. ShutterStock
השבוע הזה כל הזוויות קשוחות, עצבניות ואפילו אלימות. נדיר שזה מה שמאפיין שבוע שלם/ShutterStock

זווית קיצונית, אלימה ובלתי צפויה

השמש בזוית של עימות מול אורנוס התזזיתי - גם הזווית הזו קיצונית, אלימה ובלתי צפויה - ובהיקף גדול יותר מאשר מרס. עצבנות, קושי במיקוד, חוסר שקט מנטלי ופיזי, צורך חזק להפעיל את הגוף ורצון לעשות דווקא לסמכויות - כל אלה עלולים להופיע עכשיו ובאופן קיצוני. חשוב ביום שכזה - שבו דברים מגיעים להסלמה באופן קיצוני - לא להגיב באופן קיצוני גם כשהגירוי חזק, אלא לספור עד עשר לפני שפועלים או מגיבים, ואז לנסות ולהוריד את המתחים, בין אם דרך פעילות פיזית או ספורטיבית, ובין אם דרך שיחות עם אנשים רגועים ומילים שקטות.

מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזווית הזו? מזלות אריה, דלי, שור ועקרב.

הצמידות הקשה של השבוע - זו הצמידות בין השמש, המיקוד האנרגטי שלנו, לבין כוכב מרס, כוכב האקשן. כששני האלמנטים האקטיביים על פני גלגל המזלות נצמדים זה לזה, זה יוצר צמידות עוצמתית ונפיצה מאוד, שבה כל גירוי קטן עלול ליצור תגובת שרשרת קיצונית ולייצר ריבים וסכסוכים נוספים, אם לא נשכיל לעצור את זה בזמן ולפרק את הסיבה למתחים האלה, שעלולה להיראות בדיעבד שולית וחסרת משמעות.

זה נכון לצמידות העוצמתית הזו וגם לשתי הזויות הנוספות של השמש ומרס עם אורנוס, צירוף עוצמתי שגם דומה במהותו לזה שהחל את המלחמה ב 7 לאוקטובר, צירוף שבו כולנו חייבים לפעול באופן סופר זהיר ולהימנע מלהסלים מצבים.

מי בעיקר עלול להיות מושפע ממנו? מזלות אריה, שור, עקרב, דלי, טלה, סרטן, גדי ומאזניים.

בערוץ האסטרולוגיה הישראלי כבר צפיתם? הנה העדכונים האחרונים >>

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
גבר ואישה רבים. angry husband, ShutterStock
כל גירוי קטן עלול ליצור תגובת שרשרת קיצונית ולייצר ריבים וסכסוכים נוספים/ShutterStock, angry husband

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
שבוע עצבני וחסר שקט שבו אתם חייבים להשאר בשליטה ולא לאבד את הראש. זה לא יהיה קל. ספורט ופעילות פיזית עשויים לאזן את ההשפעה של זוויות הכוכבים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל טלה >>

שור
ונוס, שליטת המזל שלכם, ממשיכה לנוע במזל מאזניים ולעזור לכם לשדרג תקשורת ולהתקרב לאנשים חדשים. פיתחו את הלב ותנו לו להוביל, שוורים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל שור >>

תאומים
מרקורי, שליט המזל שלכם, ממשיך לנוע במזל קשת המאכלס את בית היחסים. זמן לשדרג את מערכות היחסים שלכם, לשתף, לחלוק ולדבר על הכל.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל תאומים >>

סרטן
מקבץ הכוכבים במזל עקרב מביא איתו צורך חזק בביטוי אישי. זהו מיקום יצירתי ואפילו רומנטי, אולם התקשורת של מרקורי במזל קשת עלולה לגרום לקצרים בתקשורת. זהירות.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל סרטן >>

אריה
השמש, שליטת המזל שלכם, בזווית לאורנוס התזזיתי ובצמידות למרס, מביאה איתה שבוע עצבני וחסר שקט. נסו לתעל את האנרגיה הזו לפעילות ספורטיבית ולקידום של יוזמות אישיות.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל אריה >>

בתולה
התקשורת בבית ובמשפחה הופכת משמעותית יותר כעת כשמרקורי במזל קשת עלול להציף ריבים ומחלוקות כדי להגיע לפתרון. זמן לתת את הכוח למילים ולהתחבר לביחד.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל בתולה >>

מזל תאומים. ShutterStock
תאומים - זמן לשדרג את מערכות היחסים שלכם/ShutterStock

צפו בתחזית המורחבת:

מאזניים
ונוס, שליטת המזל שלכם, עוזרת לכם כעת לשחרר רגשות שהיו עצורים עד עכשיו, לבטא חום, חיבה וחמלה - ולתת מוצא לרגשות עדינים יותר להגיח ולהשפיע עליכם ועל הסביבה.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל מאזניים >>

עקרב
הצמידות בין השמש ומרס במזל שלכם עלולה לגרום לקושי להכיל את כל האנרגיה הזו ולגרום לכעסים, תסכול וריבים עם הסביבה כשכל עימות שכזה עלול להסלים בקלות. בי קול.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל עקרב >>

קשת
מרקורי ששוהה במזל שלכם עוזר לקשתים לשדרג תקשורת ולהביא חזון ומטרה לפני שפועלים ומפעילים. מילים חכמות ויצירתיות יעזרו לכם להתמקד במה שחשוב באמת.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל קשת >>

גדי
זווית פעולה בין סטורן, שליט המזל שלכם, למרקורי מכבידה על הלב, אבל בהמשך השבוע הדברים נהיים קלים יותר. זמן טוב לארגן מחדש את חשבון הבנק ולפעול באופן חכם בנושאי כספים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל גדי >>

דלי
שבוע עצבני וחסר שקט כשאורנוס, שליט המזל שלכם, בזויות של עימות לשמש ולמרס. חשוב לא להתנתק השבוע ולא לפעול באופן לא אחראי. זמן לדבר ולנקות משקעים רגשיים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דלי >>

דגים
שבוע טעון ולא קל גם לכם, דגיגים. תחושת חוסר הודאות חוזרת ואיתה עולה גם המעורבות הרגשית. חשוב בשבוע שכזה לפעול לפי לו"ז מדויק ולהתמקד בעשייה ולא במצבי הרוח.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דגים >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully