וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 5-11 בנובמבר 2023

עודכן לאחרונה: 6.11.2023 / 20:31

האנרגיה של השבוע משתנה כשמרקורי עובר למזל קשת. זה אומר שכעת התקשורת שלנו משתנה והופכת פתוחה יותר - אבל גם מפלס האלימות בעלייה

הורוסקופ. ShutterStock
האנרגיה של השבוע משתנה כשמרקורי עובר למזל קשת/ShutterStock

הורוסקופ שבועי לכל מזל ממתין לכם בהמשך התחזית. אל תפספסו!

האנרגיה של השבוע משתנה כשמרקורי עובר למזל קשת: התקשורת שלנו הופכת פתוחה יותר אבל גם מפלס האלימות בעלייה. כשהשמש ומרס יעברו גם הם למזל קשת - המפלס יעלה אף יותר. ונוס בזווית של מתח לסטורן מכריחה אותנו להיות מעשיים יותר... אין ברירה.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. ונוס בזווית מתח מדויקת של 150 מעלות לסטורן.
2. מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, עובר למזל קשת.
3. ונוס הרגשית עוברת למזל מאזניים.

המעבר התקשורתי של השבוע - זהו מעברו של מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, ממזל עקרב למזל קשת. בעיקרון זה מצביע על כך שהרבה דברים שלא דיברו עליהם בשבועיים האחרונים עולים עכשיו אל פני השטח ומכריחים אותנו להתייחס אליהם. הרבה שמועות, מניפולציות ודברים שרצינו לומר ולא אמרנו יוצאים כעת ובכל המישורים, החל מהמישור האישי וכלה במישור הפוליטי, ומכריחים אותנו גם לשמוע וגם להתייחס אליהם. יתכן ודווקא עכשיו יתחיל מרד קטן בכל מה שקשור לתפקודה של הממשלה הזו, שעד עכשיו היה מאחורי הקלעים ועכשיו יוצא - התקשורת של מרקורי במזל קשת מוציאה את הצד הספונטני והדווקאי של כולנו, וכעת כולנו מוכרחים להתייחס להכל, אין ברירה. במישורים אחרים זה מצביע על עליית מדרגה בצד האלים שמתרחשת בכל פעם כשכוכב משמעותי עובר למזל ביסוד האש ונותן לגיטימציה לשחרר כעסים, לחצים ומילים שלא אמרנו. שמרו על עצמכם.

כעס. ShutterStock
דברים שלא דיברו עליהם בשבועיים האחרונים עולים עכשיו אל פני השטח ומכריחים אותנו להתייחס אליהם/ShutterStock

המעבר הרגשי של השבוע

זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל בתולה הביקורתי למזל מאזניים החברתי. המעבר הזה יוריד את מפלס הביקורתיות שעובר על כולנו ואיתו הקושי בכל זאת לראות את החיובי, ויביא איתו את היכולת לדבר, לשתף ולחלוק - בגובה העיניים. זהו זמן לדבר מהלב, לפרק מתחים ולשתף אחרים, ולא לשמור דברים בבטן. ונוס עוסקת במזל מאזניים במשא ומתן ובדיפלומטיה, וכנראה שנראה השבוע כמה אלמנטים הקשורים לחטופים ולדיאלוג שקורה עכשיו הקשור אליהם - וקשור לעולם בכלל. הצלחה במישור הדיפלומטי תוכל להשלים את ההצלחה במישור הצבאי ולהפוך את התמונה לשלמה ומלאה יותר. גם בדיאלוג שלנו עם אנשים קרובים - זה בדיוק הזמן להתחיל לשחרר ובעיקר לדבר בשיחות של אחד על אחד ובגובה העיניים.

הזווית הקשה של השבוע - זווית המתח בין ונוס הרגשית לסטורן הנוקשה. הזווית הזו מביאה איתה תחושות של מתח, לחץ והרבה כובד - הן בתחום הרגשי ביחסים קרובים והן בתחום הכלכלי ובנושאי כספים. זה נכון באופן אישי כמו גם באופן פוליטי: הגיע הזמן לפעול באופן פרקטי ממצב של חוסר ברירה, להיכנס לקיצוצים או לפעול מתוך הכרח השעה ולחשוב חכם בכל מה שקשור לנושאי חומר וכספים, אישית וגלובלית. ונוס מהיותה גם אחראית על התחום הזה מכריחה אתנו לחשוב פרקטית, גם אם הבטן מלאה בנושאים אחרים: כעת חייבים לרדת לקרקע, אין ברירה - ולפעול משם.

בערוץ האסטרולוגיה הישראלי כבר צפיתם? הנה העדכונים האחרונים >>

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
לחץ. ShutterStock
תחושות של מתח, לחץ והרבה כובד/ShutterStock

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
כוכב מרס, שליט המזל שלכם, מתקרב לזווית של עימות עם אורנוס התזזיתי: המתחים נמצאים בעלייה וחשוב מאוד לפעול בזהירות מקסימלית - גם אישית וגם בכבישים השבוע.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל טלה >>

שור
מקבץ כוכבים גדול במזל עקרב שממול עדיין מאתגר אתכם ובכל תחום. מעבר של מרקורי למזל קשת מזהיר מהחלטות אימפולסיביות. חשבו פעמיים לפני כל החלטה.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל שור >>

תאומים
מרקורי, שליט המזל שלכם, עובר למזל קשת המאכלס את בית היחסים שלכם והגיע הזמן לשיחות עומק, שיחות נפש ואפילו שיחות של אהבה. זמן לדבר ולשתף - ולנקות משקעים, תאומימים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל תאומים >>

סרטן
מעברה של ונוס למזל מאזניים מסמל שהגיע הזמן לשדרג את התקשורת עם בני הבית והמשפחה. הגיע הזמן להפסיק לבקר ולהתחבר מחדש לתחושת הביחד המשפחתית, עם הרבה אהבה שמביאה ונוס.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל סרטן >>

אריה
השמש, שליטת המזל שלכם, שוהה עדיין במזל עקרב ביחד עם כוכב מרס - וחשוב להיזהר מתקשורת עצבנית וחסרת סבלנות במשפחה. נצלו את המומנטום כדי לשנות אווירה בבית ולשתף את בני הבית במה שעובר עליכם.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל אריה >>

בתולה
מעברה של ונוס הרגשית לבית החומר והכספים שלכם מאפשר לכם להגדיר מחדש מטרות כלכליות לטווח ארוך ולפעול בהתאם. היזהרו מהוצאות ללא צורך, בעיקר על אוכל, שעלולה ונוס להביא איתה.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל בתולה >>

מזל סרטן. ShutterStock
סרטן - הגיע הזמן לשדרג את התקשורת עם בני הבית והמשפחה/ShutterStock

צפו בתחזית המורחבת:

מאזניים
ונוס, שליטת המזל שלכם, עוברת למזל שלכם סוף סוף - ואחרי חודש טעון ולא קל אפשר לראות קצת אור ואפילו לחוש בו. זמן לתקשורת קלילה וזורמת יותר ולמינון גבוה יותר של עשייה ושיתוף עם אחרים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל מאזניים >>

עקרב
מרקורי, כוכב התקשורת, עובר את המזל שלכם בו שהה בחודש האחרון ומשם הישר לבית הכספים שלכם. זה בדיוק הזמן לארגן מחדש ובוחכמה את חשבון הבנק ואת המשאבים שלכם - ולסמן פרקטית ומקצועית מטרות לזמן הקרוב.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל עקרב >>

קשת
מרקורי, כוכב התקשורת, עובר למזל שלכם והקשת שלנו הופך תקשורתי מהרגיל. זמן מצוין לדבר, לשתף ולחלוק - ולתת למילים לפעול אתכם ולמענכם. קשתים: סוף מעשה - בסיכומים תחילה.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל קשת >>

גדי
זווית של מתח בין ונוס הרגשית לסטורן הנוקשה, שליט המזל שלכם, עלולה לגרום למתח במערכות היחסים ובקשרים הקרובים. צאו קצת מהשריון ונסו לוותר, להתפשר ולבכל זאת לסמוך על הלב.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל גדי >>

דלי
מרקורי, כוכב התקשורת, עובר לבית החברתי שלכם והדלי שלנו מתחיל להיפתח לאנרגיה חברתית וחברית יותר. כעת הזמן לחדש קשרים עם חברים שהתרחקו לאחרונה ולהרחיב מחדש את המעגל.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דלי >>

דגים
זווית העימות בין ונוס לנפטון, שליט המזל שלכם, עדיין בסביבה בתחילת השבוע אבל הרוחות נרגעות בהמשך. מעבר מרקורי לבית הקריירה שלכם עשוי להביא איתו גל אמביציוזי חדש. תנו לו מקום.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דגים >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully