וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחה בקלפים: תחזית לנובמבר 2023 לפי המזל שלכם

רוני טארוט

עודכן לאחרונה: 3.11.2023 / 12:25

הקוראת בקלפים "רוני טארוט" ביצעה פתיחה אסטרולוגית לחודש נובמבר 2023 לפי חלוקה למזלות. הנה הטיפים שלה לחודש הקרוב

פתיחה בקלפים לחודש נובמבר 2023/tiktok.com/@ronistarot רוני טארוט

לרוני, קוראת בקלפי טארוט ומתקשרת, יש אתר ועמוד טיקטוק עם מגוון סרטונים של פתיחות בקלפי טארוט והעברת מסרים. מדי חודש היא מבצעת פתיחה אסטרולוגית לכל המזלות - ולפניכם הפתיחה שלה לחודש נובמבר 2023 בתקווה לתת קצת אור ועצות מועילות לתקופה הזו.

עקרב - מזל טוב ליום הולדתכם! חודש שבו רגשותיכם ינועו בין שמחה לעצב. יש לכם נטייה לדאוג יתר על המידה ולפספס את הדברים הטובים, תשתדלו ותתאמצו למצוא נקודות אור. תשמרו על מורל גבוה גם בימים קשים. תהיו מעורבים יותר בפעילויות עם משפחה וחברים. נראה שמפגשים עם אנשים יגבירו את המורל ויווצר שיתוף פעולה מעניין! בנוגע לזוגיות, הצד השני לא לוקח החלטה ואחריות, לכן כדאי שאתם תקחו את המושכות לידיים.

טלה - השתדלו לספק מנוחה ללב ולנפש. הכנסו לעולם המדיטציה כדי לגלות שקט נפשי. קראו ספרים כדי לעורר את הדמיון ולפתח השראה לחיים. זכרו שיש מצבים שהם מעבר לשליטתכם, ובמקרים מסויימים צריך לבלוע את הצפרדע כדי להמשיך בטוב. בנוגע לזוגיות, ככל שתאבקו יותר, ככה הצד השני יסתגר וישמור לעצמו, כדאי לתת לו להפתח בקצב שלו.

דלי - ככל שתיצמדו להגיון הבריא ותמעיטו בהתמקדות בדאגות ככה ישתפרו חייכם. הפחד שלכם יכול לשתק, ואיתו שמחת החיים עלולה לברוח. במקום זאת, השתמשו בשלל היכולות הייחודיות שלכם להמציא את עצמכם מחדש, ללמוד כישורים חדשים ולהפיץ אור בעולם. ככה תעסיקו את עצמכם בעשייה טובה והצרות ישכחו. בנוגע לזוגיות, הצד השני יודע ללחוץ על הנקודות הכואבות שלכם, וזה הזמן להציב לו גבולות.

סרטן - למרות המצב בארץ, אתם מצליחים להיות עסוקים, לעבוד, ולעזור לאחרים. לקראת אמצע החודש תהיה הזדמנות מדהימה, משאלה שתתגשם. החודש כדאי במיוחד לשים לב לחלומות שלכם בלילה, ולהבין את המסרים שעומדים מאחוריהם. עבודת מיינפולנס תועיל ליציבות רגשית. בנוגע לזוגיות, הצד השני רוצה שתשקיעו בו, יש לו דרישות, תשימו לב שאתם משקיעים במקומות הנכונים ולא מוציאים אנרגיה לשווא.

גדי - הדרך שלכם ייחודית ואי אפשר לקחת מכם אותה. חודש מוצלח ברמה האישית, מלא בניצחונות והתקדמות בתהליכים. הערפל שאופף אתכם יתפוגג לקראת אמצע החודש, כך שאתם הולכים להבין ולקבל תשובה לשאלתכם. ברמה הכלכלית כדאי להיות מחושבים יותר. בנוגע לזוגיות, חשוב מאוד לשים לב למעשיכם ולמילותיכם כלפי הצד השני, על מנת לא לפגוע ולגרום לנתק לא רצוי.

@ronistarot אחרי שצפית בתחזית למזל שלך, הכינו נר, וכתבו בפתק כוונות לחודש הזה. הכניסו תחילה תפילה להחזרת החטופים, הגנה לחיילים, שלום ואור לכדור הארץ. אחכ כתבו משאלה אישית. קפלו את הפתק והכניסו לנר. הדליקו וברכו לתודה על הניסים שיבואו. שתפו שבוצע??? #טארוט #מזלות #תחזית ♬ Deep Breaths - 8D - 8D Songs

תאומים - החודש יהיה עליכם לעסוק בכמה מישורים בעת ובעונה אחת. העשייה תהיה מלאת חדווה, ותאפשר הרחבת מעגל החברים שלכם. המשפט: "כולם בשביל אחד, ואחד בשביל כולם" כאילו נכתב בשבילכם החודש. יש שמירה והגנה. לקראת סוף החודש תהיו במצב נפשי יציב יותר. בנוגע לזוגיות, נראה ששניכם מעוניינים להחיות את הקשר מחדש ולבלות זמן יחד. לרווקות/ים הזדמנות חזקה להיכרות.

קשת - אתם שואבים השראה מאנשים, ושמים לב שאתם במרכז העניינים. כל העיניים נשואות אליכם, ותשכילו לעשות אם תפעלו למען טובת הכלל. אתם מגלים את הכח של מנהיגות ומתקדמים לשלב הבא בחייכם. אל תפחדו להיות להשתמש בכח שלכם להרבות טוב בעולם. אם לא אתם אז מי? בנוגע לזוגיות, יש הרבה שוני בין הצדדים, ודווקא מתוך הפער יכולה להווצר חברות חזקה.

דגים - חודש המציין התחלות חדשות נהדרות. השתדלו לשמור על קור רוח ומסתורין. לא כדאי להיות גלויים לכל, שכן יהיו שינצלו את תמימותכם. זמנים טובים גם לשמוח בתוך המצב הקשה ולהרים את האווירה. שימו לב לא ללכת לישון מאוחר. פוטנציאל להריון אם יש רצון בכך. בנוגע לזוגיות, תבהירו לצד השני שיהיה יותר רך ומכיל, כדי שמערכת היחסים תהיה הרמונית. לרווקות/ים הזדמנות לדייט מרגש.

אריה - בתוך כל הכאב והמלחמה, באופן מעניין, צפוי להיות לכם חודש נהדר, מסעיר ומלהיב! הרשו לעצמכם לחוות את שפע המתנות וניסים שיכנסו לחייכם, כך שהאנרגיה הזו תהדהד לכל. בירח מלא, עשו זימונים, בקשו משאלות והן תתגשמנה. המשיכו להיות אופטימיים וטובי לב, והפיצו את אורכם! בנוגע לזוגיות, עבור חלק מכם, מישהו מהעבר יחזור ותתפתח זוגיות מחודשת. לחלק אחר, יש הזדמנות לאהבה חדשה. ולמי שנמצא בקשר, הצד השני יעשה הכל כדי ליצור הרמוניה ואהבה!

לתחזית היומית לכל המזלות לחצו כאן >>

מאזניים - חודש מלא בעבודה ועשייה. תקחו את הזמן בהחלטות, תשקלו כל צעד, לא לפעול בפזיזות. תשתדלו לא לדאוג יתר על המידה, ולהיות בכאן ועכשיו. תחשבו מחשבות טובות על כסף. לקראת סוף החודש תקבלו הצעה מעניינת שכדאי יהיה להיענות אליה. בנוגע לזוגיות, הצד השני נותן כבוד והערכה אליכם, אבל אתם לא ממהרים להאמין ולסמוך. כדאי לעשות שיקולים של כדאי/לא כדאי מאשר להתמקד ברגשות.

שור - חודש שיהיה יותר טוב ממה שאתם מצפים. אין צורך לעשות הרבה מצדכם, המתנות כבר יגיעו מעצמן. לקראת אמצע החודש תרגישו שכל הכוחות שלכם חזרו. לקראת סוף החודש יש לנקוט משנה זהירות. תחביב חדש ומעניין יתווסף לאוסף הכשרונות, השתדלו להמנע מפרפקציוניזם. בנוגע לזוגיות, צפויות היכרויות שונות, בחרו את היציבים מביניהם.

בתולה - חודש שבו תעברו טרנספורמציה גדולה, חודש בדוחף לשינויים וגדילה. אפשרו לעצמכם להתקדם הלאה ולא לבכות על חלב שנשפך. תדעו שהכל קורה בהתאם לתכנית האלוהית, בשביל ההתפתחות שלכם. אתם הולכים להראות את כל היכולות שלכם ולהוציא לאור את מה שהיה חבוי בתוככם. בנוגע לזוגיות, הצד השני רוצה להתקדם מהר ואתם צריכים לרסן אותו מעט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully