וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 29 באוקטובר עד ה-4 בנובמבר 2023

עודכן לאחרונה: 30.10.2023 / 8:40

סערות, דרמות, מעורבות רגשית גבוהה, ערפול ואי ודאות - כל אלו הולכים ללוות אותנו בשבוע הזה. הדרך לשרוד היא לשמור על פרופורציות ולא לאבד שליטה

הורוסקופ. ShutterStock
עוד שבוע לא קל לפנינו. נסו שלא לאבד שליטה/ShutterStock

הורוסקופ שבועי לכל מזל ממתין לכם בהמשך התחזית. אל תפספסו!

הכוכבים מרס ומרקורי שולטים בשמיים השבוע ומביאים איתם סערות ודרמות מצד אחד - ומעורבות רגשית גבוהה, ערפול ואי ודאות מצד שני. איפוק ורגליים על הקרקע - שני אלה הכרחיים כדי לשמור על פרופורציות ולא לאבד שליטה, למרות שעם שני המיקומים האלה יש מצב שזה עלול להיות קשה מתמיד השבוע.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. מרס ומרקורי בצמידות במזל עקרב.
2. ונוס בזווית עימות של 180 מעלות לנפטון המטשטש והמערפל.

הזווית התקשורתית הקשה של השבוע: בעצם יש לנו שתי זוויות כאלה, כשכל אחת מהן מבטאת סוג אחר של קושי.

צמידות בין מרס האגרסיבי למרקורי כוכב התקשורת - זו אחת הצמידויות הפחות נחמדות בעולם האסטרולוגי. מרקורי מייצג את התקשורת שלנו וכשהוא נצמד לכוכב אגרסיבי כמו מרס, שלא סתם נקרא על שמו של אל המלחמה, אנחנו עלולים עלולים לסבול מפתיל קצר ולהתייחס כמעט לכל שיחה שבה יש אפשרות שלא מסיכימים איתנו - כמו לקרב. זה חבל. כל ויכוח במצב כזה עלול בקלות להתפתח למלחמת גרילה מילולית, כשהצמידות הזו גורמת לנו להזדהות באופן מקסימלי עם המילים שלנו ולכן הויכוח עצמו עלול להביא איתו תגובות קיצוניות כי מרגיש לנו שמישהו נלחם בנו אישית.

חשוב לדעת איך לא לאבד את הראש כשאנחנו מרגישים שלא מבינים אותנו ובעיקר לא לאבד שליטה על התקשורת שלנו. אפשר לעצור לרגע, לנשום, אפילו לחייך ואז להציע להמשיך ולדבר על זה בקרוב, לא עכשיו. איפוק, אורך רוח ולדעת מתי להפסיק להתווכח בזמן לפני שהויכוח מסלים - זה מאסט, וזה נכון גם לפוסטים ולטקסטים שאנחנו כותבים ברשתות החברתיות. פשוט לנשום עמוק ולעצור. זה אפשרי.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות טלה, מאזנים, גדי, סרטן, תאומים, קשת, בתולה ודגים.

זווית העימות בין ונוס הרגשית לנפטון הרגשי שהוא בעצם אוקטבה גבוהה של ונוס - זו הזווית הרגשית הקשה של השבוע. הזווית הזו מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה במיוחד ובמיוחד תחושות של ערפול, בלבול ואי ודאות. הרגש שולט כעת ומצבי הרוח משתנים במהירות, הכל הופך רגשי מאוד ושיקול הדעת שלנו אינו במיטבו. התוצאה - הקושי להחליט בנושאים מעשיים, ואם כבר מתקבלת החלטה - היא מאוד אמוציונלית, לא פרקטית ועלולה לאכזב לטווח הארוך.

מצד שני זהו זמן יצירתי מאוד והיכולת שלנו לפעול מתוך דמיון והשראה גבוהה במיוחד, אך כאמור לא בנושאים פרקטיים כמו חומר וכספים. זה אומר שהחלטות משמעותיות כדאי לערוך בחלק הראשון של השבוע והחלטות נוספות רק בשבוע הבא.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות דגים, תאומים, קשת, בתולה, שור, אריה, דלי ועקרב.

בערוץ האסטרולוגיה הישראלי כבר צפיתם? הנה העדכונים האחרונים >>

חברים טובים רבים. ShutterStock
כל ויכוח במצב כזה עלול בקלות להתפתח למלחמת גרילה מילולית/ShutterStock

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
מקבץ הכוכבים הגדול במזל עקרב גורם לגישה עוינת, תגובות קיצוניות ותקשורת לוחמנית. ויכוחים, אי הבנות וקצרים בתקשורת מופיעים לא מעט השבוע וגורמים לתסכול. חשוב להימנע מתוקפנות יתר ולגלות איפוק ואורך רוח.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל טלה >>

שור
זווית העימות בין ונוס, שליטת המזל שלכם, לנפטון הרגשי עלולה לגרום להחלטות גרועות ולמעורבות רגשית גבוהה מדי גם ובעיקר בהחלטות הזקוקות לגישה פרקטית ורציונלית. הימנעו מבזבוז כספים שלא לצורך ואכילת יתר.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל שור >>

תאומים
צמידות בין מרקורי, שליט המזל שלכם, לבין כוכב מרס האסרטיבי עלולה לגרום לעצבנות ומתח, וכעסים קטנים וגדולים, גם כי הפתיל שלכם קצר במיוחד. חשוב לא לריב על שטויות עם אנשים קרובים ולגלות אורך רוח בדיאלוג עם העולם.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל תאומים >>

סרטן
מקבץ הכוכבים הגדול במזל עקרב מביא איתו מעורבות רגשית גדולה בכל מה שקשור ליחסים קרובים, צורך לפעול באופן שקול ולהימנע מדרמות מיותרות. זמן טוב, למרות הכל, לתת מקום גדול לאהבה בחייכם השבוע.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל סרטן >>

אריה
השמש, שליטת המזל שלכם, שוהה במזל עקרב ביחד עם מרס ומרקורי, וזה אומר שנושאי בית ומשפחה נמצאים במקום מרכזי במיוחד כעת. אתם זקוקים לבית חם וחיבוק יותר מתמיד - ולכן חשוב גם להשקיע בתחושת הביחד המשפחתית בהתאם.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל אריה >>

בתולה
ונוס ממשיכה לנוע במזל שלכם השבוע, אבל זווית של עימות עם נפטון הופכת גם אתכם לרגישים מהרגיל. זהו זמן טוב לוותר קצת על השיפוט והביקורתיות ולתת עדיפות לשיחות כנות של אחד על אחד - ובגובה העיניים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל בתולה >>

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מזל עקרב. ShutterStock
עקרב - אתם זקוקים למינון גבוה במיוחד של פעילות פיזית/ShutterStock

צפו בתחזית המורחבת:

מאזניים
ונוס, שליטת המזל שלכם, יוצרת זווית של עימות עם נפטון המטשטש והמערפל - והשבוע הזה הופך בהמשכו לרגשני במיוחד. חשוב מאוד שלא לקבל החלטות תחת הרגשנות הזו ולהצמד לעובדות ואף לפרטים הקטים אם אפשר. זמן לפעול באופן פרקטי.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל מאזניים >>

עקרב
מקבץ הכוכבים הגדול הכולל את השמש, מרקורי ומרס ממשיך גם השבוע לנוע במזל שלכם, הופך אתכם לתזזיתיים וחסרי שקט. אתם זקוקים למינון גבוה במיוחד של פעילות פיזית וספורטיבית כדי לשחרר קצת את הגוף ולהוריד מתחים במקום לריב עם הסביבה.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל עקרב >>

קשת
זויות של עימות בין מרקורי ומרס לבין יופיטר, שליט המזל שלכם, עשויות לאתגר אתכם מאוד השבוע, אולם כדאי לא לאבד שליטה ולא להגזים - הן בפעולות והן בתגובות. שיקול דעת פרקטי חשוב במיוחד השבוע. היזהרו במיוחד בכבישים ובדרכים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל קשת >>

גדי
זווית הרמונית בין השמש לבין סטורן, שליט המזל שלכם, עשויה לעזור לכם לאזן את מצבי הרוח ולהפוך אתכם למעשיים במיוחד. זמן לרדת לקרקע בהדרגה, לשים את הרגש בצד ולהתמקד בצד המעשי שלכם, זה שקובע עובדות בשטח.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל גדי >>

דלי
מקבץ הכוכבים הגדול במזל עקרב המאכלס את בית הקריירה שלכם הופך אתכם לאמביציוזיים במיוחד, כשהעוצמה והקסם האישי שלכם חזקים במיוחד. זמן טוב ליוזמות חדשות מכל הסוגים, כמו גם ליכולת לעזור לאחרים, לתמוך, לעודד ולסייע.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דלי >>

דגים
זווית של עימות בין ונוס הרגשית לנפטון, שליט המזל שלכם, הופך אתכם לרגשניים במיוחד השבוע וישנו קושי שלא לאבד פרופורציות. חשוב לא לתת לרגש עדיפות בדרך קבלת ההחלטות שלכם השבוע ואולי עדיף לדחות אותן לשבוע הבא. מצד שני, זמן טוב לפתוח את הלב, דגיגים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דגים >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully