וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 22-28 באוקטובר 2023

עודכן לאחרונה: 23.10.2023 / 23:46

תקשורת תוקפנית מאוד בפתיחת השבוע: הימנעו מריבים ביומיים הקרובים. בהמשך התקשורת שלנו תהפוך להרבה יותר רגשית ודרמטית, כשהשיחות יהפכו מעמיקות וכאלה שנוגעות במשמעות החיים

הורוסקופ. ShutterStock
תחזית אסטרולוגית מעניינת יש לנו השבוע/ShutterStock

הורוסקופ שבועי לכל מזל ממתין לכם בהמשך התחזית. אל תפספסו!

השבוע נפתח בזווית פעולה בין מרקורי, כוכב התקשורת, לפלוטו היצרי, אלמנט שמצביע על תקשורת תוקפנית מאוד בפתיחת השבוע. אחרי מעברו של כוכב מרס למזל עקרב בשבוע שעבר, עוברים למזל עקרב השבוע גם השמש ומרקורי, כוכב התקשורת, והם מסמנים להיכן הולכת האנרגיה והפעילות עכשיו: לפלוט ולמזל עקרב.

אם נזכור שגם האופק של מפת המדינה נופל על המעלה הראשונה במזל עקרב, נבין שאם מרס בכניסתו לבית הראשון של המדינה סימל את המעבר ממצב של קרב למצב של תוקף, הרי שגם מעברם של השמש ומרקורי למזל עקרב מראה שלא רק הצד הלוחמני הישיר עובר לשם, אלא גם התקשורת והמיקוד האנרגטי שלנו. וויה קומבסטה - זה המשעול שבין ה-15 מעלות במזל מאזניים ל-15 מעלות במזל עקרב, והוא מוביל פנימה, אל תוך האדמה ואל הפחדים הכי אפלים שלנו. זה קורה השבוע.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. מרקורי בזווית פעולה לפלוטו היצרי.
2. מרקורי עובר למזל עקרב.
3. השמש עוברת למזל עקרב.

ישראל על מפת העולם. Vrezh Gyozalyan, ShutterStock
גם האופק של מפת המדינה נופל על המעלה הראשונה במזל עקרב/ShutterStock, Vrezh Gyozalyan

הזווית הקשה של השבוע

הזווית הקשה של השבוע היא זווית הפעולה בין מרקורי, כוכב התקשורת, לבין פלוטו היצרי. הזווית הזו מתרחשת בעצם בסוף השבוע שבו נכתבת התחזית הזו - וזה אומר שממש עכשיו, ברווח שבין שבת לראשון, נקבעות החלטות, ומכיון שמרקורי ממש היום עובר למזל עקרב, יש מצב שהחלטה משמעותית מרחפת באוויר ויש עוד אפשרות: שהכניסה הקרקעית תתרחש עכשיו. בכל מקרה - החלטה תהיה כאן, וגם הרבה מילים לוחמניות. אולם, מעברה של השמש ביום שלישי למזל עקרב עשוי לתת את האות להיכנס פנימה בכל הכוח שיש לשלושת הכוכבים הלה לתת, מרס, מרקורי ושמש - וזה בהחלט לא מעט כוח. הזווית הזו מצביעה בעיקר על תקשורת אלימה ולוחמנית: יש בהחלט מצב שיהיה בה שימוש אמיתי ביום יומיים הקרובים, ויתכן שגם היא תהווה אולי טריק כלשהו שגם בו ישתמשו בדרך פנימה. בכל מקרה - עדיף מבחינה אישית לא לאבד את הראש ולריב ביומיים האלה. זה עשוי לפגוע באותה מידה בשני הצדדים.

מעברם של השמש ומרקורי כוכב התקשורת ממזל מאזניים החביב והפשרני למזל עקרב הלוחמני והעיקש - מקום בו נמצא כבר מהשבוע הקודם כוכב מרס. מעברו של מרס למזל עקרב המאכלס את האופק של מפת המדינה סימן את המעבר שלנו ממצב של התגוננות וקורבן למצב של התקפה. כעת עם מעברם של השמש ומרקורי גם הם למזל עקרב הם מעבים את השורות ופורצים קדימה. דיברתי קודם על הוויה קומבסטה -המשעול שבין ה-15 מעלות במזל מאזניים ל-15 מעלות במזל עקרב במפה האסטרלוגית, והוא מוביל פנימה, אל תוך האדמה ואל הפחדים הכי אפלים שלנו.

כעת, כשגם השמש וגם מרקורי נמצאים שם, אפשר לומר שכל התקשורת שלנו הופכת הרבה יותר רגשית ודרמטית, השיחות הופכות מעמיקות וכאלה שנוגעות במשמעות החיים והתהליכים שכולנו מרגישים הם התהליכים שמסמל העקרב - הצורך להיוולד מחדש במצבים קריטיים ודרמטיים ולחזור כמו עוף החול ולצאת אל העולם בנוכחות ובעוצמה מקסימליים, אחרי שאנחנו גומרים להתמודד עם השלדים שלנו עצמנו שנמצאים במקום המלחמתי הזה שמתחת לאדמה בדיוק כפי שהוא מאחורי הקלעים ויוצאים כמנצחים.

מוות ולידה - אלה מילות המפתח של מזל עקרב והם מסמלות בדיוק את העוצמה והאתגר שנתחיל בעוצמה לפגוש השבוע, אפילו ממש קרוב לתחילתו. זה יהיה מאתגר ודורשני, אבל אלה בדיוק החומרים שהמדינה הזו נאלצה לפגוש בגלל האופק הזה במזל עקרב החל מרגע לידתה ומלחמת השחרור שבאה אחרי הקמתה שגם היא היתה בעוצמות דומות מול כל מדינות ערב, המשך במלחמת ששת הימים שבה הקדמנו רפואה למכה איומה שהיתה עלולה לנחות עלינו והמשך במלחמת יום הכיפורים שבה שקול דעת גרוע שיבש תכניות ומדינה ישראל הותקפה בעוצמה עקב כך - והיינו נאלצים למצוא בתוכנו את כל תעצומות הנפש כדי לקום ולהתגבר על אויבנו.

כעת - האנרגיה דומה. זו אנרגיה פלוטונית עוצמתית כיוון שפלוטו הוא שליט האופק במזל עקרב, והשמש ומרקורי עוברים גם הן למזל עקרב. כעת הכוח שלנו להתמודד ולהצליח הוכפל ושולש. נחזיק אצבעות לכל מי שלוקח בתהליך הזה ומחזיר לנו שוב את האפשרות להתחבר מחדש לאיכות האמיתית שבנתה את המדינה הזו - ובהמשך גם לגודל הנפש שיגיע עם הנצחון.

בערוץ האסטרולוגיה הישראלי כבר צפיתם? הנה העדכונים האחרונים >>

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
גבר ואישה משוחחים במקום הומה. ShutterStock
התקשורת שלנו הופכת הרבה יותר רגשית ודרמטית/ShutterStock

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
כוכב מרס שליט המזל שלכם נמצא כבר מיום חמישי הקודם במזל עקרב, והטלה שלנו הופך לוחמני ואמיץ במיוחד. זה הזמן להלחם על מה שחשוב לכם באמת, עם עזרה מאחרים או אפילו לבד.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל טלה >>

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל בתולה השייך גם הוא ליסוד האדמה ואתם יכולים עכשיו להשתמש בכשרונות שלכם בצד האמנותי. השמש ומרקורי עוברים למזל עקרב בבית היחסים, וזה הזמן להגדיר מחדש גבולות.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל שור >>

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר למזל עקרב והמעורבות הרגשית שלכם גבוהה במיוחד. חשוב כעת לא לאבד פרופורציות, לתת לרגש לדבר אך גם במקביל לשמור את הרגלים איתנות על קרקע העובדות, ולא להיסחף.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל תאומים >>

סרטן
מעברם של השמש ומרקורי למזל עקרב השייך גם הוא ליסוד המים, עובר בקלות יחסית. זמן להתמקד בצד היצירתי שלכם, וביכולת לפעול ממקום חכם ויוצר אנרגיה חדשה.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל סרטן >>

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עוברת ממזל מאזניים המאכלס את בית התקשורת שלכם, למזל אריה המאכלס נושאי בית ומשפחה. זמן להתחבר מחדש לשורשים, לבסיס, למדורת השבט ולחיבור עם בני הבית והמשפחה.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל אריה >>

בתולה
ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל שלכם ואתם אמורים לעבור את השבוע הזה בקלות יחסית. זמן טוב להתחבר לנעשה בחשבון הבנק, לפעול בחכמה בענייני כספים ולשדרג תקשורת עם אנשים קרובים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל בתולה >>

מזל עקרב. ShutterStock
מזל טוב עקרבים! שבוע שבו חשוב לבטא רגשות, ולתת גם גיבוי ומוצא לרגשותיהם של אחרים שאתכם/ShutterStock

צפו בתחזית המורחבת:

מאזניים
גם השמש וגם מרקורי עוברים השבוע למזל עקרב המאכלס את בית החומר והכספים שלכם. המעורבות הרגשית גבוהה אבל הצורך להתארגן מחדש בכל מה שקשור לחשבון הבנק, משמעותי במיוחד. שנו סדרי עדיפויות.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל מאזניים >>

עקרב
מזל טוב עקרבים! השמש עוברת למזל שלכם השבוע והחיים חוגגים לכם ימי הולדת. זה קורה השבוע. גם מרקורי עובר למזל שלכם ומשדרג את התקשורת שלכם עם העולם. שבוע שבו חשוב לבטא רגשות, ולתת גם גיבוי ומוצא לרגשותיהם של אחרים שאתכם.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל עקרב >>

קשת
השבוע הזה נוכל למצוא את השמש מרקורי ומרס במזל עקרב ואתם מרגישים שחלק רגשי משמעותי מתרחש לו מאחורי הקלעים. זמן לנקות משקעים רגשיים שהצטברו, אך במקביל להמנע מעודף פעילות. כעת חשוב לשמור על מה שיש, ובעיקר לטעון מצברים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל קשת >>

גדי
הצד החברתי שלכם הופך מודגש במיוחד כשאל כוכב מרס שנמצא בבית החברתי שלכם מצטרפים השבוע גם השמש ומרקורי. זהו זמן להוריד קצת את השריון, להתמקד בשתופי פעולה עם אחרים, ובתרומה שלכם לקהילה שסביבכם, גדיים. זה שבוע של ביחד, לא לבד.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל גדי >>

דלי
נראה שבית הקריירה והתדמית שלכם הופך פעיל במיוחד, כשאל מרס שנמצא בו מצטרפים גם השמש ומרקורי, ודוחפים אתכם קדימה לעשייה נמרצת ולכמה יזמות חדשות. זמן להוביל מהלכים, ולא להיות מובלים אליהם, דליים. צאו מהבועה והצטרפו לעולם.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דלי >>

דגים
מקבץ הכוכבים הגדול המתהווה עכשיו במזל עקרב שכולל את השמש מרקורי ומרס מביא איתו רצון חזק להרחבת אופקים ואזורי פעולה, ומיקוד בתהליכים של צמיחה אישית. זמן להתחבר מחדש לצד היוזם והפעיל, ואיתו גם לכוח החיים החזק שלכם. הגיע הזמן לקבוע עובדות בשטח.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דגים >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully