וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 15-21 באוקטובר 2023

עודכן לאחרונה: 16.10.2023 / 16:35

אחרי שבוע סוער, אלים ואגרסיבי מגיע לו שבוע שמילת המפתח בו היא "מתח". כמה מפתיע. נפטון גורם לכך ששיקול הדעת שלנו הופך להיות מאוד בעייתי השבוע. מה עושים? מתמודדים

הורוסקופ. ShutterStock
המתח מודגש השבוע יותר מתמיד/ShutterStock

הורוסקופ שבועי לכל מזל ממתין לכם בהמשך התחזית. אל תפספסו!

שלוש זוויות עוצמתיות של מתח מביאות איתן שבוע שהמתח היא המילה המשמעותית שבו. צמידות אחת שיוצרת שתי זוויות של מתח במקביל יוצרת ציר פעולה ותקשורת מתוח במיוחד, שבו המעורבות הרגשית גבוהה מאוד ואי ודאות, ערפול ובלבול הם חלק מהתוצרים שלו. כן, השבוע הזה נצטרך למצוא כמה וכמה תשובות משמעותיות שצצות ועולות - אבל נפטון גורם לכך שדווקא שיקול הדעת שלנו הוא מאוד בעייתי השבוע. אין ברירה - זה מה שקיבלנו - זה מה שיש, ובמילה אחת שבעצם מרכיבה את כל מה שאנחנו עוברים מהשבת הקודמת - נתמודד.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. שמש בזווית מתח של 150 מעלות לאורנוס.
2. מרקורי בזווית מתח של 150 מעלות לאורנוס.
3. צמידות מדויקת של השמש ומרקורי במזל מאזניים.
4. צמידות שמש ומרקורי בזווית מתח של 150 מעלות לנפטון.

הזוויות הקשות של השבוע - בשבוע שכל זווית שנוצרת בו היא בעייתית, יש שתיים שקשות במיוחד. אלה הזוויות שיוצר כוכב אורנוס התזזיתי, כוכב השינויים והניתוקים, עם השמש, המיקוד האנרגטי של הכל - ושל מרקורי, כוכב התקשורת שלנו. שתי הזוויות עם אורנוס נוצרות בתחילת השבוע ושתי הזוויות עם נפטון - בהמשך ובסוף השבוע, כך שלפחות אפשר אולי לשמוח שאינן מגיעות ביחד, אם כי בשבוע מוטרף כל כך - גם זה אפשרי.

החלטות. ShutterStock
שיקול הדעת מאוד בעייתי השבוע/ShutterStock

זוויות המתח

השמש בזווית של מתח עם אורנוס - זו זווית מאוד לא קלה, כיוון שהמתח שהיא יוצרת אינו נראה לעין אבל הוא נוכח בכל פינה: זהו מתח שמהווה סוג של איום: איום בניתוק, איום בתוצאות לא קלות להחלטות שלנו ואיום בשינוי שיהיה שינוי לרעה. הזווית הזו מכריחה אותנו לאלתר, כיוון שאנחנו נתונים תחת איום לא צפוי. היום הזה יכול להיות ממש איום פיזי בתחושה ויכול גם לגרום לנו לפעול באופן לא צפוי כדי לקדם פעולות שמאיימות עלינו.

תחת זווית שכזו כל אחד ואחת מאיתנו עלול להידרש השבוע לקבל החלטות לא קלות - וגם לא לדעת אם הן החלטות טובות או גרועות בשלב הזה, אבל חשוב שלא לתת לאיום הזה לפעול כנגד הרציונל שלנו ולגרום לנו לעשות דברים קיצוניים או להגיב באופן קיצוני. אורנוס הוא לא צפוי: הוא עלול לגרום להפעיל אותנו באופן שגם מפתיע אותנו ולכן כדאי השבוע לחזק מאוד את יכולת האילתור שלנו, את היכולת שלנו להיעזר באינטואיציה ותחושות בטן ולסמוך עליהן מצד אחד, אבל גם להיזהר מפחדים קיצוניים כשאנחנו משתמשים בהם מצד שני. זווית המתח הזו היא לא משהו שאנחנו רגילים אליו, אבל זו מהותה: לפעול בתנאים לא רגילים כאילו אנחנו לבד בשטח מצד אחד ומצד שני - גם לחשוב על פעולות שיתאימו לקולקטיב ולאנשים אחרים שסביבנו, שגם אותם מפעילים פחדים כאלה ואחרים. כלומר לסמוך על עצמנו שנקבל את ההחלטות הכי טובות עבורנו ומצד שני לסמוך גם על יכולת האילתור שלנו במקרה והתנאים משתנים - זה האישו המרכזי.

זווית המתח בין מרקורי לאורנוס - הזווית הזו דומה במהותה אבל כאן אנחנו צריכים לעשות שינוי לא במעשה אלא בחשיבה. התקשורת שלנו עלולה להיות בעייתית עכשיו, מכיוון שפחדים מפעילים אותה ולכן אנחנו עלולים לתקשר ממקום של אינסטינקט ולא ממקום רציונלי, ולמרות שזה טבעי בעתות סכנה, גם כאן נצטרך לסמוך על יכולת האלתור שלנו בתקשורת עם אחרים וגם לגבי ההבנות שלנו עצמנו: לא לסמוך עד הרגע האחרון, על החלטות של אחרים מצד אחד ומצד שני - לסמוך על האינטואיציה ותחושות הבטן שלנו שמחזירות אותנו לצד הראשוני והקדמוני שלנו. זה קונפליקט, בהחלט, אבל גם הוא חלק ממהות המתח הזה שנוצר עכשיו בין הרציונל המציאותי מצד אחד לבין הפחדים והאינסטינקטים שלנו מצד שני. יהיה מעניין.

הצמידות בין השמש למרקורי שיוצרת זוית מדויקת של מתח בין שני אלה לבין כוכב נפטון המטשטש והמערפל - זו הצמידות הבעייתית של השבוע, כיוון שהיא עוסקת בשתי פלנטות משמעותיות מאוד מצד אחד, שיוצרות זוית עם נפטון המטשטש ומערפל מצד שני, וגם בעצם יוצרות מעין מסך ערפל סביב ההגיון ויכולת הביצוע שלנו, כאילו נפטון כורך את צעיפו סביבנו ומקשה עלינו לראות את המציאות כפי שהיא, ולקבל החלטות על פי העובדות בשטח שגם אותן אנחנו מתרגמים באופן רגשי ולא ממש הגיוני רוב הזמן השבוע. המאבק הזה בין רגש לבין היגיון ועובדות עלול להיות קריטי השבוע, כיון שהוא מקיף את כולנו ומונע משיקול הדעת הבריא שלנו להיכנס לפעולה שגם תספק את הצד המעשי שלנו וגם תרגיע את הפחדים ועולם הרגש המורכב שלנו שיכול לרצות לפעול באופן אחר.

מה עושים? עושים. אין ברירה. הציר הזה פוגש אותנו בנקודה קריטית בחיינו ונצטרך להתמודד איתו בהצלחה כזו או אחרת עם נוכל לסמוך על מי שאתנו מעלינו או לצדנו: באופן כזה נוכל להצליב נתונים ולקבל החלטות מיטביות. בוטום ליין - בתוך מערכת חשיבה וקבלת החלטות רגשית ובעייתית ותרגום רגשני של המציאות, אכן תחושת הביחד היא החשובה: היכולת להתייעץ ולהצליב נתונים יכולה לאפשר לנו לראות דברים אחרת ולפעול באופן אובייקטיבי ככל האפשר. וביחד - ננצח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אימא ובת מתנגבות יחד במגבת. Alliance Images, ShutterStock
תחושת הביחד היא החשובה/ShutterStock, Alliance Images

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
מרס שליט המזל שלכם שוהה במזל עקרב ומביא איתו שלל סיכונים, ומעורבות רגשית גבוהה. קבלו החלטות על סמך העובדות, ולא על סמך הפרשנות שלהן. מרס דוחף אתכם קדימה לחתור למגע עם המציאות אך השמש ומרקורי שממול מאזנות את המצב ומאפשרות לכם לראות את הדברים כפי שהם.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל טלה >>

שור
ונוס שליטת המזל שלכם נמצאת במזל בתולה המעשי ויוצרת זוית פרקטית, ומנסה בהחלט ואף מצליחה ליצור איזון מסויים בין הרגש למעשה. הקשיבו ללב ותנו לו להוביל..עם הראש. האיזון בין השנים האלה הוא קריטי מבחינתכם, בעיקר כשלכם יש יתרון על אחרים השבוע - היכולת להשתחרר ולתת חיבוק או מלה טובה ולהכיר בכוחם והשפעתם על המציאות בשטח. חיבוק ומלה טובה - זה איזור הפעולה שמשתחרר אצלכם כשהמתח בשיאו. הקשיבו לו.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל שור >>

תאומים
זוית המתח של מרקורי עם אורנוס השבוע עלולה לגרום לשינויים פתאומיים והזוית עם נפטון - להחלטות רגשניות ולא רציונליות. תצטרכו למצוא שביל ודרך לאחד בין השנים. דווקא לכם קל יותר לעשות זאת מאשר לאחרים, כי הפיצול החשיבתי הזה קיים אצלכם בדרך כלל באופן טבעי. השתמשו בו כדאי לא לאבד פרופורציות ולהרגיש חלק מהמציאות, ולא שהיא עובדת לידכם ומשאירה אתכם מבודדים עם עצמכם.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל תאומים >>

סרטן
השמש ומרקורי סוחבים את תשומת הלב לכוונים של בית ומשפחה, אבל מרס דוחף לביטוי רגשי אגרסיבי. חשוב לא לכעוס או להכנס למתחים עם אנשים קרובים בגלל רגישות גבוהה מדי. הצמדו לעובדות וחלקו את היום שלכם לפרוסות פרקטיות לפי לו'ז מדויק עד כמה שאפשר - זה יחזיק אתכם על הקרקע כך או אחרת.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל סרטן >>

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה במזל מאזניים המאכלס את בית התקשורת שלכם ומסתבר שאתם תקשורתיים במיוחד השבוע, שמה שמאפיין אותו מבחינתכם הוא המלים וההחלטות - המעשים יבואו בעקבותיהן. דברו ושתפו גם כדרך לחזק אחרים שסומכים עליכם, כמו שקורה בדרך כלל לאריות.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל אריה >>

בתולה
ונוס הרגשית שוהה במזל שלכם עדיין ומביאה איתה פה ושם רגעים יפים לתוך המעגל המעשי והביקורתי שלכם. זהו זמן טוב לתת ללב עדיפות על פני הביקורת, ולמצוא זמן איכות רגשי עם אדם קרוב בנוכחות או במלים - התקשורת איתם תהיה הכוח שלכם כעת אם תאפשרו לעצמכם להקשיב ולהתייחס ללא ביקורתיות או שיפוט.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל בתולה >>

צפו בתחזית המורחבת:

מאזניים
ונוס הרגשית שוהה במזל בתולה הביקורתי, ונדמה שהאקשן הרגשי האמיתי נמצא מאחורי הקלעים, לשם הולך חלק גדול מכם כדי להתמודד עם רגישות היתר שלו - ושם גם הכוח שלכם כעת: העובדות שמאחורי הקלעים שיתנו להם בסיס פרקטי וירגיעו אתכם. שתפו אחרים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל מאזניים >>

עקרב
כוכב מרס האגרסיבי שוהה במזל שלכם ודוחף אתכם קדימה לעשייה ופעולה, אבל חשוב למצוא כעת את האפיק הנכון לשחרר את הפעולה הזו. אם אתם בצבא - נסו להמנע מסיכונים מיותרים שמרס דוחף אליהם. אם לא - נסו לא לדמיין תרחישים מסוכנים מדי שדוחפים אתכם להחלטות גרועות. קלו איפוק.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל עקרב >>

קשת
הצד החברתי שלכם מודגש עכשיו, וזה גם יהיה מקור הכוח שלכם השבוע: הקהילה, המעגלים החברתיים, והביחד. אלה יווסתו גם את הפחדים שלכם וגם יעזרו לכם לחשוב ולפעול בפרופורציות ולהמנע מאופטימיות יתר מצד אחד, ומפסימיות יתר כשהצד האופטימי לא מקבל מענה. היכולת שלכם למצוא איזון בין שני החלקים האלה בעזרת האנשים שקרובים אליכם תקבע את איכותו של השבוע.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל קשת >>

גדי
נראה שבהרבה סיטואציות אתם הם אלה שנמצאים באור הזרקורים השבוע, ואנשים אחרים מסתכלים עליכם ובכם ומנסים לשאוב מכם כוח ועידוד, כשאתם תחת השריון הגדיי הבטוח והמוכר - אבל חשוב שגם אתם עצמכם תתנו גיבוי וכסוי למקום הזה: התערובת של הבטחון העצמי שלכם עם המעורבות הרגשית הגבוהה יכולות לגרום דווקא לכם לקבל החלטות מיטביות.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל גדי >>

דלי
השמש ומרקורי במזל מאזניים מביאים יכולת לראות את כל רוחב היריעה של כל מה שקורה כאן, ולחבר את כל החלקים של הפאזל. זהו זמן מצוין לעזור לאחרים בהבנות החכמות שלכם וביכולת שלכם להסביר ולהרגיע באופן פרקטי מצבים רגשיים, ובזה כוחכם. למרות הכל - חשוב לא לאפשר למרס שבבית הקריירה שלכם להגיב באופן קיצוני כשדברים יוצאים משליטה.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דלי >>

דגים
כוכב נפטון הוא אחד מהמשפיעים ביותר השבוע על שיקול הדעת ומצבי הרוח שלנו, אבל זויות המתח שהוא יוצר לשמש ולמרקורי עלולות להכניס מתחים ופחדים דווקא במקומות הלא נכונים ולגרום לכם להמנע מפעולות הגיוניות ורציונליות. חשוב לא לאפשר לרגש להפעיל אתכם וזה אומר מתן עדיפות לאינטואיציה ולתחושות הבטן גם אם נדמה לכם הן טועות: הן לא, בתנאי שהדגש הוא לא על הפחדים דווקא אלא על יכולת האילתור במצבים של מתח ובדידות.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דגים >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully