וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד להרעלה: אכלה שוקולד מקוראת בכף יד שבישרה לה שהיא עומדת למות - ומתה

18.10.2023 / 0:01

החוקרים מנסים כעת לפענח האם פרננדה בת ה-27 הורעלה על ידי הקוראת בכף היד - ואם כן מה היו המניעים לכך

5 עובדות על שוקולד/מערכת "אסור לפספס"

אישה שהתבשרה על ידי קוראת בכף היד שלא נותר לה זמן רב לחיות - מתה שעות ספורות לאחר מכן. כעת עולה החשד שמגדת העתידות עצמה הייתה זו שהרעילה אותה, אם כי המניעים לכך לא לגמרי ברורים.

"היא הקיאה, הראייה שלה נהייתה קצת מטושטשת, הגוף שלה היה רופס... זה היה עניין של שעות", סיפרה בת דודתה של הקורבן, ביאנקה כריסטינה, ל-Globo 1 על הרגעים שלפני מותה. הטרגדיה התרחשה ב-3 באוגוסט בזמן שפרננדה סילבה ואלוז דה קרוז פינטו, אמא בת ה-27, טיילה במרכז העיר מסייאו שבברזיל, המלאה בדוכנים של "מגלי עתידות", כך דיווחו ב-Jam Press.

על פי הדיווחים, היא נעצרה על ידי קשישה שביקשה לקרוא לה את עתידה בכף ידה. פינטו נענתה להצעה - ואז הקוראת בכף היד בישרה לה שנותרו לה רק "ימים ספורים לחיות". מגדת העתידות העניקה לפינטו חתיכת שוקולד כמתנת פרידה. "מכיוון שהחטיף הייתה ארוז, לא עלה בדעתה שהוא יכול להוות סכנה כלשהי", אמרה בת הדודה כריסטינה לתקשורת המקומית, "וכיוון שהיא הייתה רעבה, היא החליטה לאכול אותו".

שעות ספורות לאחר שאכלה מהשוקולד, פינטו התחילה לחוש ברע וחוותה תסמינים שונים - החל מהקאות ועד סחרחורת וראייה מטושטשת. על פי הדיווחים היא תיארה את מצבה בהודעות טקסט שנשלחו למשפחתה זמן קצר לאחר אכילת השוקולד. "הלב שלי דופק. הקאתי, אבל יש לי עדיין את הטעם הזה בפה", תיארה פינטו, "כל כך מר. רַע. הראייה שלי מטושטשת. אני כל כך חלשה". היא הוסיפה: "נשענתי על מיכל המים. כמעט נפלתי. כמעט פגשתי את אלוהים. אני לא יודעת למה אני ככה, אחותי. כל היום הרגשתי רע".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

בשל בעיות בריאותיות ידועות של פינטו, שסבלה באופן קבוע מגסטריטיס (דלקת בקיבה) ואולקוס, המשפחה לא חשדה בתחילה שמשהו לא תקין, אך החשד גדל לאחר שהיא סיפרה על המפגש שלה עם האישה המבוגרת. "קיבלתי שוקולד במרכז העיר ואכלתי אותו. אחרי זה הרגשתי חולה", היא סיפרה מעט לפני מותה, "זה אפילו לא עלה בראשי. היא הייתה אישה מבוגרת".

פינטו לוותה על ידי בת דודתה לבית החולים סנטה קאסה דה מיסריקורדיה, שם החלה לדמם מאפה. למרות מאמציהם של הרופאים, היא נפטרה למחרת.

רק כעבור חודשיים אושרה סיבת המוות שלה. בדיקות טוקסיקולוגיות שנערכו על דגימות ביולוגיות מהנתיחה שלאחר המוות גילו כי בגופה נמצא ריכוז גבוה של חומרי ההדברה סולפוטפ וטרבופוס. "החומרים הללו נפוצים מאוד במקרים של הרעלה בברזיל בשל הגישה הקלה אליהם, למרות שהם נמצאים תחת פיקוח של משרד החקלאות", אמר טלמני גולרט, ראש המעבדה לכימיה וטוקסיקולוגיה שניתח את הדגימות שלה.

למרבה הצער, הבדיקה לא הצליחה לאשר שהשוקולד היה מקור ההרעלה של פינטו, כך דווח ב-Globo 1. המשפחה בכל זאת דיווחה על הקוראת בכף היד לרשויות שכעת מנסות לאתר אותה והמשטרה קיטלגה מאז את המקרה כ"מוות שזקוק לבירור, וכרגע ממתינים לממצאים הפורנזים כדי לאשר את השערת הרצח".

בתקשורת המקומית דווח שינשם גורמים במשטרה שמעריכים שייתכן שמגדת העתידות נשכרה בכדי להרוג את דה קרוז פינטו, אולם המניע עדיין לא ברור. "אני לא רואה סיבה לעשות לה את זה, אבל אנחנו לא יודעים מה עובר בלב של אחרים", אמרה בת דודה נוספת של הקורבן, לומניטה ואלוז, "אם זה היה מישהו שהורה להרוג אותה או שהאישה עשתה את זה כי היא רצתה, רק המשטרה תגלה".

פינטו הותירה אחריה ילדה בת 9 עם צרכים מיוחדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully