וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 9-15 באוקטובר 2023

עודכן לאחרונה: 10.10.2023 / 9:43

שני מיקומי כוכבים עלולים להביא איתם מתחים גבוהים ומסוכנים השבוע. אנו נדרשים למקסימום זהירות וסובלנות כדי להגן על עצמנו ויקירנו. זו התחזית האסטרולוגית לשבוע הקרוב

הורוסקופ שבועי. ShutterStock
אנו נדרשים למקסימום זהירות וסובלנות השבוע. ההורסקופ השבועי/ShutterStock

הורוסקופ שבועי לכל מזל ממתין לכם בהמשך התחזית. אל תפספסו!

בשבוע הקודם הצלחתי לזהות את הסיכון שבמצב הכוכבים בסוף השבוע וממש הזהרתי ממנו. לצערי החשש התאמת. אחד התהליכים העצובים בחייו של אסטרולוג הוא כשתחזית קשה או עצובה מתממשת. גם השבוע הזה אפשר למצוא לפחות שני מיקומי כוכבים שעלולים להביא איתם מתחים גבוהים ומסוכנים - וחשוב לראות את כל התמונה ולפעול לפיה, כשאחת הזוויות שבהן מדובר - זווית הפעולה בין מרס האגרסיבי לפלוטו היצרי - היא גם זו שהחלה בסוף השבוע כעת ובעקיפין גם הייתה חלק מהטריגר שהצית את אחד האירועים הקשים ביותר שמדינת ישראל עברה.

לקראת אמצע השבוע הזווית הזו מתפוגגת, אבל זוויות שיוצרת ונוס ומעברו של כוכב מרס למזל עקרב, ממשיכים להפעיל מינון גבוה יחסית של סיכונים ואיומים. אין ברירה - למרות הכובד, הצער ולבנו שנשבר שוב ושוב למקרא האירועים המזעזעים בימים האחרונים, החיים עצמם ממשיכים ואנחנו עדיין נדרשים למקסימום הזהירות והסבלנות כדי להגן על עצמנו ועל היקרים לנו.

התהליכים המשמעותיים של השבוע:
1. מרס בזוית פעולה מדויקת לפלוטו היצרי.
2. ונוס עוברת למזל בתולה אחרי ארבעה חודשים.
3. ונוס בזווית עימות של 180 מעלות לסטורן הנוקשה.
4. מרס עובר למזל עקרב.
5. מרקורי בזווית מתח של 150 מעלות ליופיטר.

שני המיקומים הקשים של השבוע:

כוכב מרס האגרסיבי בזטוית פעולה לפלוטו היצרי - הזווית הזו שהחלה בשבת מגיעה לשיא בימים האלה ומתחילה להתפוגג מרביעי והלאה. היא אחד הטריגרים העיקריים לפרוץ המלחמה בדרום: זווית פעולה שמפעילה במקביל את שני הכוכבים העוצמתיים והיצריים האלה, מביאה איתה צורך חזק של שניהם לבוא לידי ביטוי דרך נפיצות גבוהה במיוחד ופתיל קצרצר והופכת את הזווית הזו כשלעצמה לבעלת פוטנציאל נפיץ במיוחד, שמרס מהווה את הטריגר לנפיצות הגבוהה של פלוטו העוצמתי - ואם נזכור שהאופק של המדינה נמצא במעלה הראשונה של מזל עקרב שעליו שולט פלוטו, נבין עד כמה הנפיצות הזו משמעותית גם במפת הלידה של מדינת ישראל. בגדול אפשר לומר שעד יום רביעי פוטנציאל האיום הקטלני של הזווית הזו גבוה במיוחד, אולם אפשר יהיה לחוש בו גם יומיים נוספים, עת יגיע טריגר אחר: כוכב מרס יעבור למזל עקרב ויעלה על האופק של מדינת ישראל.

ישראל על מפת העולם. Vrezh Gyozalyan, ShutterStock
בגדול אפשר לומר שעד יום רביעי פוטנציאל האיום הקטלני של הזווית הזו גבוה במיוחד/ShutterStock, Vrezh Gyozalyan

מה משמעות הדבר? זה אומר בגדול שעד סוף השבוע הרחוק, פוטנציאל העוצמה של מרס במפת המדינה לא מגיע לכדי מיצוי ממקום של שליטה והוא שוהה בבית ה-12 מאחורי הקלעים, ממקום חלש יחסית של הפתעה וחוסר מודעות. אולם מעברו של מרס למזל עקרב ביום חמישי וכניסתו למעלה הראשונה של מזל עקרב בסוף השבוע הרחוק כולל ראשון ושני בהמשך, תראה לנו על חיבור בין עוצמתו של מרס לעוצמת המדינה ויכולת להשתמש בכל הפוטנציאל ההתקפי שלו. אלמנט נוסף שיהיה אפשרי החל מחמישי והסופ"ש הבאים הוא גם שינוי במפת הלחימה - יתכן ואז יכנסו גורמים נוספים למערכה, וזה יכריח אותנו למצות את הפוטנציאל העוצמתי של מעברו של מרס בצורה הטובה ביותר, אולם הפעם מתוך מצב של שליטה, בניגוד לתחילתה של הזווית ביום השישי שזה עתה הסתיים שם יצר את הקשר עם פלוטו ומשם החל הכל.

אולם חשוב לדעת: התהליך עצמו לא החל עכשיו, אלא בעצם עם מעברו של פלוטו למזל דלי לחודשיים ואז חזרתו למזל גדי בהילוך אחורי כפי שהוא עכשיו, הילוך אחורי שבעצם ממצה את פוטנציאל הזווית הראשונה שיצר פלוטו שהיה במעלה הראשונה במזל דלי, עם האופק של מדינת ישראל במעלה הראשונה במזל עקרב. עכשיו אפשר אולי להבין טוב יותר את הפוטנציאל הנפיץ שדיברתי עליו, כשכוכב מרס האגרסיבי יעלה על האופק של מפת המדינה החל מחמישי הקרוב ויתייצב עליו בסוף השבוע, כשהמגע איתו יוכל להמשיך גם עמוק אל תוך השבוע שלאחר מכן ועד היום השלישי.

בפרק הזמן הזה בין חמישי לשלישי בשבוע שלאחר מכן נחוש את עוצמתו של מרס קצת אחרת, כששתי האפשרויות הן, כפי שציינתי, מעבר לתקיפה אגרסיבית יותר או תכנית פעולה שמבססת שליטה רבה יותר במצב, או כניסה של גורמים אחרים מבחינה צבאית שיכריחו אותנו כאמור להשתמש באופן ממצה יותר בכוחו של מרס והפעם מתוך הבנה, תכנון ושליטה במה שקורה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
לחץ. ShutterStock
חשוב עכשיו להתגבר על הדחף לקום ולעשות מהר כדי לשחרר לחצים ובעיות שמכבידות/ShutterStock

מעברה של ונוס למזל בתולה וזווית העימות עם סטורן הנוקשה - אחרי ארבעה חודשים במזל אריה השייך ליסוד האש הדרמטי שבמהלכם שהתה ונוס גם בהילוך אחורי, היא עוברת השבוע למזל בתולה הפרקטי השייך ליסוד האדמה ומיד גם יוצרת זווית של עימות עם סטורן הנוקשה.

ונוס הרגשית היא הסמן הרגשי שלנו, והיא מחזירה אותנו לקרקע אחרי ארבעה חודשים דרמטיים ולא קלים. אבל החזרה הזו לקרקע היא קשה וביקורתית במזל בתולה, ואם לא די בכך מגיעה זוית העימות עם סטורן הנוקשה ומביאה איתה רגעים של חשבון נפש נוקב כובד ובדידות. זהו זמן לא קל - החל מרביעי והלאה - שבה גם כל אחד מאתנו חווה רגעים קשים של חשבון נפש, ובצירוף הפעילות של מרס אפשר לראות נדנדה רגשית לא קלה מעלה מטה, שמכריחה אותנו לראות את המציאות כפי שהיא ואפילו מנקודת מבט פסימית שלא עושה לאיש מאתנו הנחות, כל אחד במישור שלו.

אולם במקביל הזווית הזו והמיקום הזה קוראים לנו לצופף ואף לאחד את השורות, מתוך הבנה עמוקה שאין ברירה, צריך להתמודד עם מה שיש. הזוית הזו מביאה איתה מצד אחד כאמור חשבון נפש מאוד אישי מתוך הבנה עמוקה שמעכשיו דברים באמת הולכים להשתנות ברמה האישית, אך הקור והבדידות של הזוית מכריחים אותנו להתקרב לאנשים קרובים ורחוקים, לשתף ברגשות, ולצאת לרגע מעצמנו ולחפש את המכנה המשותף, ולא דווקא את המפריד. ונוס מביאה איתה במיקום הזה ובזוית הזו חשבון נפש רגשי ואישי אולם גם חשבון נפש כלכלי, נושא שבעיקרון גם הוא בשליטת ונוס: כשהנפש מיוסרת, חשובה במיוחד גם הקרקע שמתחת לרגלים. והרגלים האלה גם הן זקוקות לכמה תובנות חדשות תוך כדי חשבון הנפש הרגשי הגדול.

מיקומה של ונוס גם יאחד אותנו מחדש כמשפחות, ויתן מקום גדול להבנה העמוקה שרק ביחד נעבור את התהליך הזה. במזל בתולה ומול סטורן אין מקום גדול מדי לאהבה עצמה אבל היא בהחלט נוכחת כאן ועכשיו, מתחת ומעל פני השטח, ודווקא הכובד שונוס מביאה איתה מפנה אותנו למקומות הרגשיים האלה שהם מה שיעזור לנו להתרומם תוך כדי התהליך ולהתחבר מחדש לחיים עצמם.

התקשורת שלנו - מעבר לכל מה שכתבתי כאן ישנו גם מיקומו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו. מרקורי יוצר השבוע זוית של מתח עם יופיטר כוכב השפע והמרחבים. הקושי בזוית הזו הוא שהיא מייצרת מצד אחד אופטימיות יתר ורצון לפעול במהירות כדי לממש אותה, ומצד שני - החלטות אימפולסיביות ללא שיקול דעת אמיתי שאמורות לפתור במהירות בעיות שדורשות דווקא פתרונות עומק יסודיים.

חשוב עכשיו להתגבר על הדחף לקום ולעשות מהר כדי לשחרר לחצים ובעיות שמכבידות, כי פתרונות בזק שכאלה יצרו בעיות חדשות במקום לפתור את הבעיות הגדולות בשיקול דעת אמיתי לטווח ארוך. מקווה שאכן קברניטי המדינה - אם אכן יש כאלה עכשיו - לא יפלו בפח של יופיטר, ויקבלו את ההחלטות המיטביות עבור כולנו.

מזל מאזניים. ShutterStock
אל תרגישו לבד. פעלו בחוכמה מאחורי הקלעים./ShutterStock

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
שבוע מתוח מאוד, כשהזויות של מרס שליט המזל שלכם ומעברו למזל עקרב עלולים ליצור סערות ודרמות. שמרו על עצמכם, ואל תכנסו לשום סוג של עימות או לקיחת סיכונים
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל טלה >>

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל בתולה המאכלס את בית הצמיחה האישית. זמן נינוח יותר יחסית לשבוע הקודם, שבו כדאי לראות את כל התמונה, ולקבל החלטות לטווח ארוך.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל שור >>

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל מאזניים ושיחות העומק והנפש שלכם מאפשרות תקשורת מעולה. זוית המתח עם יוופיטר עלולה לגרום להחלטות פזיזות - זהירות.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל תאומים >>

סרטן
מיקומם של השמש מרס ומרקורי במזל מאזניים מדגיש נושאי בית ומשפחה. זמן להשקיע יותר בבית ובסביבתו, לשנות אווירה בבית, ולשדרג תקשורת עם בני המשפחה.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל סרטן >>

אריה
השמש שליטת המזל שלכם במזל מאזניים בבית התקשורת שלכם, וזהו שבוע תקשורתי במיוחד עבורכם. זמן לדבר לשתף ולחלוק, ולאפשר למלים לפעול אתכם ועבורכם.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל אריה >>

בתולה
ונוס הרגשית עוברת השבוע למזל שלכם, וסוף סוף גם אתם יכולים ליהנות מכמה רגעים רגשניים של חסד. ארבעה חודשים חיכיתם לה - נצלו אותה להעמיק קשרים, ושדרוג כלכלי.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל בתולה >>

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל בתולה, והמיקום הזה מעט מעיק לכם, וגורם לכם להרגיש לבד במערכה. חשוב להמנע מלרדת על עצמכם, אלא לפעול בחוכמה מאחורי הקלעים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל מאזניים >>

צפו בתחזית המורחבת:

עקרב
מעברה של ונוס למזל בתולה עוזר לכם ליצור מעגלים חברתיים חדשים ולתחזק את הישנים. מרס עובר למזל שלכם בהמשך השבוע, והוא יעניק לכם ים של עוצמה ואנרגיה.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל עקרב >>

קשת
זוית פעולה בין יופיטר שליט המזל שלכם למרקורי כוכב התקשורת מביאה איתה רצון לפעול ולעשות אך כדאי להזהר מתכניות לא בטוחות מספיק כדי שלא להתאכזב. התייעצו שוב ושוב.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל קשת >>

גדי
זוית של עימות בין סטורן שליט המזל שלכם לבין ונוס הרגשית מביאה איתה קונפליקט בין עולם הרגש לעולם החומר, או לחילופין חשבון נפש אמיתי בקשר קרוב. נסו לתת ללב להחליט.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל גדי >>

דלי
מעברו של כוכב מרס למזל עקרב המאכלס את בית הקריירה שלכם מחזק מאוד את הדרייב ואת כל מה שקשור ליזמה אישית, אולם עלול להביא גם ריבים ועימותים. זהירות..
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דלי >>

דגים
ונוס הרגשית עוברת לבית הזוגיות והיחסים שלכם, ומאפשרת לכם לשדרג את התקשורת הרגשית ועולם הרגש בכלל: נצלו אותה כדי לקדם קשר קיים או לצאת להיכרויות חדשות.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דגים >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully