וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחה בקלפים: תחזית לאוקטובר 2023 לפי המזל שלכם

רוני טארוט

עודכן לאחרונה: 3.10.2023 / 10:46

הקוראת בקלפים "רוני טארוט" ביצעה פתיחה אסטרולוגית לחודש אוקטובר 2023 לפי חלוקה למזלות. הנה הטיפים שלה לחודש הקרוב

פתיחה בקלפים לחודש אוקטובר 2023/tiktok.com/@ronistarot רוני טארוט

לרוני, קוראת בקלפי טארוט ומתקשרת, יש אתר ועמוד טיקטוק עם מגוון סרטונים של פתיחות בקלפי טארוט והעברת מסרים. מדי חודש היא מבצעת פתיחה אסטרולוגית לכל המזלות - ולפניכם הפתיחה שלה לחודש אוקטובר 2023.

מאזניים - מזל טוב ליום הולדתכם! החודש כדאי להלך בין הטיפות, לנהוג בזהירות ובשיקול דעת, ולדאוג לאיזון הפנימי והחיצוני. יש לשמור על המצב הבריאותי. להזהר מאימפולסיביות וביקורת יתר. בנוגע לזוגיות, הצד השני לא נמצא במקום הנוחות שלו ומקריב המון כדי שתשימו לב אליו. תמצאו את הכוחות לשים את הדאגות בצד ולהשקיע בקשר!

קשת - החופש עשוי לשעמם אתכם יתר על המידה. לכן יש צורך למצוא תחביבים חדשים ולשלב טיולים אפילו לכמה דקות. החודש, שימו לב למחשבות שרצות בראש, ותדעו להבדיל את אלו שמורידות את מצב הרוח ולשחרר אותן לדרכן. בנוגע לזוגיות, קשה לצד השני לראות שאתם מצליחים בלעדיהם ושאין להם מה לתרום. הקשר יפרח כאשר תגרמו להם להרגיש מיוחדים ונחוצים.

דגים - חודש שמלווה אתכם באנרגיות טובות, ומבורכות. בילויים משפחתיים נעימים מחזירים את תחושת האחדות והיציבות בלב. התחלה חדשה בעבודה או פרוייקט חדש בפתח, אל תפחדו לצאת מאזור הנוחות, זה יהיה מצויין. בקשר לזוגיות, תצפו למכתב או הודעה מאדם מהעבר. מי שנמצא בקשר, יש יציבות, חום ואהבה?

גדי - לא משנה מה, תלכו בדרך שלכם. אל תתנו לאף אחד לחסום ולצמצם את החופש. אתם יודעים הכי טוב מה נכון לכם. תעשו שיעורי בית ותצאו לדרך, גם אם יש התלבטות בדרך, זה בסדר לעשות בדק בית מדי פעם. בנוגע לזוגיות, הצד השני עשוי להתרכז מדי בעבודה ובעשייה במקום בקשר, לכן כדאי לסדר את הלוז בהתאם ולשתף בתחושותיכם.

שור - זה הזמן להנות ולא להיות מחושבים מדי. לגבי מצב כלכלי וקריירה תרגישו מאוד מחוייבים להרוויח ולהתבסס. הדבר יצריך מכם לג'נגל בין משימות. בנוגע לזוגיות יש פוטנציאל לאהבה חדשה לרווקים.ות, לתפוסים הקשר דורש מאמץ ונחישות להמשיך. בנוסף פגישה עם חבר מהעבר צפויה לקרות. תאמצו גישה אוהבת ומכילה במקום לבדוק ולבחון כל מהלך שלכם, זה תוקע אתכם במקום.

טלה - רק אתם תצליחו להוציא את עצמכם מהמצב הנוכחי. אל תחפשו את התשובה בחוץ. למרות הדכדוך יש בידיכם כח בלתי מוגבל ליצור את מציאות חייכם, אם רק תאמינו בכך. כדאי להיות ערים בשעות האור כך שמצב הרוח ישתפר. בנוגע לזוגיות, תזכרו שדלת אחת נסגרת כדי שאחרת תפתח. אל תשארו עם אנשים שלא יודעים להסתכל על הצד הטוב שבכם!

עקרב - זמן טוב לארגן מחדש את הבית והמשרד, לאוורר ולחדש את המרחב. תמצאו תמיד אנשים שיוכלו להיות לצדכם גם אם אתם מרגישים שנשארתם לבד. לקראת אמצע החודש פוטנציאל למתנה/העלאה במשכורת. בנוגע לזוגיות, בעוד שאלם מביאים חום ואהבה, הצד השני מראה קרירות. תמיסו אותה בעזרת האמונה שלכם בקשר.

אריה - חודש מאוד ביתי, שמאחד ומאזן את האנרגיות שלכם לאט לאט. אם נדמה לכם שיש תקיעות בנושא מסויים, תדעו שלקראת סוף החודש הכל יפתח מחדש. זכרו שמה שיש לכם, זה מה שצריך להיות, לא יותר ולא פחות. בנוגע לזוגיות, ידידות נפש עשויה להפוך לרומנטית, וקשר זוגי מעמיק את החיבור והנתינה.

לתחזית היומית לכל המזלות לחצו כאן >>

דלי - חודש מלא במפגשים חברתיים ואנשים שנמצאים סביבכם ודואגים לשלומכם. החודש מזמין אתכם לצאת מאזור הנוחות, להוציא יוזמה חדשה שקשורה בטיולים, עשייה מרובה וחברה. אדם שפגע בכם יבקש את סליחתכם. בנוגע לזוגיות, לצד השני יש הרבה מה להוכיח, בגלל ההססנות והזלזול שלו, ואתם לא הולכים לוותר לו!

תאומים - חודש באנרגיות חיוביות! אתם יציבים, החלטיים ויודעים לעמוד מאחורי המילים שלכם. אנשים ימשכו אליכם כמו מגנט וההתפתחות וההתקדמות שלכם תהיה אדירה. אתם יוצאים ממצב תקוע ולא נוח, אל עבר עתיד ורוד ונעים. אתם נעזרים באנשים שמכניסים אש לחייכם ויחד השיתוף הזה יוצר הזדמנויות חדשות. בנוגע לזוגיות, יש פוטנציאל לבילוי משותף כמו טיול בחול או מסיבה.

בתולה - הכל סביבכם פתוח להגשמה עצומה, ואנרגיות חיוביות. נראה שאתם צריכים למצוא את הכוחות והמאמצים לצאת מחוסר האמונה בעצמכם ובהמשך הדרך. ברגע שתעשו זאת ותחייכו לעולם אתם תראו שתקבלו כפליים. תנסו לשתף יותר ולדבר עם מישהו. בנוגע לזוגיות פוטנציאל חזק ביותר להיכרות ובניית מערכת יחסים טובה! פוטנציאל גם להריון למי שרוצה בכך.

סרטן - הבעירו מרווה לטיהור האנרגיות. זה הזמן לחשב מחדש את הקשרים בחייכם, ולבחור נכון סביב מי אתם נמצאים. ללכת בדרך הישר תמיד תהיה לטובתכם. שימו לב לאינטואיציות החזקות שלכם החודש ולחלומות שתחלמו כי תקבלו דרכם מסרים! בנוגע לזוגיות יהיו כמה מחזרים שתצטרכו לבחור מביניהם. קצת אקשן לא יזיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully