וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 1 עד ה-7 באוקטובר 2023

עודכן לאחרונה: 2.10.2023 / 14:17

תתכוננו לאחד השבועות המתוחים ביותר של הזמן האחרונים - עם פוטנציאל אלימות גבוהה אבל רגשי הרבה יותר מקודמיו, שרבים בו סימני השאלה וחוסר הודאות, לנוכח האירועים שקרו וקורים עכשיו

שבוע לא קל מחכה לנו, כשחמש זויות של מתח וזוית אחת של עימות יוצרות ללא ספק את אחד השבועות המתוחים ביותר של הזמן האחרונים. וכששלוש מתוך זויות המתח האלה הן עם כוכב נפטון המטשטש ומערפל, מודגש מאוד השבוע גם אלמנט חוסר הודאות ובתחומים רבים של חיינו.

אחרי שהזהרתי בתחזית השבועית הקודמת מפני סופשבוע סופר אלים אליו התנקזו זויות של אורנוס התזזיתי עם ונוס ומרס כפי שראינו בסוף השבוע שזה עתה הסתיים, מגיע לו שבוע לא פחות מתוח, עדיין עם פוטנציאל אלימות גבוהה אבל רגשי הרבה יותר שרבים בו סימני השאלה וחוסר הודאות, לנוכח האירועים שקרו וקורים עכשיו.

זה ידרוש מאתנו מיקוד וזהירות מכסימליים, ובעיקר נידרש להזהר מאוד בהחלטות שלנו שמגיעות כשאנחנו לא במיטבנו, ולכן כדאי עד כמה שאפשר לדחות אותן לשבוע הבא.

התהליכים המשמעותיים של השבוע
@ מרס בזוית מדויקת של מתח 150 עם אורנוס התזזיתי
@ מרקורי כוכב התקשורת בזוית של עימות 180 עם נפטון המטשטש ומערפל
@ ונוס הרגשית בזוית של מתח 150 עם נפטון המטשטש ומערפל
@ מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל מאזניים
@ מרקורי כוכב התקשורת יוצרת זוית מתח 150 עם סטורן הנוקשה
@ מרס כוכב האקשן יוצר זוית של מתח 150 עם נפטון המטשטש ומערפל
@ זוית של מתח 150 בין ונוס הרגשית לפלוטו היצרי

הורוסקופ. ShutterStock
הורוסקופ לשבוע הראשון של אוקטובר 2023/ShutterStock

הורוסקופ שבועי לכל מזל ממתין לכם בהמשך התחזית. אל תפספסו!

זויות המתח עם נפטון - נוכל למצוא השבוע שלוש כאלה עם הכוכבים ונוס מרקורי ומרס. נפטון מביא איתו מעורבות רגשית גבוהה במיוחד לדיאלוג עם כל אחד מהכוכבים האלה וכל אחד מהם מגיב אחרת לזוית.

ונוס בזוית של מתח 150 לנפטון - המעורבות הרגשית של כולנו מטפסת כאן לגבהים כיון שנפטון הוא אוקטבה גבוהה של ונוס. זה עלול לפגוע בכושר השיפוט שלנו ולגרום לנו לקבל החלטות רגשיות בנושאי חומר וכספים.

מרס בזוית של מתח 150 לנפטון - מרס הוא כוכב הפעולה שלנו. בזוית של מתח עם נפטון קשה לנו להתמקד במה שחשוב באמת, ומצביי הרוח שלנו קובעים את טיב הפעולה ופה ושם גם ממסמסים את הרצון לפעול.

מרקורי בזוית של עימות לנפטון - מרקורי כוכב התקשורת שלנו מול נפטון עלול לגרום לנו ליפול שולל לאשליות ופנטזיות, להיות מוקסמים על ידי אחרים או להתאהב בקלות ולהתאכזב בהמשך, וכדאי להזהר מאוד במלים שלנו כעת ולא להבטיח את מה שיקשה עלינו לקיים מאוחר יותר רק כדי לרצות אחרים.

זויות נוספות
מרקורי בזוית של מתח לסטורן הנוקשה - זו זוית בעיקר של ביקורתיות ושיפוטיות, הן את מעשי אחרים והן את המעשים שלנו. הזוית הפרפקציוניסטית הזו עלולה לגרום לנו לעבוד שוב ושוב על אותנו נושא או פרוייקט בלי פרופורציות. חשוב תחת זוית כזו לעשות סדר בחשבון הבנק.

מרס בזוית של עימות לאורנוס התזזיתי - זו ללא ספק זוית מסוכנת, שעלולה אף להיות אלימה. שני החבר'ה האלה, מרס ואורנוס, אגרסיביים וחסרי סבלנות ופועלים במהירות, והזוית הזו הופכת את כולנו לעצבניים וחסרי שקט, ומגיבים מהבטן ובעוצמה לכל גירוי קטן. זו זוית של טריקות דלת, החלטות קיצוניות ואפילו כניסה למצבים אלימים: הזוית הזו כבר הופעלה בסוף השבוע הזה וראינו חלק מהתוצאות האלה, וכדאי גם לזכור שמרס קשור גם לסכינים וסכינאות ומכשירים בכלל, והתפרצויות אלימות מהירות וחסרות שליטה.

תחת הזוית הזו חשוב גם לנהוג בזהירות בכבישים, ולהמנע מתגובות קיצוניות כשדברים לא קורים כפי שרצינו.

זוית של מתח 150 מעלות עם פלוטו הכוחני והיצרי - גם הזוית הזו עלולה להתגלות כאלימה, למרות שהיא מופיעה בעיקר במערכות היחסים שלנו ומוציאה החוצה ריבים וסכסוכים שלא טיפלנו בהם כראוי. כאן יכולים להופיע גם מאבקי כוח ואגו למיניהם, ומומלץ השבוע כשאנחנו מרגישים שהאווירה מתחילה להיות מתוחה - לעצור, לנשום עמוק, ולא לאפשר לתהליך להסלים.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו ממזל בתולה הביקורתי למזל מאזניים החברתי. אפשר לומר שבמעבר הזה יש בכל זאת בשורה חיובית: מרקורי במזל מאזניים מסמל תקשורת מאוזנת והוגנת, שיחות עומק אפשריות של אחד על אחד, ויכולת לראות את עולמו של הזולת וגם להיות קשוב אליו ולהבין אותו. אם התקשורת הזו תתחזק השבוע ובשבוע הבא נוכל לנהל שיחות מאוזנות יותר ללא מעורבות רגשית גבוהה על כל המשתמע.

שני גברים מתקוטטים באמצע כביש. ShutterStock
שבוע מאוד לחוץ ואלים יעבור על כולנו/ShutterStock

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
שני דחפים עיקריים השבוע: הדחף לנתק קשרים ולרוץ קדימה, והצורך להיות ברור וחד משמעי ולא רגשני. הרגשות חזקים אולם חשובה השליטה והאיפוק יותר משבועות אחרים - המנעו מסיכונים וריבים מכל סוג
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל טלה >>

שור
ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת זויות של מתח לנפטון ולפלוטו ואתם עלולים להטלטל השבוע בין קונפליקטים עימותים ורגשות סותרים. חשוב לא להגיב בעוצמה כשדברים משתנים, ולהשאר יציבים על הקרקע
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל שור >>

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר למזל מאזניים והחיים הופכים להיות מעט מאוזנים יותר אולם תחילה הוא יוצר זוית עימות עם נפטון והרגשות מטלטלים אתכם מעלה מטה. שבוע רגשני ומאוזן בסופו.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל תאומים >>

סרטן
השמש שוהה בבית המשפחה שלכם ביחד עם כוכב מרס, וזהו זמן טוב להשקיע בבית ובסביבתו אך גם להזהר מעימותים וויכוחים. זמן טוב גם להחלטות על שיפוצים ולאירוח מסיבי של חברים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל סרטן >>

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה במזל מאזניים אך ללא זויות עם כוכבים אחרים. האריה שלנו רך ותקשורתי יותר, אבל פה ושם מרגיש קצת לבד... זמן לפגוש חברים ולחזור למרכז האקשן, כי בלעדיו קשה לאריה.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל אריה >>

בתולה
מרקורי כוכב התקשורת שליט המזל שלכם עובר למזל מאזניים המאכלס את בית הכספים שלכם. הגיע הזמן לארגן מחדש את חשבון הבנק, ולהזהר מהוצאות גבוהות בח'ול המועד. שבוע טוב לביקורי חברים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל בתולה >>

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם מביאה איתה נדנדה רגשית מורכבת לשבוע הזה, וכדאי מאוד להזהר מפתיל קצר ואנרגיות לוחמניות. הזהרו ממעורבות רגשית גבוהה מדי, ונסו לשמור על יציבות
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל מאזניים >>


רוצים לקבל טיפ אסטרולוגי יומי? הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ "אסטרו טיפ" בלחיצה כאן >>

בערוץ האסטרולוגיה הישראלי כבר צפיתם? הנה העדכונים האחרונים >>

מזל קשת. ShutterStock
מזל קשת - חשוב במיוחד לא לקחת סיכונים השבוע, ולהזהר בכבישים בדרכים ובטיולים/ShutterStock

צפו בתחזית השבועית המורחבת:

עקרב
זוית של מתח בין ונוס הרגשית לפלוטו שליט המזל שלכם עשויה להביא איתה מעורבות רגשית גבוהה במיוחד השבוע. חשוב לא לאבד את הראש כשדברים יוצאים משליטה, עקרבים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל עקרב >>

קשת
זוית של מתח בין השמש לבין יופיטר שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה שבוע פזיז והחלטות אימפולסיביות. חשוב במיוחד לא לקחת סיכונים השבוע, ולהזהר בכבישים בדרכים ובטיולים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל קשת >>

גדי
השמש שוהה בבית הקריירה והתדמית שלכם, וזהו זמן מצוין לעמוד במרכז האירועים, ולשלוט במה שקורה. זוית מתח בין מרקורי לסטורן ממליצה על שיחות כנות וניקוי משקעים שהצטברו.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל גדי >>

דלי
זוית העימות בין כוכב מרס לאורנוס שליט המזל שלכם עלולה להיות עצבנית ומתוחה עם יד קלה על ההדק. חשוב להזהר השבוע מהחלטות קיצוניות ותגובות קיצוניות. בכל מקרה, אל תנתקו קשרים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דלי >>

דגים
נפטון שליט המזל שלכם פעיל במיוחד השבוע, וכדאי להזהר שלא לאבד פרופורציות. זויות המתח שלו עם מרס מרקורי וונוס עלולות להביא שבוע לא מאוזן מעורפל ורגשני. חשוב במיוחד להשאר עם רגלים איתנות על הקרקע.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דגים >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully