וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 24-30 בספטמבר 2023

עודכן לאחרונה: 24.9.2023 / 11:01

ימים מתוחים צפויים לנו, עם שינויים קיצוניים במצב הרוח של כולנו. נצלו את הימים האלה כדי להיות לבד. לקראת סוף השבוע דברים יראו קצת אחרת | ההורוסקופ השבועי

הורוסקופ. ShutterStock
יום כיפור מגיע בתזמון טוב למצב הרוח שלנו/ShutterStock

השבוע שלנו מתחלק בעצם לשני חלקים ושני סוגי השפעות כוכביות. נראה שהכוכבים משתפים פעולה עם יום הכיפורים הפעם והשמש יוצרת זווית של מתח מכבידה במיוחד עם סטורן הנוקשה, שמגיעה לשיאה בערב יום הכיפורים ותלווה אותנו את צאתו ואולי אפילו יום-יומיים לאחר מכן.

אולם המשך השבוע כבר שונה, בעיקר לקראת סופו. גם ונוס הרגשית וגם מרס, כוכב האקשן, יוצרים זוויות לא קלות לכוכב אורנוס התזזיתי, קצב הדברים מואץ ואיתו גם מגיעים שינויים קיצוניים במצב הרוח ובאירועים שאנחנו ואחרים מתכננים - אבל בגדול דברים הולכים להירגע יותר. מהכבד אל הקל, כמו שאומרים, ואפילו אל המפתיע. בכל מקרה, יהיה מעניין.

התהליכים המשמעותיים בשמים השבוע:
1. השמש בזווית מתח של 150 מעלות מדויקת לסטורן הקשוח.
2. ונוס בזווית פעולה מדויקת של 90 מעלות לאורנוס התזזיתי.
3. אורנוס בזווית פעולה מדויקת של 90 מעלות למרס האגרסיבי, כוכב האקשן.

איור של אישה בכמה מצבי רוח. ShutterStock
מצבי רוח משתנים צפויים לנו השבוע/ShutterStock

הזווית המכבידה של השבוע

הזווית המכבידה שלנו היא זווית המתח שבין השמש לכוכב סטורן הקשוח והמכביד, אותה כבר הרגשנו בסוף השבוע הזה והיא מגיעה לדיוקה כבר בערב ראשון, כלומר בערב הכיפורים - ותלווה אותנו לאורך יום הכיפורים עצמו.

הזווית הזו מביאה איתה תחושות של כובד ובדידות, נאמנה לרוחו של יום הכיפורים שבו אנו נשפטים על המעשים שעשינו במשך השנה שחלפה, אלא שהשיפוט הסטורני הוא שיפוט לחומרה, שיפוט של בית שמאי, ולא שיפוט המקל או סולח כמו השיפוט של בית הלל שאותו מייצג כוכב יופיטר שנקרא גם כוכב צדק. הזווית הזו מביאה איתה צורך להיות קצת לבד, להתבונן בדברים במבט ביקורתי ולשפוט את עצמנו לחומרה. אווירה פסימית תתאים גם לאווירת הצום והשיפוטיות שנפגוש בראשון ושני. רק ברביעי נשתחרר מהזווית הביקורתית הזו ואז כמו שכתבתי תגיע כבר מגמה חדשה, עם כיוון פעולה הפוך. ננסה להיות פחות פסימיים וביקורתיים הפעם - ולזכור שהמשך השבוע יהיה כבר קל יותר.

מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות גדי, סרטן, מאזניים, טלה, אריה, עקרב, שור ודלי.

הזוויות העצבניות וחסרות השקט של השבוע - אלה זוויות הפעולה והמתח שיוצר כוכב אורנוס התזזיתי והאינטנסיבי עם ונוס הרגשית ומרס כוכב האקשן. יש שוני בין הזוויות, שכן הזווית של אורנוס עם ונוס מראה פעמים רבות על הצורך להתרחק מעט וליהנות מיותר ספייס וחופש אישי, בעוד הזווית בין מרס לאורנוס מראה על חוסר שקט ברמה הפיזית, כעסים ותסכול. המשותף לשתי הזוויות הוא גישה עצבנית שעלולה לגרום לחוסר סבלנות וכעסים מסוגים שונים - ועד נהיגה לא זהירה, ויכוחים ועימותים.

בימים חמישי עד מוצ"ש חשוב לגלות מקסימום סבלנות וסובלנות כלפי אנשים בסביבתנו הקרובה והרחוקה והחשוב יותר - לא לנתק קשרים גם אם מצבי לחץ סערות ודרמות מאפשרות זאת. פעילות פיזית וספורטיבית מסוגים שונים, טיולים בחיק, הטבע הליכה רגלית ושחייה יקלו על כולנו בימים אלה.

מי בעיקר יושפע מהזוויות האלה? מזלות שור, אריה, דלי, עקרב, טלה, מאזניים, סרטן, גדי ובעצם... כולנו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
דיכאון. ShutterStock
הצורך להיות קצת לבד, רק אתם והמחשבות שלכם/ShutterStock

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
שבוע שמתחיל רגוע יחסית, אך בהמשך הופך לעצבני וחסר שקט. חשוב במיוחד כעת מינון גבוה יחסית של פעילות פיזית וספורטיבית כדי לשחרר לחצים - ולא לשמור דברים בבטן.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל טלה >>

שור
ונוס, שליטת המזל שלכם, הופכת להיות סוערת ולא רגועה מאמצע השבוע והלאה. חשוב במיוחד כעת לנקות משקעים רגשיים, לדבר על הכל ולעצור לפני שמתפרצים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל שור >>

תאומים
מרקורי, שליט המזל שלכם, שוהה במזל בתולה הביקורתי ואתם עוברים שבוע סביר יחסית ואפילו קל. יום כיפור עשוי להביא איתו במפתיע כמה תובנות חדשות שילוו אתכם לסוכות.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל תאומים >>

סרטן
השמש ומרקורי שבבית התקשורת שלכם הופכים את השבוע הזה למילולי ותקשורתי במיוחד. זהו זמן מצוין לדבר לשתף ולחלוק, במיוחד ביומיים של ערב כיפור והכיפור הזה. תנו ללב להוביל.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל סרטן >>

אריה
השמש, שליטת המזל שלכם, בזווית מתח לסטורן הנוקשה ועד אמצע השבוע תחושות של כובד, רצינות ואחריות לא יעשו לכם חיים קלים. מרביעי והלאה יתחיל השחרור ויסתיים בשבת.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל אריה >>

בתולה
גם השמש וגם מרקורי נמצאים במזל שלכם ומביאים איתם שבוע רגוע יחסית. מה שכן, חשוב להיזהר מאי הבנות וקצרים בתקשורת ולנצל את השבוע כדי לדבר על מה שחשוב באמת.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל בתולה >>

מאזניים
השבוע נפתח ברגל ימין ובאופן רגוע יחסית, אולם ונוס, שליטת המזל שלכם, הופכת את חמישי והלאה לימים טעונים ולחוצים. זמן טוב לחשבון נפש אמיתי ביחסים ולשיחות עומק.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל מאזניים >>

מזל מאזניים. ShutterStock
מאזניים: זמן טוב לחשבון נפש אמיתי ביחסים/ShutterStock

רוצים לקבל טיפ אסטרולוגי יומי? הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ "אסטרו טיפ" בלחיצה כאן >>

בערוץ האסטרולוגיה הישראלי כבר צפיתם? הנה העדכונים האחרונים >>

עקרב
שבוע טעון לפניכם ובו כדאי לא לאפשר ללחצים להשפיע על מערכות היחסים שלכם. זמן טוב להיות קצת לבד בחשבון נפש אמיתי שיעזור לקדם את השינוים שיגיעו בחודשים הקרובים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל עקרב >>

קשת
כוכב מרס במזל מאזניים מדגיש את הפן החברתי השבוע. אחרי תחילת שבוע מכבידה יחסית. התמקדו בתקשורת חכמה במערכות היחסים הקרובות ובעיקר בביחד המשפחתי.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל קשת >>

גדי
זווית של מתח בין השמש לסטורן, שליט המזל שלכם, עלולה לגרום לעצבנות ולחוסר שקט בראשון ושני. זמן טוב להתבוננות מעמיקה פנימה ולמתן מקום להחלטות משמעותיות לתקופה הקרובה.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל גדי >>

דלי
השבוע מתחיל באופן שקט יחסית, אולם מרביעי והאלה יוצר אורנוס, שליט המזל שלכם, זוויות לא קלות לוונוס ולמרס. חשוב כעת לא לקחת סיכונים מיותרים ולא לנתק קשרים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דלי >>

דגים
השמש ומרקורי עדיין מול המזל שלכם והצורך בתקשורת כנה וישירה ובדיאלוג זוגי חכם חזק מתמיד. הזווית עם סטורן מכבידה עליכם. עברו את השבוע עם אנשים קרובים באמת.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דגים >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully