וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 11-17 בספטמבר 2023 (כולל ראש השנה)

עודכן לאחרונה: 11.9.2023 / 16:23

דווקא לקראת החג זה הזמן להיות פרודוקטיביים יותר, לחפש שיתופי פעולה עסקיים, לבצע שיחות עומק שישדרגו את התקשורת שלכם ולגשת ליותר ראיונות עבודה ודייטים. בשבוע הבא תנוחו

אסטרולוגיה הורוסקופ. ShutterStock
דווקא עכשיו זמן למנף דברים. שבוע הבא כבר תחוו רגיעה/ShutterStock

הורוסקופ שבועי לכל מזל ממתין לכם בהמשך התחזית. אל תפספסו!

הכוכבים מרקורי וונוס - שכיכבו לא מעט בשמיים לאחרונה - מככבים בהם גם היום, אולם בקונספט שונה: ונוס מחלימה מהילוכה האחורי ונכנסת לזווית מעשית עם כוכב מרס שעוסקת בעיקר בשיתופי פעולה - ומרקורי ממשיך לנוע גם השבוע בהילוך אחורי אולם לא יוצר שום זווית כזו או אחרת עם כוכבים אחרים. מה זה אומר על התקשורת שלנו?

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע:
1. מרקורי, כוכב התקשורת, בהילוך אחורי ללא זוויות משמעותיות.
2. זווית פרקטית בין ונוס במזל אריה למרס במזל מאזניים.

הזווית החיובית של השבוע - זו הזווית המעשית בין ונוס הרגשית לבין מרס האסרטיבי. בעיקרון זו אחת הזווית הטובות באסטרולוגיה כיוון שהיא מייצגת את הצד הפעיל והיוזם שמשתף פעולה עם הצד המקבל, כך שנוצר שיתוף פעולה בין שתי אנרגיות שמשלימות זו את זו. בגדול זה אומר שזה הזמן לחפש לנו שיתופי פעולה בנושאים שאנו עוסקים בהם, כי בפרק הזמן הזה הם עשויים להיות יותר פרודוקטיביים ופורים - יותר מאשר אם היינו עושים אותם לבד. זה נכון גם לכל סוג של דיאלוג בין שני חלקים שמשלימים זה את זה, כמו שיחות עומק שמשדרגות תקשורת, הצלחה גדולה יותר בדייטים או בראיונות עבודה, ועוד.

מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות שור, עקרב, אריה, דלי, מאזניים, סרטן, טלה וגדי.

לחיצת ידיים. Giphy
זה הזמן לשיתופי פעולה פרודוקטיביים/Giphy

רוצים לקבל טיפ אסטרולוגי יומי? הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ "אסטרו טיפ" בלחיצה כאן >>

בערוץ האסטרולוגיה הישראלי כבר צפיתם? הנה העדכונים האחרונים >>

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

התקשורת שלנו

מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, נע כעת במזל בתולה - והשבוע כמעט ואינו יוצר זוויות לכוכבים אחרים. בגדול, זה אומר שעלולה להיות בעיית תקשורת לא קטנה השבוע לכולנו, בין אדם לאדם אחר, בין אדם לקהילה, בין גופים פוליטיים או חברתיים, ובתחושה - בינינו לבין העולם.

המצב הזה עלול להביא איתו שורה של קצרים בתקשורת, אי הבנות, כעסים ותסכולים, אך ברגע שאפשר להבין את הסיבה, אולי כדאי להשקיע למרות התסכול קצת יותר מאמץ כדי להסביר, לברר ולחפש דרכים כדי להעביר את מה שאנחנו רוצים להעביר לאחרים. בפרק זמן שכזה, על כן, כדאי לא לכעוס אם אנחנו מרגישים שמסננים אותנו, לא מבינים אותנו או אפילו אם נדמה לנו שלא סופרים אותנו: לכל דבר יש סיבה ולכן כדאי השבוע להשתדל קצת יותר.

מי בעיקר יושפע מחוסר הזויות הזה? בעיקר המזלות המשתנים, בתולה, קשת, תאומים ודגים, אבל בגדול - כולנו.

זוג כועס. ShutterStock
הימנעו מקצרים בתקשורת/ShutterStock

צפו בתחזית המורחבת:

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל מאזניים ממול, ואתם לא ממש במיטבכם. עייפות ותסכול עלולים להופיע עכשיו אבל חשוב לחזק את הגוף כעת. המנעו מריבים מיותרים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל טלה >>

שור
ונוס שליטת המזל שלכם סוף סוף מגבירה את הקצב ומאותתת ששיתופי פעולה השבוע יכולים בהחלט להיות כוון ודרך להשיג את המטרות שלכם. אל תפעלו לבד, שוורים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל שור >>

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי במזל בתולה, כשהוא מצביע על צורך לעשות בדק בית אמיתי בקשרים ובתקשורת עם הבית והמשפחה. זמן לחפור פנימה, ולדבר.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל תאומים >>

סרטן
הילוכו האחורי של מרקורי מתרחש כעת בבית התקשורת שלכם ומזמין אתכם לשדרוג תקשורתי עם אנשים קרובים ורחוקים. זמן להתפייס עם אנשים שאיתם רבתם, ולסגור מעגלי תקשורת שמיצו את עצמם, ולפנות מקום לחדשים
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל סרטן >>

אריה
ונוס חוזרת בעוצמה לקצב המוכר בהילוך רגיל במזל שלכם וזוית פעולה שהיא יוצרת עם יופיטר כוכב השפע מחזקת את הצורך לנוע לפעול ולעשות ולרוץ קדימה עם תכניות פעולה חדשות ומלהיבות. הקשיבו לה.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל אריה >>

בתולה
מצד אחד השמש שבמזל שלכם כעת חוגגת לכם יום הולדת, ומצד שני מרקורי שליט המזל שלכם נמצא שם גם הוא אבל בהילוך אחורי.. זה עלול קצת לתסכל כשנדמה שדברים לא זזים בכיוון הרצוי. סבלנות.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל בתולה >>

מאזניים
מרס כוכב האקשן נמצא במזל שלכם ומביא איתו הרבה דרייב ועוצמה רגשית ופיזית. זמן טוב להכנס לפעילות פיזית יזומה ולחדר הכושר, ובמקביל-לנסות ולהריץ קדימה יזמה חדשה או שתים, ולא לפחד מעימותים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל מאזניים >>

עקרב
ונוס הולכת קדימה בבית הקריירה שלכם, ונדמה שהעולם מפרגן לכם קצת יותר, מבין קצת יותר, ואפילו משתף אתכם פעולה. זה הזמן להגדיר מחדש ובאופן מדויק את התכניות שלכם.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל עקרב >>

קשת
יופיטר שליט המזל שלכם נמצא במזל שור הפרקטי ונכנס לזוית פעולה עם ונוס הרגשית שמביאה איתה רצון חזק לממש רעיונות, ולהכנס ליזמות חדשות. זהו זמן טוב לקבל החלטות לטווח ארוך בעיקר כאלה הקשורות לנסיעות או צמיחה אישית.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל קשת >>

גדי
כוכב מרס שוהה בבית הקריירה שלכם ומריץ אתכם קדימה בדרייב חזק וצורך בעשייה. מקבץ הכוכבים במזל בתולה מביא איתו צורך לראות את כל התמונה אך גם לסגור מעגלי תקשורת שמסיטים את תשומת הלב שלכם מהעיקר.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל גדי >>

דלי
ונוס שהולכת קדימה עכשיו במזל אריה מביאה צורך חזק יותר להקשיב ללב, ובמקביל יכולת להשקיע בקשר רגשי קרוב, להעמיק ולהתקרב יותר, ואם הלב פנוי - לצאת לסדרת היכרויות מעניינות בלי פחד. תנו ללב להוביל.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דלי >>

דגים
הילוכו האחורי של מרקורי כוכב התקשורת במזל בתולה שממול, מאפשר בדק בית אמיתי בכל מה שקשור לזוגיות ולמערכות היחסים שלכם, דגיגים. זה בדיוק הזמן למצוא לכם פרטנרים הן לשותפות מקצועית, והן לשיחות עומק על יחסים, כשאפשרות לעשות זאת לגבי קשרים מהעבר אפשרית גם היא.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דגים >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully