וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברבי Vs בראץ: מה יעלה בגורל שני המתמודדים הבולטים של "האח הגדול 2023"? ניתוח נומרולוגי

הולי הברי

עודכן לאחרונה: 10.9.2023 / 10:48

לא משנה מי יזכה הערב בגמר "האח הגדול", סתיו קצין וליאל קוצרי יהיו לשני המתמודדים הזכורים ביותר מהעונה הזאת. הם היו האויבים הגדולים ביותר והפכו לחברים הטובים ביותר. הנומרולוגית הולי הברי פיענחה מה יעלה בגורל השניים ביום שאחרי

ליאל קוצרי נגד סתיו קצין - האח הגדול 2023/tiktok.com/@bigibrotheril

גמר האח הגדול 2023 ייערך הערב (ראשון) ברשת 13 - ואליו הגיעו סתיו קצין, ליאל קוצרי, יובל מעתוק, יענקי גולדהבר ושניר בורגיל. על אף שנכון לרגע זה בכלל לא ברור מי יהיה הזוכה הגדול את העונה, ברשת פורסמו כמה סקרים שמציבים את סתיו, יובל ויענקי כמועמדים חזקים יותר לזכייה.

הנומרולוגית הולי הברי בחרה שלא להתייחס לסקרים, כשלדבריה "הכל יכול לקרות בגמר הזה", והתמקדה בשני המתמודדים הבולטים ביותר מחמשת הפיינליסטים, כשעם כל אהבתה ליענקי, שניר ומעתוק - אין ספק שאלה סתיו וליאל (או ליתר דיוק היריבות ביניהם) שהביאה לנו את רגעי הדרמה הבלתי נשכחים של העונה. היא פתחה את מפת הלידה של השניים כדי להבין האם הם באמת דומים כפי שהם טוענים שהם, האם הם מה שהם טוענים שהם או שהם המציאו לעצמם דמות (כפי שחלק מהדיירים טענו בעבר) ומה בדיוק מצפה להם ביום שאחרי היציאה מהבית המפורסם במדינה.

הנה הפרשנות שלה על ליאל קוצרי, בראץ' וסתיו קצין, ברבי:

סתיו קצין ליאל קוצרי. רן יחזקאל,
ברבי נגד בראץ': מי הדמות הבולטת יותר של העונה הזאת?/רן יחזקאל

ליאל קוצרי (16.11.1994) - יודע ליצור קשרים מתי ועם מי שהוא רוצה

ליאל קוצרי הוא אדם סופר אינטואיטיבי. הוא רואה את העולם מלמעלה, עושה זום על הסיטואציה. הוא פזיז בהחלטות ורצוי שיזהר מהתוצאות. הוא זקוק להמון שינויים בחייו - אלו נותנים לו דרייב חיובי.

הוא אינטליגנטי וחריף מאוד. רואים את זה בויכוחים הסוערים שלו בבית האח הגדול. הוא אדם עמוק מאוד. לוקח על עצמו המון אחריות, גם אם לא שייכת אליו - ומתמודד איתה בדרך כלל לבד. הוא תמיד בשביל כולם אך פחות יודע לבקש עזרה. הוא מתמודד עם לא מעט דרמות בחייו. הוא נסגר בתוך האגו שלו וזה קצת חבל.

הוא מנהל בחסד עליון ויצליח בתפקידי ניהול גם בעתיד. איש עם נתינה גדולה ואם פוגעים בו -
הוא פוגע חזרה (מזכיר לנו מישהי?). סבלנות בחיים זהו שיעור קשה אך חשוב לליאל. הוא יודע לשכנע פילים בטענות שלו, והקטע שהוא מצליח יותר בסביבה שפחות מכירה אותו, מה שמהווה עבורו הצלחה בעמידה/מכירה מול אנשים.

ליאל אדם חזק אך לפעמים מוביל את עצמו להרס עצמי במודעות מוחלטת, אולי כדי לאסוף ולחבר את חלקיו במדויק יותר. הוא אוהב אתגרים מתוך ריצה קדימה אך תלותי בחיי משפחה תקינים. פה יהיה תמיד קונפליקט שיקשה על בחירת החלטות. הוא שנון, סקרן, רב תחומי, מתקשר מלידה, אוהב שיחות עם אנשים, טיולים, מוסיקה שעבורו הם גם סוג של תרפיה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

מה יהיה ביום שאחרי הגמר הגדול?

ליאל חווה השנה שנת התחזקות והנאה מהתוצר הגשמי. ביום הולדתו הקרב, ליאל יכנס לשנה של חשבון נפש. סיומים ופרידות. עליו להעסיק את עצמו כמה שיותר בגשמיות על מנת להתחזק ולהאמין בעצמו. הוא יחווה השנה סגירת מעגלים שיבואו לידי ביטוי באופן פסיבי. כל מה שלא בשליטתו, נסגר באופן עצמאי - ולטובתו. אובדן השליטה הוא רק אשלייה. זכות הבחירה היא שלו, רק שיפקח
עיניים ויסתכל סביבו. יש המון הזדמנויות טובות שם.

ביום הולדתו ה-30 הוא יחווה תחילתה של תקופה מלאת הזדמנויות אישיות ומקצועיות והגנה משמים, תקשורת טובה וקשרים חדשים שנרקמים. תחום מקצועי חדש בפתח וזוגיות טובה ומיסוד הקשר גם. חוויות חדשות יביאו לו משמעות חדשה לחיים. אם ידע לנצל נכון את הכישרונות שלו, הוא יצליח בגדול, במיוחד בכל מה שקשור לעסקים בחו"ל.


עוד בנושא:
מה יגרום לי לחרוג ממנהגי ולהצביע לתכנית ריאליטי לראשונה בחיי

"למדתי שגם מלך בוכה": אברהם מסכם את החוויה בבית האח הגדול

סתיו קצין (13.11.1989) - אחד בפה אחד בלב

אם היה אפשר לעטוף את הדמות הזו שנקראת ברבי במילה אחת, הייתי קוראת לה שחקנית - שחקנית טובה. הצד הנוקשה והבטוח שהיא בחרה להציג בפני כל הצופים מחפה על רגישות יתר ותלותיות רבה במשפחה ובאנשים. השבריריות והרגישות שהיא מפגינה באה מחולשות פיזיות בלתי מוסברות שלה,
דרכן היא מחפשת אמפתיה אצל הסובבים אותה.

היא אינטליגנטית, מחפשת אחר הצדק ומאמינה דוגלת בדרך "כבדהו וחשדהו". היא לא מאמינה באנשים, כי היא בן אדם פסימי. היא משתפת רגשות פנימיים רק עם מי שקרוב אליה. אם היא נפגעת - היא פוגעת, ממה כפי שהיא מתארת על עצמה.

קריירה וכסף חשובים עבורה כמעט מעל הכל. תמיד בקונטרול על עצמה ועל אחרים מרחוק. החיים מקשים עליה אבל יש לה הרבה כוחות פיזיים. למראית עין, היא תשחק את המשחק המושלם, תראה שהכל מצויין אצלה ולא תשתף, תתחבא בחדר ותמצא לספר לעצמה את התסריט הגרוע ביותר בגינו נפגעה. היא ממוקדת מטרה להצליח. לא רואה בעיניים, גם אם צריך בדרך לפגוע באנשים או "לרמוס" אותם - הכול מקדש אצלה את המטרה.

האתגר שלה הוא לנשום עמוק, לכבד ולהתנהג בטאקט, להביע סלחנות וויתורים כלפי האחר. המראה הפרובוקטיבי, הקצנת הרגשות, הדיבור התקיף והתנהגותה המפוקפקת מחביאים בפנים אדם רך וטוב - והשימוש בהתנהגות הזאת הוא ביטוי לחוסר הביטחון שלה.

@shirzarfati אז אל תשכחו להצביע לברבי ולעשות טיקטוקים? מילים: סתיו קצין #שירצרפתי #סתיוקצין #ברבי #האחהגדול ועל הכל אחראים האלופים ?? @Niv Shtubi ♬ original sound - Shir Zarfati

מה יהיה ביום שאחרי הגמר הגדול?

השנה סתיו קצין נמצאת בשנה מורכבת. יש לה המון פחדים. התחושה שכולם נגדה היא סובייקטיבית. זמן מתסכל. אך הכל בראש שלה. מכיוון שזה כך, אני ממליצה לה דווקא בזמן הזה לעשות המון השתדלות להרבות בהרמוניה עם הסביבה. השהייה בבית סגור המון זמן דווקא לא מומלצת עבורה בזמן הנוכחי. זה
מקנה לה המון בדידות למרות האנשים סביבה.

השנה הזאת היא שנת תיקון עבורה, שנה שהבחירה ליזום שינויים תהיה שגוייה. כל הקשור
בבניה מומלצת, בפירוק - פחות. השנה נפתחות לה אפשרויות רבות לפרסום והכרה עצמית, עסקית, רגשית, אישית ומקצועית. העצה שלי לסתיו היא להיות ממוקדת על משהו אחד ופחות להתפזר. להקפיד לעשות צעד צעד וההצלחה בהחלט חבוייה שם.

היא תמצא זוגיות ואולי אפילו תתחתן בשנית, אך תצטרך ללמוד לא למלא את עצמה בתסכולים, כפי שהיא רגילה.


הכתבת היא הולי הברי, יועצת זוגית ונומרולוגית. תוכלו לקרוא עליה עוד באתר שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully