וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 4-10 בספטמבר 2023

עודכן לאחרונה: 4.9.2023 / 9:53

השבוע המצב קצת נרגע: ונוס חוזרת להילוך רגיל, הרגשות חוזרים לקרקע מוצקה, המתחים נרגעים ומצב הרוח משתפר - ובכל זאת, יש משהו אחד שכדאי לכולנו להיזהר ממנו

הורוסקופ. ShutterStock
אפשר לקחת אוויר השבוע. המתחים יורדים/ShutterStock

בזמן האחרון לא מעט אירועים היו קשורים להילוכם האחורי של ונוס ומרקורי. הצורך הזה לסגור מעגלים רגשיים מצד אחד ומצד שני להפיל אסימונים כדי שבקרוב אפשר יהיה ללקק את הפצעים ולחזור לצמיחה, הפך עוצמתי ככל שמה שקרה בחיינו היה מתסכל ומאכזב.

גם שני האירועים המשמעותיים השבוע נוגעים להם בצורך הזה. הראשון, יש לומר, משמח: ונוס הרגשית חוזרת להילוך רגיל, המתחים והרגשות נרגעים - ולמרות שיקח זמן עד שההשפעה תורגש באמת, הרי שכיוון הפעולה הזה הוא בהחלט חיובי. גם האלמנט השני הוא יותר מסמלי: השמש שנעה קדימה פוגשת במעלה ה-13 במזל בתולה את מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, שנע בהילוך אחורי במעין מפגש מעניין של עבר והווה - סטייל איפה היינו ומה עשינו בדיוק הזמן הזה בשנה שעברה למשל? והופכת את כל נושא הזמן, הטריוויאליות שלו והתפקיד שלו בחיינו למשמעותי במיוחד.

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע:
1. צמידות בין השמש שהולכת קדימה לבין מרקורי שהולך אחורנית במזל בתולה.
2. ונוס חוזרת להילוך רגיל במזל אריה.

האירוע המשמעותי בשמיים השבוע - זהו חזרתה של ונוס הרגשית האהובה שלנו מהילוך אחורי להילוך רגיל במזל אריה. זה היה פרק זמן לא קל עבור רבים מאיתנו ומערכות היחסים שלנו היו אלה שלפעמים שילמו את המחיר. הצורך לשדרג יחסים, לשדרג תקשורת רגשית, לדבר בכנות ובאומץ ולפעול מהלב באופן אותנטי החזיר רבים לתחושת הבסיס שבה הרגשות הראשוניים שהרגשנו פעם קמו לתחיה. לעיתים זה החזיר זכרונות ממערכות יחסים של פעם ואפילו אנשים מפעם. כעת כשנפלו כל האסימונים אפשר לחזור לבסיס הרגשי עם כמה תובנות חדשות וליישם במערכות היחסים - או להמשיך הלאה.

מי בעיקר מושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, עקרב, דלי, אריה, מאזניים, סרטן, גדי, טלה אבל בעצם... כולנו.

הצמידות המעניינת של השבוע - זו הצמידות שבין השמש לבין מרקורי שנמצא בהילוך אחורי. אפשר לומר שזו צמידות שמחברת לנו זכרונות עבר - מרקורי - עם המקום העכשווי שאנחנו נמצאים בו שאותו מייצגת השמש. המיקום הזה מחבר עבר והווה, מביא אותנו למסקנות למה היינו ומה רצינו שיהיה, ואולי גם יגרום לנו ליום אחד לפחות לפעול אחרת.

מי בעיקר יושפע מהצמידות? מזלות בתולה, תאומים, קשת, דגים, אריה, דלי, עקרב ושור.

גבר ואישה משוחחים במקום הומה. ShutterStock
אפשר לחזור לבסיס הרגשי עם כמה תובנות חדשות וליישם במערכות היחסים/ShutterStock

רוצים לקבל טיפ אסטרולוגי יומי? הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ "אסטרו טיפ" בלחיצה כאן >>

בערוץ האסטרולוגיה הישראלי כבר צפיתם? הנה העדכונים האחרונים >>

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
זווית של מתח בין מרס, שליט המזל שלכם, לסטורן הנוקשה מלווה חלק מהשבוע ולא עושה לכם חיים קלים. הימנעו מביקורתיות יתר, שמרו על הבריאות וצאו לעשות ספורט ולהפעיל את הגוף.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל טלה >>

שור
ונוס, שליטת המזל שלכם, מסיימת סוף סוף את הילוכה האחורי וזה ישפיע לטובה בעיקר על נושאים הקשורים לבית ועל היחסים במשפחה. זמן טוב להוריד הילוך, להתפייס, לנקות משקעים ולחזור לתחושת הביחד.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל שור >>

תאומים
מרקורי, שליט המזל שלכם, ממשיך לנוע בהילוך אחורי במזל בתולה המאכלס את בית המשפחה שלכם, ואתם עלולים לפגוש אי הבנות וקצרים בתקשורת דווקא עם אנשים קרובים. זמן טוב לסגירת מעגלים, תאומימים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל תאומים >>

סרטן
הילוכה האחורי של ונוס שעשה לכם קצת בלגאן בכל מה שקשור לכספים וחומר נעצר - וכעת אפשר לראות ולהבין בדיוק היכן אתם עומדים. זמן טוב לטיפול שורש בכל מה שקשור לחשבון הבנק שלכם ולבניית תכנית כלכלית חדשה.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל סרטן >>

אריה
ונוס הרגשית חוזרת להילוך רגיל במזל שלכם, מה שכנראה יוריד כמה דרמות מיותרות מסדר היום, ויתחיל להכניס רגיעה לכל מה שקשור לעולמכם הרגשי. הגיע הזמן לייצב את השורות ולחזור לעצמכם, אריות.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל אריה >>

בתולה
השמש ממשיכה לנוע במזל שלכם ולשאוף קדימה, אולם מרקורי שנמצא במזל שלכם שואף אחורה. הקונפליקט הזה ילווה אתכם בתקופה הקרובה ולכן כדאי כעת לחכות עם החלטות משמעותיות - הן עלולות להשתנות כשמרקורי יחזור להילוך רגיל.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל בתולה >>

מאזניים
כוכב מרס שוהה במזל שלכם ומביא איתו הרבה מאוד אנרגיה ועוצמה, אולם מרס מביא איתו גם גישה עצבנית וחסרת שקט, קיטורים וריבים ועימותים, וכל מה שמנוגד לאופיו השקט והסבלן של המאזנאי. אין ברירה - מלת המפתח שלכם היא סבלנות - והרבה.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל מאזניים >>

עקרב
חזרתה של ונוס להילוך רגיל בבית הקריירה שלכם מסמלת גם את היכולת שלכם להימנע מעימותים מסוגים שונים עם סמכויות או הורים, לחזור לרוח הטובה וליהנות מים של עוצמה וקסם אישי. תנו לזה שבוע - וזה יעבוד.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל עקרב >>

קשת
הילוכו האחורי של מרקורי במזל בתולה המאכלס את בית הקריירה שלכם עלול לפגוע בשיקול הדעת שלכם. כעת זה אינו זמן טוב ליוזמות חדשות, אלא בעיקר זמן לסגירת מעגלים הקשורים ליוזמות ישנות.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל קשת >>

גדי
כוכב מרס נמצא כעת בבית הקריירה שלכם וזה עשוי להביא איתו דרייב רציני לעשייה מזורזת, אולם חשוב להיזהר עכשיו מהחלטות אימפולסיביות ללא שיקול דעת אמיתי, שעלולות לפגוע בכם. גישה חסרת שקט עלולה לקלקל כעת יוזמות יפות - וחבל.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל גדי >>

דלי
ונוס חוזרת לעצמה ולהילוך רגיל במזל אריה שמול המזל שלכם השבוע וזה אומר שתהליכים הקשורים למערכות היחסים ולזוגיות שלכם מחזירים לאט לאט את האמון למערכת. זהו זמן לדבר על הכל ולגלות אחריות רבה יותר בדיאלוג הזוגי.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דלי >>

דגים
הילוכו האחורי של מרקורי בבית היחסים והזוגיות שלכם מביא איתו בעיקרון פרק זמן שבו אפשר לשדרג את התקשורת הזוגית, לשנות את הטון, לדבר על הדברים החשובים באמת ולנקות משקעים רגשיים שהצטברו. שווה נסיון.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דגים >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully