וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיפ השבועי למזל שלכם: 3-9 בספטמבר 2023

עודכן לאחרונה: 3.9.2023 / 13:32

מוכנים לשבוע החדש? הנה טיפ קטן לכל מזל שיכין אתכם יופי לשבוע המאוד מורכב שלפנינו

"שני המזלות האלה סוף סוף חופשיים"/tiktok.com/@innerworldsastrology

טלה
הירח שוהה כעת במזל שלכם, אבל זווית המתח בין מרס - שליט המזל שלכם - לסטורן עדיין בסביבה. מצב הרוח שלכם משתנה מדי יום ואתם עשויים למצוא את עצמכם בויכוחים מיותרים עם אנשים שקרובים לכם. התמקדו כעת בעבודה - ורק במה שממש צריך לבצע.

שור
כשהירח במזל טלה אתם עוד לא ממש במיטבכם, אבל מחר הדברים יתחילו להשתפר. אתם צפויים לקבל מחמאות על העבודה שלכם וזה ידרבן אתכם לבצע שינויים גם בחיים האישיים שלכם. מצאו זמן לאזן בין עבודה לחיים האישיים שלכם.

תאומים
מרקורי ממשיך לנוע אחורנית בבית המשפחה ולסבך לכם קצת את העניינים שם, אבל הירח הטלאי מביא איתו ימים שמחים יחסית וכמה מפגשים מעניינים. הגיע הזמן להשקיע בדברים שקצת השארתם מאחור.

סרטן
קריירה ודרייב - את הימים האלה כדאי להקדיש לשני אלה. קחו אוויר ולמרות הכובד - נסו לפרוץ ביוזמה חדשה ומעניינת, כמו גם שיתופי פעולה. עמדו על שלכם והקפידו על לו"ז נוקשה, גם אם תאלצו לדחות מפגשים חברתיים לשבוע הבא.

אריה
מקבץ הכוכבים בבית הכספים שלכם שכולל את השמש, מרס ומרקורי עלול לגרום להוצאות רציניות ואיבוד שליטה. אל תוציאו על מה שלא חשוב באמת. השקיעו ביצירה, פעילות גופנית וברומנטיקה. בהמשך השבוע תחול רגיעה.

הורוסקופ. ShutterStock
הטיפ האסטרולוגי שיעזור לכם לעבור את השבוע הזה בשלום/ShutterStock

בתולה
ימי ההולדת הם בדרך כלל חג אבל כששליט המזל שלכם (מרקורי) נמצא בהילוך אחורי, אלה גם ימים לפסק זמן משמעותי למחשבה. אתם גם ככה מרגישים ירידה במוטיבציה ועמוסים רגשית. תרשו לעצכמם לדחות דברים לשבוע הבא, אם אפשר כמובן - ועשו רק את מה שבאמת חשוב.

מאזניים
ונוס, שליטת המזל שלכם, ממשיכה לנו בהילוך אחורי - אבל מאמצע השבוע היא מתחילה לנוע קדימה ומסתיים לו פרק הזמן שנועד לחשבון נפש זמני. הסיקו מסקנות וצאו לשינוי. מצאו פרטנר שיעזור לכם לשנות תוך שמירה על היציבות שכל כך חשובה לכם.

עקרב
התחום המקצועי מצריך דיוק והקפדה על הפרטים הקטנים. זהו זמן טוב לקבלת החלטות לגבי כיוון ודרך בתקופה הקרובה. אתם עשויים להרגיש קצת אופטימיות יתר השבוע שאין בזה דבר רע - אבל אולי כדאי לנסות להישאר על הקרקע. השקיעו בעבודה.

להורוסקופ היומי לכל המזלות לחצו כאן >>

קשת
הירח שבמזל טלה נותן רוח גבית ליופיטר ומאפשר לכם להשקיע במה שמרגש אתכם באמת. זמן לפעול מאהבה, קשתים. אלה הולכים להיות ימים טובים למערכות היחסים שלכם - בזוגיות או בעבודה. אל תתפשרו על פחות ממה שמגיע לכם.

גדי
זווית המתח בין סטורן, שליט המזל שלכם, למרס מביאה איתה עדיין מתחים ולחצים. מצאו פתרונות לנזק שנעשה בחשבון הבנק שלכם. הזדמנויות חדשות צפויות להיפתח עבורכם בהמשך השבוע - הקשיבו לעצמכם.

דלי
תקשורת חמה ונלהבת מביא איתו הירח שבמזל טלה. אלה ימים מצויינים להיכרויות מעניינות ולדיאלוג פורה עם קולגות מקצועיות. אתם במצב רוח טוב - נצלו אותו גם עבור התחום הרומנטי. הכוכבים בעדכם.

דגים
מקבץ הכוכבים הגדול במזל בתולה שממול מכריח אתכם לחשוב ולפעול במערכות היחסים שלכם. ימים מצויינים לשדרג את התקשורת הזוגית. רק נסו לפעול אחרי מחשבה ארוכה ולא באופן אימפולסיבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully