וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ לשנה העברית תשפ"ד: שנה של שינויים

עודכן לאחרונה: 17.12.2023 / 11:31

מה מצפה לנו בשנה העברית החדשה, תשפ"ד? תחזית אסטרולוגית המתמקדת בשני שינויים מרחיקי לכת במצב הכוכבים השנה - והשפעותיהם על כל אחד מהמזלות

הורוסקופ. ShutterStock
הורוסקופ לשנת תשפ"ד/ShutterStock

בשנה העברית החדשה, תשפ"ד, יהיו שתי התרחשויות מיוחדות בשמיים - פלוטו שיעבור חזרה לדלי בינואר 2024 ויופיטר שיעבור למזל תאומים בסוף מאי 2024.

פלוטו הוא כוכב כוחני ועוצמתי. הוא אחראי על תהליך התחדשותי משמעותי: מוות של הקיים ולידה שלו באופן חדש ומחודש. המקומות בהם הוא עובר חווים את התהליך הזה, אולם חשוב לזכור שפלוטו הוא כוכב איטי והתהליך כולו יכול לקחת שנים ארוכות. יופיטר נחשב לכוכב השפע: הוא בעצם מרחיב את השפעת המזל שאליו הוא עובר ויוצר הזדמנויות להתרחבויות ולשפע, אלא שאלה לא קורים מעצמם ותלויים במאמץ שאנחנו נעשה כדי לגרום לזה לקרות.

כך השינויים הללו ישפיעו על כל מזל:


מזל טלה (20.04 - 21.03)

מעברו של פלוטו למזל דלי המאכלס את הבית החברתי שלכם, מביא איתו שינויים בדרך שבה אתם משתתפים ותורמים לקהילה. פלוטו גורם לטלה שלנו - שעד עכשיו היה בדרך כלל מרוכז בעצמו ובסביבתו הקרובה - להפוך לחברתי יותר, ומכיון שהטלה בדרך כלל אוהב גם לקחת פיקוד, אפשר לומר שהוא בהחלט עשוי להפוך לסוג של יזם חברתי. זו בהחלט תהיה השנה שלכם לפעול, טלאים.

מעברו של יופיטר בחודש מאי מביא איתו ים של קשרים חדשים ומועילים לכם, עם אפשרויות לשיתופי פעולה שלא היו עד עכשיו, גם בגלל שהטלה מוכן לשתף אחרים בתכניות שלו.

הורוסקופ יומי למזל טלה >>

מזל טלה. ShutterStock
מזל טלה/ShutterStock

מזל שור (20.05 - 21.04)

ונוס, שליטת המזל שלכם, הייתה בהילוך אחורי עד כה והכריחה אתכם להתארגן מחדש ולשנות גישה. אחרי שפעלתם בזהירות ונמנעתם מלקיחת סיכונים מכל סוג שהוא - זה הזמן לעשייה אמיתית.

יופיטר, כוכב השפע, יוצא מהמזל שלכם השנה ועובר לבית הכספים והעשייה. זמן להעביר הילוך, לפתוח דף תקשורתי וכלכלי חדש - ולהתמקד בתהליכי הצמיחה וההרחבה שמביא איתו יופיטר. זהו זמן טוב לתרגם את כל מה שתכננתם וצברתם השנה לעשייה בשטח - ולהרחבת חשבון הבנק שלכם. כן, זה הזמן להוציא תוכניות לפועל. זהו זמן טוב לתת לחלומות שלכם להתבטא - ולנסות ולממש אותם.

פלוטו שנכנס לבית הקריירה שלכם בסוף חודש ינואר, יביא איתו רעב להגיע לעמדות כוח והשפעה. עשוי להתחיל לו כעת תהליך איטי שבו פלוטו יזניק אתכם קדימה בשנים הקרובות. זה לא יהיה מהיום למחר. לאט לאט תאספו כוח ותהיו עוצמתיים ומשמעותיים יותר בהמשך, אם תפעלו בחכמה: התקדמות איטית והדרגתית - ולא גל של אמביציה אובססיבית שקשה להפסיק.

הורוסקופ יומי למזל שור >>

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מזל שור. ShutterStock
מזל שור/ShutterStock

מזל תאומים (21.06 - 21.05)

מעברו של יופיטר - כוכב השפע, ההתפתחות וההתרחבות - למזל שלכם במאי 2024 מביא שנה מקסימה לתאומים, בעיקר אלה שהיו רדומים עד אז ויקחו יוזמה, יזהו הזדמנויות להתפתחות אישית וירוצו קדימה. אל תשארו במקום. יופיטר עוזר למי שעוזר לעצמו.

פלוטו במזל דלי יביא איתו צורך בצמיחה אישית והרחבת אופקים, הן דרך נסיעות ארוכות והן דרך לימודים: כל אחד מהנושאים האלה עשוי להיות משמעותי כדרך לצמיחה עבורכם, אם דרך הרגליים בנסיעות ואם דרך הראש בלימודים. זמן טוב גם לחשוב על חיים בחו"ל ואולי גם על קריירה שם.

מוקדם יותר השנה סטורן עבר לבית הקריירה שלכם. סטורן ישהה במיקום הזה עד סוף 2025 ויכריח אתכם להגדיר מטרות ודרכי פעולה בכל מה שקשור לאמביציה ולקריירה - ולדיאלוג עם העולם.

הורוסקופ יומי למזל תאומים >>

מזל תאומים. ShutterStock
מזל תאומים/ShutterStock

מזל סרטן (22.07 - 22.06)

פלוטו יוצא ממזל גדי ומוריד לחצים בנושאי יחסים ושותפויות. כעת הכיוון הוא התחדשות: לקחת את מה שיש וליצור משהו חדש. יופיטר שעובר למזל תאומים עשוי להביא איתו הרבה עבודה מאחורי הקלעים ומתחת לפני השטח. אורנוס שבמזל שור מאפשר לכם להתקדם מבחינה טכנולוגית ולמצוא אזורי פעולה חדשים.

זוהי שנה של ניקוי משקעים לפני שהשנה הבאה תביא איתה פריצות דרך - ואם תפעלו בחוכמה בשנה הזאת ותנקו את הפחד מפני יציאה עוצמתית אל העולם מול הביישנות הסרטנית הטבעית, הרי שבשנה הבאה, תשפ"ה, תוכלו לראות את ההשפעה של ההשקעה והצעדים האלה. אם תפעלו נכון, הצמיחה תהיה מהירה וחדה.


הורוסקופ יומי למזל סרטן >>

מזל סרטן. ShutterStock
מזל סרטן/ShutterStock

מזל אריה (22.08 - 23.07)

עד לאחרונה ונוס הרגשית עצרה תהליכי צמיחה וגרמה לאי הבנות וקצרים בתקשורת וביחסים. פלוטו עובר למזל דלי בסוף ינואר 2024, יתייצב מול המזל שלכם, וישהה שם שנים רבות. גם פלוטו הוא אתגר אמיתי למי שנמצא מולו, הן ביחסים והן בהתפתחות אישית. זהו זמן שבו מערכות היחסים הופכות משמעותיות במיוחד ופלוטו מחזק אותן - או מאפשר להיפרד מהן אם הן אינן בונות, כדי שאפשר יהיה להמשיך הלאה. זו שנה שבה תחליטו למסד קשר או לעבור לשלב רציני יותר בקשר - או להיפרד.

לא הכל כך כך דרמטי. מעברו של יופיטר לבית החברתי שלכם יביא איתו הרבה חברויות ומעגלים חברתיים חדשים. זמן להכיר אנשים חדשים.

הורוסקופ יומי למזל אריה >>

מזל אריה. ShutterStock
מזל אריה/ShutterStock

מזל בתולה (22.09 - 23.08)

התחום המקצועי ונושאי בריאות שהזנחתם בשנתיים האחרונות יהיו משמעותיים במיוחד עבורכם השנה. זהו זמן שבו תוכלו לפתח מיומנויות שקצת נדחקו אצלכם ולהגיע רחוק בתחומכם. מעברו של יופיטר לבית הקריירה יחזק את המגמה הזו ויאפשר לכם לקדם את מה שחשוב לכם באמת ולהצליח, לזכות במקורות פרנסה חדשים ולשפר את המצב הכלכלי שלכם.

זו שנה טובה מאוד עבורכם, בתולות, גם בפן הזוגי - עם העמקת קשים שחשובים לכם. המלצתי היא עד ראש השנה 2024 להגדיר מטרות ולהיערך, בעיקר מבחינה מקצועית - ולצאת לביצוע כבר לאחר החגים בשנה הזו.

הורוסקופ יומי למזל בתולה >>

מזל בתולה. ShutterStock
מזל בתולה/ShutterStock

מזל מאזניים (23.10 - 23.09)

ונוס, שליטת המזל שלכם, נמצאת בהילוך אחורי עד סוף ספטמבר ומאפשרת לכם לסגור מעגלים שמיצו את עצמם - ולשדרג בהמשך את התקשורת שלכם עם מוסדות וארגונים בחייכם, לקדם ולשווק את עצמכם - ולהתגבר על הפחדים.

בסוף ינואר 2024 פלוטו היצרי יכנס לבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם - מה שיביא לשנה מרגשת במיוחד. האהבה שפלוטו מביא איתו היא אהבה טוטאלית, של גוף ונפש, וזה אומר שאם עדיין לא מצאתם את הנפש התאומה - יש סיכוי טוב שזה יקרה השנה. היצירתיות שלכם תגבר ותתחזק, ואיתה גם היכולת לקדם אותה ואתכם אם באמת תהיו נאמנים לה ולעצמכם.

הורוסקופ יומי למזל מאזניים >>

מזל מאזניים. ShutterStock
מזל מאזניים/ShutterStock

מזל עקרב (21.11 - 24.10)

השנים הרבות שבהן שהה פלוטו במזל גדי הכבידו מאוד על העקרבים. פלוטו אמנם היה בבית התקשורת העקרבי, אולם סגנון הפעולה הגדיי הארוך כמו נצח, גרם תסכול להרבה מאוד עקרבים, שתהליך הצמיחה האישי שלהם התעכב לא מעט. דברים כעת הולכים להשתנות.

אתם הם בין המזלות שהולכים לחוות את השינוי הגדול ביותר השנה. פלוטו, שליט המזל שלכם, נכנס למזל דלי המאכלס את הבית הרביעי שלכם. כל מה שקשור לבית ולמשפחה יקבל משמעות מיוחדת עבורכם - בין אם זה בית שתקנו, מעבר דירה, שינוי באווירת הבית או אפילו לידה אחת או שתיים. יש מצב גם שעבודה בבית תביא איתה סיפוק.

יופיטר במזל תאומים מביא איתו רעיונות והברקות, אולם החלטות פזיזות עלולות לגרום לתוצאת מאכזבות. שקלו צעדים.

הורוסקופ יומי למזל עקרב >>

מזל עקרב. ShutterStock
מזל עקרב/ShutterStock

מזל קשת (21.12 - 22.11)

פלוטו עובר לבית התקשורת שלכם וזה הופך את כל נושא התקשורת מבחינתכם למשמעותי במיוחד. כעת הזמן לא רק לפעול באופן אינטואיטיבי, אלא קודם כל לדבר, לשתף, לחלוק ולתרגם רעיונות ויוזמות למילים. זהו זמן ליוזמות תקשורתיות חדשות הקשורות לשיווק וקידום. זמן לקדם את מה שחשוב לכם באמת.

אם הלב הקשתי פנוי - יופיטר שעובר לבית הזוגיות והיחסים שלכם מביא איתו כמה וכמה אפשרויות להיכרויות מעניינות ואפילו יותר מזה. זו השנה למצוא את הפרטנר המתאים לכם. כמובן שזה תלוי בכם וברצון שלכם. אם לא תניעו - דברים לא יזוזו.

הורוסקופ יומי למזל קשת >>

מזל קשת. ShutterStock
מזל קשת/ShutterStock

מזל גדי (20.01 - 22.12)

פלוטו עוזב סוף סוף את המזל שלכם וזה אומר שהוא סיים את תהליך ההתחדשות של הגדיים, בעיקר אלה שהסכימו להקשיב לו, לעזוב את מה ואת מי שלא מתאים להם וללכת להמשיך לחפש באומץ את האמת הפנימית שלהם מבלי להתפשר. כעת מגיע הזמן לעשות עבודה דומה על חשבון הבנק שלכם - ועל נושאי חומר וכספים בכלל. זה הזמן לממש חלומות אבל... בזהירות: פלוטו אינו סלחן. זהו זמן לעבוד לא רק על נושא הרווחים אלא גם על נושא הניהול ובעיקר הניהול העצמי שלכם.

במקביל, יופיטר עובר לבית העבודה שלכם וזה אומר שאתם זקוקים לשינוי בסביבת העבודה. יתכן וזהו זמן לעבוד עם אחרים, להמשיך לחברה דינמית יותר - או למצוא עבודה שמחה ומתגמלת יותר.

הורוסקופ יומי למזל גדי >>

מזל גדי. ShutterStock
מזל גדי/ShutterStock

מזל דלי (18.02 - 21.01)

גם בשנה הקרובה ישהה סטורן בבית החומר והכספים שלכם וימשיך להחזיר אתכם לקרקע. בסוף התהליך סביר להניח שהמצב הכלכלי שלכם יהיה טוב יותר, על אף שנראה שיש כעת לא מעט מהמורות בדרך.

פלוטו כבר הציץ למזל שלכם לאחרונה ועכשיו הוא עובר אליו סופית. הגיע הזמן לשנות ולהשתנות - להיות נאמנים לעצמכם בכל התחומים, החל מעבודה ומקצוע וכלה בנישואים ומערכות יחסים ובעיקר למצוא משמעות עמוקה יותר לחיים, שזה אומר משמעות רבה יותר בתחום המקצועי, בתחום האישי ובנושאים יצירתיים. כעת הזמן לקבל החלטות משמעותיות ואם אתם לא תחליטו, פלוטו יחליט עבורכם, כמו שבדרך כלל קורה.

יופיטר שעובר במאי לבית הרומנטיקה שלכם יהפוך את כל מה שקשור לאהבה לאישו אמיתי: פתחו את הלב והוא בהחלט עשוי להפתיע אתכם בזוגיות נכונה וטובה.

הורוסקופ יומי למזל דלי >>

מזל דלי. ShutterStock
מזל דלי/ShutterStock

מזל דגים (20.03 - 19.02)

פלוטו עובר למזל דלי המאכלס את הבית ה-12 שלכם. למזל דגים יש איכות רוחנית ורגישות גבוהה: מעברו של פלוטו למזל דלי מאחורי הקלעים של מזל דגים יחזק מאוד את התכונות האלה, ביחד עם הרצון למצוא משמעות עמוקה יותר לחייכם. זהו זמן לנקות משקעים רגשיים שהצטברו ופחדים שעצרו אתכם ולעשות עבודת עומק אמיתית כשהפעולה האמיתית תהיה מאחורי הקלעים לעת עתה.

יופיטר שעובר למזל תאומים בחודש מאי מביא איתו תקשורת שמחה לבית המשפחה שלכם - זמן לדבר ולפתוח את הלב עם הקרובים אליכם.

הורוסקופ יומי למזל דגים >>

מזל דגים. ShutterStock
מזל דגים/ShutterStock

שתהיה לכולם שנה טובה ומאושרת - ובהצלחה עם פלוטו ויופיטר!

רוצים לקבל טיפ אסטרולוגי יומי? הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ "אסטרו טיפ" בלחיצה כאן >>

בערוץ האסטרולוגיה הישראלי כבר צפיתם? הנה העדכונים האחרונים >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully