וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 27 באוגוסט עד ה-2 בספטמבר 2023

עודכן לאחרונה: 28.8.2023 / 11:52

שבוע ביקורתי במיוחד, מהסוג שמכריח אותנו לשמוע גם ביקורת לא אוהדת - וגם לתת כזו - במטרה אולי לגרום לכולנו להשתפר. אולם, מינון הכובד והשיפוטיות השבוע כבד באופן מיוחד, אלמנט שעלול ליצור מצבים של מרירות ותסכול יותר מאשר רצון לשפר ולשדרג. הנה התחזית המלאה

הורוסקופ שבועי. ShutterStock
הורוסקופ שבועי/ShutterStock

הורוסקופ שבועי לכל מזל ממתין לכם בהמשך התחזית. אל תפספסו!

אם בשבוע הקודם נפטון הוא זה שהכתיב מעורבות רגשית גבוהה ואי ודאות, השבוע סטורן הנוקשה הוא זה ששולט באווירה ומכביד על כולנו. גם השמש וגם מרס הן הפלנטות האנרגטיות והאקטיביות בגלגל המזלות שאחראיות על האקשן, היוזמה והעשייה.

השבוע השמש יוצרת זווית של עימות עם סטורן הנוקשה ומרס יוצר זווית של מתח איתו, ואם נוסיף לכך גם את הילוכו האחורי של מרקורי במזל בתולה, נבין שלפנינו שבוע ביקורתי במיוחד, מהסוג שמכריח אותנו לשמוע גם ביקורת לא אוהדת - וגם לתת כזו - במטרה אולי לגרום לכולנו להשתפר ולשדרג פעילויות, אלא שמינון הכובד והשיפוטיות השבוע כבד באופן מיוחד, אלמנט שעלול ליצור מצבים של מרירות ותסכול יותר מאשר רצון לשפר ולשדרג.

מילת המפתח שנצטרך להיעזר בה שוב ושוב לאורך השבוע - פרופורציות. אם לא נשמור עליהן, יהיה לנו קשה להתמודד והצורך לפעול ילך ויקטן.

פרופורציות. ShutterStock
קחו הכל בפרופורציות/ShutterStock

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע:

1. השמש בזווית עימות של 180 מעלות עם סטורן הנוקשה.
2. מרס בזטוית מתח של 150 מעלות לסטורן הנוקשה.
3. מרס, כוכב היוזמה והעשייה, עובר למזל מאזניים.

הזווית המכבידה של השבוע - זו זווית העימות בין השמש לבין סטורן הנוקשה. סטורן מביא איתו אנרגיה שיפוטית וביקורתית שמטרתה בעיקרון היא טובה: לגרום לנו לשפר תהליכים והתנהלות, לחיות לפי לו"ז מדויק ולפי היכולות שלנו - ולהתנהל בתוך גבולות בטוחים. אולם מבחינה רגשית, סטורן מביא איתו גישה פסימית וסקפטית ומפעיל אותנו בדרך כלל מתוך מצב מצוקה ולא מצב של שפע, מה שאומר שכשמוכרחים - פועלים, אך לא לפני כן, כשחלק מההפעלה שלנו היא דרך מצבים של דחיינות, הימנעות, חוסר אמון בכוחותינו ומסמוס של תחושות שמחה ואופטימיות.

יחד עם זאת, אם נצליח להתעלם מתחושות הכובד והבדידות שהוא מביא איתו ולהתמקד בעשייה עצמה ובשדרוגה, נגלה שלמרות הקשיים הרי שהתקופה שבה הוא משפיע עלינו יכולה להיות בסופו של דבר יעילה ואפקטיבית מתמיד, כולל התוצאות שהיא מביאה איתה. בגדול אפשר לומר שסטורן בזווית העימות לשמש מביא איתו צורך בבדק בית אמיתי, לא רק בתחום המקצועי אלא גם בתחום החברתי, האישי וכו', ובעצם בכל מקום שבו ישנה מסגרת פעולה שאנחנו נעזרים בה, אם מסגרת עבודה, מסגרת יחסים או מעגלים חברתיים, שבו נוכל לצאת למקצה שיפורים משמעותי.

מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות אריה, דלי, עקרב, שור, גדי, סרטן, טלה ומאזניים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אילוסטרציה. ShutterStock
צורך בבדק בית אמיתי/ShutterStock

הזווית המתוחה של השבוע - זו זווית המתח שבין סטורן הנוקשה למרס, כוכב האקשן. הזווית הזו דומה בדרך פעולה לזווית העימות עם השמש, אולם כאן היא עוסקת בעיקר בכל מה שקשור ליוזמות - הן יוזמות מקצועיות והן יוזמות אישיות, חברתיות וכו'.

הזווית הזו עלולה להיות בעייתית מכיוון שהיא עלולה לרפות את ידינו מלקיחת יוזמות חדשות ויציאה לפעולה. זו מסוג הזוויות שאפשר לומר שהן יוצרות התנהלות של פול גז בניוטרל, כלומר יוצרות גם צורך לפעול אך גם במקביל צורך לעצור, לדחות, לחפש קשיים ומכשולים או לתת לצד הפרפקציוניסטי שלנו להיכנס לשיפוטיות יתר ולמסמס את הרצון לפעולה או המשכיותה. בעיקרון זו זווית קצרת טווח, אולם היא בהחלט יכולה לקלקל יוזמות יפות והתחלות מעניינות בגלל היסוסים, פקפוקים אי אמון בכוחותינו להתמודד עם האתגר וכאמור גם פרפקציוניזם יתר. מה עושים? חושבים, מנתחים ו... עושים. החשוב כעת הוא לא לדחות דברים אם אפשר ולא למסמס גם פעולות קיימות: עושים - ורק בשבוע הבא מתייעצים עם אחרים, אחרי שהזווית כבר מאחורינו.

מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזווית? מזלות טלה, מאזניים, סרטן וגדי.

המעבר המשמעותי של השבוע - זהו מעברו של מרס, כוכב היוזמה והאקשן, ממזל בתולה המעשי השייך ליסוד האדמה, למזל מאזניים השכלתני השייך ליסוד האוויר. מרס שולט על מזל טלה השייך ליסוד האש והוא אקטיבי במהותו, אבל עלול ללכת לאיבוד במזל מאזניים השכלתני והאוורירי. אין כאן אקשן, הוא רוטן לעצמו, הכל דיבורים... אי אפשר אפילו לריב כמו שצריך, כי כולם כל כך נחמדים. אולי זה הזמן לעשות קצת מהומה בסביבה, כדי שירגישו שמרס נמצא פה ואז... בקיצור, מרס מביא איתו דרייב חזק לעשייה אבל קשה לו עם כל המילים האלה והתקופה שיהיה במזל מאזניים עלולה להיות מאתגרת במיוחד אם לא ימצא זמן גם לקפוץ חדר הכושר, לצאת לשחות או לרקוד בכיף. מרס הוא כוכב פיזי במהותו ולא מילולי - כאן הוא בעיקר מתווכח והכוח שלו מתבזבז. כדאי שתמצאו דרך להעסיק את האיש הזה במשהו שיגרום לו להוציא קצת מרץ אחרת הוא יריב עם כולם - וזה נכון בעיקר לטלאים, לגדיים, לסרטנים וכמובן למאזנאים.

חשיבה חיובית. ShutterStock
מה עושים? חושבים, מנתחים ו... עושים/ShutterStock

צפו בתחזית המורחבת:

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
שבוע מתסכל למדי בגלל זוית המתח עם סטורן הנוקשה. חשוב לא להתאכזב כשדברים נעצרים או שקשה לכם לממשם: נסו לדחות אותם או את המשך הפעילות לשבוע הבא. המנעו מהחלטות תחת לחץ.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל טלה >>

שור
יופיטר כוכב השפע ממשיך לנוע במזל שלכם ולהביא איתו הזדמנויות נאות לשיתופי פעולה, אולם הילוכה האחורי של ונוס שליטת המזל שלכם במזל אריה עלול להביא איתו קושי בלהכנס מחדש למצבים של יזמה ועשייה. סבלנות.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל שור >>

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי, ולהביא איתו אל השולחן סיטואציות לא סגורות, קשרים שמיצו את עצמם, וצורך בבדק בית ביחסים עם הבית והמשפחה. זמן טוב לשדרג את התקשורת הביתית, ולדבר על הכל.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל תאומים >>

סרטן
צעדיו הראשונים של כוכב מרס במזל מאזניים עלולים להביא איתם ויכוחים עימותים וסכסוכים במשפחה, וקצרים בתקשורת עם בני הבית. מרס מציף מחלוקות ואי הבנות שבדרך כלל בוחרים להתעלם מהם, אבל אולי זה הזמן להתעמת עם הדברים, ועדיף באופן שכלתני ומנתח, ולדבר על מה שמציק לכם - או מעצבן אתכם - באמת.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל סרטן >>

אריה
השמש שליטת המזל שלכם יוצרת השבוע זוית של עימות עם סטורן הנוקשה, ויוצרת אפקט כבד ומכביד ובעיקר שיפוטי על הפעילות שלכם. זהו זמן טוב לבדק בית אמיתי וכבד ראש בכל מה שקשור לחומר וכספים בחייכם, ואולי גם להגדרה מחודשת של המטרות שלכם לתקופה הקרובה.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל אריה >>

בתולה
כוכב מרס עוזב את המזל שלכם סופית ואפשר כבר לחוש את הצעדים הראשונים של במזל מאזניים המאכלס את בית החומר והכספים שלכם. חשוב להזהר עכשיו מגל של הוצאת כספים שלא לצורך, והחלטות פזיזות. חשוב להתייעץ עכשיו בכל מה שקשור עכשיו לכספים ורכוש.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל בתולה >>

ביץ' גירלס - פרק 2 (1). יאיר טריבלסקי
ביץ' גירלס - פרק 2 (1)/יאיר טריבלסקי
ביץ' גירלס - פרק 2 (2). יאיר טריבלסקי
ביץ' גירלס - פרק 2 (2)/יאיר טריבלסקי
ביץ' גירלס - פרק 2 (3). יאיר טריבלסקי
ביץ' גירלס - פרק 2 (3)/יאיר טריבלסקי

רוצים לקבל טיפ אסטרולוגי יומי? הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ "אסטרו טיפ" בלחיצה כאן >>

בערוץ האסטרולוגיה הישראלי כבר צפיתם? הנה העדכונים האחרונים >>

מאזניים
כוכב מרס מתקדם במזל שלכם, ומביא איתו בצד אנרגיה עוצמתית לעשייה גם עצבנות וחוסר שקט. זהו מיקום שדורש תיעול מדויק של האנרגיות האלה לעשייה ולפעילות פיזית כדי שלא תקלקל את ההרמוניה ביחסים בתקופה הזו. פעלו בזהירות ובאופן מדויק, בכל מה שקשור ליזמה ופעולה בימים אלה, והזהרו מאופטימיות יתר.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל מאזניים >>

עקרב
זווית הרמונית בין כוכב מרס לפלוטו שליט המזל שלכם עשויה להביא איתה שיתופי פעולה מוצלחים להתמודדות עם אתגרים גדולים. זמן לראות את כל התמונה לפני שממשיכים קדימה, לקראת השינויים שיגיעו בשנה הקרובה. יופיטר כוכב השפע שנמצא ממול מאפשר לשדרג מערכות יחסים, ולפתוח את הלב בקלות רבה יותר.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל עקרב >>

קשת
זו ללא ספק השנה המעשית של הקשתים. יופיטר שליט המזל שלכם שוהה במזל שור השייך ליסוד האדמה, והקשת זקוק כעת יותר מתמיד לקרקע יציבה יותר, ולשם שינוי יש לו גם לא מעט כלים לבנות לו קרקע שכזו. כוכב מרס במזל מאזניים מחזק את הצורך בחברים חדשים, אך עלול לגרום גם לניתוקים פתאומיים במעגלים החברתיים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל קשת >>

גדי
זהו שבוע מורכב ומאתגר. סטורן שליט המזל שלכם בזוית של עימות לשמש ובזוית של מתח למרס, וזה אומר שאתם מופעלים כעת בעוצמה על ידי חובות ומחויבויות מסוגים שונים, ועלולים להעמיס על עצמכם יותר מדי מחויבויות ומטלות. חשוב השבוע לא להגזים בעשיי, ובעיקר לנסות ולמצוא לכם זמן איכות פנאי לעצמכם ולמה שחשוב לכם. מצד שני, מרס שנכנס עכשיו לבית הקריירה שלכם הופך אתכם אמביציוזיים במיוחד.. נסו למצוא דרך ליהנות משני העולמות.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל גדי >>

דלי
מיקומו של מרס בבית הצמיחה וההתפתחות שלכם עלול לגרום לחוסר שקט מצד אחד, ולרצון לנסוע ולפגוש נופים אחרים או ללמוד משהו חדש ומעניין מצד שני. אתם זקוקים כעת לתנועה, פיזית או מנטלית, ואולי זה הזמן לנסוע השבוע לפני שתתחיל שנת הלימודים או לתכנן נסיעה בחופשה. זמן טוב גם להירשם לחדר הכושר.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דלי >>

דגים
כוכב מרס עזב את מזל בתולה שממול והגיע הזמן לקצת שקט בזוגיות ובמערכות היחסים שלכם. השמש שנמצאת במזל בתולה מאפשרת סוג של דיאלוג כן ורגוע יותר, אם תסכימו לפתוח את הלב הדגי העדין, ולשתף. זמן טוב לאתגרים אמיתיים שעד עכשיו רק חשבתם עליהם, ויתכן והגיע הזמן גם להתמודד איתם. שווה מחשבה.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דגים >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully