וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 20-26 באוגוסט 2023

עודכן לאחרונה: 21.8.2023 / 0:33

שבוע לא קל עומד לעבור עלינו. מצבי רוח משתנים, תחושות של כובד ותסכול כששיקול הדעת שלנו אינו במיטבו והחלטות שגויות בהתאם. השבוע חשוב להיזהר מאוד מאשליות ופנטזיות - ולהישאר עם הרגליים על הקרקע

הורוסקופ שבועי. ShutterStock
שבוע לא קל לפנינו/ShutterStock

הורוסקופ שבועי לכל מזל ממתין לכם בהמשך התחזית. אל תפספסו!

שבוע לא קל עומד לעבור עלינו. זווית מדויקת של השמש לכוכב נפטון וזווית עימות של מרס עם נפטון הופכים את המעורבות הרגשית השבוע לגבוהה במיוחד. השמש עוברת למזל בתולה ולקינוח מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, עובר להילוך אחורי, הילוך שבו נמצאת כעת גם ונוס במזל אריה. כמה בלאגן!

אם השבועיים האחרונים של אוגוסט נחשבים קשים במיוחד כי אלה השבועיים שבהם נגמרות הקייטנות והילדים באטרף אחרון לפני בית הספר וזה אומר שההורים לפני קריסה טוטאלית, באים הכוכבים ומוסיפים זמן מטורלל משלהם לכל הבלאגן הזה. שמרו על המזגנים שלכם, כי עם מה שיקרה פה יש סיכוי שלא מעט מהם לא יעמדו בעומס של החמסינים והילוכו האחורי של מרקורי.

התהליכים המשמעותיים בשמיים השבוע:
1. שמש בזווית מתח מדויקת של 150 מעלות לכוכב נפטון.
2. השמש עוברת למזל בתולה.
3. כוכב מרס בזווית מדויקת של עימות לכוכב נפטון.
4. מרקורי עובר להילוך אחורי במזל בתולה.

הזוויות הקשות של השבוע - יש כמה וכמה כאלה, אבל הזוויות הקשות באמת הן הזוויות של השמש ומרס עם נפטון שמביאות איתן מעורבות רגשית גבוהה מאוד. גם השמש וגם מרס הן הפלנטות שאחראיות על התדר האנרגטי שמפעיל את כולנו - ועל הרצון לקום, ליזום, לפעול ולעשות. אולם כשגם השמש וגם מרס בזוויות לא קלות לנפטון, המעורבות הרגשית הגבוהה שנוצרת עלולה גם למסמס את המטרות שלנו ואת הרצון לפעול ולהפעיל אנרגיה כדי לממש אותן - וגם להביא איתה מצבי רוח לא קלים שעולים ויורדים, סוג של נדנדה רגשית שגם הורסת את שיקול הדעת המעשי שלנו ועלולה להביא איתה מצבי רוח לא קלים ותחושות של כובד ותסכול כששיקול הדעת שלנו אינו במיטבו - וטיב ההחלטות שלנו בהתאם.

השבוע חשוב להיזהר מאוד מאשליות, פנטזיות ונוכלויות מסוגים שונים, שנפטון מביא איתו. כדאי להשאר עם הרגליים על הקרקע, להיצמד לעובדות ולא לאפשר לרגש לתעתע בשיקול הדעת שלנו. השבוע הבא כבר יהיה קל יותר מהבחינה הזו.

מי בעיקר יושפע מהזוויות של נפטון? באופן כזה או אחר - כולנו... זהירות.

אישה מוטרדת במחשבות. ShutterStock
מצב הרוח שלנו הפכפך השבוע/ShutterStock

המעבר המשמעותי של השבוע - זה מעברה של השמש ממזל אריה השייך ליסוד האש למזל בתולה השייך ליסוד האדמה, שם נוכל למצוא גם את מרס ומרקורי. המעבר הזה חיובי בעיקרו ויכול לאזן מעט את השפעתו של נפטון, אבל הזוויות עם נפטון נוצרות עם שמש ומרס דווקא. זהו זמן להתמקד בפרטים הקטנים, להתארגן מחדש, לבנות סדר הוצאת כספים וסדר פעולות שונה, אבל עם העשייה עצמה כדאי לחכות לשבוע הבא - אם אפשר.

מי יושפע מהמעבר הזה? מזלות אריה, עקרב, שור, דלי, בתולה, דגים, קשת ותאומים.

התקשורת השבוע - כוכב מרקורי עובר ביום חמישי להילוך אחורי, אבל בעצם מבלה את רוב הימים עד אז בתנועה איטית מאוד סביב המעלה ה-21 במזל בתולה ונותן את התחושה שדברים לא זזים ואפילו נתקעים במקום, למרות הרצון והפעולות שאנחנו עושים, כשהתקשורת שלנו לא מתפקדת במיטבה ואנו פוגשים לא מעט אי הבנות, תהליכים שעלו על שרטון וטעויות בשיפוט ובהבנה של דברים מצדנו ומצד העולם.

הילוכו האחורי של מרקורי במזל בתולה מכריח אותנו להתמקד בדברים הקטנים שאותם תמיד לקחנו כמובנים מאליהם וזהו זמן מצוין לעשות סדר בבלגן, לשלם חשבונות או קנסות, להפעיל יוזמות שרצינו ולא עשינו או שיחות טלפון שלא קרו ולהחזיר למערכת היומיום שלנו את כל הפרטים שאיכשהו הפסיקו לתפקד בגלל אי הבנות, חוסר רצון וחשק, או חוסר מודעות לתפקידם של הפרטים האלה בחיינו. מרקורי בהילוך אחורי עשוי להפגיש אותנו עם בעיות בריאות שהזנחנו ולחזק גם את הצורך באורח חיים בריא, אכילה נכונה ופעילות פיזית.

מי בעיקר יושפע מההילוך האחורי הזה? מזלות בתולה, תאומים, קשת ודגים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
איור של גבר עצוב עם עננת מחשבות מעל ראשו. ShutterStock
זמן להתמקד בפרטים הקטנים ולהתארגן מחדש/ShutterStock

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
זווית של עימות בין מרס, שליט המזל שלכם, לכוכב נפטון עלולה לגרום לאי הבנות וחוסר חשק לפעול, מצבי רוח, אשליות ופנטזיות. חשוב לשמור על לו"ז מדויק ולא לאבד שליטה כשהרגש מפעיל אתכם. התמקדו במעשים. את היומיים הקרובים הקדישו לפרטנרים שלכם - ובעיקר הקשיבו להם.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל טלה >>

שור
ונוס, שליטת המזל שלכם, ממשיכה לנוע בהילוך אחורי ויוצרת זווית פעולה עם יופיטר, כוכב השפע, אבל ההילוך הזה עלול לגרום לנו לעשות דברים בפזיזות ולקבל החלטות גרועות. היזהרו מאכילת יתר וקניות מיותרות. התחום המקצועי דורשני במיוחד בימים הקרובים. התמקדו במטלות שבשולחן העבודה, כמו תשלומים, עירייה או רכב.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל שור >>

תאומים
הילוכו האחורי של מרקורי במזל בתולה עשוי להביא איתו השבוע את הצורך לשדרג תקשורת עם בני הבית והמשפחה, לנקות משקעים רגשיים שהצטברו - ולדבר על הכל. זמן טוב גם לבדק בית פיזי ובריאותי, בדיקות רפואיות ששכחתם וכדומה.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל תאומים >>

סרטן
הילוכו האחורי של מרקורי שמתחיל השבוע פוגש אתכם בבית התקשורת שלכם. זהו זמן לדבר, לשתף ולחלוק, להתפייס עם מי שאיתו רבתם. זה גם זמן להעלות יוזמות תקשורתיות שמזמן רציתם להפעיל ולסגור מעגלים שמיצו את עצמם. השקיעו בבית שלכם.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל סרטן >>

אריה
השמש, שליטת המזל שלכם, עוברת למזל בתולה המאכלס את בית החומר והכספים שלכם והגיע הזמן לעשות סדר בבלאגן. מצטרף לתהליך גם מרקורי בהילוך אחורי שיעזור לכם לשנות סדרי עדיפויות ולהתאים את הפעילות למה שקורה עכשיו בשטח. ביומיים הקרובים עדיף לכם שלא לקבל החלטות חשובות - דחו אותם להמשך השבוע.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל אריה >>

בתולה
מזל טוב בתולות! השמש עוברת למזל שלכם בשלישי הקרוב, אבל במקביל מרקורי, שליט המזל שלכם, נכנס להילוך אחורי. זהו זמן לחשבון נפש אמיתי ואולי גם להגדרות מחודשות לאן הולכים בתקופה הקרובה מבחינת יוזמה, איך ועם מי. נושאי חומר וכספים על הפרק וזה בדיוק הזמן להתבוננות עומק בנעשה בחשבון הבנק - והחלטות בהתאם.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל בתולה >>

מאזניים
מרקורי פוצח בהילוך אחורי במזל בתולה מאחורי הקלעים ונראה שהגיע הזמן לומר את כל המילים שרציתם לומר לאחרונה ולא אמרתם. זמן להתמודד עם הפחדים שמאחורי הקלעים ועם הפעולות שפחדתם לעשות. כעת הירח שוהה במזל שלכם והקסם האישי שלכם בשיאו - נצלו זאת.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל מאזניים >>

צפו בתחזית המורחבת:

רוצים לקבל טיפ אסטרולוגי יומי? הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ "אסטרו טיפ" בלחיצה כאן >>

בערוץ האסטרולוגיה הישראלי כבר צפיתם? הנה העדכונים האחרונים >>

עקרב
הילוכו האחורי של מרקורי עוסק מבחינתכם בצד החברתי. זהו זמן טוב לפגוש חברים וידידים מעבר ולחזור ולהיזכר במעגלים החברתיים שלכם מהעבר, להרים טלפונים ולחדש קשרים עם מי שאיתו הקשר נותק. החלטות חשובות דחו להמשך השבוע.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל עקרב >>

קשת
זווית הפעולה בין יופיטר, שליט המזל שלכם, לבין ונוס מביאה איתה אופטימיות יתר שכדאי ליהנות ממנה אך גם להיזהר מפעולות אימפולסיביות ונטולות מחשבה. חישבו פעמיים ושלוש לפני החלטות הקשורות לכספים. שיתופי פעולה חברתיים דווקא יביאו אתכם למקומות טובים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל קשת >>

גדי
הילוכו האחורי של מרקורי בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם עשוי להביא איתו גישה מחודשת לשני הנושאים האלה, שעיקרה סגירת מעגלי תקשורת רגשיים שמיצו את עצמם או לחילופין חזרה למעגלים מהעבר - אם כדי לעשות קלוז'ר ואם כדי להיפגש שוב. זמן טוב לקדם נושאים חשובים מול סמכויות ולהילחם על עקרונות שחשובים לכם.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל גדי >>

דלי
הילוכו האחורי של מרקורי במזל בתולה כשגם מרס נמצא שם, מכריח אתכם לפעול בזהירות מקסימלית ולא לקחת סיכונים מכל סוג שהוא בימים אלה. מצד שני זהו זמן מעולה לשיחות עומק שמזמן לא ניהלתם ולפגישות עם אנשים שיש להם השפעה משמעותית על חייכם. יש צורך בראייה כוללת של המצב וקבלת החלטות לטווח ארוך.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דלי >>

דגים
הילוכו האחורי של מרקורי, כוכב התקשורת, בבית הזוגיות והיחסים שלכם מביא איתו את היכולת לשדרג קשרים רגשים בזוגיות וביחסים בכלל, לדבר על מה שחשוב באמת ואולי גם להגדיר מחדש את הצרכים שלכם מקשר קרוב. פתחו את הלב ואפשרו למילים לגעת. היזהרו ממעורבות רגשית גבוהה מדי.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דגים >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully