וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורוסקופ שבועי: 13-19 באוגוסט 2023

עודכן לאחרונה: 14.8.2023 / 8:32

השמש מככבת בשמיים השבוע בשלוש זוויות שונות ומכריחה אותנו לקבל החלטות בעיקר מתוך מתחים ולחצים - וזה בהחלט לא חכם. הנה התחזית השבועית שלנו

הורוסקופ שבועי. ShutterStock
השבוע הזה מתחיל טוב אבל ההמשך פחות זוהר/ShutterStock

הורוסקופ שבועי לכל מזל ממתין לכם בהמשך התחזית. אל תפספסו!

זה שבוע שנפתח בחשבון נפש, כשהשמש פוגשת את ונוס בהילוכה האחורי וממשיכה בזווית פעולה מתוחה עם אורנוס התזזיתי. אלה הולכות להיות התחנות של השבוע - וננסה לעבור אותן באיזי, בלי יותר מדי בלגן, אלימות, מאבקי כוח וכל הג'אז הזה. זה לא יהיה קל.

הפעילות המשמעותית בשמיים השבוע:
1. צמידות מדויקת בין השמש לונוס בהילוך אחורי במזל אריה.
2. שמש בזווית פעולה מדויקת של 90 מעלות לאורנוס התזזיתי.

הזווית המעניינת של השבוע - זו הצמידות בין השמש לבין ונוס הרגשית שנמצאת בהילוך אחורי. זה בעצם מפגש בין שתי מגמות: האחת הולכת קדימה עם שטף האירועים, והשניה מביאה איתה מגמה הפוכה של חזרה אחורה מבחינת אקשן, הן כדי לקבל פרופורציות והן כדי להביא כווני מחשבה שונים לסיסטם. עבר והווה, רגשות ועשייה, נוסטלגיה ופרגמטיזם - יש לא מעט כותרות אפשריות למפגש הזה, ויש בו באמת התייחסות מעניינת ורגשית למה שקורה באופן פרקטי ונקודות התייחסות מעניינות בין ההווה לבין העבר שלנו.

מי יושפע בעיקר מהצמידות? מזלות אריה, שור, עקרב, דלי, מאזניים, סרטן, גדי וטלה.

הזווית הקשה של השבוע - זו זווית הפעולה בין השמש לבין כוכב אורנוס התזזיתי. אורנוס נחשב לכוכב השינויים אבל מעבר לכך הוא גם מביא איתו עצבנות, חוסר שקט ופה ושם גם ניתוקי קשרים, כשדברים לא קורים כפי שאנחנו רוצים. חשוב השבוע להיזהר מצעדים דרמטיים מדי, לא לנהוג בחוסר זהירות בכבישים ולהימנע מחלטות אימפולסיביות שמביאות איתן סיכונים מיותרים.

מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות אריה, שור, עקרב ודלי .

גבר נוהג במכונית. ShutterStock
היזהרו מנהיגה בכבישים השבוע/ShutterStock

התחזית השבועית לפי חלוקה למזלות:

טלה
מרס, שליט המזל שלכם, ממשיך לנוע במזל בתולה ובזווית הרמונית לכוכב אורנוס, כשהדגש הוא על עשייה ממוקדת מטרה. זה הזמן להשקיע בעבודה ובפרויקטים שלכם. השקיעו גם בבריאות שלכם - זמן לעשות כושר ולסדרת בדיקות אם צריך.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל טלה >>

שור
ונוס, שליטת המזל שלכם, ממשיכה לנוע בהילוך אחורי ונפגשת עם השמש. זהו מפגש מעניין שמאפשר לחבר בין תובנות העבר למעשיות ההווה - ולאור הנוסטלגיה והזכרונות אולי גם לפעול אחרת בתחומי אהבה ויחסים.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל שור >>

תאומים
מרקורי, שליט המזל שלכם, מאט השבוע את הקצב כשהוא קרוב לכוכב מרס, בהכנה לכניסה להילוך אחורי בשבוע הבא. לכן אל תתאכזבו כשדברים זזים לאט או נתקעים השבוע. סבלנות. נצלו את הימים הקרובים לקצת רוגע.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל תאומים >>

סרטן
ונוס בהילוך אחורי במזל אריה מכריחה אתכם לעשות סדר בחשבון הבנק, כלומר זמן לשלם חובות ולאזן הוצאות. מרס ומרקורי במזל בתולה עלולים לגרום לתקשורת תוקפנית וחסרת שקט. שבוע לספורט ופעילות פיזית.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל סרטן >>

אריה
מרקורי ומרס במזל בתולה גורמים להוצאות גבוהות, אולם גם ליכולת לבנות תוכנית כלכלית ארוכת טווח. עבדו על זה, אריות! שימו לב שזווית של השמש עם אורנוס מביאה איתה עצבנות וחוסר שקט. גלו איפוק השבוע.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל אריה >>

בתולה
מרס במזל שלכם ממשיך להביא איתו מרץ ויוזמה. זה מעולה לכם. מרקורי במזל שלכם מביא איתו תקשורת משופרת, עוד פרט יעיל עבורכם. לא הכל טוב: מרס מתחיל להאט השבוע ופתאום דברים קורים אחרת ממה שתכננתם. לא להילחץ.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל בתולה >>

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

צפו בתחזית השבועית המורחבת:

רוצים לקבל טיפ אסטרולוגי יומי? הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ "אסטרו טיפ" בלחיצה כאן >>

בערוץ האסטרולוגיה הישראלי כבר צפיתם? הנה העדכונים האחרונים >>

מאזניים
זווית הפעולה של ונוס, שליטת המזל שלכם שבהילוך אחורי עם אורנוס התזזיתי, גורמת לקושי בדחיית סיפוקים ולכעסים פתאומיים. חשוב כעת לא לנתק קשרים ולא לריב סתם, למרות הקושי.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל מאזניים >>

עקרב
כוכב מרס במזל בתולה עוזר לכם לקדם נושאים שחשובים לכם בתחום החברתי. השמש וונוס בבית הקריירה נפגשות וזהו זמן לארגן מחדש את האמביציה שלכם ולעשות חושבים. בקרוב גם יגיע הזמן לפעול.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל עקרב >>

קשת
הדחף לפעול ולקדם חזק מתמיד כשכוכב מרס שוהה בבית הקריירה שלכם. זה הזמן לרוץ קדימה עם רעיונות חדשים ותוכניות שהשארתם במגירה. זמן טוב גם להגדיר מחדש מטרות לטווח ארוך.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל קשת >>

גדי
מרקורי, כוכב התקשורת, נכנס להאטה השבוע וזהו זמן טוב לשדרג את הדיאלוג שלכם עם אנשים אהובים, להיות עבור מי שזקוק לכם ולתת כתף ועצה טובה. שבוע מעשי ויעיל.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל גדי >>

דלי
זווית פעולה לא קלה בין השמש לבין אורנוס, שליט המזל שלכם, עלולה לגרום לעצבנות וחוסר שקט השבוע. חשוב עכשיו לקחת לכם קצת יותר ספייס ביחסים - ולהשתדל לא לנתק קשרים על כריזות חולפות.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דלי >>

דגים
מרקורי ומרס מול המזל שלכם מביאים איתם צורך להעמיק תקשורת בזוגיות וביחסים אך לא דרך עימותים ומאבקי אגו שרק מקלקלים לכם. מרקורי יאפשר לכם מהשבוע הבא שדרוג תקשורתי, אז אולי כדאי שתמתינו עוד קצת עם שיחות העומק המתוכננות.
הורוסקופ יומי, שנתי ופרופיל מזל דגים >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully