וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחה בקלפים: תחזית לאוגוסט 2023 לפי המזל שלכם

רוני טארוט

2.8.2023 / 0:02

הקוראת בקלפים "רוני טארוט" ביצעה פתיחה אסטרולוגית לחודש אוגוסט 2023 לפי חלוקה למזלות. הנה הטיפים שלה לחודש הקרוב

פתיחה בקלפים לחודש אוגוסט 2023/tiktok.com/@ronistarot רוני טארוט

לרוני, קוראת בקלפי טארוט ומתקשרת, יש אתר וערוץ טיקטוק עם מגוון סרטונים של פתיחות בקלפי טארוט והעברת מסרים. מדי חודש היא מבצעת פתיחה אסטרולוגית לכל המזלות - ולפניכם הפתיחה שלה לחודש אוגוסט 2023.

אריה - מזל טוב ליום הולדתכם! החודש, במקום להפגין שליטה או להשתמש בכח שלכם, כדאי להיות זהירים, וזה ממש יהיה בסדר אם תרצו להמנע ממפגשים, מהחלטות ומהתקדמות כלשהי. אתם צריכים את השקט הזה כדי לעשות סדר בראש. בנוגע לקריירה, יש המון פידבקים טובים מהסביבה ואתם מרגישים מוערכים. לגבי זוגיות, כדאי לתת לצד השני את המקום שלו גם - ולהיזהר משליטה.

דגים - החודש עלה מסר מובהק לכך שלא תתנו לפחדים שלכם לנהל את חייכם ולמנוע מכם הזדמנויות חדשות. תתלבטו עד כמה שניתן, וכשצריך יהיה לקפוץ למים עשו זאת! מי שנשאר באזור הנוחות מפספס! אל תפחדו לגדול! בנוגע לזוגיות, מישהו יפתח בפניכם יהיה נדיב אליכם וישים את ליבו על השולחן, תדעו להעריך זאת. בנוסף המנעו מצרות עין.

תאומים - החודש הכל יהיה קשור בנקודת המבט שלכם ובגישה. במקום להסתכל על עצמכם כתקועים, הביטו כיצד תוכלו ליצור יש מאין. בנוסף, החודש דמות גברית בחייכם, תצטרך את עזרתכם באיזון ושיקול דעת. ובכל מקרה תצטרכו החודש להיות יותר בשביל אחרים מאשר בשביל עצמכם. יש אפשרות שתהנו ותפיקו מהחודש הזה את המיטב, הכל תלוי ברגשי הנחיתות שלכם וכמה מקום תתנו או לא תתנו להם. כדאי לצאת לטבע.

קשת - חשוב מאוד החודש לשים לב לא לעשות דברים מסוכנים, ולשמור על הגוף. ישנה מערכת יחסים לא בריאה בחייכם, והחודש היקום ינסה להזיז אתכם ממנה, למרות שקשה לכם לעשות את הצעד הזה ולחשוב על טובתכם, יש לכם נטייה לתת לפחדים לשתק. בנוסף, לחלקכם עלה מסר ממישהו שנפטר, שרוצה להגיד לכם שאתם חזקים יותר ממה שאתם חושבים! יש לכם שיעורים גדולים החודש, שתצלחו אותם בגדול אם תודו על הטוב בחייכם!

עקרב - תקופה ארוכה שאתם מתמודדים עם מצב של אכזבה, חוסר סיפוק ותחושת החמצה. כל אלו גורמים לכם גם להיות חסרי סבלנות כלפי אחרים בלשון המעטה. המצב לא יפתר מעצמו, החיים מסמנים לכם שיש כאן עניין שצריך להתייחס אליו ולא להשאר במקום שלא טוב לכם. בנוסף גם שימו לב שאתם לא משקיעים אנרגיה נוספת על מישהו שלא ממלא אתכם בחזרה. השתדלו לא לשרוף גשרים.

גדי - החודש, כמו עוף החול, אתם מתעוררים מחדש לחיים! עברתם תקופה לא פשוטה והתמודדתם עם אתגר קשה שחישל אתכם! יתכן שעדיין תהססו ותפחדו, אך מי שיתמודד באומץ ירוויח! מבחינה זוגית, החודש פוטנציאל לסיום הקארמה עם אדם שחושב רק על עצמו. בסוף החודש תצטרכו מנוחה טובה.

@ronistarot מה המזל שלך? כתבו בתגובות! #טארוט #תחזית #מזל #מזלות ♬ som original - lana⚜

שור - אתם עוברים תקופה של המון שינויים. כדי שתוכלו לעבור אותם בשלום ולהתמודד עם כל האתגרים, שימו את עצמכם על הילוך ראשון, תלכו לאט לאט ובדקו כל צעד שלכם, אל תמהרו להסיק מסקנות או לפעול. כל תגובה אימפולסיבית מהצד שלכם עלולה לעשות נזק לכן הדגש שלכם החודש הוא על איפוק וסבלנות רבה! בנוגע לזוגיות, תצפו להודעה או לתקשורת ברורה מהצד השני.

בתולה - חודש של עשייה משמעותית, יחד עם מפגשים עם אנשים הדומים לכם מבחינה אישית. יהיו מצבים של יוזמה וניהול מהצד שלכם, ואפשרות לפריצת דרך בעבודה או במערכות יחסים, הכל תלוי בגישה שלכם, שצריכה להיות אנרגטית. החכמה החודש תהיה לא להכנס לדילמות מיותרות ופשוט לזרום עם מה שבא, להיות ספונטניים. תדעו גם לקבל עזרה מאחרים ולפעול בשיתוף פעולה. העסיקו את עצמכם במקום להתבוסס בדאגות.

טלה - מבחינה כלכלית תצטרכו לשים לב להוצאות שלכם ולהזהר מפיתויים! החודש יהיו מפגשים חברתיים ומשפחתיים משמחים אך יחד עם זאת אתם תצטרכו את השקט שלכם לסדר את המחשבות.
בנוגע לזוגיות, הצד השני עסוק מדי במטלות אחרות ככה שכדאי שאתם תהיו אלה שחושבים על פתרונות יצירתיים למפגש זוגי.

לתחזית היומית לכל המזלות לחצו כאן >>

מאזניים - חודש של עבודה רבה, מאמץ והשקעה. כדאי להיות הכי מסודרים שיש ולכתוב כל מטלה, גם הקטנה ביותר. זה לא הזמן לבצע שינויים חדים החודש. תפנו זמן כדי לטפח את מערכות היחסים שלכם ובמיוחד בפן הזוגי, שכן מרוב עבודה אתם עלולים לפגוע בצד השני שמחכה לתקשורת מכם. כדאי לחשוב בצורה רציונלית החודש ולא לתת לפחדים/יצרים להכתיב לכם את מהלך העניינים.

דלי - חודש של הזדמנויות, מפגשים חברתיים ובילויים רבים. כדאי להגיד כן לכל הזדמנות לצאת מהבית. כדאי להרבות בפעילות גופנית שכן היא תתרום למצב הרוח שלכם, לאמביציה ולתשוקה לחיים. בנוגע לזוגיות לרווקות/ים פוטנציאל גדול להיכרות משמעותית. למי שבקשר, תהיה התקדמות והנאה רבה. השתחררו מתלות, הססנות וחשדנות. הפתחו אל העולם, מותר להנות!

סרטן - החודש כדאי להתחיל לקחת שליטה ולנתב את השגרה שלכם והפוקוס שלכם לדברים טובים ומועילים, לדברים שאתם טובים בהם ושהעולם צריך לקבל מכם. כדאי לפתח את היכולת לעמוד על שלכם ולהגיד "לא" כשצריך. בנוגע לזוגיות, לרווקות/ים אהבה חדשה בפתח. למי שנמצא בקשר, הצד השני יעשה מחווה רומנטית אליכם וישפר את מצב רוחכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully