וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למזל הזה הולך להיות קיץ מוצלח במיוחד

6.7.2023 / 9:46

משתמש הטיקטוק והאסטרולוג אוון נתניאל גרים שיתף בסרטון מהו המזל שחודשי הקיץ יאירו לו פנים. יש לכם מזל גדול אם זה המזל שלכם

"שני המזלות האלה סוף סוף חופשיים"/tiktok.com/@innerworldsastrology

האסטרולוג אוון נתניאל שיתף סרטון שצבר יותר מ-258 אלף צפיות בטיקטוק, בו הוא חושף לאיזה מזל חודשי הקיץ הקרובים, יולי ואוגוסט, יהיו הטובים ביותר עבורו. האסטרולוג צבר קהל של יותר מ-300 אלף עוקבים בפלטפורמה ורבים מאמינים לתחזיותיו - ואפילו הציעו לו להעלות תוכנית אסטרולוגית קבועה.

בסרטון ששיתף בשבוע שעבר הוא סיפר כי למזל הזה הולכים להיות חודשיים פעילים במיוחד מבחינה חברתית כי ביולי ואוגוסט מארס יהיה בבית ה-11 של המזל ויופיטר ימשיך להיות בבית ה-7 שלו. מיקומם של שני אלו יסייע למזל הזה לחוות תקופה טובה יותר משחווה מתחילת השנה. האם אתם המזל בר המזל?

מזל עקרב (21.11 - 24.10)

לפי האסטרולוג, למזל עקרב הולכים להיות חודשיים מוצלחים במיוחד מבחינה חברתית ומקצועית. הוא אמר בסרטון הקצר: "הם יבנו מערכות יחסים חדשות, יצרו שותפויות עסקיות חדשות ואולי אפילו יצליחו לפתח מערכות יחסים רומנטיות". כן, זה לגמרי הקיץ שלכם, עקרבים. אוון מציע לכם להיפתח, להעז ולחזק את המעגל הפנימי שלכם.

מזל עקרב הוא מזל מופנם, סגור וחשדן. בעיניו, העולם הוא מקום עויין ויש לנהוג כלפיו בחשדנות ראויה. לעקרב יש מספיק אופי כדי לעמוד בנחישות מול רצונות הכלל כשזה לא מתאים לו. הוא לא מתמסר בקלות ועורך בדיקות קבלה קפדניות, לא רק לחברים, אלא גם לבני זוג פוטנציאליים. העקרב מאוד נאמן ודורש את הנאמנות הזאת מאחרים. העקרב גם יצירתי מאוד, מנסה ללכת עם מה שהוא מרגיש מעל הכל - ולא להתפשר על הרגשות שלו.

בחודש שעבר שיתף האסטרולוג אילו מזלות הולכים להתאהב הקיץ: טלה, אריה, תאומים, מאזניים, דלי, שור והעקרב שלנו. הנה ההסבר המלא שלו >>

עוד על מזל עקרב וההורוסקופ היומי שלו >>

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully