וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הקעקועים של הארי סטיילס ודיוויד בקהאם חושפים מי הם היו בגלגול הקודם"

4.7.2023 / 0:02

מומחית גלגולי נשמות, אנדריאה פולקס, מאמינה שאנשים מקעקעים על עצמם דברים המרמזים על מי שהיו בגלגול הקודם - ויש לה פרשנות מעניינות לקעקועים של הארי סטיילס ודיוויד בקהאם

דיוויד בקהאם בקמפיין תחתונים של H&M/H&M

הקעקועים שלכם עשויים לחשוף מה עשיתם בחייכם הקודמים, כך מתברר. מומחית ה"רגרסיה", אנדריאה פולקס, מעריכה שאנו נמשכים לקעקועים בגלל הגלגולים הקודמים שלנו.

אנדריאה כיכבה בסדרה של רשת ITV "האם הייתי כאן לפני?" ששודרה בשנות ה-2000, בה היא סייעה לכוכבים "לבקר" בחייהם הקודמים.

לדבריה "הארי סטיילס היה כנראה מלח בגלגולו הקודם בגלל קעקועי הסנונית (ציפור שיר) שלו". היא אמרה ל-Daily Star: "הקעקועים המספריים כמו אלו של דיוויד בקהאם אומרים שהוא כנראה היה עבד בגלגלו הקודם. הסמלים המצריים על גופה של ריהאנה אומרים שהיא הייתה ככל הנראה כומר גדול או פרעה".

הארי סטיילס, גראמי 2023. GettyImages
הארי סטיילס, גראמי 2023/GettyImages

הקעקועים של דיוויד בקהאם

הקעקועים של ריהאנה

היא הוסיפה: "קעקועים הם אחת הדרכים שבהן אנשים מבטאים את האישיות שלהם. אם תשאלו אנשים על המשמעות מאחורי חלק מהקעקועים שלהם, לעתים קרובות הם לא ידעו להסביר מדוע הם נמשכו לסוג מסוים זה של קעקוע. אולי הם רצו קצת טקסט בסינית או קעקועי טרייבל (קעקוע שבטי) ואין להם שום מושג למה הם הרגישו שהם נמשכים דווקא לזה באופן אינסטינקטיבי".

אנדריאה הסבירה: "לפעמים תת המודע שלהם לא השלים עם משהו טראומטי שקרה בחיים הקודמים ולכן הם רוצים לסמן את זה על עצמם. אם יש לכם קעקוע, נסו לחשוב בעצמכם מדוע בחרתם דווקא בו".

אנדריאה פולקס

אם בקעקועים עסקינן, האיש המקועקע ביותר בבריטניה, מת'יו ווילאן המכונה "מלך הקעקועים", החליט לקחת הפסקה מלהתקעקע כדי לנסות לכסות את חובותיו במקום את גופו. בן ה-43 הוציא מעל 30 אלף דולר על האובססיה שלו לקעקועים וקיעקע כ-90 אחוזים מגופו. אחרי שנים מתחת למחט, תושב ברמינגהם החליט לקחת הפסקה כדי לחסוך כסף ולשלם את המשכנתא שלו.

האיש המקועקע ביותר בבריטניה

ווילאן סיפר שנאלץ לוותר על הדבר האהוב עליו בעולם - להתקעקע - כדי לשלם את חובו העומד על יותר מ-83 אלף דולר. נראה אם פולקס תצליח לפענח מה הוא היה בגלגלו הקודם. זה בטח יקח לה זמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully