וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמזים נסתרים בשרבוט המוזר של פוטין חושפים: הוא בחרדה ולא עומד בלחץ

3.7.2023 / 0:07

ולדימיר פוטין ידוע אולי יותר בזכות שלטון הברזל שלו מאשר בכישרון האמנותי, אבל יתכן ששרבוט חדש ומוזר של הנשיא הרוסי חושף הרבה מאוד על מי הוא באמת

פוטין מצייר על לוח אינטראקטיבי/Kremlin via REUTERS

מבלי שהתכוון חשף ולדימיר פוטין שהוא נמצא במצב פרנואידי, בדיכאון ובחרדה - והוא מביט קדימה אל העתיד בחשש - כך טוענת גרפולוגית ומומחית לניתוח שרבוטים וציורים.

הכל התחיל עם שרבוט מוזר שיצר פוטין בסוף השבוע כשביקר בתערוכת טכנולוגיה במוסקבה וצייר על לוח אינטראקטיבי. השירבוט מציג משהו שנראה כמו פנים מחייכות עם שלוש שיערות - כשהכל מצוייר בקווים מסולסלים. בשיחה עם ה-SUN הבריטי הגרפולוגית והמומחית המובילה במדינה לשרבוטים, טרייסי טראסל, טוענת שהציור מעיד על הצד המודאג (והמדאיג) של המנהיג הרוסי.

"שרבוטים מאפשרים לנו להתנתק מהמציאות ולשחרר מתח ולחץ", אמרה טראסל. "הם עוזרים לנו לעבד רגשות קשים. זו גם חשיבה עמוקה במסווה, כי היא עוזרת לנו להתמקד ולנקות את המוח שלנו ועשויה לעורר רגעים של הארה - כמו מכשיר לסיעור מוחות".

אז מה הציור הזה אומר?

ולדימיר פוטין מצייר על לוח אינטראקטיבי. Sputnik/Gavriil Grigorov/Kremlin, רויטרס
מה עובר לו במוח?/רויטרס, Sputnik/Gavriil Grigorov/Kremlin

טראסל הצביעה על עיניה הפעורות של הקריקטורה שצייר פוטין, החיוך המוזר שלה, ואפילו העט האדום ששימש ליצירת הציור - ואמרה שכולם יכולים לתת לנו הצצה שלא נראתה בעבר אל נפשו של פוטין.

נראה שהעיניים ה"גדולות" מראות שפוטין הפרנואיד מאמין ש"צופים בו", בעוד שהגבות האלכסוניות הנלוות מייצגות כוח. "העיניים הגדולות הפקוחות לרווחה מתבוננות וזהירות - כולן עוסקות בלראות ולהיראות - אבל הן גם מסמלות פרנויה מפני זה שצופים בך", היא אמרה.

עוד על פוטין
הקולונל שבגד והמדען שנסחט: ניסיון החיסול הכושל של פוטין במיאמי

תחקיר חושף: ולדימיר פוטין לא היה מרגל-על סובייטי אלא סתם נער שליחויות

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

ככה נראה ציור של אדם פרנואידי, בחרדה ודיכאון?

השירבוט שוולדימיר פוטין צייר על לוח אינטראקטיבי. Sputnik/Gavriil Grigorov/Kremlin, רויטרס
השירבוט שוולדימיר פוטין צייר על לוח אינטראקטיבי/רויטרס, Sputnik/Gavriil Grigorov/Kremlin

"לפה המחייך יש מעיך גיחוך זוויתי או טיק בפינה שחושף את העקשנות שלו, שכעת מכוסה בחרדה וחוסר סבלנות", היא הוסיפה לנתח.

בין המאפיינים הבולטים יותר של הציור הם הקווים הגליים המרכיבים את הצדדים האנכיים של הפנים, שלדברי גולשיים ברשת גרמו לשרבוט של פוטין להיראות דומה לבובספוג.

אבל בעוד שהקריקטורה עשויה להידמות לדמות האהובה של ניקלודיאון, מומחית הגרפולוגיה הסבירה שלאיור של פוטין יש כנראה משמעות הרבה יותר אפלה והוא מעיד שהמנהיג נמצא במתח. "הקווים הללו מצביעים על סימנים של מתח, מאמץ וחרדה ועל כך שפוטין נאבק להתמודד ואולי עומד להיסדק", היא הוסיפה.

לצד התכונות הללו הדגישה הגרפולוגית כי צורת האף מסמלת התמדה, נחישות ועקשנות, וכי "הקריקטורה יכולה גם להסתיר עצב ולחשוף כיצד הצייר מנסה להעמיד פנים של אמיץ".אפילו השימוש בעט האדום, סיכמה טראסל, מראה את ה"להט" שלו - אם כי לא מן הנמנע שזה פשוט צבע העט שניתן לו ולא בחירה "אומנותית" שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully